Champion Ring
bemutató interjú
2006-05-21
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
808664907
Napi oldal:
204114
Jelenleg:
1205
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Már korábban látható volt egy fotóalbum a Champion Ringről.
Most itt az interjú, amit Jedlóczky Lacival, a pálya tulajdonosával készítettem:

Laci! Hogy találtad ki ezt az egészet?
Sokat jártunk gokartozni a haverokkal egy időben… Az én termetem és súlycsoportom nem biztosította az esélyegyenlőséget a többiekhez képest. Állandóan elvertek az ötven kilós srácok…
Azt gondoltam, hogy csináljunk valami olyat, ahol nem számít az, hogy hány kilós az ember…

Egy barátom mondta, hogy van itt ez a hatalmas nagy terület, hasznosítsuk valamire és összeállt a kép, hogy csináljunk egy pályát… A gondolat tovább lépett, hozzunk ide autókat, rakjunk beléjük csövet és biztosítsunk lehetőséget másoknak is arra, hogy kocsizzanak egyet, ha már nem adatott meg nekik, hogy tudjanak maguknak versenyautót építeni.

Tesztelgettünk, játszogattunk, sokan segítettek ötletekkel, egyébbel és így alakult ki ez a pálya.

Szinkronpályáról van szó, ugye?
1350 méter hosszú a pálya, van rajta egy ferde alagút és egy hidacska.

Milyen autókkal lehet menni a pályán?
Arról szól a történet, hogy megpróbáltunk két-két hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező autót csatasorba állítani.
Ford Sierráink vannak. Két darab hátsókerekes, 2 literes motorral, valamint 2 darab négy kerék hajtású, 2.8-as motorral.

Ha valaki profi (például van licence valamely szakágban), akkor az komolyabb autókkal is mehet, van Lancia Deltánk, Ford Escort Cosworth-unk. De aki egy bizonyos szintidőt megautózik a Sierrákkal, azoknak is lehetőséget biztosítunk a nagy kocsikkal menni!

Mi az ügymenet, ha valaki ide akar jönni autózni?
A rendszer úgy működik, hogy telefonon be kell jelentkezni és egy óra időtartamra lehet a pályát bérelni. Ebben természetesen benne van az autó használata is, nem csak a pályabérlet.

Hogy számszerűsítsük a dolgokat: például az összkerekes Sierrával egy óra 20 ezer forintba kerül, amiben van két mért időmérő futam, mindkét futam két teljes kört jelent. Természetesen az indulás előtt biztonságtechnikai tréninget tartunk, ha bármi történne a futam alatt, akkor az ne érhesse váratlanul és felkészületlenül a pilótát.

A kedvezményrendszert úgy alakítottuk ki, hogy például a következő óra ugyanennyibe kerül ugyan, de itt már nyilvánvalóan nincs szükség újbóli biztonságtechnikai tréningre, így többet tud versenyezni az emberke.

Azt gondolom, hogy aki a teszten részt vett, az tudja bizonyítani, hogy ez a kétszer két kör bőven elég egy jó érzésű kocsikázáshoz.

Jól érzem, hogy ez a lehetőség kisebb társaságoknak remek lehetőséget nyújt arra, hogy erős autókkal murván autózhasson és összemérje tudását egymással?
Nem a gokartozásnak akarunk konkurenciái lenni, de valahol hasonló történet ez is.
Aki szereti az autósportot, vágyott arra, hogy kipróbálja ezt és eddig nem volt rá lehetősége, azokat várjuk ide nagy szeretettel.
Azért sem hasonlítható a gokarthoz, hiszen itt murván lehet menni, erősebb autókkal van lehetőség a határokat próbálgatni… Azt gondolom ennek más a fillingje, mint adott esetben egy gokartozásnak.

Szerintem a pálya alkalmas lehet arra is, hogy a későbbiekben amatőr versenyeket rendezzetek rajta. Van erre vonatkozólag tervben valami?
Valóban már korábban is beszélgettünk erről és akkor is mondtam, hogy tervben van az, hogy még inkább bevezessük a pályát, a Champion Ringet a köztudatba, már csak azért is, mert úgy gondolom nagyon szerencsés helyen fekszik, hiszen az M0 és a 6-os főút találkozása könnyen elérhető helyszín, és szerencsés azért is, mert itt aztán senkit nem zavarunk…

Egész éves bajnokság kiírását is tervezzük, akár azokkal az autókkal amik itt vannak, akár saját autóval is lehet majd jönni. Ha valaki tesztelni szeretne murván, azt is szívesen látjuk!

Ahogy néztem a profik arcát mikor kiszálltak a bemutató teszt alkalmával az autókból, mindenkin látszott, hogy nagyon élvezi, annak ellenére, hogy többen ezeknél erősebb autókkal versenyeznek…
Amin én is meglepődtem, hogy a srácokon látszott, jól leizzadtak, pedig nem mentek többet, mint amit a nagyközönségnek is ajánlunk. A pálya kialakításából adódik, hogy van munka rendesen a kormánykerékkel, ugyanakkor vannak részek, ahol a lóerőket is szabadjára lehet engedni.
Élvezetes, jó játéknak tartotta eddig mindenki, aki itt volt.
Várjuk a baráti társaságok jelentkezését, azt gondolom senki sem fog csalódni.

Tehát telefonon jelentkezés, időpont egyeztetés és GO?!
Igen, hiszen mi sem vagyunk itt egész nap, viszont ha valaki bejelentkezik, akkor felkészülten várjuk és nem raboljuk az idejét a felkészítésre szánt percekkel.

Az interjú végén hagytam magam rábeszélni, hogy menjek egy kétszer kettes kört Mixi tavaly használt Lancia Integrale autójával… Kívánom, hogy mindenkinek hasonló élményben legyen része…

És a kintről nézők elbeszélése szerint, akkor látszott igazán, hogy mennyire élvezzük a dolgot, amikor egymás mellöl elrajtoltunk Boncz Elek barátommal, aki volt olyan gonosz és felkapcsolta az ALS-t a Cosworth-on és azzal riogatta a madarakat és engem is a Championring szinkronpályáján…
És szerintem csak az ALS miatt tudott győzni…


Champion Ring
Cím: XXII.kerület, Növény utca (Campona mögött)
Telefon: 06 70 257-9248
www.championring.hu

(x)

Ez a hír most jelenik meg 7094. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k