KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Champion Ring
bemutató interjú
2006-05-21
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
686248616
Napi oldal:
132102
Jelenleg:
1182
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Már korábban látható volt egy fotóalbum a Champion Ringről.
Most itt az interjú, amit Jedlóczky Lacival, a pálya tulajdonosával készítettem:

Laci! Hogy találtad ki ezt az egészet?
Sokat jártunk gokartozni a haverokkal egy időben… Az én termetem és súlycsoportom nem biztosította az esélyegyenlőséget a többiekhez képest. Állandóan elvertek az ötven kilós srácok…
Azt gondoltam, hogy csináljunk valami olyat, ahol nem számít az, hogy hány kilós az ember…

Egy barátom mondta, hogy van itt ez a hatalmas nagy terület, hasznosítsuk valamire és összeállt a kép, hogy csináljunk egy pályát… A gondolat tovább lépett, hozzunk ide autókat, rakjunk beléjük csövet és biztosítsunk lehetőséget másoknak is arra, hogy kocsizzanak egyet, ha már nem adatott meg nekik, hogy tudjanak maguknak versenyautót építeni.

Tesztelgettünk, játszogattunk, sokan segítettek ötletekkel, egyébbel és így alakult ki ez a pálya.

Szinkronpályáról van szó, ugye?
1350 méter hosszú a pálya, van rajta egy ferde alagút és egy hidacska.

Milyen autókkal lehet menni a pályán?
Arról szól a történet, hogy megpróbáltunk két-két hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező autót csatasorba állítani.
Ford Sierráink vannak. Két darab hátsókerekes, 2 literes motorral, valamint 2 darab négy kerék hajtású, 2.8-as motorral.

Ha valaki profi (például van licence valamely szakágban), akkor az komolyabb autókkal is mehet, van Lancia Deltánk, Ford Escort Cosworth-unk. De aki egy bizonyos szintidőt megautózik a Sierrákkal, azoknak is lehetőséget biztosítunk a nagy kocsikkal menni!

Mi az ügymenet, ha valaki ide akar jönni autózni?
A rendszer úgy működik, hogy telefonon be kell jelentkezni és egy óra időtartamra lehet a pályát bérelni. Ebben természetesen benne van az autó használata is, nem csak a pályabérlet.

Hogy számszerűsítsük a dolgokat: például az összkerekes Sierrával egy óra 20 ezer forintba kerül, amiben van két mért időmérő futam, mindkét futam két teljes kört jelent. Természetesen az indulás előtt biztonságtechnikai tréninget tartunk, ha bármi történne a futam alatt, akkor az ne érhesse váratlanul és felkészületlenül a pilótát.

A kedvezményrendszert úgy alakítottuk ki, hogy például a következő óra ugyanennyibe kerül ugyan, de itt már nyilvánvalóan nincs szükség újbóli biztonságtechnikai tréningre, így többet tud versenyezni az emberke.

Azt gondolom, hogy aki a teszten részt vett, az tudja bizonyítani, hogy ez a kétszer két kör bőven elég egy jó érzésű kocsikázáshoz.

Jól érzem, hogy ez a lehetőség kisebb társaságoknak remek lehetőséget nyújt arra, hogy erős autókkal murván autózhasson és összemérje tudását egymással?
Nem a gokartozásnak akarunk konkurenciái lenni, de valahol hasonló történet ez is.
Aki szereti az autósportot, vágyott arra, hogy kipróbálja ezt és eddig nem volt rá lehetősége, azokat várjuk ide nagy szeretettel.
Azért sem hasonlítható a gokarthoz, hiszen itt murván lehet menni, erősebb autókkal van lehetőség a határokat próbálgatni… Azt gondolom ennek más a fillingje, mint adott esetben egy gokartozásnak.

Szerintem a pálya alkalmas lehet arra is, hogy a későbbiekben amatőr versenyeket rendezzetek rajta. Van erre vonatkozólag tervben valami?
Valóban már korábban is beszélgettünk erről és akkor is mondtam, hogy tervben van az, hogy még inkább bevezessük a pályát, a Champion Ringet a köztudatba, már csak azért is, mert úgy gondolom nagyon szerencsés helyen fekszik, hiszen az M0 és a 6-os főút találkozása könnyen elérhető helyszín, és szerencsés azért is, mert itt aztán senkit nem zavarunk…

Egész éves bajnokság kiírását is tervezzük, akár azokkal az autókkal amik itt vannak, akár saját autóval is lehet majd jönni. Ha valaki tesztelni szeretne murván, azt is szívesen látjuk!

Ahogy néztem a profik arcát mikor kiszálltak a bemutató teszt alkalmával az autókból, mindenkin látszott, hogy nagyon élvezi, annak ellenére, hogy többen ezeknél erősebb autókkal versenyeznek…
Amin én is meglepődtem, hogy a srácokon látszott, jól leizzadtak, pedig nem mentek többet, mint amit a nagyközönségnek is ajánlunk. A pálya kialakításából adódik, hogy van munka rendesen a kormánykerékkel, ugyanakkor vannak részek, ahol a lóerőket is szabadjára lehet engedni.
Élvezetes, jó játéknak tartotta eddig mindenki, aki itt volt.
Várjuk a baráti társaságok jelentkezését, azt gondolom senki sem fog csalódni.

Tehát telefonon jelentkezés, időpont egyeztetés és GO?!
Igen, hiszen mi sem vagyunk itt egész nap, viszont ha valaki bejelentkezik, akkor felkészülten várjuk és nem raboljuk az idejét a felkészítésre szánt percekkel.

Az interjú végén hagytam magam rábeszélni, hogy menjek egy kétszer kettes kört Mixi tavaly használt Lancia Integrale autójával… Kívánom, hogy mindenkinek hasonló élményben legyen része…

És a kintről nézők elbeszélése szerint, akkor látszott igazán, hogy mennyire élvezzük a dolgot, amikor egymás mellöl elrajtoltunk Boncz Elek barátommal, aki volt olyan gonosz és felkapcsolta az ALS-t a Cosworth-on és azzal riogatta a madarakat és engem is a Championring szinkronpályáján…
És szerintem csak az ALS miatt tudott győzni…


Champion Ring
Cím: XXII.kerület, Növény utca (Campona mögött)
Telefon: 06 70 257-9248
www.championring.hu

(x)

Ez a hír most jelenik meg 6986. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k