Champion Ring
bemutató interjú
2006-05-21
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765543339
Napi oldal:
146576
Jelenleg:
1105
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Már korábban látható volt egy fotóalbum a Champion Ringről.
Most itt az interjú, amit Jedlóczky Lacival, a pálya tulajdonosával készítettem:

Laci! Hogy találtad ki ezt az egészet?
Sokat jártunk gokartozni a haverokkal egy időben… Az én termetem és súlycsoportom nem biztosította az esélyegyenlőséget a többiekhez képest. Állandóan elvertek az ötven kilós srácok…
Azt gondoltam, hogy csináljunk valami olyat, ahol nem számít az, hogy hány kilós az ember…

Egy barátom mondta, hogy van itt ez a hatalmas nagy terület, hasznosítsuk valamire és összeállt a kép, hogy csináljunk egy pályát… A gondolat tovább lépett, hozzunk ide autókat, rakjunk beléjük csövet és biztosítsunk lehetőséget másoknak is arra, hogy kocsizzanak egyet, ha már nem adatott meg nekik, hogy tudjanak maguknak versenyautót építeni.

Tesztelgettünk, játszogattunk, sokan segítettek ötletekkel, egyébbel és így alakult ki ez a pálya.

Szinkronpályáról van szó, ugye?
1350 méter hosszú a pálya, van rajta egy ferde alagút és egy hidacska.

Milyen autókkal lehet menni a pályán?
Arról szól a történet, hogy megpróbáltunk két-két hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező autót csatasorba állítani.
Ford Sierráink vannak. Két darab hátsókerekes, 2 literes motorral, valamint 2 darab négy kerék hajtású, 2.8-as motorral.

Ha valaki profi (például van licence valamely szakágban), akkor az komolyabb autókkal is mehet, van Lancia Deltánk, Ford Escort Cosworth-unk. De aki egy bizonyos szintidőt megautózik a Sierrákkal, azoknak is lehetőséget biztosítunk a nagy kocsikkal menni!

Mi az ügymenet, ha valaki ide akar jönni autózni?
A rendszer úgy működik, hogy telefonon be kell jelentkezni és egy óra időtartamra lehet a pályát bérelni. Ebben természetesen benne van az autó használata is, nem csak a pályabérlet.

Hogy számszerűsítsük a dolgokat: például az összkerekes Sierrával egy óra 20 ezer forintba kerül, amiben van két mért időmérő futam, mindkét futam két teljes kört jelent. Természetesen az indulás előtt biztonságtechnikai tréninget tartunk, ha bármi történne a futam alatt, akkor az ne érhesse váratlanul és felkészületlenül a pilótát.

A kedvezményrendszert úgy alakítottuk ki, hogy például a következő óra ugyanennyibe kerül ugyan, de itt már nyilvánvalóan nincs szükség újbóli biztonságtechnikai tréningre, így többet tud versenyezni az emberke.

Azt gondolom, hogy aki a teszten részt vett, az tudja bizonyítani, hogy ez a kétszer két kör bőven elég egy jó érzésű kocsikázáshoz.

Jól érzem, hogy ez a lehetőség kisebb társaságoknak remek lehetőséget nyújt arra, hogy erős autókkal murván autózhasson és összemérje tudását egymással?
Nem a gokartozásnak akarunk konkurenciái lenni, de valahol hasonló történet ez is.
Aki szereti az autósportot, vágyott arra, hogy kipróbálja ezt és eddig nem volt rá lehetősége, azokat várjuk ide nagy szeretettel.
Azért sem hasonlítható a gokarthoz, hiszen itt murván lehet menni, erősebb autókkal van lehetőség a határokat próbálgatni… Azt gondolom ennek más a fillingje, mint adott esetben egy gokartozásnak.

Szerintem a pálya alkalmas lehet arra is, hogy a későbbiekben amatőr versenyeket rendezzetek rajta. Van erre vonatkozólag tervben valami?
Valóban már korábban is beszélgettünk erről és akkor is mondtam, hogy tervben van az, hogy még inkább bevezessük a pályát, a Champion Ringet a köztudatba, már csak azért is, mert úgy gondolom nagyon szerencsés helyen fekszik, hiszen az M0 és a 6-os főút találkozása könnyen elérhető helyszín, és szerencsés azért is, mert itt aztán senkit nem zavarunk…

Egész éves bajnokság kiírását is tervezzük, akár azokkal az autókkal amik itt vannak, akár saját autóval is lehet majd jönni. Ha valaki tesztelni szeretne murván, azt is szívesen látjuk!

Ahogy néztem a profik arcát mikor kiszálltak a bemutató teszt alkalmával az autókból, mindenkin látszott, hogy nagyon élvezi, annak ellenére, hogy többen ezeknél erősebb autókkal versenyeznek…
Amin én is meglepődtem, hogy a srácokon látszott, jól leizzadtak, pedig nem mentek többet, mint amit a nagyközönségnek is ajánlunk. A pálya kialakításából adódik, hogy van munka rendesen a kormánykerékkel, ugyanakkor vannak részek, ahol a lóerőket is szabadjára lehet engedni.
Élvezetes, jó játéknak tartotta eddig mindenki, aki itt volt.
Várjuk a baráti társaságok jelentkezését, azt gondolom senki sem fog csalódni.

Tehát telefonon jelentkezés, időpont egyeztetés és GO?!
Igen, hiszen mi sem vagyunk itt egész nap, viszont ha valaki bejelentkezik, akkor felkészülten várjuk és nem raboljuk az idejét a felkészítésre szánt percekkel.

Az interjú végén hagytam magam rábeszélni, hogy menjek egy kétszer kettes kört Mixi tavaly használt Lancia Integrale autójával… Kívánom, hogy mindenkinek hasonló élményben legyen része…

És a kintről nézők elbeszélése szerint, akkor látszott igazán, hogy mennyire élvezzük a dolgot, amikor egymás mellöl elrajtoltunk Boncz Elek barátommal, aki volt olyan gonosz és felkapcsolta az ALS-t a Cosworth-on és azzal riogatta a madarakat és engem is a Championring szinkronpályáján…
És szerintem csak az ALS miatt tudott győzni…


Champion Ring
Cím: XXII.kerület, Növény utca (Campona mögött)
Telefon: 06 70 257-9248
www.championring.hu

(x)

Ez a hír most jelenik meg 7033. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k