KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Champion Ring
bemutató interjú
2006-05-21
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
774434840
Napi oldal:
112725
Jelenleg:
860
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Már korábban látható volt egy fotóalbum a Champion Ringről.
Most itt az interjú, amit Jedlóczky Lacival, a pálya tulajdonosával készítettem:

Laci! Hogy találtad ki ezt az egészet?
Sokat jártunk gokartozni a haverokkal egy időben… Az én termetem és súlycsoportom nem biztosította az esélyegyenlőséget a többiekhez képest. Állandóan elvertek az ötven kilós srácok…
Azt gondoltam, hogy csináljunk valami olyat, ahol nem számít az, hogy hány kilós az ember…

Egy barátom mondta, hogy van itt ez a hatalmas nagy terület, hasznosítsuk valamire és összeállt a kép, hogy csináljunk egy pályát… A gondolat tovább lépett, hozzunk ide autókat, rakjunk beléjük csövet és biztosítsunk lehetőséget másoknak is arra, hogy kocsizzanak egyet, ha már nem adatott meg nekik, hogy tudjanak maguknak versenyautót építeni.

Tesztelgettünk, játszogattunk, sokan segítettek ötletekkel, egyébbel és így alakult ki ez a pálya.

Szinkronpályáról van szó, ugye?
1350 méter hosszú a pálya, van rajta egy ferde alagút és egy hidacska.

Milyen autókkal lehet menni a pályán?
Arról szól a történet, hogy megpróbáltunk két-két hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező autót csatasorba állítani.
Ford Sierráink vannak. Két darab hátsókerekes, 2 literes motorral, valamint 2 darab négy kerék hajtású, 2.8-as motorral.

Ha valaki profi (például van licence valamely szakágban), akkor az komolyabb autókkal is mehet, van Lancia Deltánk, Ford Escort Cosworth-unk. De aki egy bizonyos szintidőt megautózik a Sierrákkal, azoknak is lehetőséget biztosítunk a nagy kocsikkal menni!

Mi az ügymenet, ha valaki ide akar jönni autózni?
A rendszer úgy működik, hogy telefonon be kell jelentkezni és egy óra időtartamra lehet a pályát bérelni. Ebben természetesen benne van az autó használata is, nem csak a pályabérlet.

Hogy számszerűsítsük a dolgokat: például az összkerekes Sierrával egy óra 20 ezer forintba kerül, amiben van két mért időmérő futam, mindkét futam két teljes kört jelent. Természetesen az indulás előtt biztonságtechnikai tréninget tartunk, ha bármi történne a futam alatt, akkor az ne érhesse váratlanul és felkészületlenül a pilótát.

A kedvezményrendszert úgy alakítottuk ki, hogy például a következő óra ugyanennyibe kerül ugyan, de itt már nyilvánvalóan nincs szükség újbóli biztonságtechnikai tréningre, így többet tud versenyezni az emberke.

Azt gondolom, hogy aki a teszten részt vett, az tudja bizonyítani, hogy ez a kétszer két kör bőven elég egy jó érzésű kocsikázáshoz.

Jól érzem, hogy ez a lehetőség kisebb társaságoknak remek lehetőséget nyújt arra, hogy erős autókkal murván autózhasson és összemérje tudását egymással?
Nem a gokartozásnak akarunk konkurenciái lenni, de valahol hasonló történet ez is.
Aki szereti az autósportot, vágyott arra, hogy kipróbálja ezt és eddig nem volt rá lehetősége, azokat várjuk ide nagy szeretettel.
Azért sem hasonlítható a gokarthoz, hiszen itt murván lehet menni, erősebb autókkal van lehetőség a határokat próbálgatni… Azt gondolom ennek más a fillingje, mint adott esetben egy gokartozásnak.

Szerintem a pálya alkalmas lehet arra is, hogy a későbbiekben amatőr versenyeket rendezzetek rajta. Van erre vonatkozólag tervben valami?
Valóban már korábban is beszélgettünk erről és akkor is mondtam, hogy tervben van az, hogy még inkább bevezessük a pályát, a Champion Ringet a köztudatba, már csak azért is, mert úgy gondolom nagyon szerencsés helyen fekszik, hiszen az M0 és a 6-os főút találkozása könnyen elérhető helyszín, és szerencsés azért is, mert itt aztán senkit nem zavarunk…

Egész éves bajnokság kiírását is tervezzük, akár azokkal az autókkal amik itt vannak, akár saját autóval is lehet majd jönni. Ha valaki tesztelni szeretne murván, azt is szívesen látjuk!

Ahogy néztem a profik arcát mikor kiszálltak a bemutató teszt alkalmával az autókból, mindenkin látszott, hogy nagyon élvezi, annak ellenére, hogy többen ezeknél erősebb autókkal versenyeznek…
Amin én is meglepődtem, hogy a srácokon látszott, jól leizzadtak, pedig nem mentek többet, mint amit a nagyközönségnek is ajánlunk. A pálya kialakításából adódik, hogy van munka rendesen a kormánykerékkel, ugyanakkor vannak részek, ahol a lóerőket is szabadjára lehet engedni.
Élvezetes, jó játéknak tartotta eddig mindenki, aki itt volt.
Várjuk a baráti társaságok jelentkezését, azt gondolom senki sem fog csalódni.

Tehát telefonon jelentkezés, időpont egyeztetés és GO?!
Igen, hiszen mi sem vagyunk itt egész nap, viszont ha valaki bejelentkezik, akkor felkészülten várjuk és nem raboljuk az idejét a felkészítésre szánt percekkel.

Az interjú végén hagytam magam rábeszélni, hogy menjek egy kétszer kettes kört Mixi tavaly használt Lancia Integrale autójával… Kívánom, hogy mindenkinek hasonló élményben legyen része…

És a kintről nézők elbeszélése szerint, akkor látszott igazán, hogy mennyire élvezzük a dolgot, amikor egymás mellöl elrajtoltunk Boncz Elek barátommal, aki volt olyan gonosz és felkapcsolta az ALS-t a Cosworth-on és azzal riogatta a madarakat és engem is a Championring szinkronpályáján…
És szerintem csak az ALS miatt tudott győzni…


Champion Ring
Cím: XXII.kerület, Növény utca (Campona mögött)
Telefon: 06 70 257-9248
www.championring.hu

(x)

Ez a hír most jelenik meg 7047. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k