HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Cigány becsavarozva...
Baleseti napló
2010-02-02
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
681240644
Napi oldal:
90757
Jelenleg:
1037
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Cigi Közönségtalálkozóra indult és a kórházban kötött ki.

Mi történt?
Meghívtak egy közönségtalálkozóra Pécsre. Fekete Kálmiék rendeznek ott nagyon jópofa összejöveteleket. Már Mecseknádasdnál jártam, a duplasávoson. Tudjuk, hogy melyik kanyar jön, tudjuk, hogy hol vagyunk, meg minden. Ezzel nem is volt probléma. Egy négykerekes Audi A3-assal mentünk, ami olyan okos, hogy leszabályozza a kerekeket, meg ezt-azt-amazt. Elindult lapjával felfelé, átlógtam a túlsó sávba, ott jött egy busz, ami egy kicsit lecsapta, tudod, és akkor így belémjött.
Visszalökött a helyemre, már megforgatva, és aki jött utánam, az meg b….tt fékezni, úgyhogy televert, mint a biliárdgolyó,kocogtam ide-oda a sok hülye között. Majd jól kitalálják, hogy ki lesz a hibás. Még nem tudom, hogy mi lesz.

A lényeg, hogy kijött minden villogós. A mentő, mindenki. Kiszálltam, mint egy roncsderbys kocsiból, nem volt már ajtó az autón, egy darab se. A mentős mondta, hogy engem el kell, hogy vigyenek. Kicsit be volt dagadva a lábam, nem fájt, de azt mondta, be kell vinnie.

Bevittek a kórházba, ahol megállapították, hogy el van repedve a lábszárcsontom. De közben már a közönségtalálkozóról kijöttek a balesethez, onnan bekísértek a kórházba. Szóval a vizsgálatok közben megtartottuk a közönségtalálkozót a kórház folyosóján. Kicsit betoltak a röntgenre, aztán vissza a folyosóra, ott folytattuk. Aztán betoltak a gipszelőbe, aztán megint ki. Ott voltunk fél 1-ig, aztán elengedtek, hogy Vácon folytassuk a kezelést. Begipszelt, mint egy combtörést és  hazajöttem. Pénteken megműtöttek, mondták, hogy nincs baj, menjek haza szépen, pihentessem.

Akkor most nem értem teljesen: mi a pontos diagnózis?
Alsó lábszár felső része elrepedt, begipszeltek comb középig. Mondták, hogy hat hét pihenő és nem biztos, hogy nem fog lerepedni a csont széle. Volt egy másik lehetőség: berak két csavart, akkor masszív lesz és két hétig nem szabad terhelni, majd megnézik és kiveszik a csavarokat. Ezt választottam. Mankóval tudok közlekedni. Megcsavaroztak, kiengedtek, pihenek.

Mankóval nyomom itthon, azzal ketyegek. Most egy motort nem tudok berakni, egy váltót nem tudok leszedni, de a fenyőről le tudom verni a havat, hogy ne törjön le az ága. Mert mire kiértem a kórházból nagyon csinos kis táj kerekedett itt a hóval…

Akkor most két hétig nem járhatsz plázakutyázni, a csavarok becsipognak minden bolt kijáratánál…
Az még csak hagyján, de hogy a reptéren is terroristának néznek egy darabig, az is biztos…

Menjünk egy kicsit vissza időben:
Volt egy kis autózás a jégen, előtte pedig volt valami licenc kikérős sztorid is már idén…
Kértünk igazolást, hogy mehessünk osztrák licenccel, de olyanokat kértek, amiket nem is értek… Hogy mutassunk be külföldi lakhelyről igazolást... Már megint ellenem találnak ki mindent. Ki vagyok szolgáltatva, menekült vagyok. A korábbi RSB vezető sok ember füle hallatára mondta, ha nem fizetem be a 20e forintos büntetésem, nem rajtolhatok el, és különben sem muszáj a magyar elitbe és Magyarországon versenyeznem!
Ezért mondom én, amíg ott vannak ezek az emberek, addig én menekült leszek. Majd megyek feljebb, FIA, mindenhova… Most jól megkaptak.
Pedig semmi egyebet nem kértem én, csak egy pecsétet egy lapra, hogy kaphassak máshol licencet. Elvileg a titkárnőnek kell ezt leírni három mondatban és előkapni egy pecsétet. Nem kell hozzá IB, meg RSB… Túltárgyalják…

De nyugtass meg, fogsz versenyezni?!
Peeersze! Az élet fogja adni! Kitalálhatnak itt bármit!

Igazából csak össze kellene fogni! Mint ahogy a Wirtmann össze tudta fogni a Historicosokat és odamentek Pécsre és azt mondták: ha 142e lesz a nevezés, akkor 2 nevező lesz, ha pedig 70ezer, akkor elrajtolunk tízen. És ez történt. Ráadásul a maradék ötven ezret kifizettette az Iharossal, a bajnokság névadójával, úgyhogy pont 18ezer forint volt a nevezésük a Historicosoknak. Összefogás! Ha ez működne, akkor abszolút nem érdekes, hogy valaki zsidó, cigány vagy magyar vagy bármi!

Vissza a versenyzésre! Mik a terveid?
Mindenem kész van! A versenyautó, a tréningautó, a szervizbusz. Minden összerakva, rendesen. Ez a csavaros járás nem volt betervezve, de majd kimozgom.

Voltam jégkocsizni Ausztriában. A Szikszainak kellett versenyezni a Fordjával. Mentünk neki segíteni, aztán este kitalálta, hogy másnap menjek a kocsijával én is. Mindjárt mentem egy abszolút 10. időt.

Aztán odajött a Rolf és mondta: 'Ez így nem korrekt. A SzuperRace versenyen el tudsz indulni. Oda tudod magad tenni. Meg tudod mutatni.'
És elintézte, hogy ott is mehessünk. A 100 indulóból a legjobb harminc mehetett ott. Lehetett VB-s szöges gumival menni. Hát nekünk volt VB-s szöges gumink. 11 évesek… Nem ez a sormintás, de fogott az is. Odatettem magam és ez az olasz srác, tudod, a Cecatto mögött lettem második. Kaptunk kupát és nagyon örültünk. Odajöttek a rendezők és mondták, hogy ezen és ezen a versenyen még el kellene indulni, várnak szeretettel, nevezési díj nélkül. Akkor minek küzdjek itthon ezekkel?

Ami közelbe van és tetszik, el fogok menni versenyezni.
Itt 172ezer forint a nevezési díj és minden verseny egy napos…
És mindenki sír…
Ott ülnek bent rengetegen. 3 ember elég, akik dolgoznak. Egy Faluvégi, aki szakmailag rendben van, Györgyike, aki kiadja a licencet meg Balázs, aki mindent megcsinál. A többi csak bizottságosdit játszik.
Azután eltiltanak versenyzőket olyan időszakra, amikor nincs is verseny. Eltilthatnák az egész mezőnyt erre az időre és újraengedhetnék januárba és azt mondhatnák: jajdesokatdolgoztunk. És most ne érts félre: nem az Asi személyéről van szó, hanem a tevékenységről, amiket ott végeznek, fent. Ezért kár felvenni a telefont, kár összeülni, kár akár egy A4-es oldalt is telefirkálni.

Tehát a versenyzésed… :)
Jaa, igen. Minden fel van újítva. A kocsival ment a kis Béres, nagyon jól kezelte. Be van állítva az autó, arra vár, hogy versenyezzek. Itthon nem fogok menni, maximum a Mecseken. Megyek majd ahol látok jó versenyt, vagy ahova hívna. Az Elba szigetére elmennék, ott jó lenne egyet menni. Aztán itt a környéken is hívogatnak. Ahova hívnak és van közönség, oda szívesen elmegyek.

Szólni fogok majd előtte, jó?!

De mondjad már: beterrorizáltak és azért vetted le a PLETYKAfészket a főoldalról?
Dehogy! Véletlenül lemaradt, de a fórumoknál megtalálod, de amikor begépelem az interjút, visszarakom…

Jó! Mert tőlem kérdezgetik a barátaim, hogy hova lett.
Ebből a beszélgetésből teszel föl valamit?

Háát, ha nem is mindent, de igen
:)
Oké, persze! De én akkor is ezeket érzem… Nem akarok bántani senkit, de én így érzem. És a PLETYKAfészek… :)

 

Ez a hír most jelenik meg 9233. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
III. Örömautózás
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k