Cigány becsavarozva...
Baleseti napló
2010-02-02
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
763460680
Napi oldal:
71530
Jelenleg:
890
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Cigi Közönségtalálkozóra indult és a kórházban kötött ki.

Mi történt?
Meghívtak egy közönségtalálkozóra Pécsre. Fekete Kálmiék rendeznek ott nagyon jópofa összejöveteleket. Már Mecseknádasdnál jártam, a duplasávoson. Tudjuk, hogy melyik kanyar jön, tudjuk, hogy hol vagyunk, meg minden. Ezzel nem is volt probléma. Egy négykerekes Audi A3-assal mentünk, ami olyan okos, hogy leszabályozza a kerekeket, meg ezt-azt-amazt. Elindult lapjával felfelé, átlógtam a túlsó sávba, ott jött egy busz, ami egy kicsit lecsapta, tudod, és akkor így belémjött.
Visszalökött a helyemre, már megforgatva, és aki jött utánam, az meg b….tt fékezni, úgyhogy televert, mint a biliárdgolyó,kocogtam ide-oda a sok hülye között. Majd jól kitalálják, hogy ki lesz a hibás. Még nem tudom, hogy mi lesz.

A lényeg, hogy kijött minden villogós. A mentő, mindenki. Kiszálltam, mint egy roncsderbys kocsiból, nem volt már ajtó az autón, egy darab se. A mentős mondta, hogy engem el kell, hogy vigyenek. Kicsit be volt dagadva a lábam, nem fájt, de azt mondta, be kell vinnie.

Bevittek a kórházba, ahol megállapították, hogy el van repedve a lábszárcsontom. De közben már a közönségtalálkozóról kijöttek a balesethez, onnan bekísértek a kórházba. Szóval a vizsgálatok közben megtartottuk a közönségtalálkozót a kórház folyosóján. Kicsit betoltak a röntgenre, aztán vissza a folyosóra, ott folytattuk. Aztán betoltak a gipszelőbe, aztán megint ki. Ott voltunk fél 1-ig, aztán elengedtek, hogy Vácon folytassuk a kezelést. Begipszelt, mint egy combtörést és  hazajöttem. Pénteken megműtöttek, mondták, hogy nincs baj, menjek haza szépen, pihentessem.

Akkor most nem értem teljesen: mi a pontos diagnózis?
Alsó lábszár felső része elrepedt, begipszeltek comb középig. Mondták, hogy hat hét pihenő és nem biztos, hogy nem fog lerepedni a csont széle. Volt egy másik lehetőség: berak két csavart, akkor masszív lesz és két hétig nem szabad terhelni, majd megnézik és kiveszik a csavarokat. Ezt választottam. Mankóval tudok közlekedni. Megcsavaroztak, kiengedtek, pihenek.

Mankóval nyomom itthon, azzal ketyegek. Most egy motort nem tudok berakni, egy váltót nem tudok leszedni, de a fenyőről le tudom verni a havat, hogy ne törjön le az ága. Mert mire kiértem a kórházból nagyon csinos kis táj kerekedett itt a hóval…

Akkor most két hétig nem járhatsz plázakutyázni, a csavarok becsipognak minden bolt kijáratánál…
Az még csak hagyján, de hogy a reptéren is terroristának néznek egy darabig, az is biztos…

Menjünk egy kicsit vissza időben:
Volt egy kis autózás a jégen, előtte pedig volt valami licenc kikérős sztorid is már idén…
Kértünk igazolást, hogy mehessünk osztrák licenccel, de olyanokat kértek, amiket nem is értek… Hogy mutassunk be külföldi lakhelyről igazolást... Már megint ellenem találnak ki mindent. Ki vagyok szolgáltatva, menekült vagyok. A korábbi RSB vezető sok ember füle hallatára mondta, ha nem fizetem be a 20e forintos büntetésem, nem rajtolhatok el, és különben sem muszáj a magyar elitbe és Magyarországon versenyeznem!
Ezért mondom én, amíg ott vannak ezek az emberek, addig én menekült leszek. Majd megyek feljebb, FIA, mindenhova… Most jól megkaptak.
Pedig semmi egyebet nem kértem én, csak egy pecsétet egy lapra, hogy kaphassak máshol licencet. Elvileg a titkárnőnek kell ezt leírni három mondatban és előkapni egy pecsétet. Nem kell hozzá IB, meg RSB… Túltárgyalják…

De nyugtass meg, fogsz versenyezni?!
Peeersze! Az élet fogja adni! Kitalálhatnak itt bármit!

Igazából csak össze kellene fogni! Mint ahogy a Wirtmann össze tudta fogni a Historicosokat és odamentek Pécsre és azt mondták: ha 142e lesz a nevezés, akkor 2 nevező lesz, ha pedig 70ezer, akkor elrajtolunk tízen. És ez történt. Ráadásul a maradék ötven ezret kifizettette az Iharossal, a bajnokság névadójával, úgyhogy pont 18ezer forint volt a nevezésük a Historicosoknak. Összefogás! Ha ez működne, akkor abszolút nem érdekes, hogy valaki zsidó, cigány vagy magyar vagy bármi!

Vissza a versenyzésre! Mik a terveid?
Mindenem kész van! A versenyautó, a tréningautó, a szervizbusz. Minden összerakva, rendesen. Ez a csavaros járás nem volt betervezve, de majd kimozgom.

Voltam jégkocsizni Ausztriában. A Szikszainak kellett versenyezni a Fordjával. Mentünk neki segíteni, aztán este kitalálta, hogy másnap menjek a kocsijával én is. Mindjárt mentem egy abszolút 10. időt.

Aztán odajött a Rolf és mondta: 'Ez így nem korrekt. A SzuperRace versenyen el tudsz indulni. Oda tudod magad tenni. Meg tudod mutatni.'
És elintézte, hogy ott is mehessünk. A 100 indulóból a legjobb harminc mehetett ott. Lehetett VB-s szöges gumival menni. Hát nekünk volt VB-s szöges gumink. 11 évesek… Nem ez a sormintás, de fogott az is. Odatettem magam és ez az olasz srác, tudod, a Cecatto mögött lettem második. Kaptunk kupát és nagyon örültünk. Odajöttek a rendezők és mondták, hogy ezen és ezen a versenyen még el kellene indulni, várnak szeretettel, nevezési díj nélkül. Akkor minek küzdjek itthon ezekkel?

Ami közelbe van és tetszik, el fogok menni versenyezni.
Itt 172ezer forint a nevezési díj és minden verseny egy napos…
És mindenki sír…
Ott ülnek bent rengetegen. 3 ember elég, akik dolgoznak. Egy Faluvégi, aki szakmailag rendben van, Györgyike, aki kiadja a licencet meg Balázs, aki mindent megcsinál. A többi csak bizottságosdit játszik.
Azután eltiltanak versenyzőket olyan időszakra, amikor nincs is verseny. Eltilthatnák az egész mezőnyt erre az időre és újraengedhetnék januárba és azt mondhatnák: jajdesokatdolgoztunk. És most ne érts félre: nem az Asi személyéről van szó, hanem a tevékenységről, amiket ott végeznek, fent. Ezért kár felvenni a telefont, kár összeülni, kár akár egy A4-es oldalt is telefirkálni.

Tehát a versenyzésed… :)
Jaa, igen. Minden fel van újítva. A kocsival ment a kis Béres, nagyon jól kezelte. Be van állítva az autó, arra vár, hogy versenyezzek. Itthon nem fogok menni, maximum a Mecseken. Megyek majd ahol látok jó versenyt, vagy ahova hívna. Az Elba szigetére elmennék, ott jó lenne egyet menni. Aztán itt a környéken is hívogatnak. Ahova hívnak és van közönség, oda szívesen elmegyek.

Szólni fogok majd előtte, jó?!

De mondjad már: beterrorizáltak és azért vetted le a PLETYKAfészket a főoldalról?
Dehogy! Véletlenül lemaradt, de a fórumoknál megtalálod, de amikor begépelem az interjút, visszarakom…

Jó! Mert tőlem kérdezgetik a barátaim, hogy hova lett.
Ebből a beszélgetésből teszel föl valamit?

Háát, ha nem is mindent, de igen
:)
Oké, persze! De én akkor is ezeket érzem… Nem akarok bántani senkit, de én így érzem. És a PLETYKAfészek… :)

 

Ez a hír most jelenik meg 9348. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
III. Örömautózás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k