|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Az Azori–szigeteken történt bukás utáni mentéskor szerzett középfülgyulladás állította meg a következő futamon, a 42. Rally Islas Canarias versenyen a Botka Rally Team csapatát. Dávidéknak fel kellett adni a versenyt, hiszen a pilóta folyamatosan szédülésre panaszkodott. A csapat idő előtt összepakolt a Kanári-szigeten és az EB harmadik futamát, az Acropolis Rallye-t is kénytelen volt kihagyni, mivel a kezelés nem fejeződött be a görögországi pályabejáráskor. Jön a ciprusi verseny, ahol újra a mezőnyben láthatjuk Botka Dávidot és Mesterházi Márkot! „Nagyon rosszul voltam a Kanári-szigeteken. A begyulladt fülem miatt szédültem, minden mozdulat fájt. A gyorsasági szakaszokon nem tudtam koncentrálni, hiszen minden mozdulatom fájdalmas volt. Akinek már volt fülgyulladása, az tudja, hogy milyen érzés ez! Nem akartam kockáztatni, sem mások, sem a mi testi épségünket, így fel kellett adnunk a versenyt.” – meséli a kortörténetet Botka Dávid. – „Itthon megállapították, hogy a középfülgyulladás hosszabb lefolyású, így hat héten keresztül kellett szednem a gyógyszert, ami szintén szédülést okozott.” ![]() Nem adta le a nevezését a páros a harmadik versenyre, az Acropolis Rallye-ra. „Nagyon nehéz, de felelős döntést kellett hoznunk… Be kellett látnom: nem fogunk tudni ott sem elrajtolni. Nehéz volt nézni az összefoglalókat és visszaemlékezni arra, amikor az N csoportos Mitsubishivel az abszolút ötödik helyen végeztünk ezen a futamon…” – mondta Dudu. Szerencsére már minden rendben van a pilótával és még nagyobb harci kedvvel indította neki a múlt héten a versenyautót és a szervizbuszt, hogy időben kiérjen a szerelvény a következő helyszínre, Ciprus szigetére. „Az autót maximálisan felkészítették a fiúk és én is teljesen meggyógyultam! Márkkal együtt nagyon várjuk már, hogy újra a versenyautóban ülhessünk!” ![]()
![]() „Nagyon jó hangulatú versenyek szoktak lenni a ciprusi futamok, szeretek itt versenyezni. Nem bánom, hogy a tengerpartra költözött a versenyközpont és a szervizpark, így a fiúk is kicsit élvezhetik a vízpartot. Szikrázó napsütést és szerencsére az átlaghoz képest hűvösebbet, „csak” 30-35 fokot jósolnak a hétvégére.” – mosolygott Dávid. ![]() A verseny programja pénteken kezdődik a kvalifikációs szakasszal, majd a szombat és vasárnap megrendezendő 13 gyorsasági szakaszon összesen 205 versenykilométert kell megtenni a mezőnynek, hogy a Larnaka tengerparti sétányán felállított céldobogón áthaladva befejezhessék a futamot. Ez a hír most jelenik meg 1882. alkalommal
![]() 2018.06.01-03.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.10.24.
![]() részletes infóink ![]() 2025.10.24-25.
![]() részletes infóink ![]() 2025.10.25.
![]() részletes infóink ![]() 2025.10.25-26.
![]() részletes infóink ![]() 2025.10.25-26.
![]() részletes infóink ![]() 2025.11.07-09.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |