h i r d e t é s
Összes oldal:
773647963
Napi oldal:
50248
Jelenleg:
1500
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Új motorral, átalakított felfüggesztéssel, és jobb fékrendszerrel vág neki a 2008-as szezonnak a Citroen C2-R2 MAX.
2008-ban most már tényleg eljön az idő, és érvénybe lép az FIA R (R a rallyt jelenti) csoportra vonatkozó szabályozása. Az autókat a motor alapján 3 kategóriába fogják besorolni: R1 1400 ccm-ig, R2 1600 ccm-ig, és R3 2 literig.
A Citroen viszonylag korán eldöntötte, hogy melyik kategória mellett dönt, így 2005-ben már be is mutatták a C2-es R2 változatát. Az autó javított, és a szabályoknak teljes mértékben megfelelő változata 2008 januárjában kapja meg a homoligizációt. "Nagyon elégedettek vagyunk a C2-R2 teljesítményével. Egy olyan márkának mint a Citroennek, amely ilyen erősen jelen van a rally sportban, rendelkeznie kell számos olyan autóval is, melyek azok számára jelenthetnek megoldást, akik még csak most kezdik a rallyt" - nyilatkozta Yves Matton a privát sportrészleg főnöke.
A kocsin már korábban is történtek kisebb módosítások. 2007 márciusában homologizáltatták a hátsó részbe épített új merevítőket, és a kormányoszlop szerkezetét is átdolgozták. Ennek köszönhetően a kocsi legalább 7 kilóval lett könnyebb. Most a C2-R2 kapott egy új motort, jócskán átdolgozták a felfüggesztést, és a fékek is erősebbek lettek. "Aszfalton a kocsi teljesítménye meg fogja közelíteni az R3-okét" - mondta büszkén Yves Matton. "Minden változás egy lépés a helyes irányba. Az új felfüggesztés kiválóan dolgozik, és rengeteget lehet játszani a beállításokkal is. Az új hidraulikus szervónak köszönhetően több a visszajelzés. A motor is erősebb lett, és az új fékrendszer nem csak jobban dolgozik, de a balláb fék használatát is megengedi" - tette hozzá Simon Jean-Joseph tesztpilóta.
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 6273. alkalommal
|