Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Csak egy pici hiba volt
Egyszer hibázott Hideg Krisztián az első ERC futamon, de mennek tovább!
2015-01-15
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684303315
Napi oldal:
66104
Jelenleg:
964
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

csak_egy_pici_hiba_volt_1

Hideg Krisztián Kerék Pistivel az oldalán a Jänner Rallye-n kezdte az évet. A páros vezette a kategóriáját az első napon, de aztán egy almafa az útjukat állta. Az autó összetört, de a szerelők áldozatos munkájának köszönhetően másnap a Rallye2 szabályai szerint tudták folytatni a versenyt és a nap végi győzelemmel 7 pontot megmentettek...

Tavaly keveset láttalak versenyezni...
Pedig tíz futamon és egy tesztversenyen is indultam. Igaz, főként Horvátországban és pár Sprint futamon. Egy ORB futamunk volt tavaly, a Mecsek Rallye, de kár is volt, hogy kimondtam, gyorsan felejtsd is el... :)
 
2013-ban építettél egy kemény fegyvert, egy Mitsubishit, ami nagyon erős volt... Ezzel szemben most egy 'lebutított', N csoportos autóval álltál rajthoz...
Az az autó egy A csoportos autóból fejlesztett WRC és R4-es elemeket tartalmazó erőmű volt.
És valóban, a legutóbbi versenyünkön nem ezzel, hanem az idei ERC szabályoknak megfelelő N csoportos autóval indultunk.

csak_egy_pici_hiba_volt_2
 
Ez most havas verseny volt és van egy emlékem Hideg Krisztiánról és a havas utakról:
2002 környékén volt szerencsém melletted ülni egy nagyon komoly esti hóautózáson. Már akkor is érezted, milyen is szöges gumival menni és azóta sem felejtetted el...
Emlékszem. Jó muri volt! :)
Azt gondoltam, hogy a hóban szerzett rutint nem lehet elfelejteni, de lehet, hogy mégis, hiszen csak sikerült nekimenni egy fának... 2006-ban volt egy hasonló esésem, szintén Ausztriában: ugyanígy nekimentünk egy fának, annyi volt csak a különbség, hogy akkor a másik oldalát vertem oda. A káresemény ugyanaz...
 
A srácok éjszaka összerakták az autót és a másnapi SuperRallye-n (amit idéntől Rallye2-nek hívnak) majdnem minden gyorsot megnyertél.
Nem tudtuk a saját tempónkat autózni, nem volt tökéletes a futómű. Az összes bekötési pont elmozdult a bal hátuljánál. A lengőkarok eltörtek. Eltört a stabgátlónk, abból sajnos nem volt tartalék, ezért elöl aszfalt gátlók voltak a kocsiban, hátul murva szett. Kicsit furán is viselkedett. Az első szervizben még állítottunk a magasságon, ami nagyon sokat javított a kezelhetőségén. A második körben már jobbak is lettek az eredményeink.

csak_egy_pici_hiba_volt_3
 
Sajnos az autót nem tudtam este kipróbálni, miután a fiók készen lettek vele. A keddi első gyorson volt az éles teszt, muszáj volt pihennem, nem tudtam egész éjszaka fennmaradni.
A csapatvezetőnket, Sziklai Tibit kértem meg, hogy forduljon egyet a kocsival, amikor kész lett.
Azt mondta: versenyzésre alkalmas, nyomhatom a gázt!
Voltak fenntartásaim, de igaza volt. Gyakorlatilag egy hamvaiból felépített autót kaptam a második napra. Nagy nagy köszönet Tibinek és a szerviznek! A kinti ismerőseink egy komplett karosszéria műhelyt bocsájtottak a rendelkezésünkre. De szükség is volt rá, nyomatókkal, húzatókkal lehetett rendbe rakni az autót.
 
Mindenki panaszkodott a gumikra, a kis szög és a gumikeverék nem volt a legideálisabb az adott körülményekre.
A Michelin gumik, amiket ott meg kellett vennünk, azokra nyugodtan mondhatjuk: alkalmatlanok voltak ebben a hóban a versenyzésre.

csak_egy_pici_hiba_volt_4
 
Az első három helyezett - Pirelli gumikon - körbeautózta a mezőnyt. Nyolc-tíz éves gumikon! Hiszen ahogy a Michelin, úgy a Pirelli sem tudott az új szabályok adta szűkös idő alatt felkészülni megfelelő gumikkal. Szerintem amikor Téged vittelek anno, akkor pont ilyen gumikkal mentünk. Találtak valahol néhány raktár mélyén még ilyen gumit és az eleje kapott belőle.
 
Azt mondtad, hogy az egész szezonban menni fogsz. 
Mentél már régebben VB-n, mentél osztrák szezont, sok helyen megfordultál már. Milyen most az ERC hangulata?
Vegyesek az érzelmeim. Sokat versenyeztünk már külföldön, nem új a kevés tréningből versenyzés. Magyarországon is mindig így mentünk, lehet ez is volt a hiba, mert a többiek 30-40-et mentek...
Az tény, hogy nekünk sikerült talán a legjobban alkalmazkodnunk a kategóriánkban a körülményekhez. Nem volt ismeretlen a verseny sem, hiszen 2005-ben, 2007-ben már indultunk itt. 
Ahogy mondtam: vegyesek az érzelmek. Néhány csapatnál előkerültek ezek a 8-10 éves gumik, valahogy még vonalkód is került rájuk... Kicsit olyan magyaros volt...
 
A lett futam nevezési listáján is ott a nevetek. Arról is azt mondják, hogy havas futam lesz.
De nem lesz az! :) Sajnos nincs hó Liepajában. Úgy néz ki, hogy murvás futam lesz. De mindegy is, ha hó lesz, azon megyünk, ha murva, akkor azon.
Csak legyen verseny!
 
És még hány futam?
Amennyi kell!
Amennyi kell azoknak a céloknak az eléréséhez, amit kitűztünk magunknak...

a csapat partnerei

csak_egy_pici_hiba_volt_5

Ez a hír most jelenik meg 3875. alkalommal
Share |
Freistadt, Ausztria • külföldi rally
2015.01.04-06.
European Rally Championship 2015
32. Int. Janner Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k