|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A Teszt értékelés első helyén végzett Csomós Miklós és Bán Viktor Skoda Fabia Rally2 evóval a Diósgyőr Rallyn. A Hungarian Motorsport Academy párosa számára azonban az eredménynél sokkal fontosabb volt, hogy egy héttel a magyar Európa-bajnoki futam, a Rally Hungary előtt éles körülmények között tudtak bemelegíteni és tesztelni. Egy héttel a Rally Hungary előtt rendezték az ORB2-es és ORB3-as bajnoki futamot, a Diósgyőr Rallyt, amely egyben a nagy múltú sportegyesület, a DVTK egyik legnagyobb lépése volt a magyar rallysport felé. Bár az ORB1-es versenyzők ezúttal nem szerezhettek bajnoki pontot, tesztelés céljából rajthoz állhattak a versenyen. Ezt a lehetőséget használta ki Csomós Mixi és Bán Viktor is. „Nagyon örültünk neki, hogy egy héttel a Rally Hungary előtt éles körülmények között készülhettünk és hidegebb időjárás mellett tudtunk gumit és beállítást tesztelni – mondta Csomós Mixi. Azt már a Diósgyőr Rally előtt is elmondtam, milyen sokat számít, ha a verseny előtt egy héttel autóba tudsz ülni. Most ezt számszerűsíteni is tudom: teszt nélkül álltunk rajthoz és egy kör kellett ahhoz, hogy belerázódjunk. A 15 kilométeres Mályinkán tíz, a 7 kilométeres Bükkszentlászlón pedig négy másodpercet gyorsultunk a második körre. Szerdán még tervezünk egy 60 kilométeres tesztet, úgyhogy a Rally Hungaryn szinte egy teljes ORB1-es futam tapasztalatával állunk rajthoz, így már az első méterektől kezdve a legjobb formánkat tudjuk hozni. A felkészülés mellett örültem annak is, hogy újra versenyezhettünk ezeken a klasszikus pályákon, és remélem, hogy hamarosan az ORB1-es mezőny is visszatérhet ide. Nagyon kell a környéknek és a szurkolóknak is a Diósgyőr Rally, a DVTK stadion pedig méltó helyszíne volt a szervizparknak.“ Mixi mellett navigátora, Bán Viktor is elégedett volt: „Jól éreztük magunkat, amit terveztünk, mindent ki tudtunk próbálni. Azt látom Mixin, hogy egyre kifinomultabban használja a gurítós stílust, hogy nem támadja meg a kanyarokat, hanem a kigyorsításra koncentrál. Ezzel egyre gyorsabbak vagyunk úgy, hogy közben egyre biztonságosabban is megyünk. Minden a helyén van, ha ezt a tempót, lendületet tudjuk tartani, akkor a Rally Hungary is jó lesz.“ A csapat együttműködő partnerei: HM Academy – Hungarian Motorsport Academy, RabócsiRing Kft., CIKS Kft., ZÉG Kft., Balázs-Diák Kft., GR-Motorsport, Autogumiplaza.hu, Pirelli, MTE Speciál Kft., BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft., VÁRI-VILL Kft., BCS-Gépész Kft., Slep-Szer Kft., Cutler Fitness Veszprém Ez a hír most jelenik meg 1829. alkalommal
![]() 2023.09.29-10.01.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |