h i r d e t é s
Összes oldal:
770196820
Napi oldal:
144211
Jelenleg:
1291
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
45. CNP Asfalistiki Cyprus Rally 2016
2016.10.08. – Nicosia, Ciprus
Mintha a tavalyi versenyzést másolta volna le a Botka Rally Team párosa idén az ERC ciprusi fordulóján. 2015-ben is hibátlan első kör után csőstől jöttek a gondok szombaton. Elektromos hiba, tűz, vízátkelés, leszakadt lökhárító a szélvédőn… Volt ma minden, ami izgalmassá tette a csapat amúgy sem unalmas életét.
Nyolc gyorsasági szakasz várt az Európa-bajnokság idei utolsó fordulójának a mezőnyére. Botka Dávidék a pénteki poros éjszakai gyorsokat próbálták elfelejteni és csak a szombati pályákra összpontosítottak. „Reggel féltünk attól, hogy takarítanunk kell a harmadik rajtpozíciónk miatt, de igazából azzal nem volt gond. Próbáltunk a pénteki hibáinkat kijavítani és az első körben nem is volt gond az autóval, fel jöttünk a negyedik helyre.” – mondta a pilóta. „A kör után a szervizben észrevettünk egy elektromos problémát, ami már év eleje óta kísérget minket. Tudtuk, hogy mi a gond, kicseréltünk mindent.”
Sajnos hamar észrevették, hogy nem a kicserélt alkatrészekkel volt gond. „Az utolsó szakaszon, a városi SuperStage-en le is állt a kocsi. 10 másodperc múlva tudtam csak újraindítani. Mentünk és közben éreztük, hogy valami ég… Tudtam, hogy a szakasz vége felé van egy nagy patak, amin majd át kell mennünk. Próbáltam sietni, hogy minél hamarabb az ’oltóvízhez’ érjünk, reméltem, hogy az majd eloltja. Sikerült is, eloltotta az elektromos hiba okozta tüzet, de talán túl hevesen érkeztünk meg a vízhez, hogy a lökhárító leszakadt a becsapódástól, az felrepült, de csak a szélvédőig… Az utolsó pár kanyart úgy tettük meg, hogy az előttünk lévő lökhárító mögül próbáltam leskelődni. Vicces volt.”
A ciprusi pályák nem kímélik az autó, az esti 45 perces szervizben nagyon sok mindent cserélni kellett a futóműben, de még a pop-off szelepből is újat kellett berakni, még reggelre is maradt egy kis teendő. „Örültem, hogy végigértünk a mai napon. Nagyon fárasztó volt, helyenként 35 fokban versenyeztünk, elfáradtunk a végére. A fiúk is rengeteget dolgoztak, hogy versenyben lehessünk. Negyedik helyen megyünk. Gondmentes autóval talán még előrébb is lehetnénk. Az északi srácokkal nem biztos, hogy még fel tudnánk venni a versenyt, nagyon gyorsak ezen a murván is.”
Vasárnap négy gyorsasági a programban és egy érdekesség: az utolsó két szakaszt külön is értékelik, ún. Golden Stage néven, a TV élőben közvetíti, és ami talán még fontosabb: az első három helyezet között összesen 60.000 eurót osztanak ki…
„Amikor jó a kocsink, akkor már nem kapunk extrém sokat a többiektől, Bízom benne, hogy az utolsó két gyorsaságin egy kisebb vagyon még össze fogunk tudni autózni. :)” –fejezte be az összefoglalót nevetve Botka Dávid.
A csapat facebook oldalán képeket és exkluzív videókat talál!
Ez a hír most jelenik meg 2955. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fórumok
|