HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Eddig elől húzott, most hátul tol
Kőváry B!arna BMW-vel támad a pécsi pályákon
2010-10-12
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681081447
Napi oldal:
103042
Jelenleg:
1981
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Kőváry nevét a Trabanttal párosítva jegyezték meg a szurkolók, majd erősen hozzákötötték a Renault-hoz. Most viszont a mecseki futamon egy hátsókerekessel láthatják őket a szurkolók. Hogy vajon a BMW szót is Kőváry neve mellett emlegetjük-e évekig, arról Barnával beszélgettem, aki már túl is van az első tesztkilométereken!

eddig_elol_huzott_most_hatul_tol_3

Hová lett alólad a Renault?
A 2009-es bajnoki címünkért nagyon sokat dolgoztunk, és az idei évre is legalább így készültünk. Az első három futam valóban nem úgy sikerült, mint ahogy kellett volna, nem jöttek a várt eredmények. Ezt követően elmentem az Ázsia Túrára, ahol egy életre szóló élménnyel lettem gazdagabb, végigjártuk a balkánt, olyan helyekre jutottam el, ahol eddig kevés magyar járt, vagyis kb. 1500 éve nagyon sok. Olyan kalandban volt részem, ami meghatározó élmény az életemben!

Ezek után itthon előfutóként folytattátok...
Igen, mivel úgy láttuk, hogy a bajnokság számunkra már úgyis elúszott, a 2010-es évben már felesleges lett volna harcba szállnunk az ellenfelekkel, ezért döntöttünk az előfutás mellett, egy Dacia Dusterrel.
Majd megsokasodott a munka, nekem is és a navigátoromnak is. Nagyon sok helyre hívnak autós rendezvényekhez műsorvezetőnek, és sokszor ez is bezavar a dolgokba. Az augusztusi Borsod Rally időpontját is megváltoztatták, nem akkor került megrendezésre, amit év elején terveztek, így ez nekem rögtön be is kavart egy szintén MNASZ által regisztrált rendezvénynél, ahová műsorvezetőnek hívtak.
Ehhez egyébként gratulálok is az MNASZ-nek, hogy ennyire nagyon nem tudják összehangolni a rendezvényeiket, hogy egy hétvégére több is jut. Nem csak nekem zavaró ez, aki versenyezne és dolgozna is, hanem mondjuk egy operatőrnek sem egyszerű dönteni, hogy akkor melyikre is menjen... a nézőkről nem is beszélve.

eddig_elol_huzott_most_hatul_tol_1

Mecsek Rallye-ra viszont nagyon készültök...
Megbeszéltük, hogy úgy uccsóra odapirítanánk egy nagyot. Robbantjuk a bombát! Az első tervek közt szerepelt, hogy a Puskádi-féle Hondával fogunk versenyezni egyet, amivel az idei évben Pálinkásék megszerezték a bajnoki címet. Volt viszont más lehetőségünk is, mégpedig az SRT felajánlásában egy BMW. Szóval több lehetőséget kellett mérlegelnünk, és végül ez utóbbi mellett tettük le a voksunkat, mivel az SRT a támogatói hátteret is biztosítja számunkra. Továbbá koncentrációnk javításában egy új partner segít, aki azt a típusú hologramos karkötőt forgalmazza, amit a forma-1-ben is használnak a pilóták, Equlibrium névvel.

eddig_elol_huzott_most_hatul_tol_2

Mentél már az autóval?
Igen, a Kakucs Ringen sikerült már egyet autókázni vele. Egyelőre még nagyon furcsa, hogy hátsókerekes az autó, hiszen eddig csak elsőkerekessel versenyeztem. Most viszont már utcán is BMW-vel közlekedek, így azért gyűlnek a kilométerek és a tapasztalatok.  Nagy kihívás ez a hátsókeres autó, és persze az is, hogy dízel, hiszen ennél 4000-nél kell váltani, a Renault meg alapjáraton volt ennyi. 

Mire számítasz a Mecsek Rallye-n?
Szeretnénk nagyon jól menni, N3-ban a lehető legjobb eredménnyel végezni. Egyelőre még nem tudom, hogy hogyan kell jól és szépen vezetni, ezt majd talán vasárnap este már meg tudom mondani :-) Eddig elől húzott, most hátul tol! A prológon mindenképp széria hátsógumikkal fogunk menni, hogy a nézőknek is jusson az élményből. A versenyen pedig biztos, hogy egyelőre nem fogunk tudni "Balázs Öcsi stílusban" autózni. Nagy reményekkel vágunk neki, "halál vagy győzelem" jelszóval! Az utóbbi két évben ezen a környéken sikerült jól szerepelnünk, hasonlóban bízunk most is.

Milyenek a mecseki pályák?
Félig-meddig hazai futam lesz ez számunkra, édesapám révén ugye, és a korábbi életem is ide köt. A pályákat pedig imádjuk, mindegyiket egytől egyig! Ha esik, abban megyünk, ha nem esik, akkor úgy. Ha szűk, akkor azon, ha széles, akkor azon!
Az autóversenyzőnek az a dolga, hogy megoldja. Nem siránkozunk, hogy milyenek a pályák! Vannak akik már hónapok óta ott edzenek, mi nem, mi betartjuk a pályabejárásra vonatkozó szabályokat is, és ha kell, majd improvizálunk! Erről szól a rallye!

Jövőre vonatkozó tervek? Honda, Renault, BMW?
Renault vér is csörgedezik még bennünk, erről sem tettünk még le, és az sem titok, hogy arra is kíváncsi vagyok, hogy mit lehet egy R3-as Hondával menni, ami ellen az idei évben harcoltunk...

>> fotóalbum a tesztről <<

Ez a hír most jelenik meg 6883. alkalommal
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k