Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Eger előtt mondták
Körbekérdeztünk néhány versenyzőt
2011-04-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684362660
Napi oldal:
22659
Jelenleg:
1215
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Körbekérdeztünk néhány versenyzőt

Krózser Menya
Letréningeztük a pályákat, a mai napon megvolt a verseny előtti rövid kis tesztünk is. Felkészülve várjuk a rajtot és nagyon kíváncsian persze! Kíváncsi vagyok, hogy mire lesz elég az én tudásom, az autó és a csapat, ezt pedig csak az idő és a stopperóra fogja majd mutatni. A pályák a szokásos egri pályák, különösebb változtatások nélkül. Nagyon győzni akarok, így is fogok menni és így is állok hozzá!

Hideg Krisztián
Úgy érzem, hogy nagyon jól állunk a felkészüléssel, nagyon jól sikerült a tréning is. Mindent megtettünk az ügy érdekében, nagyon pontos itinert írtunk és úgy tűnik, hogy tényleg nagyon jól tudunk együtt dolgozni az új navigátorommal, Balázzsal. A pályák nagyon-nagyon tetszenek, nekem még az a szűk rész - amire nagyon sokan panaszkodnak - is tetszik. Minden szuper, nagyon jókedvem van és nagyon jó előérzeteim vannak a versennyel kapcsolatban. Jóslásokba nem akarok bocsátkozni, de mindent megfogunk tenni, amit csak el tudunk képzelni. Ha olyan jól sikerül a verseny, mint a felkészülés, akkor nem lesz okunk panaszra.

dr. Varga Attila
Az idei évben kategóriát és autót váltottunk, igyekeztünk úgy felkészülni, hogy nagyon nagy meglepetések ne érhessenek minket. Az orfűi versenyen teszteltünk egyet, ahol eléggé irreális körülmények voltak, de arra azért mindenképp jó volt, hogy üljünk az autóban. Felírtuk a pályákat, az autót amennyire lehet beállítottuk. Óriási élmény az N-es után ez az A-s autó! Visszaülni egy A-s autóba az én fogalmaim szerint mindenképp előrelépés, akkor is, ha nem négykerékhajtású. Ez a S1600-as egy igazi, ízig-vérig kis méregzsák versenyautó. A felkészülés is végig öröm volt, remélem a verseny is végig felhőtlen szórakozás lesz!

Bujdos Miki
Bejártuk a pályákat. Nagyon nagy elánnal vágunk neki a versenynek! Jól sikerült a tesztünk, a pályabejárás is, úgyhogy azt gondoljuk, hogy minden rendben van. A pályákat illetően azt mondhatom, hogy a minőséggel azért vannak problémák, ez a szűk, letöredezett, szétfagyott út ez nem sok jóval kecsegtet, hiszen a defektveszély nagyon nagy. A taktikánk annyi, hogy megpróbálunk úgy menni, hogy ne kapjunk defektet. A célunk, hogy a kategóriánk első három helyezettje között ott legyünk. Szeretnénk nyerni is, de a főbb inkább az, hogy végig érjünk. Rövid a bajnokság, így nem nagyon van lehetőség arra, hogy akár egy versenyen is kockáztassunk. Reméljük, hogy ilyen jó idő marad a hétvégére is!

Herczig Norbi
Készen vagyunk, jöhet a vetélkedő! Túl vagyunk a pályabejáráson, a teszten, minden készen van! Ha nem is gyermeki várakozással, de mindenképp egy kicsit felfokozott várakozással állunk a verseny előtt. Kálmi 3 éve ült utoljára versenyautóban, de szerencsére hamar sikerült összerázódnunk. Megvan minden olyan pont, ami kritikus lehet a versenyen. Nyugodt a lelkiismeretünk a felkészülés miatt, úgyhogy tényleg csak azt mondhatom, hogy most már ülnénk a versenyautóban, versenykörülmények között is. Száraz időre számítunk mindkét napon, lehet egy picit meghinti az eső a pénteki napon a pályákat, de a verseny száraz lesz!

Herczig Róbert
A tavalyi évben Schuck János navigátora külföldre ment és volt egy gyors felkérés, hogy a Mecsek Rallye-n szaladjunk egyet együtt. Már akkor felmerült, hogy esetleg ezt folytathatnánk 2011-ben is… és mivel jól sikerült az a futam számunkra, jól tudtunk együttműködni, éreztük a kettőnk közti megfelelő kommunikációt, így azt mondtuk, hogy akkor idén együtt folytatjuk! Ennek köszönhető az, hogy újra visszatértem a rallye-ba, mint navigátor.  Megvagyunk a tréningezéssel, nagyon harciasak a pályák. Mindenképp győzni akarunk, de persze tisztában vagyunk az autónk adottságaival, képességeivel is, így ennek függvényében fogunk harcba szállni az ellenfelekkel. Nagyon kemény csata várható, a verseny vízválasztója mindenképp a dzsuvás, rossz minőségű útszakasz lesz. A tarnaszentmáriai gyorsasági szakaszon is olyan kövek vannak, hogy aki ott defekt nélkül le tud jönni, az esélyes a dobogóra. A többi szakaszra is nagyrészt ez jellemző, van ahol olyan betontömb látszik már ki az útból (mivel lekopott a fölötte lévő réteg az idők folyamán), hogy oda lehet verni rendesen az autót. Ezekhez a körülményekhez kell alkalmazkodnunk, de egy biztos: győzni jöttünk Egerbe!

Kazár Miki
Várjuk a versenyt, várjuk a megmérettetést! Kész van az autó, van elég gumink, van mindenünk! Fizikálisan és mentálisan is felkészültek vagyunk, a kocsi az megy, lehet, hogy nem a mi autónk a legerősebb, de nem is ez a legfontosabb, hanem az, hogy bírja ki a versenyt. Jó hangulat van a csapatban. Remélem, hogy nagyon sok néző lesz és mindenki jól fogja érezni magát! Annyi emberrel kell versenyezni, hogy A-tól Z-ig nyomni kell, az egyes gyorstól az utolsóig! Majd meglátjuk vasárnap, hogy hányadik helyre lesz elég ez! A pályák? Vannak olyan rendezők, akik két hét múlva az igazi ralipályákon rendeznek versenyt, és vannak olyanok, akik csak ilyet tudnak intézni. Mentálisan sokkal jobban felvagyunk készülve, mint tavaly, amikor ez az első versenyünk volt. Sok mindent tanultam a tavalyi év alatt. Nándi is sokban tud segíteni és ráadásul, így nem csak az autón könnyítettünk, hanem a "személyzeten" is. Igazán minimum súlyon van az autó és a navigátor is. Szerintem rajtunk nem fog múlni!

Lévai Ferkó
Nagyon jól állunk így a verseny előtt: az autónk fogyott, a pilóta fogyott :-) Ketten együtt fogytunk 70 kilót. Tökéletesen fel lett készítve a kocsi, a fejlesztés annyi, hogy a súlycsökkentés miatt pár dolgot kicseréltünk benne. A motor és a váltó fel lett újítva, át lett nézve. A pályákat illetően sincs semmi extra, van az a rész, ami miatt sokan szitkozódnak, és persze, jobb lenne, ha nem lenne benne, de ha már egyszer benne van, akkor meg kell oldani és kész! Ha azzal foglalkozunk, hogy miért nem vették ki, miért így, miért úgy, az semmin nem változtat, most hétvégén még így lesz, ezen kell menni. Arra kell inkább koncentrálni, hogy gyorsan is tudjunk menni, és az autó is megússza és minden szempontból jó legyen. A csapatunk változatlan, Gabi navigál továbbra is. Nagyon várjuk már a versenyt és értelemszerűen nem feltett kézzel megyünk! Mondhatom azt is, hogy valamilyen szinten az esélytelenek nyugalmával, mert ahogy az interjúkat, nyilatkozatokat nézem, velünk senki nem számol, mint potenciális ellenféllel. Ennek ellenére azt mondom, hogy nyerni szeretnénk mi is! Idén sokkal jobban meg kell küzdeni a pontokért, de úgy gondolom, hogy ettől szép ez a sport! Várom, hogy mit fog produkálni a kategória, kiegészülve a S1600-asokkal... kemény lesz! Próbáltunk mentálisan és itinerírás szempontjából azokra a részekre koncentrálni, amelyek nekem kevésbé mennek, a Hondának viszont mennek. A tempós, bevállalós részek fekszenek a mi autónknak, és ha ott sikerül úgy átküldeni, ahogy ezt az autó tudja, akkor azt hiszem, hogy lehet egy pici előnyünk a Renault-kkal és a Citroennel szemben. Meglátjuk!

Bútor Robi
Ma egész nap teszteltünk, reggel 9-től délután 3-ig. Nagyon-nagyon pozitív volt a teszt. Többféle lengéscsillapítót is kipróbáltam, többféle beállítást és a teszt végére eljutottunk egy számunkra ideális verzióhoz. Minden tökéletesen működött, úgyhogy roppant boldog vagyok és nyugodt! A pályák szerintem túlnyomórészt jók, egy picikét gyorsak, így nem az az igazi rallye-feeling van, hanem inkább tempósak, de összességében nem rossz! Vannak minőségben gyengébbek, de ezekkel a jó futóművekkel és jó autókkal azokon is át lehet menni. Az új navigátorommal most a teszten mentünk együtt kb. 20 km-t, élesben. Nagyon pozitív élmény volt, mert tökéletesen tette Igor a dolgát és minden információ időben jött, így bizakodó vagyok az ő irányába is. Remélem, hogy szombaton és vasárnap is így fogunk tudni együttműködni! Nagyon várom már a rajtot!

Ez a hír most jelenik meg 5896. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k