Évzáró LADA találkozó - 2024.október 13. - Mogyoród, Ring autós mozi
Eger Rallye 2020 - részletesen
Egyenesen a rendezőtől kaptuk a hiányzó információkat: Rally2 és Rally3
2020-02-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
734050207
Napi oldal:
167673
Jelenleg:
1095
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

eger_rallye_2020_-_reszletesen_1

Adamovits Márkkal beszélgettünk az egri futam rendezőjével. Megjelent a Rally Guide, sok információt tartalmazott, de vannak még hiányzó információk, ezeknek szerettünk volna utánajárni.

Idén kötelezővé tette az RVSZ a Rally Guide kiadását, amit én személy szerint is támogattam. Annak a híve vagyok, hogy minél hamarabb tájékoztassuk a versenyzőket, hogy tudjanak készülni és a versenykiírások nem minden esetben lehet elkészíteni két hónappal a futam előtt, de egy ilyen információs füzetet össze lehet rakni.
Ebben már benne van minden lényeges információ a Rally1, Rally2 és Historic részére, ami a nevezéshez szükséges. A Rally3-ról nincs benne információ, de ez nem jelenti azt, hogy nem készülünk ugyanúgy a Rally3-as futamra!

Segíts, mit lehet tudni az amatőrök első futamáról?
Vasárnapi nap fognak versenyezni. A programban szereplő 3 különböző gyorsasági szakaszt kétszer fogják teljesíteni! Vasárnap ugye a Rally2 már nem versenyez, így a Rally1 és a Historic mezőny után csatlakozik be a körbe a Rally3 és ők is az egri Dobó téren fejezik be a futamukat! A hat gyorsasági szakaszon összesen 57 versenykilométer vár rájuk.
A szervizparkjuk külön lesz, a tavalyi ORB szervizparkban fognak ők szerelni, ami az Eger – Egerbakta közötti COLAS telepen lesz.

Mikor lesz a pályabejárás a Rally3-nak, hiszen szombaton a Rally1 elfoglalja a Pétervásári elágtól egészen Sirokig az utat?
A Szarvaskő-Egerbocs gyorsasági ugye szombaton bejárható, hiszen az nincs használva. A másik két pályát pénteken reggel nyolctól este 10-ig használhatja pályabejárásra a Rally3 mezőnye.
Próbáltunk segíteni azzal, hogy az átvételek helyszíne a szervizparkban található, már szombaton be tudnak költözni a szervizesek.

Spórolósnak mondják többen a Rally2 versenyét, hiszen nekik 2 gyors van, háromszor. Ráadásul az egyik egy nyúlfarknyi, mondjuk a másik 25 kilométer hosszú.
A Rally2 szombati napja nem feltétlenül aratott felhőtlen sikert… Nem spórolni akartunk. Decemberben szembesültünk azzal, hogy az összes nyertes, a környékre útépítésre leadott önkormányzati pályázat kivitelezése márciusban kezdődik. Egész Heves megyében!
Decemberben még úgy nézett ki, hogy egyáltalán nem lesz utunk, ahol versenyezhetünk. Sikerült mentenünk a menthetőt, de például Sirok-Egerbakta között csak úgy, hogy a verseny hétvégére megáll az útépítés. Az összes többi pályát, amit korábban használtunk, útépítési terület lesz, amit most nem használhatunk.

A szarvaskői pálya Egerbocs felöli része jelenleg szinte használhatatlan. Ott nekünk kell aszfaltoznunk, amit csak március 15 után tudunk elkezdeni, mert akkor nyit az aszfaltkeverő üzem.

Jövőre már sokkal jobb lesz a helyzetünk, mert ezek az utak addigra mind meg lesznek csinálva.

A másik nagy szívfájdalmunk a Mátra!
Mentünk volna oda, de az nem a Közúthoz tartozik, hanem erdészeti út és sajnos az szinte járhatatlan. :(
Az egerbocsi aszfaltozás sem lesz egy olcsó mutatvány, de a mátrai aszfaltozást már nem tudjuk bevállalni a több, mint 10 kilométerével, mert nem vagyunk erre berendezkedve. Meg kell várnunk, amíg az erdőgazdaság azt valamilyen forrásból fel tudja újítani, addig sajnos arra nem tudunk versenyezni.
A Mátra fenti részét majd a Salgó Rallyra szeretnénk használni, ahhoz közelebb esnek.

Beszűkültünk idénre egy nagyon kis területre és csak így tudtuk megoldani… Sajnos ezek a dolgok tőlünk függetlenek.
Hogy mégis valahogy kompenzáljam a Rally2-eseket – aki él vele, az él, aki nem, nem – nekik felajánljuk, hogy vasárnap a Rally3 mezőnyben Licenszesként elindulhatnak, és ezért nem kell nevezési díjat fizetniük! Természetesen a Rally2-es bajnokságon kívül, ahogy korábban is volt lehetőség amatőr futamon licenszesként indulni, ebben a formában megtehetik. Annyit kérek majd csak, de ez a versenykiírásban is szerepelni fog, hogy aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, az előzetesen regisztrálja magát, mert a biztosítást csak úgy tudom intézni nekik. Amiért szintén nem kérünk külön díjat, ezt is felvállalom. Kapnak egy új rajtszámpanelt és a vasárnapi pályákon is mehetnek. Ha összejönnek többen, akkor még szerintem valami serlegdíjazást is tudunk adni nekik, hogy ne csak ok nélkül robogjanak vasárnap. Pénteken tudnak pályát bejárni. Tehát mindenképp előzetesen jelezze, aki ezt szeretné! Inkább szóljon és ne menjen, mert szombat este már nem tudjuk megoldani (főleg a biztosítás miatt nem).

Ezzel szeretném kompenzálni, hogy nem tudnak háromgyorsaságis versenyt menni. Igazából szétszedhettük volna a szombati hosszú gyorsot kettőre, de akkor elbuknánk egy nagyon jó, látványos 3 kilométeres szakaszt, amikor Egerbaktán megy át a mezőny.

A Rally1-ben a szervizpark kapott új helyszínt.
Igen, ahogy a Guide-ban is látható, ez az iparterület a felsőtárkányi úton található. Most takarítjuk, rakjuk rendbe, hogy kényelmesen el tudjunk férni.

Szaladjunk végig tehát a programon!
Próbáltuk az ERC futam mintájára összerakni az egri futamot és hasonló várható Miskolcra és az Ózd-Salgóra is. Ha még egy kicsit húzósabb is így a program, azt gondolom, hogy szokjuk mindannyian. Ha nemzetközi versenyt csinálunk, vagy ha valaki nemzetközi versenyen akar indulni, akkor lássa az egész dinamikáját.

Kedden hivatalos tesztet tartunk A Verpelét Egerszalók közötti szakaszon. Egész nap lehet ott fel-le menni, reggeltől egészen estig. Mentő, rescue, rádió, sportbíró. Lesz WC, büfé. A szervizesek az út mellett kényelmesen tudnak szervizelni.

Szerdán pályabejárás.

Csütörtökön pályabejárás és déltől este 8-ig adminisztratív és gépátvétel a Rally1 és a Historic részére.

Pénteken délelőtt adminisztratív és gépátvétel a Rally2-nek. Ezzel egyidőben kvalifikáció a Rally1 első 15 részére a Saliris úton. Délután a rajthelyválasztást összekötöttük egy sajtótájékoztatóval. Este pedig rajtceremónia és utána az első szakasz, fordítva a Saliris, mint ahogy a kvali volt, először kezd a Historic, majd Rally2 és Rally1

Szombaton a Rally1 mezőnye után megy a Historic és őket követi a Rally2.

Vasárnap szintén a Rally1 kezd a három szakaszon, utánuk jön a Historic és a Rally3 és azok a Rally2-esek, akik szeretnének! Délutántól pedig már a Dobó téren fejezzük be a versenyt a Rally3-al, utána Rally1 és végül a Historic.

Hasonlóan közös verseny lesz a Rally3-al az Ózd-Salgó Rallye...
Igen, ott pont fordítva lesz : Pénteken a Rally3 tud majd a nagyokkal együtt menni a prológon és szombaton is az ózd környéki pályákon és vasárnap pedig a mátrai szakaszokra csatlakozik be a Rally2 az ORB-hez.
Tényleg sajnálom, hogy ennyire beszűkültünk most az útépítések miatt, a lehetőségekből próbáltuk a maximumot kihozni. Bízom benne, hogy jövőre már minden kész lesz és újra a megszokott, de felújított gyorsaságikon tudunk majd versenyezni. A nagy boldogság akkor lenne, ha a mátrai szakaszokat is rendbe tennék, az nagyon sokat dobna a verseny útvonallapján.

Köszönöm az interjút!
Remélem, hogy sikerült egy kicsi pluszt adni a Rally2-eseknek és megnyugodnak a Rally3-asok is, lesz verseny, három szakaszban, hat gyorson.

 
Ez a hír most jelenik meg 7445. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.13.

részletes infóink

2024.10.10-13.

részletes infóink

2024.10.12-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k