Eger Rallye 2020 - részletesen
Egyenesen a rendezőtől kaptuk a hiányzó információkat: Rally2 és Rally3
2020-02-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
807404836
Napi oldal:
191474
Jelenleg:
1005
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

eger_rallye_2020_-_reszletesen_1

Adamovits Márkkal beszélgettünk az egri futam rendezőjével. Megjelent a Rally Guide, sok információt tartalmazott, de vannak még hiányzó információk, ezeknek szerettünk volna utánajárni.

Idén kötelezővé tette az RVSZ a Rally Guide kiadását, amit én személy szerint is támogattam. Annak a híve vagyok, hogy minél hamarabb tájékoztassuk a versenyzőket, hogy tudjanak készülni és a versenykiírások nem minden esetben lehet elkészíteni két hónappal a futam előtt, de egy ilyen információs füzetet össze lehet rakni.
Ebben már benne van minden lényeges információ a Rally1, Rally2 és Historic részére, ami a nevezéshez szükséges. A Rally3-ról nincs benne információ, de ez nem jelenti azt, hogy nem készülünk ugyanúgy a Rally3-as futamra!

Segíts, mit lehet tudni az amatőrök első futamáról?
Vasárnapi nap fognak versenyezni. A programban szereplő 3 különböző gyorsasági szakaszt kétszer fogják teljesíteni! Vasárnap ugye a Rally2 már nem versenyez, így a Rally1 és a Historic mezőny után csatlakozik be a körbe a Rally3 és ők is az egri Dobó téren fejezik be a futamukat! A hat gyorsasági szakaszon összesen 57 versenykilométer vár rájuk.
A szervizparkjuk külön lesz, a tavalyi ORB szervizparkban fognak ők szerelni, ami az Eger – Egerbakta közötti COLAS telepen lesz.

Mikor lesz a pályabejárás a Rally3-nak, hiszen szombaton a Rally1 elfoglalja a Pétervásári elágtól egészen Sirokig az utat?
A Szarvaskő-Egerbocs gyorsasági ugye szombaton bejárható, hiszen az nincs használva. A másik két pályát pénteken reggel nyolctól este 10-ig használhatja pályabejárásra a Rally3 mezőnye.
Próbáltunk segíteni azzal, hogy az átvételek helyszíne a szervizparkban található, már szombaton be tudnak költözni a szervizesek.

Spórolósnak mondják többen a Rally2 versenyét, hiszen nekik 2 gyors van, háromszor. Ráadásul az egyik egy nyúlfarknyi, mondjuk a másik 25 kilométer hosszú.
A Rally2 szombati napja nem feltétlenül aratott felhőtlen sikert… Nem spórolni akartunk. Decemberben szembesültünk azzal, hogy az összes nyertes, a környékre útépítésre leadott önkormányzati pályázat kivitelezése márciusban kezdődik. Egész Heves megyében!
Decemberben még úgy nézett ki, hogy egyáltalán nem lesz utunk, ahol versenyezhetünk. Sikerült mentenünk a menthetőt, de például Sirok-Egerbakta között csak úgy, hogy a verseny hétvégére megáll az útépítés. Az összes többi pályát, amit korábban használtunk, útépítési terület lesz, amit most nem használhatunk.

A szarvaskői pálya Egerbocs felöli része jelenleg szinte használhatatlan. Ott nekünk kell aszfaltoznunk, amit csak március 15 után tudunk elkezdeni, mert akkor nyit az aszfaltkeverő üzem.

Jövőre már sokkal jobb lesz a helyzetünk, mert ezek az utak addigra mind meg lesznek csinálva.

A másik nagy szívfájdalmunk a Mátra!
Mentünk volna oda, de az nem a Közúthoz tartozik, hanem erdészeti út és sajnos az szinte járhatatlan. :(
Az egerbocsi aszfaltozás sem lesz egy olcsó mutatvány, de a mátrai aszfaltozást már nem tudjuk bevállalni a több, mint 10 kilométerével, mert nem vagyunk erre berendezkedve. Meg kell várnunk, amíg az erdőgazdaság azt valamilyen forrásból fel tudja újítani, addig sajnos arra nem tudunk versenyezni.
A Mátra fenti részét majd a Salgó Rallyra szeretnénk használni, ahhoz közelebb esnek.

Beszűkültünk idénre egy nagyon kis területre és csak így tudtuk megoldani… Sajnos ezek a dolgok tőlünk függetlenek.
Hogy mégis valahogy kompenzáljam a Rally2-eseket – aki él vele, az él, aki nem, nem – nekik felajánljuk, hogy vasárnap a Rally3 mezőnyben Licenszesként elindulhatnak, és ezért nem kell nevezési díjat fizetniük! Természetesen a Rally2-es bajnokságon kívül, ahogy korábban is volt lehetőség amatőr futamon licenszesként indulni, ebben a formában megtehetik. Annyit kérek majd csak, de ez a versenykiírásban is szerepelni fog, hogy aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, az előzetesen regisztrálja magát, mert a biztosítást csak úgy tudom intézni nekik. Amiért szintén nem kérünk külön díjat, ezt is felvállalom. Kapnak egy új rajtszámpanelt és a vasárnapi pályákon is mehetnek. Ha összejönnek többen, akkor még szerintem valami serlegdíjazást is tudunk adni nekik, hogy ne csak ok nélkül robogjanak vasárnap. Pénteken tudnak pályát bejárni. Tehát mindenképp előzetesen jelezze, aki ezt szeretné! Inkább szóljon és ne menjen, mert szombat este már nem tudjuk megoldani (főleg a biztosítás miatt nem).

Ezzel szeretném kompenzálni, hogy nem tudnak háromgyorsaságis versenyt menni. Igazából szétszedhettük volna a szombati hosszú gyorsot kettőre, de akkor elbuknánk egy nagyon jó, látványos 3 kilométeres szakaszt, amikor Egerbaktán megy át a mezőny.

A Rally1-ben a szervizpark kapott új helyszínt.
Igen, ahogy a Guide-ban is látható, ez az iparterület a felsőtárkányi úton található. Most takarítjuk, rakjuk rendbe, hogy kényelmesen el tudjunk férni.

Szaladjunk végig tehát a programon!
Próbáltuk az ERC futam mintájára összerakni az egri futamot és hasonló várható Miskolcra és az Ózd-Salgóra is. Ha még egy kicsit húzósabb is így a program, azt gondolom, hogy szokjuk mindannyian. Ha nemzetközi versenyt csinálunk, vagy ha valaki nemzetközi versenyen akar indulni, akkor lássa az egész dinamikáját.

Kedden hivatalos tesztet tartunk A Verpelét Egerszalók közötti szakaszon. Egész nap lehet ott fel-le menni, reggeltől egészen estig. Mentő, rescue, rádió, sportbíró. Lesz WC, büfé. A szervizesek az út mellett kényelmesen tudnak szervizelni.

Szerdán pályabejárás.

Csütörtökön pályabejárás és déltől este 8-ig adminisztratív és gépátvétel a Rally1 és a Historic részére.

Pénteken délelőtt adminisztratív és gépátvétel a Rally2-nek. Ezzel egyidőben kvalifikáció a Rally1 első 15 részére a Saliris úton. Délután a rajthelyválasztást összekötöttük egy sajtótájékoztatóval. Este pedig rajtceremónia és utána az első szakasz, fordítva a Saliris, mint ahogy a kvali volt, először kezd a Historic, majd Rally2 és Rally1

Szombaton a Rally1 mezőnye után megy a Historic és őket követi a Rally2.

Vasárnap szintén a Rally1 kezd a három szakaszon, utánuk jön a Historic és a Rally3 és azok a Rally2-esek, akik szeretnének! Délutántól pedig már a Dobó téren fejezzük be a versenyt a Rally3-al, utána Rally1 és végül a Historic.

Hasonlóan közös verseny lesz a Rally3-al az Ózd-Salgó Rallye...
Igen, ott pont fordítva lesz : Pénteken a Rally3 tud majd a nagyokkal együtt menni a prológon és szombaton is az ózd környéki pályákon és vasárnap pedig a mátrai szakaszokra csatlakozik be a Rally2 az ORB-hez.
Tényleg sajnálom, hogy ennyire beszűkültünk most az útépítések miatt, a lehetőségekből próbáltuk a maximumot kihozni. Bízom benne, hogy jövőre már minden kész lesz és újra a megszokott, de felújított gyorsaságikon tudunk majd versenyezni. A nagy boldogság akkor lenne, ha a mátrai szakaszokat is rendbe tennék, az nagyon sokat dobna a verseny útvonallapján.

Köszönöm az interjút!
Remélem, hogy sikerült egy kicsi pluszt adni a Rally2-eseknek és megnyugodnak a Rally3-asok is, lesz verseny, három szakaszban, hat gyorson.

 
Ez a hír most jelenik meg 7677. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k