Eger Rallye 2020 - részletesen
Egyenesen a rendezőtől kaptuk a hiányzó információkat: Rally2 és Rally3
2020-02-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
509940198
Napi oldal:
48245
Jelenleg:
492
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
az első futam,
Miskolc Rally után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
110
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
92
3. Martin Márkó
Ford Fiesta R5
84
4. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
81
5. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
70
6.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
65
7. Sándor Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
61
8. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
57
9. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
53
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a második futam,
Rallye Sweden után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
42
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
37
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
30
5. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
24
6.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
20
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
11
8. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris WRC
6
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

eger_rallye_2020_-_reszletesen_1

Adamovits Márkkal beszélgettünk az egri futam rendezőjével. Megjelent a Rally Guide, sok információt tartalmazott, de vannak még hiányzó információk, ezeknek szerettünk volna utánajárni.

Idén kötelezővé tette az RVSZ a Rally Guide kiadását, amit én személy szerint is támogattam. Annak a híve vagyok, hogy minél hamarabb tájékoztassuk a versenyzőket, hogy tudjanak készülni és a versenykiírások nem minden esetben lehet elkészíteni két hónappal a futam előtt, de egy ilyen információs füzetet össze lehet rakni.
Ebben már benne van minden lényeges információ a Rally1, Rally2 és Historic részére, ami a nevezéshez szükséges. A Rally3-ról nincs benne információ, de ez nem jelenti azt, hogy nem készülünk ugyanúgy a Rally3-as futamra!

Segíts, mit lehet tudni az amatőrök első futamáról?
Vasárnapi nap fognak versenyezni. A programban szereplő 3 különböző gyorsasági szakaszt kétszer fogják teljesíteni! Vasárnap ugye a Rally2 már nem versenyez, így a Rally1 és a Historic mezőny után csatlakozik be a körbe a Rally3 és ők is az egri Dobó téren fejezik be a futamukat! A hat gyorsasági szakaszon összesen 57 versenykilométer vár rájuk.
A szervizparkjuk külön lesz, a tavalyi ORB szervizparkban fognak ők szerelni, ami az Eger – Egerbakta közötti COLAS telepen lesz.

Mikor lesz a pályabejárás a Rally3-nak, hiszen szombaton a Rally1 elfoglalja a Pétervásári elágtól egészen Sirokig az utat?
A Szarvaskő-Egerbocs gyorsasági ugye szombaton bejárható, hiszen az nincs használva. A másik két pályát pénteken reggel nyolctól este 10-ig használhatja pályabejárásra a Rally3 mezőnye.
Próbáltunk segíteni azzal, hogy az átvételek helyszíne a szervizparkban található, már szombaton be tudnak költözni a szervizesek.

Spórolósnak mondják többen a Rally2 versenyét, hiszen nekik 2 gyors van, háromszor. Ráadásul az egyik egy nyúlfarknyi, mondjuk a másik 25 kilométer hosszú.
A Rally2 szombati napja nem feltétlenül aratott felhőtlen sikert… Nem spórolni akartunk. Decemberben szembesültünk azzal, hogy az összes nyertes, a környékre útépítésre leadott önkormányzati pályázat kivitelezése márciusban kezdődik. Egész Heves megyében!
Decemberben még úgy nézett ki, hogy egyáltalán nem lesz utunk, ahol versenyezhetünk. Sikerült mentenünk a menthetőt, de például Sirok-Egerbakta között csak úgy, hogy a verseny hétvégére megáll az útépítés. Az összes többi pályát, amit korábban használtunk, útépítési terület lesz, amit most nem használhatunk.

A szarvaskői pálya Egerbocs felöli része jelenleg szinte használhatatlan. Ott nekünk kell aszfaltoznunk, amit csak március 15 után tudunk elkezdeni, mert akkor nyit az aszfaltkeverő üzem.

Jövőre már sokkal jobb lesz a helyzetünk, mert ezek az utak addigra mind meg lesznek csinálva.

A másik nagy szívfájdalmunk a Mátra!
Mentünk volna oda, de az nem a Közúthoz tartozik, hanem erdészeti út és sajnos az szinte járhatatlan. :(
Az egerbocsi aszfaltozás sem lesz egy olcsó mutatvány, de a mátrai aszfaltozást már nem tudjuk bevállalni a több, mint 10 kilométerével, mert nem vagyunk erre berendezkedve. Meg kell várnunk, amíg az erdőgazdaság azt valamilyen forrásból fel tudja újítani, addig sajnos arra nem tudunk versenyezni.
A Mátra fenti részét majd a Salgó Rallyra szeretnénk használni, ahhoz közelebb esnek.

Beszűkültünk idénre egy nagyon kis területre és csak így tudtuk megoldani… Sajnos ezek a dolgok tőlünk függetlenek.
Hogy mégis valahogy kompenzáljam a Rally2-eseket – aki él vele, az él, aki nem, nem – nekik felajánljuk, hogy vasárnap a Rally3 mezőnyben Licenszesként elindulhatnak, és ezért nem kell nevezési díjat fizetniük! Természetesen a Rally2-es bajnokságon kívül, ahogy korábban is volt lehetőség amatőr futamon licenszesként indulni, ebben a formában megtehetik. Annyit kérek majd csak, de ez a versenykiírásban is szerepelni fog, hogy aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, az előzetesen regisztrálja magát, mert a biztosítást csak úgy tudom intézni nekik. Amiért szintén nem kérünk külön díjat, ezt is felvállalom. Kapnak egy új rajtszámpanelt és a vasárnapi pályákon is mehetnek. Ha összejönnek többen, akkor még szerintem valami serlegdíjazást is tudunk adni nekik, hogy ne csak ok nélkül robogjanak vasárnap. Pénteken tudnak pályát bejárni. Tehát mindenképp előzetesen jelezze, aki ezt szeretné! Inkább szóljon és ne menjen, mert szombat este már nem tudjuk megoldani (főleg a biztosítás miatt nem).

Ezzel szeretném kompenzálni, hogy nem tudnak háromgyorsaságis versenyt menni. Igazából szétszedhettük volna a szombati hosszú gyorsot kettőre, de akkor elbuknánk egy nagyon jó, látványos 3 kilométeres szakaszt, amikor Egerbaktán megy át a mezőny.

A Rally1-ben a szervizpark kapott új helyszínt.
Igen, ahogy a Guide-ban is látható, ez az iparterület a felsőtárkányi úton található. Most takarítjuk, rakjuk rendbe, hogy kényelmesen el tudjunk férni.

Szaladjunk végig tehát a programon!
Próbáltuk az ERC futam mintájára összerakni az egri futamot és hasonló várható Miskolcra és az Ózd-Salgóra is. Ha még egy kicsit húzósabb is így a program, azt gondolom, hogy szokjuk mindannyian. Ha nemzetközi versenyt csinálunk, vagy ha valaki nemzetközi versenyen akar indulni, akkor lássa az egész dinamikáját.

Kedden hivatalos tesztet tartunk A Verpelét Egerszalók közötti szakaszon. Egész nap lehet ott fel-le menni, reggeltől egészen estig. Mentő, rescue, rádió, sportbíró. Lesz WC, büfé. A szervizesek az út mellett kényelmesen tudnak szervizelni.

Szerdán pályabejárás.

Csütörtökön pályabejárás és déltől este 8-ig adminisztratív és gépátvétel a Rally1 és a Historic részére.

Pénteken délelőtt adminisztratív és gépátvétel a Rally2-nek. Ezzel egyidőben kvalifikáció a Rally1 első 15 részére a Saliris úton. Délután a rajthelyválasztást összekötöttük egy sajtótájékoztatóval. Este pedig rajtceremónia és utána az első szakasz, fordítva a Saliris, mint ahogy a kvali volt, először kezd a Historic, majd Rally2 és Rally1

Szombaton a Rally1 mezőnye után megy a Historic és őket követi a Rally2.

Vasárnap szintén a Rally1 kezd a három szakaszon, utánuk jön a Historic és a Rally3 és azok a Rally2-esek, akik szeretnének! Délutántól pedig már a Dobó téren fejezzük be a versenyt a Rally3-al, utána Rally1 és végül a Historic.

Hasonlóan közös verseny lesz a Rally3-al az Ózd-Salgó Rallye...
Igen, ott pont fordítva lesz : Pénteken a Rally3 tud majd a nagyokkal együtt menni a prológon és szombaton is az ózd környéki pályákon és vasárnap pedig a mátrai szakaszokra csatlakozik be a Rally2 az ORB-hez.
Tényleg sajnálom, hogy ennyire beszűkültünk most az útépítések miatt, a lehetőségekből próbáltuk a maximumot kihozni. Bízom benne, hogy jövőre már minden kész lesz és újra a megszokott, de felújított gyorsaságikon tudunk majd versenyezni. A nagy boldogság akkor lenne, ha a mátrai szakaszokat is rendbe tennék, az nagyon sokat dobna a verseny útvonallapján.

Köszönöm az interjút!
Remélem, hogy sikerült egy kicsi pluszt adni a Rally2-eseknek és megnyugodnak a Rally3-asok is, lesz verseny, három szakaszban, hat gyorson.

 
Ez a hír most jelenik meg 5366. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
18 19 20 21222324
2526 27 28 29 3031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 1314
15 16 17 18 19 2021
2020.05.30.

információ

2020.05.30-06.01.

részletes infóink

2020.06.07.

részletes infóink

2020.06.13-14.

részletes infóink

2020.06.20.

facebook esemény

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k