LCH Tavaszi LADA találkozó
Eger Rallye 2020 - részletesen
Egyenesen a rendezőtől kaptuk a hiányzó információkat: Rally2 és Rally3
2020-02-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685006897
Napi oldal:
107561
Jelenleg:
1044
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

eger_rallye_2020_-_reszletesen_1

Adamovits Márkkal beszélgettünk az egri futam rendezőjével. Megjelent a Rally Guide, sok információt tartalmazott, de vannak még hiányzó információk, ezeknek szerettünk volna utánajárni.

Idén kötelezővé tette az RVSZ a Rally Guide kiadását, amit én személy szerint is támogattam. Annak a híve vagyok, hogy minél hamarabb tájékoztassuk a versenyzőket, hogy tudjanak készülni és a versenykiírások nem minden esetben lehet elkészíteni két hónappal a futam előtt, de egy ilyen információs füzetet össze lehet rakni.
Ebben már benne van minden lényeges információ a Rally1, Rally2 és Historic részére, ami a nevezéshez szükséges. A Rally3-ról nincs benne információ, de ez nem jelenti azt, hogy nem készülünk ugyanúgy a Rally3-as futamra!

Segíts, mit lehet tudni az amatőrök első futamáról?
Vasárnapi nap fognak versenyezni. A programban szereplő 3 különböző gyorsasági szakaszt kétszer fogják teljesíteni! Vasárnap ugye a Rally2 már nem versenyez, így a Rally1 és a Historic mezőny után csatlakozik be a körbe a Rally3 és ők is az egri Dobó téren fejezik be a futamukat! A hat gyorsasági szakaszon összesen 57 versenykilométer vár rájuk.
A szervizparkjuk külön lesz, a tavalyi ORB szervizparkban fognak ők szerelni, ami az Eger – Egerbakta közötti COLAS telepen lesz.

Mikor lesz a pályabejárás a Rally3-nak, hiszen szombaton a Rally1 elfoglalja a Pétervásári elágtól egészen Sirokig az utat?
A Szarvaskő-Egerbocs gyorsasági ugye szombaton bejárható, hiszen az nincs használva. A másik két pályát pénteken reggel nyolctól este 10-ig használhatja pályabejárásra a Rally3 mezőnye.
Próbáltunk segíteni azzal, hogy az átvételek helyszíne a szervizparkban található, már szombaton be tudnak költözni a szervizesek.

Spórolósnak mondják többen a Rally2 versenyét, hiszen nekik 2 gyors van, háromszor. Ráadásul az egyik egy nyúlfarknyi, mondjuk a másik 25 kilométer hosszú.
A Rally2 szombati napja nem feltétlenül aratott felhőtlen sikert… Nem spórolni akartunk. Decemberben szembesültünk azzal, hogy az összes nyertes, a környékre útépítésre leadott önkormányzati pályázat kivitelezése márciusban kezdődik. Egész Heves megyében!
Decemberben még úgy nézett ki, hogy egyáltalán nem lesz utunk, ahol versenyezhetünk. Sikerült mentenünk a menthetőt, de például Sirok-Egerbakta között csak úgy, hogy a verseny hétvégére megáll az útépítés. Az összes többi pályát, amit korábban használtunk, útépítési terület lesz, amit most nem használhatunk.

A szarvaskői pálya Egerbocs felöli része jelenleg szinte használhatatlan. Ott nekünk kell aszfaltoznunk, amit csak március 15 után tudunk elkezdeni, mert akkor nyit az aszfaltkeverő üzem.

Jövőre már sokkal jobb lesz a helyzetünk, mert ezek az utak addigra mind meg lesznek csinálva.

A másik nagy szívfájdalmunk a Mátra!
Mentünk volna oda, de az nem a Közúthoz tartozik, hanem erdészeti út és sajnos az szinte járhatatlan. :(
Az egerbocsi aszfaltozás sem lesz egy olcsó mutatvány, de a mátrai aszfaltozást már nem tudjuk bevállalni a több, mint 10 kilométerével, mert nem vagyunk erre berendezkedve. Meg kell várnunk, amíg az erdőgazdaság azt valamilyen forrásból fel tudja újítani, addig sajnos arra nem tudunk versenyezni.
A Mátra fenti részét majd a Salgó Rallyra szeretnénk használni, ahhoz közelebb esnek.

Beszűkültünk idénre egy nagyon kis területre és csak így tudtuk megoldani… Sajnos ezek a dolgok tőlünk függetlenek.
Hogy mégis valahogy kompenzáljam a Rally2-eseket – aki él vele, az él, aki nem, nem – nekik felajánljuk, hogy vasárnap a Rally3 mezőnyben Licenszesként elindulhatnak, és ezért nem kell nevezési díjat fizetniük! Természetesen a Rally2-es bajnokságon kívül, ahogy korábban is volt lehetőség amatőr futamon licenszesként indulni, ebben a formában megtehetik. Annyit kérek majd csak, de ez a versenykiírásban is szerepelni fog, hogy aki szeretne ezzel a lehetőséggel élni, az előzetesen regisztrálja magát, mert a biztosítást csak úgy tudom intézni nekik. Amiért szintén nem kérünk külön díjat, ezt is felvállalom. Kapnak egy új rajtszámpanelt és a vasárnapi pályákon is mehetnek. Ha összejönnek többen, akkor még szerintem valami serlegdíjazást is tudunk adni nekik, hogy ne csak ok nélkül robogjanak vasárnap. Pénteken tudnak pályát bejárni. Tehát mindenképp előzetesen jelezze, aki ezt szeretné! Inkább szóljon és ne menjen, mert szombat este már nem tudjuk megoldani (főleg a biztosítás miatt nem).

Ezzel szeretném kompenzálni, hogy nem tudnak háromgyorsaságis versenyt menni. Igazából szétszedhettük volna a szombati hosszú gyorsot kettőre, de akkor elbuknánk egy nagyon jó, látványos 3 kilométeres szakaszt, amikor Egerbaktán megy át a mezőny.

A Rally1-ben a szervizpark kapott új helyszínt.
Igen, ahogy a Guide-ban is látható, ez az iparterület a felsőtárkányi úton található. Most takarítjuk, rakjuk rendbe, hogy kényelmesen el tudjunk férni.

Szaladjunk végig tehát a programon!
Próbáltuk az ERC futam mintájára összerakni az egri futamot és hasonló várható Miskolcra és az Ózd-Salgóra is. Ha még egy kicsit húzósabb is így a program, azt gondolom, hogy szokjuk mindannyian. Ha nemzetközi versenyt csinálunk, vagy ha valaki nemzetközi versenyen akar indulni, akkor lássa az egész dinamikáját.

Kedden hivatalos tesztet tartunk A Verpelét Egerszalók közötti szakaszon. Egész nap lehet ott fel-le menni, reggeltől egészen estig. Mentő, rescue, rádió, sportbíró. Lesz WC, büfé. A szervizesek az út mellett kényelmesen tudnak szervizelni.

Szerdán pályabejárás.

Csütörtökön pályabejárás és déltől este 8-ig adminisztratív és gépátvétel a Rally1 és a Historic részére.

Pénteken délelőtt adminisztratív és gépátvétel a Rally2-nek. Ezzel egyidőben kvalifikáció a Rally1 első 15 részére a Saliris úton. Délután a rajthelyválasztást összekötöttük egy sajtótájékoztatóval. Este pedig rajtceremónia és utána az első szakasz, fordítva a Saliris, mint ahogy a kvali volt, először kezd a Historic, majd Rally2 és Rally1

Szombaton a Rally1 mezőnye után megy a Historic és őket követi a Rally2.

Vasárnap szintén a Rally1 kezd a három szakaszon, utánuk jön a Historic és a Rally3 és azok a Rally2-esek, akik szeretnének! Délutántól pedig már a Dobó téren fejezzük be a versenyt a Rally3-al, utána Rally1 és végül a Historic.

Hasonlóan közös verseny lesz a Rally3-al az Ózd-Salgó Rallye...
Igen, ott pont fordítva lesz : Pénteken a Rally3 tud majd a nagyokkal együtt menni a prológon és szombaton is az ózd környéki pályákon és vasárnap pedig a mátrai szakaszokra csatlakozik be a Rally2 az ORB-hez.
Tényleg sajnálom, hogy ennyire beszűkültünk most az útépítések miatt, a lehetőségekből próbáltuk a maximumot kihozni. Bízom benne, hogy jövőre már minden kész lesz és újra a megszokott, de felújított gyorsaságikon tudunk majd versenyezni. A nagy boldogság akkor lenne, ha a mátrai szakaszokat is rendbe tennék, az nagyon sokat dobna a verseny útvonallapján.

Köszönöm az interjút!
Remélem, hogy sikerült egy kicsi pluszt adni a Rally2-eseknek és megnyugodnak a Rally3-asok is, lesz verseny, három szakaszban, hat gyorson.

 
Ez a hír most jelenik meg 7263. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k