|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
A 41. Allianz Rallye-val kapcsolatban az alábbiakról szeretnélek tájékoztatni Benneteket! A 3. gyorsasági szakasz etappá nyilvánításáról a döntést egyedül én hoztam meg! Három mezőny van: ORB, Historic, Rallye2. Lehetőleg mindenkinek minden gyors legyen megtartva. A verseny előtt hoztam egy elvi döntést, ha megszakad egy gyorsasági 30 percet várni fogok (feltéve ha az előfutók közül vissza lehet rendelni valakit) Második gyorsasági: A ketté szakadt mezőny eleje 22 perc késéssel rajtolt, ismét baleset, mentő, újabb jelentős csúszás. Az előfutók már Feked felé tartottak. A mezőny további 50 percet állt volna, ezért lett etap. A Historic mezőny gyorsaságiként teljesítette. Harmadik gyorsasági: Az Orfűi gyorstól 53 km, 1 óra 20 perc etap idő, gondoltam itt összeszedjük a mezőnyt és minden rendben lesz. Közben egy órás késéssel elrajtolt a Rallye2 mezőnye. A gyorsasági szakaszon másfél órával a mezőny előtt átmentem, a pálya szerintem alkalmas volt versenyzésre. A hangos autó, a biztonsági autó és az előfutók is alkalmasnak találták a pályát. Egy idő után többször értesültem arról, hogy a nézők egyre türelmetlenebbül viselik a várakozást. A biztonsági szolgálat vezetőjét kértem, hogy erősítse meg a szolgálatot. A biztonsági szolgálat emberi a Rendőri erőkkel olyan állapotot teremtettek, hogy a Historic és a Rallye2 mezőny gyorsaságiként teljesítette a szakaszt. Elterjedt a hír, hogy szándékosan tettem tönkre a rendezvényt, Lakatos bérenc (Lakatos Robi) vagyok. Azért töröltem a szakaszt, hogy a veszprémi verseny legyen IRC futam. (valószínű a két versenyzőpáros is ezért esett el.) István! Nekem a Mecsek Rallye a: MECSEK RALLYE
Ellenőrzések, kizárások: A technikai ellenőrök a verseny ideje alatt folyamatos ellenőrzéseket tartottak (ruházat ellenőrzés, turbó szűkítő ellenőrzés, légszűrő ellenőrzés, tömegmérés, gumijelölés ellenőrzése, lambda szonda kábelek ellenőrzése, motortér ellenőrzése, benzinminta vétel A 14, 32, 41, 42 versenyzőpárosok nevezője a helyszínen fellebbezési szándékot jelentett be. Végellenőrzés: A végellenőrzésen az alábbi ellenőrzéseket végezték: turbó plomba, turbó jelölés, katalizátor, hátsó féktárcsa átmérő, szűkítő külső és belső átmérő, első fék-munkahenger dugattyú átmérő, hátsó fék-munkahenger dugattyú átmérő, lendkerék minimális tömege, szívócső megmunkálás, kipufogó cső max. átmérő A verseny közbeni benzin mintavétel ellenőrzése eredményének megérkezéséig illetve a kizárások utáni fellebbezések miatt az eredménylista, az érintett versenyzők helyezéseinek tekintetében ideiglenes.
Büki Ernő
Ez a hír most jelenik meg 8360. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.12-13.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19-20.
![]() részletes infóink ![]() 2025.07.19.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |