Egy fényévnyi sötétség
Maticséknak új lámpák kellene és az első teszt már megvolt Miskolc előtt
2013-05-02
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
794686781
Napi oldal:
19586
Jelenleg:
885
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 kalandok_es_gyorsulas_9

Matics Misiék maradtak az N-es Mitsubishinél, és mellé felvették régi "jó" szokásukat, azaz hogy a verseny előtt nem teszteltek, így talán ennek volt köszönhető, hogy ezúttal lecsúsztak a dobogó legfelső fokáról, és kategóriájukban "csupán" a második helyen értek célba.

egy_fenyevnyi_sotetseg_1

Milyen volt az Eger Rallye?
Azt hiszem, egy jó erős… közepes tempóval teljesítettük a versenyt. Na jó, nem mentünk azért annyira lassan, de most Rongits Attila gyorsabb volt!

Mi volt a probléma?
Csak annyi, hogy most ő volt a gyorsabb, jobban ment, ügyesebb volt, mint én! :)

Szombaton délután kezdődött a verseny, te mégis bealudtál?
Tudod, hogy én mindig bealszom az elején, most is kicsit túlra sikeredett a szüttyögés. Nem panaszkodni akarod, de amit lehetett, azt most elszúrtam. Amikor slickkel kellett volna menni, én felraktam az intermédiát. Soha nem szoktam, mindig slickkel megyek a vízen, most gondoltam, nem fogok hibázni, olyan infókat kaptunk, hogy esik. Esett is, de mondjuk a pálya egyharmadán…sem.
Nekem leginkább az tette be a kiskaput, hogy a lámpám nem volt az igazi. Talán jobban jártam volna, ha fel sem kapcsolom! Zavaróbb volt így, hogy össze-vissza világított, mintha sehogy sem világított volna.

egy_fenyevnyi_sotetseg_2

Megnéztük a sötétben szerzett veszteségünket, közel fél percet kaptam. Egy fényévet! Több hiba is volt azon a gyorson, egyrészt a lámpa, másrészt a gumiválasztás, amiről úgy gondoltam, hogy nem baj, hogy a többiek mást tesznek fel, majd most nekem fog bejönni! Egyszer be kell jöjjön! Na, ez nem most volt… Trencsényi Józsi is nagyon jól ment, beszélgettem vele, ő tényleg beletalált most a gumiválasztásba és mindenbe, és nagyon gyorsan mentek (nem is hozzám, hanem a többiekhez mérve), de sajnos neki családi problémák miatt ki kellett állnia, vasárnap már nem folytatta a versenyzést. (Beszéltem vele, azóta szerencsére minden rendben van.)

egy_fenyevnyi_sotetseg_5

Milyen volt nektek a második nap?
Első nekifutásra úgy véltük, meg kéne fogni Rongitsot. Nagyon sok volt a hátrányom, de gondoltam, ha megyek egy húzósat… és az első körben sikerült is faragnom a hátrányunkból, majd ennek örömére a következő körben megint megvariáltam a gumikat. Ekkor már láttam, hogy semmi esélyem sincs a "tizenmásodpercet" ledolgozni, választanom kellett, hogy vállalok-e egy nagyobb kockázatot és mégis harcba szállok (felvállalva az esés és nulla pont lehetőségét is), vagy jobb lesz inkább a biztonságos második hely, és inkább ez utóbbi mellett döntöttünk, de most nagyon meg akartam nyerni az utolsó gyorsot a PowerStage pontok miatt!

Sikerült?
Hogyne sikerült volna!!! öt másodperccel megvertem a másodikat! Tehát az év első versenyén második lettem, és sok pontot vihettünk haza!

egy_fenyevnyi_sotetseg_3

Milyen maradt idénre a kategóriátok?
Fogalmam sincs, nem is néztem hányan maradtunk! Nem olyan népes, mint amilyen volt, de természetesen jó versenyzők most is vannak… és gyengébbek is. :

Lakatos Robi egyik kedvenc kritikusaként értékelnéd az Eger Rallye-t?
Most jó szokásomhoz híven nem köpködhetek rá! : Én attól tartottam, hogy sokkal több csúszás és ácsorgás vár majd ránk a rajtokban, de nem így lett! Egyetlen egy rajtban volt minden körben csúszás - a terpesinél -, de ott is kb. 10 percről beszélünk, tehát nem egetverő. Mindössze ezt az egyetlen negatívumát éreztük az egésznek, de szerintem ennyi bárhol, bármely versenyen előfordul.
Ezúttal tehát Lakatost nem, de azt mindenképp üdvözlöm, aki ezt a sok lassítót beletette! :

Az autóból is úgy tűnt, hogy rengeteg ember látogatott el most ide?
Sokszor elmondjuk, hogy "hú, rég nem láttunk már ennyi nézőt!", de ennyi nézőt már tényleg rég nem láttunk! Gondolom ez annak köszönhető, hogy több mezőny ment egy verseny keretén belül, és én nagyon bízom, hogy ez a nézőszám a további versenyekre is megmarad! Majd meglátjuk a következőn, hogy a több WRC vonzotta-e vissza őket… biztos van ennek is beleszólása, de bízzunk benne, hogy két WRC mellett is maradnak a nézők.

Következő lépés?
Miskolc lesz! Megfogadtam, hogy az összes lámpát belerakom egy nagy zsákba, és kalapáccsal összetöröm. Már megrendeltem a jó lámpákat a kocsira, amit évek óta kerülgettem már, mert olyan drága, hogy aranyárban mérik. Tudtam most is, hogy már Egerben is hátrányom lesz belőle, ha nincs jó lámpasorunk, de úgy voltam vele, hogy egy gyorsaságin mi bajom lehet? Aztán kaptam annyit, ami egy évadra elég! Most már látom, hogy muszáj ezt a hiányosságot pótolni, ráadásul Miskolcon többet megyünk sötétben.

Mi újság a teszttel? Miskolcra azért megejted?
Most teszteltem Egerben! : Valóban sajnos az első futam előtt ez kimaradt, tavaly érezhetően jobb volt, hogy úgy álltunk oda az első ORB futam rajtjába, hogy már mentünk előtte teszten is, túraversenyen is. Könnyebb úgy nekifutni, de most ez valahogy kimaradt.

egy_fenyevnyi_sotetseg_4

Végezetül pedig…
Szeretnék köszönetet mondani az új szervizcsapatomnak a ragyogó munkáért, és a támogatóinknak is, akik lehetővé tették, hogy újra ott tudjunk állni a rajtban!

a csapat partnerei:

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter 

kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15

fussunk_neki_2

Ez a hír most jelenik meg 3760. alkalommal
Share |
2013-04-04
Eger • rally ob
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k