|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Egy világoskék Skoda Fabia R5-ös autóval versenyezett Lencse Zoltán és Hofbauer Tamás a HELL 22. Miskolc Rallye-n. A pilótával beszélgettünk: Miskolcon Skodáztatok… Milyen volt? Az autó nagyon jó! Vadonatúj autó, még tényleg lehetett benne érezni az új autó szagát. :)
Puskádi Janiék nagyon felkészültek és emberileg is egy nagyon közvetlen, jó hangulatú csapatot ismertünk meg bennük. Mondom, az autó nagyon jó, de valahogy nem sikerült a stílusomra beállítanunk a verseny alatt.
A futómű-beállításokkal voltak gondjaink. Már a teszten is találkoztunk azzal, hogy az autónak nagyon megy a hátulja. Janiék próbáltak állítani rajta a verseny alatt folyamatosan, de nem lett az igazi. Végig szenvedtünk vele. Szinte minden kanyarban túlkormányzottként viselkedett az autó.
Emiatt Sátán a ’halálkanyarban’ le is estünk az útról. Nem volt valami vidám az arcunk, de szerencsére minimális anyagi kárral megúsztuk, csak egy lökhárítót kellett cserélni.
![]() Volt egy rosszul sikerült kerékcserénk etapon, emiatt és a technikai ellenőrzés miatt késtünk két percet.
Az eredmény?
Lett amilyen lett… Tizenharmadikak lettünk. Talán ez jelent is valamit. Igazából jobbra számítottunk.
Pedig az autó is tényleg jó, a csomag is, de valahogy nem sikerült beállítanunk.
![]() Miskolc előtt azt mondtad, hogy kényszermegoldás volt ez a Skoda, hiszen a Ford, amivel mentetek korábban, az Ausztriában versenyzett ugyanazon a hétvégén, de közben azt s mondtad, hogy jó lesz kipróbálni a Fabia R5-öt. Mivel fogtok tehát menni Szombathelyen?
A Ford, amivel mentünk korábban pár versenyt, az nagyrevízión esett át és azt ígérték, hogy az a rejtelmes hiba, ami végigkísért bennünket Egerben, az már meg lett oldva. Azóta ment is egy osztrák futamon, ahol tényleg hibátlanul muzsikált. Úgyhogy visszaülünk a Fiestába.
![]() Nagyon jó a hangulat Kovács Antiék körül és jól érezzük magunkat velük! Még talán sosem versenyeztünk ilyen jó hangulatban, ilyen jó emberek között, mint ahogyan most versenyzünk Kovács Antiékkal. A csapatban olyan jó hangulat alakult ki már a romániai havas versenyen is, hogy tényleg mindenki végig vigyorog, megbeszélünk mindent egymás között. Várjuk már, hogy újra visszakerüljünk a csapatba!
![]() Szombathely. A pályák gyorsak, pontos féktávokat igényelnek. Mik az emlékek?
Kétszer mentünk már itt. Először, amikor másodosztályú futam volt és ott mehettünk piros rajtszámmal és mentünk tavaly is. Érdekes, hogy a murván szeretünk menni és jól is szoktunk szerepelni, de valahogy a szombathelyi futam eredményei nem ezt mutatják.
Lehet, hogy pont a pontos féktávok miatt. Reméljük, hogy az R5-ös autóval már tényleg jókat tudunk majd fékezni és talán jobban összebarátkozunk ezekkel a pályákkal. Nincs pedig semmi gondunk ezekkel a szakaszokkal, de valahogy nem szoktunk jól menni… Szeretnénk ezt most megtörni és jól szerepelni. Egy problémamentes, jó kis versenyt szeretnénk teljesíteni és azt gondolom, most minden adott is lesz hozzá.
![]()
Ez a hír most jelenik meg 3026. alkalommal
![]() 2016.04.29-30.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |