|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Két versenynap után vezeti kategóriáját az ERC svájci zárófutamán a Botka-Szeles páros. A Rallye du Valais végeredménye dönti el, hogy sikerül-e megőrizni előnyét a cseh riválisai előtt a Botka Rally Team legénységének. A megszokottnál hamarabb, már csütörtökön elkezdődtek a küzdelmek a Völgyek Raliján. Három szakasz, 33 versenykilométer után fél perc előnye volt Botka Dávidéknak.
Sion környékén péntekre hét gyorsaságit jelöltek ki a rendezők.
„Gondmentes volt a csütörtökünk.” - mesélte a pilóta - „Aztán pénteken egy rossz döntéssel kezdtünk: úgy gondoltuk, hogy felszáradt a gyorsasági a két nappal korábban leesett eső után, és a kemény keverékű gumi lesz a megfelelő választás. Nagyon sok víz maradt az árnyékos részeken az úton, így a szakasz egy igazi küzdelem volt ezekkel a gumikkal. A fékeket is túlmelegítettem, onnantól kezdve végig ráztak. Az első kör másik két szakaszán már sokkal jobban tudtunk menni, hiszen vittünk magunkkal két puha gumit, amivel jobban viselkedett az autó.”
![]() A Sion-i szervizpark a Kaszárnyában lett felállítva. A csütörtöki free practice és a kvalifikációs szakasz után itt a egy igazi nézőcsalogató körgyorsaságit rendeztek.
„Ezen a szakaszon abszolút nyolcadik időt tudtunk menni, ami azt gondolom nem rossz, hiszen nagyon sok jó kezű pilótával erősödött erre a futamra az amúgy sem gyenge ERC mezőnye.”
A második kör hasonlóan kezdődött, mint az első…
„A levegő 18 fokos volt, úgy gondoltuk, hogy már felszárad a pálya és végre jó választás lesz a kemény gumi… Hát nem így történt, de megoldottuk, és a maradék két szakaszon újra jót mentünk.”
![]() 60 másodperccel vezetnek Botka Dávidék két nap után a Štajf-Rajnoha páros előtt. Szombaton újabb hét szakasz szerepel a programban:
„Lesz egy tíz kilométeres gyors, aminek több, mint a felén szűk, murvás részen kell majd autóznunk. Érdekes lesz, ráadásul nem tudjuk, hogy a szerdai eső mennyire áztatta át. A verseny leghosszabb, 33 kilométeres gyorsaságiján is murvával kezdünk, majd 20 kilométeren keresztül lefelé kell ereszkednünk. Bízom benne, hogy a fékek bírni fogják, és akkor rendben lesz minden.”
![]() Már csak egy nap van hátra a szezonból, Dávidék vezetik a versenyt és a bajnokságot is.
„Nincs mit számolgatnunk! Ahogy mondtam korábban is, versenyezni jöttünk. Ha holnap is tudjuk a saját tempónkat autózni, akkor abból baj nem lehet. Igaz, hogy van egy perc előnyünk, de nem fogunk lassítani, taktikázni. Egy kicsit már kezdem érezni a súlyát annak, amiről álmodtunk egész évben, de megpróbálom ezt félretenni, és holnap is hasonló tempóban autózni." ![]() Ez a hír most jelenik meg 1817. alkalommal
![]() ![]() 2015.10.29-31.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |