h i r d e t é s
Összes oldal:
605676195
Napi oldal:
137509
Jelenleg:
1040
Regisztrált:
1
1. |
Martin Márkó |
|
774 |
2. |
Gál Krisztián |
|
651 |
3. |
Martinák Balázs |
|
631 |
4. |
Suborits Péter |
|
590 |
5. |
Szücs Benedek |
|
590 |
6. |
Nagy Máté |
|
546 |
7. |
Liktor Balázs |
|
536 |
8. |
Ivony Bálint |
|
518 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
517 |
1. |
TMC Rallysport |
|
2905 |
2. |
Car-Go! Virtual RT |
|
2598 |
3. |
ARTEP HWR |
|
2515 |
4. |
helyi-sport.hu RT |
|
2507 |
5. |
BORÍTSATOK VISSZA |
|
2486 |
6. |
Pörge Mörge M |
|
2347 |
7. |
Car-Go! RT |
|
2297 |
8. |
ARTEP Racing |
|
2206 |
9. |
RTE Akadémia |
|
2156 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
120 |
2. |
Thierry Neuville |
|
65 |
3. |
Ott Tanak |
|
62 |
4. |
Craig Breen |
|
52 |
5. |
T. Katsuma |
|
47 |
6. |
Elfyn Ewans |
|
39 |
7. |
Dani Sordo |
|
34 |
8. |
Sebastian Loeb |
|
27 |
9. |
Gus Greensmith |
|
26 |
1. |
Efrén Llarena |
|
89 |
2. |
Nil Solans |
|
65 |
3. |
Simone Tempestini |
|
55 |
4. |
Armindo Araujo |
|
45 |
5. |
J. Pardo Siota |
|
44 |
6. |
Alberto Battistolli |
|
40 |
7. |
Simone Campedelli |
|
31 |
8. |
Miko Marczyk |
|
30 |
7. |
Bruno Magalhaes |
|
30 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
121 |
2. |
Velenczei Ádám |
|
118 |
3. |
Mads Østberg |
|
114,4 |
4. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
5. |
Német Gábor |
|
72 |
6. |
Tóth Tibor |
|
57,2 |
4. |
Bodolai László |
|
54 |
8. |
Klausz Kristóf |
|
35,6 |
9. |
Trencsényi József |
|
29,6 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
80 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
76,4 |
3. |
Bertalan Marci |
|
62,6 |
4. |
Határ Attila |
|
39,6 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
37,8 |
6. |
Helembai Zsolt |
|
37 |
7. |
Friedmann Zsolt |
|
34 |
8. |
Veréb Zoltán |
|
33,6 |
9. |
Szőllősi Roland |
|
25,4 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
48 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
26,4 |
3. |
Berta László |
|
25 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
18 |
5. |
Vida Péter |
|
11,8 |
6. |
Csoma András |
|
5 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Spindler Jenö |
|
55 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
51 |
3. |
Fekete Gyula |
|
46 |
4. |
Zsebe Gábor |
|
43 |
5. |
Strider Zoltán |
|
34 |
6. |
Goller Ákos |
|
23 |
7. |
Baksai László |
|
19 |
8. |
Kocsis Imre |
|
18 |
9. |
Géringer Zoltán |
|
17 |
1. |
Zákányi János |
|
96,6 |
2. |
Geng Bence |
|
72,6 |
3. |
Takács István |
|
61,2 |
4. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
5. |
Fábián Lóránt |
|
37,6 |
6. |
Spéder Bence |
|
30,0 |
7. |
Bíró Gergő |
|
29,0 |
8. |
Géczi László |
|
24,0 |
9. |
Téczely Tamás |
|
22,8 |
1. |
Kárai Tamás |
|
74 |
2. |
Benyó Máté |
|
59 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
59 |
4. |
Antal István |
|
50 |
5. |
Vass Csaba |
|
25 |
6. |
Z. Staniszewski |
|
24 |
7. |
Vass Zoltán |
|
19 |
8. |
Ales Fucik |
|
15 |
9. |
Ifj.Kiss László |
|
13 |
|

Egy R4-es Subaruval láthatták a nézők ezúttal a Jr. Jozef Beres - Répás Zoltán párost, akik az Eger Rallye-n a szlovák ellenfelekre koncentrálva versenyeztek. Az eredmény nem pont az lett, amit vártak, de azt ígérik év közben lesz még ez jobb is.
Az idei évnek új autóval vágtál neki…
Igen, csapatot váltottam, mivel az előzőnél lejárt a szerződésem. Most ide kerültem, és itt ezzel a Subaruval volt lehetőségem rajthoz állni. A kocsit átépítettük R4-essé, és Egerben tettük meg vele az első éles kilométereket.

Hogyan sikerült a verseny?
Az elvárásoknak megfelelően alakultak a dolgok, tudtuk, hogy az év első versenyén még sem én, sem az autó nem lesz olyan, mint év közben. A verseny előtt nem mentünk egyetlen egy kilométert sem a kocsival, még elég sok dolog van, amin változtatnunk kell, és amire a verseny során nem volt lehetőségünk. Bár gyorsan elkészült az autó, de nagyon későn, hiszen 3 héttel a verseny előtt álltunk neki az átépítésnek. Tudtuk, hogy nem jó a futóművünk, még gyenge a motorunk, de nagyon szerettük volna már az elején felvenni a harcot a szlovák mezőnnyel.

Elégedett vagy a szlovák bajnokságban elért harmadik hellyel?
Nekem a szlovák bajnokság volt most a legfontosabb, maximálisan arra koncentráltunk, nagyon szerettem volna ott első lenni! Szombaton egész nap vívtunk a tizedekért, de a sötétben sajnos nagyon nem ment a versenyzés. A lámpasorunk annyira nem volt jó, hogy egyszerűen nem tudtam menni, a navigátoromnak is végig azt kiabáltam, hogy nem látok semmit. Ez még az a kocsi, aminek a motorházteteje nem alumínium, hanem fém és alulról ki van könnyítve, és arra nem számítottunk, hogy 80-90-100 km/h-s tempó felett úgy elkezd majd remegni a géptető, hogy a lámpasor lóg majd rajta, mi meg semmit nem látunk előre. Az első napot ezzel jól elszúrtam, de úgy gondoltam, majd a második napon letoljuk és vívunk a tizedekért. Végül az utolsó gyorson elhúzott az ellenfelünk, és egyszerűen nem is tudom, hogy miért!? Talán jobb volt oda a S2000-es autó… ez van, harmadik lettem a szlovák bajnokságban. A következő versenyre fejlesztjük az autót, fejlesztem magamat is, és megyünk tovább!

Hogy tetszett a verseny?
Nagyon tetszett! Nagyon jó volt minden, a pályák is nagyon tetszettek, jó volt ezeken versenyezni. Pörgősen, probléma nélkül lezajlott a rendezvény, és ami még nagyon-nagyon tetszett, hogy rengeteg néző volt most itt, több mint a tavalyi versenyeken! Nagyon jól éreztük magunkat!

Ez a hír most jelenik meg 2596. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|