SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Elitance műhelylátogatás
Zambelly György és Jung Balázs
2010-02-27
interjú • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
773882712
Napi oldal:
53344
Jelenleg:
858
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Zambelly Gyuri műhelyébe, az Elitance Racing Service-be voltunk hivatalosak, ahol a két tulajdonos, a rallyversenyző autószerelő és a fiatal, Németországban felnőtt Jung Balázs fogadott.

Gyurit kérdeztem először:

Gyönyörű autók állnak a műhelyben…
Még mielőtt nagyon sok irigyed lenne:
ezek nem a Te autóid, ugye?
Egyik sem az enyém! Némelyiket mi építjük megrendelésre, de van, amit szimplán a versenyszezonra készítjük fel. Büszkék vagyunk rá, hogy ilyen autókat bíznak ránk!

Mi kell ahhoz, hogy egy műhely ilyen munkákat kapjon?
Kell hozzá egy Jung Balázs :)
Ő a társam és fiatal kora ellenére 10 éves, nyugat-európai versenysportban eltöltött tapasztalat van a háta mögött.

A másik dolog, ami ehhez kell, az a megbízhatóság. Balázzsal is ez hozott minket össze, emellett hasonlóan gondolkodunk a technikai és a pénzügyi részletekben is.

Mesélj az itt látható autókról!
Van olyan autónk, amely magyar bajnoki futamon fog indulni a gyorsasági szakágban és reményeink szerint komoly eséllyel tud majd az elejében végezni.

Van olyan autónk, ami külföldi tulajdonban van. Ők csak szórakozásból versenyeznek, a maguk örömére - általában nyugat-európai pályákon, de van, hogy a Hungaroringen. Talán elindulnak majd a magyar 12 órás futamon is. Lehet, hogy ezen a versenyen két autónk is menni fog.

Sokat tesztelik ezeket, tavaly többször is voltunk a Nürburgringen, idén is több ilyen esemény szerepel a naptárban. A tulajdonos még nem döntötte el, hogy az Aston Martinnal, vagy a GT3-as Porsche kupás autóval induljon majd a 24 órás nürburgringi futamon.

Jelenleg még nem tudjuk bemutatni a műhelyben, de KTM X-BOW versenyautókkal is foglalkozunk az idei évben. Hat vagy hét európai versenyen kell majd a KTM-ekről gondoskodnunk.



Zambelly Gyurit látjuk 2010-ben rallyversenyen a Bal1-ben?
Nem! Nem fér bele az időmbe. Így is közel húsz hétvégénk van már betáblázva az idei szezonra és még nem teljes a kép. Családos ember vagyok - így is necces, hogy sikerüljön ezt így végigvinni.

Ráadásul bérbe adjuk a Mitsubishi Evo IX-esünket és reményeink szerint az Evo VI-ot is. A bérlőinket természetesen maximálisan szeretnénk kiszolgálni, az pedig csak úgy megy, ha ott vagyok személyesen, mint csapatvezető. A Mitsubishiket is én magam építettem az elmúlt években. Testhez álló feladat volt, mivel autójavítóként dolgozom, mióta az eszemet tudom...

Jung Balázs a műhely másik tulajdonosa
Nagyon fiatal vagy és Gyuri 10 éves múltról beszélt Veled kapcsolatban… Hogy lehet ez?
Korán kezdtem. Németországban nőttem fel és a BMW-nél tanultam, mellette pedig apám barátjánál kezdtem el dolgozni. BMW 318 volt az első autó, amihez közel kerültem - a Német bajnokságban indultak vele. M3-asokat építettünk, egyre nagyobb lett a csapat.


A versenyzés sosem érdekelt?

Gokarttal versenyeztem és motocrossozok. Más autóversenyzés sosem érdekelt igazából. Soha nem volt annyi pénzem, amennyi elég lett volna, hogy az én mércémnek is ütőképes autót építhessek.

Kint jártam iskolába, ott csináltam meg a mestervizsgámat, ott építettünk autókat. Majd apukám spanyolországi műhelyében mélyítettem a tudásomat, onnan kerültem a bécsi Lamborghini szervizbe, miközben a Gyurival már elkezdtük ezt az Aston Martint csinálni.

Két évet dolgoztam a Jet Alliance Racingnél, ahol car-chief voltam egy 996-os RSR Porschén. Az autó Dubaiban versenyzett, de itthon is indult a 12 órás versenyen. A GT1-es világbajnokságra csináltunk egy Aston Martin DBR-9-et. Ott nagyon sokat tanultam, és most ezt próbálom Gyurival együtt kamatoztatni.

Gyuri rallys tapasztalatát az én pályaautós ismereteimmel ötvözzük, amivel nagyon magas színvonalú szolgáltatást nyújthatunk ügyfeleinknek. Mindent mi magunk csinálunk, nem dolgoztatunk külsősökkel. A váltókat, a difiket, mindent mi szerelünk: többek között ez a kulcsa a dolgoknak. Ez is kell ahhoz, hogy az ELITANCE megbízható legyen.


 

Ez a hír most jelenik meg 11206. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k