LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Élmény, serleggel párosítva
Varga dokiék mindent megkaptak a bükfürdői futamtól
2012-05-24
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770137253
Napi oldal:
84644
Jelenleg:
1428
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

elmeny_serleggel_parositva_1

Dr. Varga Attiláék is jól megfontolt tervekkel vágtak neki a Bükfürdő Rallye-nak, már a versenyt megelőzően elmondták, hogy céljaikat tekintve az első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a „remélem azért valahová be is érünk”. A versenyt követően megkérdeztük, sikerült-e megvalósítaniuk az elképzeléseket?

Milyen élményeket sikerült szerezni?

Nagyon kellemes versenyen vehettünk részt, azt nyújtotta, amit vártunk. Ez már nagyjából hasonlít arra, amit én szeretnék kapni, egy jószerével két nap alatt lezajló, pörgős verseny. Nagyon tisztességesen megrendezte ezt Tibi, bár én folyamatosan ostorozom, hogy inkább az egészségével kellene foglalkoznia, mert ez elég rizikós, amit művel. Nagyra értékelem, hogy ilyen körülmények között is sikerült újítania, és bár látszatra lehet nem tűnik nagy dolognak, hogy a régi káldi pályából egy újat valósítottak meg, de nem találkoztam olyannal, aki ezt ne pozitívan értékelte volna. Ha csak ennyit újított volna, akkor is azt mondom, hogy nagy tisztesség. A jövőre nézve lesz egy izgalmas kérdés szerintem, hogy most már a rallye katlannak nevezett pályával kell kezdeni valamit. Már nagyon vacak minőségű, legalább a lassítókat új helyre kell helyezni, mert minden évben ugyanazokra a helyekre vannak kitéve, és az előttük lévő szakasz már olyan hepehupás, hogy tényleg abszolút kockázatos, és őszintén szólva, már nem is túl élvezetes versenyezni ezen a pályán.

elmeny_serleggel_parositva_2

Az autónk nagyon jó volt, és szerintem az időjárás is megfelelő volt. Nagyon sajnálom, hogy ilyen kevés autó indult, de ugyanakkor azt mondom, hogy nem fanyalogni kell, hanem örülni ennek is, és meg kell próbálni kedvet csinálni az otthonmaradt versenyzőknek, hogy újra visszajöjjenek, és ilyen versenyekkel ez meg is valósítható.

elmeny_serleggel_parositva_4

Jó eredménnyel végeztetek, te hogyan látod ezt?
Nagyon jól éreztük magunkat az autóban, és azt gondolom, hogy valóban jó ritmusban sikerült vele autózni. Egyszer-egyszer sikerült megszorítani Ollé Sasát, de neki ezzel az autóval óriási a rutinja, ill. az autóink közti különbség predesztinálta őt a győzelemre, de hangsúlyoznám, hogy ehhez maga az autó kevés, ő is kell, hiszen azért meg kell ezt a Swiftet ülni!
Ha reálisan nézzük tehát, vele szemben esélytelenek voltunk, nem igazán volt lőtávolban nekünk Sasa, és mögöttünk is elég nagy lyuk alakult ki, hiszen Pryma Zoli elég sok időt kihagyott. Zoli meg is mondta, hogy számára most az a cél, hogy visszaszokjon az autóhoz, szerintem ő is inkább az élményekre és a biztos célba érésre koncentrált, így mi is egy nyugodt tempóban tudtunk autózni, így aztán ennek az értékelése inkább magamban kell, hogy megtörténjen, tudom, hogy maradt még benne ennyi-annyi, de mégsem annyi, hogy Sasát meg tudtam volna verni.

Elsődleges és másodlagos célod is az élményszerzés volt, harmadlagosan szerepelt az eredmény...
Igen, és így minden célunkat elértük! :-)

elmeny_serleggel_parositva_3

Nem rossz ez a második hely...
...de hozzá kell tenni, hogy csonkább a mezőny, mint tavaly volt. Egyetlen egy Renault nem indult, így ebben a mezőnyben ennek a második helynek a sportértékét azért intelligensen a helyén kell eltenni. Lényegesen könnyebb volt ezt a második helyet idén elérni, mint tavaly lett volna.

Murva Kupa része volt ez a futam is, hol és hogyan folytatjátok?
A pikantériája most ennek, hogy a Veszprém Rallye-val esik egy időbe a Murva Kupa következő (osztrák) futama, így az nekem biztosan nem pálya, oda nem tudunk menni, de aztán az összes többi futamon ott leszünk! Az ötből négyen tudunk indulni, nem tudom, hogy mínuszolásra van-e lehetőség, de azzal nekünk nagy szerencsénk lenne...

Most viszont még Mecsek Rallye következik, ott is rajthoz álltok?
A jelenlegi állás szerint nem indulunk Pécsett. Szeretnék inkább egy tisztességes, egész napos murva tesztet csinálni a Veszprém Rallye előtt. A Murva Kupa is eléggé fontos számunkra, és nem szeretném a felfogásomat egyetlen percre sem megváltoztatni, hogy az érzésért, a hangulatért és nem az eredményért autózunk, de ha már ott van ez a bajnokság, megpróbálunk végigmenni rajta.

elmeny_serleggel_parositva_5

Nagyon kevés néző volt a bükfürdői futamon, ti hogyan láttátok ezt?
Nem tudom, hogy minek köszönhető - talán a nem túl jó időjárásnak -, de számomra is nagyon szomorú, hogy ennyire kevesen voltak. Szívfacsaró, hogy nem is oly régen sok ezer ember volt kíváncsi ezekre a szakaszokra. Át kell gondolni, hogy ez jó így? Nagyon tisztelem az élmezőnyt, de valljuk be, hogy nem túl pozitívak a visszajelzések, egy-két páros teljesítményétől eltekintve. Ha pedig ez így marad, és a bajnokság ennyire érdektelenségbe fullad, a nézők nem jönnek vissza a pályák mellé. A megoldás, hogy bele kell engedni ebbe a mezőnybe olyan autókat, amelyek nézőket - nosztalgiázni szándékozókat - hoznak. Az osztrákoknál miért lehet akár B-kategóriással menni, úgy hogy mellette a mezőny elején ugyanúgy ott van a mai modern technika? Észre kellene már venni, hogy ez nem jó így, ahogy nálunk van. Csináljunk már mezőnyt, mert tönkre fog menni a rallye!

a csapat támogatói:



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 2211. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k