Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Élmény, serleggel párosítva
Varga dokiék mindent megkaptak a bükfürdői futamtól
2012-05-24
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684304780
Napi oldal:
67569
Jelenleg:
886
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

elmeny_serleggel_parositva_1

Dr. Varga Attiláék is jól megfontolt tervekkel vágtak neki a Bükfürdő Rallye-nak, már a versenyt megelőzően elmondták, hogy céljaikat tekintve az első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a „remélem azért valahová be is érünk”. A versenyt követően megkérdeztük, sikerült-e megvalósítaniuk az elképzeléseket?

Milyen élményeket sikerült szerezni?

Nagyon kellemes versenyen vehettünk részt, azt nyújtotta, amit vártunk. Ez már nagyjából hasonlít arra, amit én szeretnék kapni, egy jószerével két nap alatt lezajló, pörgős verseny. Nagyon tisztességesen megrendezte ezt Tibi, bár én folyamatosan ostorozom, hogy inkább az egészségével kellene foglalkoznia, mert ez elég rizikós, amit művel. Nagyra értékelem, hogy ilyen körülmények között is sikerült újítania, és bár látszatra lehet nem tűnik nagy dolognak, hogy a régi káldi pályából egy újat valósítottak meg, de nem találkoztam olyannal, aki ezt ne pozitívan értékelte volna. Ha csak ennyit újított volna, akkor is azt mondom, hogy nagy tisztesség. A jövőre nézve lesz egy izgalmas kérdés szerintem, hogy most már a rallye katlannak nevezett pályával kell kezdeni valamit. Már nagyon vacak minőségű, legalább a lassítókat új helyre kell helyezni, mert minden évben ugyanazokra a helyekre vannak kitéve, és az előttük lévő szakasz már olyan hepehupás, hogy tényleg abszolút kockázatos, és őszintén szólva, már nem is túl élvezetes versenyezni ezen a pályán.

elmeny_serleggel_parositva_2

Az autónk nagyon jó volt, és szerintem az időjárás is megfelelő volt. Nagyon sajnálom, hogy ilyen kevés autó indult, de ugyanakkor azt mondom, hogy nem fanyalogni kell, hanem örülni ennek is, és meg kell próbálni kedvet csinálni az otthonmaradt versenyzőknek, hogy újra visszajöjjenek, és ilyen versenyekkel ez meg is valósítható.

elmeny_serleggel_parositva_4

Jó eredménnyel végeztetek, te hogyan látod ezt?
Nagyon jól éreztük magunkat az autóban, és azt gondolom, hogy valóban jó ritmusban sikerült vele autózni. Egyszer-egyszer sikerült megszorítani Ollé Sasát, de neki ezzel az autóval óriási a rutinja, ill. az autóink közti különbség predesztinálta őt a győzelemre, de hangsúlyoznám, hogy ehhez maga az autó kevés, ő is kell, hiszen azért meg kell ezt a Swiftet ülni!
Ha reálisan nézzük tehát, vele szemben esélytelenek voltunk, nem igazán volt lőtávolban nekünk Sasa, és mögöttünk is elég nagy lyuk alakult ki, hiszen Pryma Zoli elég sok időt kihagyott. Zoli meg is mondta, hogy számára most az a cél, hogy visszaszokjon az autóhoz, szerintem ő is inkább az élményekre és a biztos célba érésre koncentrált, így mi is egy nyugodt tempóban tudtunk autózni, így aztán ennek az értékelése inkább magamban kell, hogy megtörténjen, tudom, hogy maradt még benne ennyi-annyi, de mégsem annyi, hogy Sasát meg tudtam volna verni.

Elsődleges és másodlagos célod is az élményszerzés volt, harmadlagosan szerepelt az eredmény...
Igen, és így minden célunkat elértük! :-)

elmeny_serleggel_parositva_3

Nem rossz ez a második hely...
...de hozzá kell tenni, hogy csonkább a mezőny, mint tavaly volt. Egyetlen egy Renault nem indult, így ebben a mezőnyben ennek a második helynek a sportértékét azért intelligensen a helyén kell eltenni. Lényegesen könnyebb volt ezt a második helyet idén elérni, mint tavaly lett volna.

Murva Kupa része volt ez a futam is, hol és hogyan folytatjátok?
A pikantériája most ennek, hogy a Veszprém Rallye-val esik egy időbe a Murva Kupa következő (osztrák) futama, így az nekem biztosan nem pálya, oda nem tudunk menni, de aztán az összes többi futamon ott leszünk! Az ötből négyen tudunk indulni, nem tudom, hogy mínuszolásra van-e lehetőség, de azzal nekünk nagy szerencsénk lenne...

Most viszont még Mecsek Rallye következik, ott is rajthoz álltok?
A jelenlegi állás szerint nem indulunk Pécsett. Szeretnék inkább egy tisztességes, egész napos murva tesztet csinálni a Veszprém Rallye előtt. A Murva Kupa is eléggé fontos számunkra, és nem szeretném a felfogásomat egyetlen percre sem megváltoztatni, hogy az érzésért, a hangulatért és nem az eredményért autózunk, de ha már ott van ez a bajnokság, megpróbálunk végigmenni rajta.

elmeny_serleggel_parositva_5

Nagyon kevés néző volt a bükfürdői futamon, ti hogyan láttátok ezt?
Nem tudom, hogy minek köszönhető - talán a nem túl jó időjárásnak -, de számomra is nagyon szomorú, hogy ennyire kevesen voltak. Szívfacsaró, hogy nem is oly régen sok ezer ember volt kíváncsi ezekre a szakaszokra. Át kell gondolni, hogy ez jó így? Nagyon tisztelem az élmezőnyt, de valljuk be, hogy nem túl pozitívak a visszajelzések, egy-két páros teljesítményétől eltekintve. Ha pedig ez így marad, és a bajnokság ennyire érdektelenségbe fullad, a nézők nem jönnek vissza a pályák mellé. A megoldás, hogy bele kell engedni ebbe a mezőnybe olyan autókat, amelyek nézőket - nosztalgiázni szándékozókat - hoznak. Az osztrákoknál miért lehet akár B-kategóriással menni, úgy hogy mellette a mezőny elején ugyanúgy ott van a mai modern technika? Észre kellene már venni, hogy ez nem jó így, ahogy nálunk van. Csináljunk már mezőnyt, mert tönkre fog menni a rallye!

a csapat támogatói:



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 2071. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k