Élmény, serleggel párosítva
Varga dokiék mindent megkaptak a bükfürdői futamtól
2012-05-24
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
798153313
Napi oldal:
70471
Jelenleg:
888
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

elmeny_serleggel_parositva_1

Dr. Varga Attiláék is jól megfontolt tervekkel vágtak neki a Bükfürdő Rallye-nak, már a versenyt megelőzően elmondták, hogy céljaikat tekintve az első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a „remélem azért valahová be is érünk”. A versenyt követően megkérdeztük, sikerült-e megvalósítaniuk az elképzeléseket?

Milyen élményeket sikerült szerezni?

Nagyon kellemes versenyen vehettünk részt, azt nyújtotta, amit vártunk. Ez már nagyjából hasonlít arra, amit én szeretnék kapni, egy jószerével két nap alatt lezajló, pörgős verseny. Nagyon tisztességesen megrendezte ezt Tibi, bár én folyamatosan ostorozom, hogy inkább az egészségével kellene foglalkoznia, mert ez elég rizikós, amit művel. Nagyra értékelem, hogy ilyen körülmények között is sikerült újítania, és bár látszatra lehet nem tűnik nagy dolognak, hogy a régi káldi pályából egy újat valósítottak meg, de nem találkoztam olyannal, aki ezt ne pozitívan értékelte volna. Ha csak ennyit újított volna, akkor is azt mondom, hogy nagy tisztesség. A jövőre nézve lesz egy izgalmas kérdés szerintem, hogy most már a rallye katlannak nevezett pályával kell kezdeni valamit. Már nagyon vacak minőségű, legalább a lassítókat új helyre kell helyezni, mert minden évben ugyanazokra a helyekre vannak kitéve, és az előttük lévő szakasz már olyan hepehupás, hogy tényleg abszolút kockázatos, és őszintén szólva, már nem is túl élvezetes versenyezni ezen a pályán.

elmeny_serleggel_parositva_2

Az autónk nagyon jó volt, és szerintem az időjárás is megfelelő volt. Nagyon sajnálom, hogy ilyen kevés autó indult, de ugyanakkor azt mondom, hogy nem fanyalogni kell, hanem örülni ennek is, és meg kell próbálni kedvet csinálni az otthonmaradt versenyzőknek, hogy újra visszajöjjenek, és ilyen versenyekkel ez meg is valósítható.

elmeny_serleggel_parositva_4

Jó eredménnyel végeztetek, te hogyan látod ezt?
Nagyon jól éreztük magunkat az autóban, és azt gondolom, hogy valóban jó ritmusban sikerült vele autózni. Egyszer-egyszer sikerült megszorítani Ollé Sasát, de neki ezzel az autóval óriási a rutinja, ill. az autóink közti különbség predesztinálta őt a győzelemre, de hangsúlyoznám, hogy ehhez maga az autó kevés, ő is kell, hiszen azért meg kell ezt a Swiftet ülni!
Ha reálisan nézzük tehát, vele szemben esélytelenek voltunk, nem igazán volt lőtávolban nekünk Sasa, és mögöttünk is elég nagy lyuk alakult ki, hiszen Pryma Zoli elég sok időt kihagyott. Zoli meg is mondta, hogy számára most az a cél, hogy visszaszokjon az autóhoz, szerintem ő is inkább az élményekre és a biztos célba érésre koncentrált, így mi is egy nyugodt tempóban tudtunk autózni, így aztán ennek az értékelése inkább magamban kell, hogy megtörténjen, tudom, hogy maradt még benne ennyi-annyi, de mégsem annyi, hogy Sasát meg tudtam volna verni.

Elsődleges és másodlagos célod is az élményszerzés volt, harmadlagosan szerepelt az eredmény...
Igen, és így minden célunkat elértük! :-)

elmeny_serleggel_parositva_3

Nem rossz ez a második hely...
...de hozzá kell tenni, hogy csonkább a mezőny, mint tavaly volt. Egyetlen egy Renault nem indult, így ebben a mezőnyben ennek a második helynek a sportértékét azért intelligensen a helyén kell eltenni. Lényegesen könnyebb volt ezt a második helyet idén elérni, mint tavaly lett volna.

Murva Kupa része volt ez a futam is, hol és hogyan folytatjátok?
A pikantériája most ennek, hogy a Veszprém Rallye-val esik egy időbe a Murva Kupa következő (osztrák) futama, így az nekem biztosan nem pálya, oda nem tudunk menni, de aztán az összes többi futamon ott leszünk! Az ötből négyen tudunk indulni, nem tudom, hogy mínuszolásra van-e lehetőség, de azzal nekünk nagy szerencsénk lenne...

Most viszont még Mecsek Rallye következik, ott is rajthoz álltok?
A jelenlegi állás szerint nem indulunk Pécsett. Szeretnék inkább egy tisztességes, egész napos murva tesztet csinálni a Veszprém Rallye előtt. A Murva Kupa is eléggé fontos számunkra, és nem szeretném a felfogásomat egyetlen percre sem megváltoztatni, hogy az érzésért, a hangulatért és nem az eredményért autózunk, de ha már ott van ez a bajnokság, megpróbálunk végigmenni rajta.

elmeny_serleggel_parositva_5

Nagyon kevés néző volt a bükfürdői futamon, ti hogyan láttátok ezt?
Nem tudom, hogy minek köszönhető - talán a nem túl jó időjárásnak -, de számomra is nagyon szomorú, hogy ennyire kevesen voltak. Szívfacsaró, hogy nem is oly régen sok ezer ember volt kíváncsi ezekre a szakaszokra. Át kell gondolni, hogy ez jó így? Nagyon tisztelem az élmezőnyt, de valljuk be, hogy nem túl pozitívak a visszajelzések, egy-két páros teljesítményétől eltekintve. Ha pedig ez így marad, és a bajnokság ennyire érdektelenségbe fullad, a nézők nem jönnek vissza a pályák mellé. A megoldás, hogy bele kell engedni ebbe a mezőnybe olyan autókat, amelyek nézőket - nosztalgiázni szándékozókat - hoznak. Az osztrákoknál miért lehet akár B-kategóriással menni, úgy hogy mellette a mezőny elején ugyanúgy ott van a mai modern technika? Észre kellene már venni, hogy ez nem jó így, ahogy nálunk van. Csináljunk már mezőnyt, mert tönkre fog menni a rallye!

a csapat támogatói:



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 2265. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k