h i r d e t é s
Összes oldal:
773883355
Napi oldal:
53987
Jelenleg:
815
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
A Nyirád Rallye nevezési listáján egy régen látott név bukkant fel… Tagai Tamás azzal az autóval áll rajthoz, amit korábban egy nagyon régi szerelemnek nevezett, olyannyira, hogy még bérbe sem szívesen adja...
- Ez az autó nagyon sokáig Angliában volt…
- Igen, annyira sokáig, hogy még mindig ott van…:) Két okból is. Egyrészt mi sem erőltettük nagyon, mert sok dolgunk volt idén, másrészt az a csapat, akik a motort csinálják ebbe a kocsiba, azok a Proton 2000-es fejlesztésével voltak elfoglalva, és picit ők is elúsztak a munkával. De ha minden igaz, a héten már visszakerül hozzánk, egy új motorral, kábelköteggel, és egy elég új computer-rel. Ez utóbbival voltak nehézségek, de már megoldották, és teljesen rendben jön haza a kocsi.
- Jól fogalmazok, mikor azt mondom, hogy neked régi szerelmed volt ez az autó? - Igen, abszolút.
- Tényleg volt, hogy meg akarták venni, és nemet mondtál? - Nem, bérlésről volt szó, de azt sem szeretném, mert ez nem az az autó, amit bérbe szeretnénk adni.
- Miért pont a Nyirád Rallye-t választottad, hogy rajthoz állnál vele? - Egész egyszerűen, mert ez az a hétvége, amikor ráérünk, nincs semmilyen más versenyünk. Eddig minden magyar verseny hétvégéjén volt valami plusz, ráadásul külföldön.
- Tavaly mentetek egy darabig a nyirádi pályákon... Mennyire tetszettek? - Igen, kiestünk akkor, de úgy tudom, hogy az akkoriakhoz hasonló pályákon lesz idén is a verseny. Ha így lesz, annak örülök, mert nagyon jó gyorsok voltak, tetszettek.
- Hány verseny volt idén és hány bajnokságban vettetek részt - TRT szinten? - Elsősorban a Boziannal együtt csináljuk Turán Friciék kocsiját a hazai bajnokságban, és Janival az IRC-t, ahol most jön majd Svájc, a negyedik verseny. De indultunk az osztrák, a lengyel bajnokságban, és csináltunk pár versenyt Krestá-val.
- Volt egyáltalán szabad hétvégéd idén? - Volt. Ha nem is túl sok, de volt.
- De nem csak az Evo VI, és a WRC áll a műhelyben, hanem S2000-es is... - Igen, a külföldi bajnokságokat ezekkel csináltuk idén.
- A S2000 nem olyan túl régi fejlesztés. Te jobban belelátsz tehát az aktuális állapotukba - mennyire nőtték már ki a gyerekbetegségeiket?
- Szerencsére az egyik legjobb autó a Peugeot, ami nekünk van - legalábbis az eddigi eredményekből így tűnik. Bár a Puntó-hoz képest van egy hátrányuk: a Fiatnak már ez volt a harmadik éve, a Peugeot-nak csak a második. De úgy tűnik, hogy amik az elején voltak problémák, hibák, azok megszűntek, és ki tudták küszöbölni őket. Most már igazán megbízható és jó autók lettek - elsősorban a Peugeot, de a többi S2000-es is ez a helyzet.
- Mennyire tűnik a jövőt tekintve jó befektetésnek a S2000 ma? - Alapvetően eddig sem a magyar bajnokságra koncentráltunk vele, úgyhogy nem változtat a helyzetünkön, hogy itthon végülis maradnak a WRC-k. Nemzetközi szinten pedig úgy tűnik, hogy egyre inkább elterjednek, úgyhogy szerintem rendben halad a dolog.
- Mit gondolsz a WRC-kérdésről: jó, hogy maradhatnak?
- Inkább azt mondom, hogy a nem jó ötlet az az volt, hogy év elején még azt gondoltuk, hogy nem mehetnek, és év közben kitalálják, hogy mehetnek... Ez az, amiről azt gondolom, hogy nem volt szerencsés - annak ellenére, hogy minket ez nem érintett. De biztos, hogy vannak olyan versenyzők, akik a határozatok fényében döntöttek a jövő évről, és most talán módosítaniuk kell, mert három-négy hónappal az év vége előtt megváltozott a döntés. Egyébként elfogadom a Szövetség határozatát. A nézők szempontjából biztos, hogy jó, hogy maradnak a WRC-k, és azon versenyzők szempontjából, akik megtehetik, hogy ilyen autóval induljanak. Nincs ezzel probléma, csak sokkal nagyobb határozottság kéne az ilyen kérdésekben a Szövetség részéről, és akkor nem lenne senkinek rosszabb szájíze.
- Közeledik az év vége - gondolkodtál már a jövő éven? Az is ilyen lesz, mint az idei, vagy esetleg visszatérnél a versenypályákra? - Azt hiszem, hogy inkább az előbbinek van realitása. Hiányzik a versenyzés, de ahogy az ember öregszik, úgy el kell tudnia dönteni, hogy mit akar: "játszani", vagy dolgozni. Nehéz a kettőt egyszerre művelni, vagy legalábbis nekem nem sikerült. Nem nagyon voltak olyan támogatóink, akiknek a segítségével úgy tudtunk volna versenyezni, hogy nyugodt lett volna a hétterünk, és saját zsebből pedig az embernek egyre kevésbé van kedve menni.
- Úgy tűnhet, hogy lovagolok ezen a kérdésen, közben pedig igen... :) Azt tudod, hogy Nyirád után melyik verseny lesz, ahol láthatunk téged és a sárga csodádat? - Gondolkodunk a Mecsek Rallye-ban is, de pont most állunk egy döntés előtt: Mecsek vagy Wald4tel. Ez a két verseny egy időben van, viszont, ha ha úgy alakul, akkor egy versenyen szívesen mennék a Peugeot-val is, és erre talán a Wald4tel alkalmasabb.
Ez a hír most jelenik meg 7585. alkalommal
|