Elöl a motiváció, hátul a hangulat
Matics Misiék az N csoportban
2011-04-11
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
514611427
Napi oldal:
15029
Jelenleg:
918
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a második futam,
Ózd-Salgó Rally után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
220
2.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
163
3.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
161
4. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
129
5. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
128
6. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
113
7. Varga Péter
Volkswagen Golf GTi R5
111
8. Tóth Alex
Volkswagen Golf GTi R5
86
9. Martin Márkó
Ford Fiesta R5
84
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a második futam,
Rallye Sweden után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
42
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
37
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
30
5. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
24
6.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
20
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
11
8. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris WRC
6
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

 

elol_a_motivacio_hatul_a_hangulat_1

Matics Misivel is beszélgettem az Eger Rallye-t követően, aki sem a saját teljesítményével, sem a verseny szervezésével nem volt elégedett, pedig "újdonsültként" az abszolút 9. helyen végzett. És hogy vágyik-e vissza a mezőny végére, arról is kérdeztem őt!

Hogyan sikerült számotokra az egri futam?
A terv az volt, hogy az első tízben ott tudjunk lenni, és ez végül is sikerült, emiatt mondhatnám, hogy elégedett vagyok, de valójában mégsem! Az abszolút 9. helyen értünk célba, és persze, ez benne van az első 10-ben, de sokkal gyorsabbnak kellett volna lennünk. A versenyt megelőzően volt egy rövidke tesztünk, ahol úgy gondoltuk, hogy jól beállítottuk az autót... a beállításaink hibátlanok voltak... az első gyorsaságira és ezt az időnk is tükrözte. A második gyorsaságin, amikor a dobálós részre értünk, mintha kihúzták volna a talajt a lábunk alól.

elol_a_motivacio_hatul_a_hangulat_2

Szerencsére azért az úton maradtatok, másokkal ellentétben...
Igen, volt ugyan egy nagyon "takaró-gyanús" helyzet, és onnét kezdve "felíró tempót" mentem a dobálós részeken. A harmadik gyorsasági rajtjában újabb esemény történt, mert a nagy izgalomban lerúgtam a kuplungot róla, így innét kezdve a nap hátralévő gyorsasági szakaszain figyelnem kellett, hogy ne üssem-vágjam a kuplungot, hogy kibírja a napot.

Ezek szerint nem vagy elégedett a saját teljesítményeddel?
Azt mondhatom, hogy nem! Ami meg a másik, hogy elterveztem, hogy ez a szezon lesz az, ami előtt fordítok egy kis időt a fizikai felkészülésre, és ez nem igazán jött össze. Ezt persze a versenyen éreztem is, az első nap végén olyan fáradt voltam, hogy a kezemet alig bírtam felemelni. Fejben is nagyon elfáradtam és mellé még fizikailag is.

Akkor Miskolc Rally előtt még lesz munkád bőven a felkészüléssel... :-)
Majd, ha lesz rá időm! Én rajta vagyok!

Mennyire tetszett, hogy újra a mezőny elején autózhattál?
Nem rossz itt elől menni. Az hiszem, hogy tizenkilencediknek rajtoltunk... ekkorra mondjuk hasonlóan nézett ki az út, mint amit tavaly az S-csoportban tapasztaltam. :-) Jó itt menni, újra a régi arcok között vagyok.

elol_a_motivacio_hatul_a_hangulat_3

Motiváltabb vagy itt az elején?
Úgy érzem, hogy igen. Ne értse félre senki, nem lebecsülni akarom az S-csoportot, de ott nem kellett a szemembe nyúlni az elsőségért. Itt azért teljesen más a helyzet, itt az embernek muszáj folyamatosan fejlődni, gyorsulni ahhoz, hogy az elejével feltudja venni a kesztyűt.

Akkor mégsem mész vissza a mezőny végére?
Most mit mondjak? :-) A hangulat miatt szívem szerint mennék ott, a kihívás (hiánya) miatt viszont nem.

A verseny szervezéséről mi a véleményed?
Na, ezt szerettem volna elkerülni! :-) Ugyanis, ezt többen megkérdezték a verseny alatt is, majd miután válaszoltam, megkérdezték, hogy "és ezt írjuk le?".

Akkor csak azt a részét mondd, amit le is írhatok!
Annyit mondanék, hogy az elmúlt 20 évben, ilyen rossz versenyen még nem voltam!

Ez elég erős kritika... mi nem tetszett?
Kezdjük talán a pályabejárással! Végigmentünk a pályákon, ami egyáltalán nem úgy nézett ki, mint amit később a versenyen láthattunk. A gumizások nem egyeztek meg az itinerben lévővel, a felfestések szintén nem egyeztek meg az itinerben lévőkkel. Szerdán erre rá is kérdeztem, hogy mit vegyünk figyelembe, az itinert, vagy a felfestéseket? Erre kaptuk a választ, hogy a felfestéseket. Majd csütörtök estére sikerült a nagy részét kigumizniuk a gyorsaságiknak... az itiner szerint. Majd a versenyen... hát, azt hiszem, egyiknek sem volt köze hozzá! És nem vagyok biztos benne, hogy Balogh Janiék balesete is nem ennek köszönhető...

elol_a_motivacio_hatul_a_hangulat_4

A másik pedig, hogy minket folyamatosan meg tudnak büntetni mindenért. Azt nem értem, hogyha le van írva a szabályzatban, hogy a gyorsasági szakaszoknak a pályabejárás folyamán úgy és olyan állapotban kell lennie, mint ahogy utána a versenyen lesz, akkor miért nincs úgy?
Ami még nem tetszett, a hétköznapi pályabejárás. Ha ez így folytatódik, akkor a navigátoromnak el fog fogyni a szabadsága hamarosan. Elhiszem, hogy aki nem dolgozik - és nem akarok itt rendezőket megnevezni -, annak nincs más dolga, mint ezzel foglalkozni. Viszont akkor meg azt nem értem, hogy miért nem tudták hétfőn-kedden kirakni a gumikat, ha mi, dolgozó emberek le tudunk menni szerdán-csütörtökön pályát bejárni?
És akkor folytathatnám még tovább a verseny során felmerülő problémákat, de inkább ne menjük bele ebbe!

Mit vársz a következő futamtól?
Mindenképpen egy flottul levezényelt, jobb szervezést. Bár meg kell mondjam előre, hogy már ott sem tetszik, hogy ugyanúgy hétköznap lesz a pályabejárás :-) Továbbra is csak azt tudom hangoztatni, hogy valaki dolgozik!!! Nem értem, hogy miért nem lehet egy olyan alternatívát összehozni, hogy két időszakot jelölnek ki a pályabejárásra, és aki tud, az menne hétvégén, aki pedig nem akar kétszer a verseny helyszínére utazni, az menne hétköznap, közvetlenül a futam előtt.

elol_a_motivacio_hatul_a_hangulat_5

Milyen lesz egy nap alatt 15 gyorsasági szakaszon végigmenni?
Egyrészt nem rossz ez, mert persze, versenyezzünk sokat, de akkor meg azt nem értem, hogy pénteken minek vakarózunk egész nap?
Az időnket ugyanúgy ellopják, hiszen ugyanúgy rá kell fordítani azokat a napokat, mert ott leszünk keddtől, vagy szerdától és akkor versenyzünk egyetlen egy napot. Embert próbáló, kőkemény lesz, az biztos!

Mi az, amit még elmondanál?
Nem is tudom... talán a rendezők figyelmébe ajánlanám a környező országok rallye-versenyeit, például Ausztriát, ahol a 15. gyorsasági szakasz is a megadott percben rajtol, ahogy az az útvonallapon le van írva. Persze az is igaz, hogy egy verseny keretein belül nem csinálnak négy bajnokságot... és ezen el kellene gondolkozni.

a csapat támogatói

eurofleet

combit

aliter
kadasco
eurofleet 

combit

cargoplaza
biltrans
popkft
combit
rother 
 

 

 

Ez a hír most jelenik meg 3315. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2930 01 02 030405
0607 08 09 101112
1314 15 16 171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 31 01 02
2020.07.10-11.

részletes infóink

2020.07.18-19.

előzetes infóink

2020.07.17-19.

részletes infóink

2020.07.24.

meghívó

2020.07.24-26.

részletes infóink

2020.07.26.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k