|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808028247
Napi oldal:
402372
Jelenleg:
944
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Janzer György, ahogy ő maga fogalmazott, egyelőre mag van kicsit szeppenve a feladattól, de biztos benne, hogy ez a rajt pillanatában feloldódik, sőt, azt is eldöntötte Csizmeg Ricsi navigátorával, hogy Csehországban nyomni fogják, ami a csövön a kifér…
- Hogy álltok a készülődéssel? - Az egész csapat baromi lelkes, ezt elmondhatom. Az autóval pedig elég jól állunk, mert két hete, úgy 99 százalékban megérkeztek az alkatrészek, amiket rendeltünk. A legjelentősebb javításunk a váltón esett, mert volt egy konstrukciós hibája, de most már meg lehetett venni hozzá a jó alkatrészt. Elvileg jobb lesz vele a váltás, a harmadik fokozattól felfelé sikerült beleépíteni. Ezt nem nevezném fejlesztésnek, inkább utolértük magunkat - reméljük. De egy csomó dolgot lecseréltünk: új kuplung és új fékek vannak az autón. Egyébként egy teljesen új féktárcsát kaptunk, amiben bízom, hogy jobb lesz, mert lehet, hogy eddig azzal is volt egy pici gond…
- Ezek mind a Barum miatt, vagy egyébként is időszerűek lettek volna a cserék?
- A váltót nem, de a féket, a komplett kuplungot egyébként is ki kellett volna cserélni, de persze van, amit a Barum miatt. Szóval most egy elég nagy felújításon esett át az autó. Ami a nagy baj, hogy nem fogunk tudni tesztelni azzal a mérnök sráccal, akivel szoktunk, sőt, csak a shakedown-on fogunk tudni menni, és állítani az autón.
- Kategóriát felmérted már? - Néztem. 14-en vagyunk, és igen szép névsor gyűlt össze. Hét darab R3-as autó lesz, Renault, Honda, és dízel Punto vegyesen. A sofőrökről meg annyit, hogy ezeknek a srácoknak összesen annyi bajnoki címük van, hogy nem is férne rá egy A/4-es lapra… Cédric Robert-el kezdődik, aki a Clio R3-as fejlesztésében a nulladik pillanattól részt vett, ő egy gyári versenyző. De megy még két olyan olasz srác, akik mentek már WRC-vel, szuper2000-essel, és indulnak a Junior WRC-ben ebben az évben is. Szóval rendkívül tapasztaltak.
- Egy ilyen mezőnyben mi volna a reális eredmény számotokra?
- Nem tudom, mert ezen kívül vannak még helyi menők is, ugyanolyan kocsikkal: mennek R3-assal csehek, meg jön egy lengyel kolléga, akiknek szintén nagyon szép múltjuk van. Arról nem is beszélve, hogy nem R3-assal még heten vannak a kategóriánkban. De hogy hozzájuk képest hol vagyunk…? Nehéz lenne megmondani. Nyilván, ha a középmezőnyben, 5.-8. helyen tudnánk menni stabilan, akkor az jó eredmény lenne. Természetesen ezt csak papírból mondom: nem láttuk a pályákat, igazán nem ismerjük az ellenfeleket… Biztos, hogy nem a taktikáról lesz szó, lévén nem bajnokság, nincs tét: nyomni szeretnénk az elejétől. Ha jó lesz az autó, itt most nem fogunk taktikázni: nyomni fogjuk, ami kifér a csövön.
- Voltál már valamilyen formában a Barumon?
- Nem voltam még soha Csehországban. A pályákról sem tudok sokat, csak amit hallottam róla és láttam képeken. Kaptam belső kamerás felvételt a Pénzes Zsoltitól, aki volt kedves ezt felajánlani, úgyhogy csak azon láttam, hogy milyenek a szakaszok. De végülis tökmindegy, hogy milyen, alkalmazkodni kell. Mondjuk, most nagyon nem szeretem, hogy nem fogunk tudni tesztelni, de talán a shakedown elég lesz.
- Miért pont ezt a verseny választottátok? - Már a télen kinéztük. A terv az volt, hogy egy nagyon színvonalas, külföldi versenyen is szeretnénk rajthoz állni az idén, és a környező országok vitathatatlanul legszínvonalasabb versenye ez. Úgy adódott szerencsére, hogy az itthoni bajnokság is nagyon kedvezően alakult eddig. Az egyetlen rizikó, hogy a Barum után egy héttel van a következő magyar bajnoki futam, szóval azt az egyet nem csinálhatjuk, hogy nagyon-nagyon összetörjük a kocsit, vagy olyan baj legyen vele, amit nem lehet megoldani 3-4 nap alatt. Ezt nem kéne.
- Rád ez nem is jellemző…
- Nem, de itt sietni szeretnénk, bármi lehet. Egyetlen egyszer mentem külföldön, két éve Horvátországban - ha úgy sikerülne ez is, mint az, akkor nagyon boldog lennék. Most igazán össze lehet mérni az erőnket és a tudásunkat hasonló autókkal, és világszínvonalú pilótákkal. Nagyon kíváncsiak vagyunk mi is, hogy mi alakul ki belőle.
- A többiekkel tartod a kapcsolatot? - Igen, vonalban vagyunk, amiben lehetett, összebeszéltünk. Szerencsésnek tartom a helyzetet, hogy minden magyar más kategóriában indul, de megfordítom: szinte minden kategóriában van magyar résztvevő. Nem egymással fogunk csatázni, hanem mindenki mérkőzhet a helyiekkel. Nagyon jó kezű srácok jönnek a magyarok közül, és remélem, mindenkinek jól fog sikerülni. És remélem, minél több magyar szurkoló is lesz kint - azt hallottam, hogy sok szurkoló egyik kedvenc célpontja ez a verseny. Nagyon jól esne, ha minél több zászlót láthatnánk kint - szerintem minden magyar indulónak megdobbanna a szíve ennek láttán. Tulajdonképpen ezért is benne van a döntésünkben, ezért is választottuk ezt a futamot.
Ez a hír most jelenik meg 3117. alkalommal
|