Első kerék, hátsó, murva, aszfalt
Klausz Kristóf Fehérvár után a belga ERC-n indul
2014-06-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763628263
Napi oldal:
106744
Jelenleg:
1028
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_1


Klausz Kristóf idén a legtöbb versenykilométert mondhatja magának: ORB, osztrák bajnokság az R3-as Clioval és még a rallycross szezinban is szerepel a nagyon fiatal tehetség az ütött-kopott, de annál erősebb BMW M3-al...


Jänner Rallye-n még nagyon nem szeretted a sötétet, de úgy gondolom a miskolci futamon már nem volt vele gond, már nem állt olyan távol tőled. 

Az év elején megbarátkoztam az éjszakai versenyekkel, nőtt a tapasztalatom is, ezért azt gondolom, hogy már nem okoz nehézséget. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_2

 

Talán már jobban elhiszed azt is, amit mondogat a melletted ülő ember? :)
Igen, az elmúlt időszakban Balázzsal is jobban összeszoktunk.
 
Hogy éreztétek magatokat Miskolcon? Mesélnél erről?
Az első napon a sötét pályák nagyon jól mentek, de másnap már jöttek a problémák. Vasárnap nem tudom, hogy mi lehetet a gond; talán a beállítás vagy mi nem voltunk ott fejbe, sajnos nem sikerült olyan jól. Bár szerencsére így is kategória első helyen tudtuk végezni.
 
Azért ez szép. :)
Közben Ausztriában is versenyeztetek, és ott is vezetitek a bajnokságot.
Igen, már négy futamon vagyunk túl, és vezetjük a kategóriát a két kerekesek között. Nagyon jók ezek a versenyek; fantasztikus kint a hangulat, szuperek pályák, nekem tetszik az egész jellege is. Sajnos a magyar bajnoksághoz képest eggyel magasabb kint a szint, melynek egyik oka lehet az ország természeti adottsága is. Jobban szeretek ott versenyezni, azokon a hegyi pályákon menni. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_3
 
Közben nem hagytad abba a rallycross-t sem. Máriapócson az első futamon összetörted az autót, majd Nyirádon megszenvedtél a technikával, pedig sokkal több van még abban az autóban, és benned is. 
Először összetörtem, majd az áprilisi versenyen sajnos folyamatosan technikai problémáink voltak, nem úgy ment, ahogyan kellett volna.  A mostani futamot a döntőben megsínylette az autó, mikor Csendes Zsolttal összeütköztünk az egyik kanyar előtt, eltört a kormányösszekötő, és egy kicsit odalett az eleje is. De ez már közel sem volt olyan, mint az első máriapócsi verseny. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_4
 
Azt gondolom; azért ezt még nem kell abbahagyni, hiszen minden kilométer számít, még a rallycrossban is. 
- Igen, és én nagyon szeretek a rallycrossban menni, csak sajnos az év hátralévő részében már nem igazán lesz erre lehetőségem, mert egybeesnek más versenyekkel az időpontok. De tervezzük, hogy jövőre eggyel magasabb kategóriában, a mostaninál erősebb autóval indulok. Olyannal, amit mind a négy kereke hajtja...
 
Hallom a hangodon, hogy somolyogsz és tudom, hogy az összkerekesek a SuperCars kategóriában vannak... Szerintem erről majd még fogunk később beszélni :)
 
Most viszont beszéljünk Fehérvárról!  Egyik nap murván, másik napon aszfalton mentek.
Mostanában egyik versenyen első kerekes, következőn hátsó kerekes autóval megyek, most egy versenyen belül lesz aszfalt és murva… szerintem jó lesz. :) 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_5

Melyik nap kell jobban figyelni az autóra, és mikor kell nagyobb előnyt kiharcolni?
Úgy gondolom, hogy murván sokkal jobban fog kopni az autó, mint az aszfalton. Jó lenne már az első nap előnyt összehozni, és másnap már csak meg kéne őrizni. 
 
Mit vársz hol fogtok végezni?
Nagyon remélem, hogy a kategória elején tudjuk befejezni a futamot. A magyar bajnokságban jól jönnének nekünk a pontok, és ezért mindent meg teszünk majd, de vigyáznunk kell az autóra is, mert következő hétvégén megyünk az Ypres Rally... 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_6
Ez a hír most jelenik meg 2526. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k