Első kerék, hátsó, murva, aszfalt
Klausz Kristóf Fehérvár után a belga ERC-n indul
2014-06-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
791341991
Napi oldal:
89595
Jelenleg:
1628
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_1


Klausz Kristóf idén a legtöbb versenykilométert mondhatja magának: ORB, osztrák bajnokság az R3-as Clioval és még a rallycross szezinban is szerepel a nagyon fiatal tehetség az ütött-kopott, de annál erősebb BMW M3-al...


Jänner Rallye-n még nagyon nem szeretted a sötétet, de úgy gondolom a miskolci futamon már nem volt vele gond, már nem állt olyan távol tőled. 

Az év elején megbarátkoztam az éjszakai versenyekkel, nőtt a tapasztalatom is, ezért azt gondolom, hogy már nem okoz nehézséget. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_2

 

Talán már jobban elhiszed azt is, amit mondogat a melletted ülő ember? :)
Igen, az elmúlt időszakban Balázzsal is jobban összeszoktunk.
 
Hogy éreztétek magatokat Miskolcon? Mesélnél erről?
Az első napon a sötét pályák nagyon jól mentek, de másnap már jöttek a problémák. Vasárnap nem tudom, hogy mi lehetet a gond; talán a beállítás vagy mi nem voltunk ott fejbe, sajnos nem sikerült olyan jól. Bár szerencsére így is kategória első helyen tudtuk végezni.
 
Azért ez szép. :)
Közben Ausztriában is versenyeztetek, és ott is vezetitek a bajnokságot.
Igen, már négy futamon vagyunk túl, és vezetjük a kategóriát a két kerekesek között. Nagyon jók ezek a versenyek; fantasztikus kint a hangulat, szuperek pályák, nekem tetszik az egész jellege is. Sajnos a magyar bajnoksághoz képest eggyel magasabb kint a szint, melynek egyik oka lehet az ország természeti adottsága is. Jobban szeretek ott versenyezni, azokon a hegyi pályákon menni. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_3
 
Közben nem hagytad abba a rallycross-t sem. Máriapócson az első futamon összetörted az autót, majd Nyirádon megszenvedtél a technikával, pedig sokkal több van még abban az autóban, és benned is. 
Először összetörtem, majd az áprilisi versenyen sajnos folyamatosan technikai problémáink voltak, nem úgy ment, ahogyan kellett volna.  A mostani futamot a döntőben megsínylette az autó, mikor Csendes Zsolttal összeütköztünk az egyik kanyar előtt, eltört a kormányösszekötő, és egy kicsit odalett az eleje is. De ez már közel sem volt olyan, mint az első máriapócsi verseny. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_4
 
Azt gondolom; azért ezt még nem kell abbahagyni, hiszen minden kilométer számít, még a rallycrossban is. 
- Igen, és én nagyon szeretek a rallycrossban menni, csak sajnos az év hátralévő részében már nem igazán lesz erre lehetőségem, mert egybeesnek más versenyekkel az időpontok. De tervezzük, hogy jövőre eggyel magasabb kategóriában, a mostaninál erősebb autóval indulok. Olyannal, amit mind a négy kereke hajtja...
 
Hallom a hangodon, hogy somolyogsz és tudom, hogy az összkerekesek a SuperCars kategóriában vannak... Szerintem erről majd még fogunk később beszélni :)
 
Most viszont beszéljünk Fehérvárról!  Egyik nap murván, másik napon aszfalton mentek.
Mostanában egyik versenyen első kerekes, következőn hátsó kerekes autóval megyek, most egy versenyen belül lesz aszfalt és murva… szerintem jó lesz. :) 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_5

Melyik nap kell jobban figyelni az autóra, és mikor kell nagyobb előnyt kiharcolni?
Úgy gondolom, hogy murván sokkal jobban fog kopni az autó, mint az aszfalton. Jó lenne már az első nap előnyt összehozni, és másnap már csak meg kéne őrizni. 
 
Mit vársz hol fogtok végezni?
Nagyon remélem, hogy a kategória elején tudjuk befejezni a futamot. A magyar bajnokságban jól jönnének nekünk a pontok, és ezért mindent meg teszünk majd, de vigyáznunk kell az autóra is, mert következő hétvégén megyünk az Ypres Rally... 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_6
Ez a hír most jelenik meg 2583. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k