|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]()
Az év elején megbarátkoztam az éjszakai versenyekkel, nőtt a tapasztalatom is, ezért azt gondolom, hogy már nem okoz nehézséget. ![]()
Talán már jobban elhiszed azt is, amit mondogat a melletted ülő ember? :)
Igen, az elmúlt időszakban Balázzsal is jobban összeszoktunk.
Hogy éreztétek magatokat Miskolcon? Mesélnél erről?
Az első napon a sötét pályák nagyon jól mentek, de másnap már jöttek a problémák. Vasárnap nem tudom, hogy mi lehetet a gond; talán a beállítás vagy mi nem voltunk ott fejbe, sajnos nem sikerült olyan jól. Bár szerencsére így is kategória első helyen tudtuk végezni.
Azért ez szép. :)
Közben Ausztriában is versenyeztetek, és ott is vezetitek a bajnokságot. Igen, már négy futamon vagyunk túl, és vezetjük a kategóriát a két kerekesek között. Nagyon jók ezek a versenyek; fantasztikus kint a hangulat, szuperek pályák, nekem tetszik az egész jellege is. Sajnos a magyar bajnoksághoz képest eggyel magasabb kint a szint, melynek egyik oka lehet az ország természeti adottsága is. Jobban szeretek ott versenyezni, azokon a hegyi pályákon menni.
![]() Közben nem hagytad abba a rallycross-t sem. Máriapócson az első futamon összetörted az autót, majd Nyirádon megszenvedtél a technikával, pedig sokkal több van még abban az autóban, és benned is.
Először összetörtem, majd az áprilisi versenyen sajnos folyamatosan technikai problémáink voltak, nem úgy ment, ahogyan kellett volna. A mostani futamot a döntőben megsínylette az autó, mikor Csendes Zsolttal összeütköztünk az egyik kanyar előtt, eltört a kormányösszekötő, és egy kicsit odalett az eleje is. De ez már közel sem volt olyan, mint az első máriapócsi verseny.
![]() Azt gondolom; azért ezt még nem kell abbahagyni, hiszen minden kilométer számít, még a rallycrossban is.
- Igen, és én nagyon szeretek a rallycrossban menni, csak sajnos az év hátralévő részében már nem igazán lesz erre lehetőségem, mert egybeesnek más versenyekkel az időpontok. De tervezzük, hogy jövőre eggyel magasabb kategóriában, a mostaninál erősebb autóval indulok. Olyannal, amit mind a négy kereke hajtja...
Hallom a hangodon, hogy somolyogsz és tudom, hogy az összkerekesek a SuperCars kategóriában vannak... Szerintem erről majd még fogunk később beszélni :)
Most viszont beszéljünk Fehérvárról! Egyik nap murván, másik napon aszfalton mentek.
Mostanában egyik versenyen első kerekes, következőn hátsó kerekes autóval megyek, most egy versenyen belül lesz aszfalt és murva… szerintem jó lesz. :)
![]() Melyik nap kell jobban figyelni az autóra, és mikor kell nagyobb előnyt kiharcolni? Úgy gondolom, hogy murván sokkal jobban fog kopni az autó, mint az aszfalton. Jó lenne már az első nap előnyt összehozni, és másnap már csak meg kéne őrizni.
Mit vársz hol fogtok végezni?
Nagyon remélem, hogy a kategória elején tudjuk befejezni a futamot. A magyar bajnokságban jól jönnének nekünk a pontok, és ezért mindent meg teszünk majd, de vigyáznunk kell az autóra is, mert következő hétvégén megyünk az Ypres Rally...
![]() Ez a hír most jelenik meg 2526. alkalommal
![]() 2014.06.13-15.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |