Első kerék, hátsó, murva, aszfalt
Klausz Kristóf Fehérvár után a belga ERC-n indul
2014-06-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772507698
Napi oldal:
1322
Jelenleg:
705
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_1


Klausz Kristóf idén a legtöbb versenykilométert mondhatja magának: ORB, osztrák bajnokság az R3-as Clioval és még a rallycross szezinban is szerepel a nagyon fiatal tehetség az ütött-kopott, de annál erősebb BMW M3-al...


Jänner Rallye-n még nagyon nem szeretted a sötétet, de úgy gondolom a miskolci futamon már nem volt vele gond, már nem állt olyan távol tőled. 

Az év elején megbarátkoztam az éjszakai versenyekkel, nőtt a tapasztalatom is, ezért azt gondolom, hogy már nem okoz nehézséget. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_2

 

Talán már jobban elhiszed azt is, amit mondogat a melletted ülő ember? :)
Igen, az elmúlt időszakban Balázzsal is jobban összeszoktunk.
 
Hogy éreztétek magatokat Miskolcon? Mesélnél erről?
Az első napon a sötét pályák nagyon jól mentek, de másnap már jöttek a problémák. Vasárnap nem tudom, hogy mi lehetet a gond; talán a beállítás vagy mi nem voltunk ott fejbe, sajnos nem sikerült olyan jól. Bár szerencsére így is kategória első helyen tudtuk végezni.
 
Azért ez szép. :)
Közben Ausztriában is versenyeztetek, és ott is vezetitek a bajnokságot.
Igen, már négy futamon vagyunk túl, és vezetjük a kategóriát a két kerekesek között. Nagyon jók ezek a versenyek; fantasztikus kint a hangulat, szuperek pályák, nekem tetszik az egész jellege is. Sajnos a magyar bajnoksághoz képest eggyel magasabb kint a szint, melynek egyik oka lehet az ország természeti adottsága is. Jobban szeretek ott versenyezni, azokon a hegyi pályákon menni. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_3
 
Közben nem hagytad abba a rallycross-t sem. Máriapócson az első futamon összetörted az autót, majd Nyirádon megszenvedtél a technikával, pedig sokkal több van még abban az autóban, és benned is. 
Először összetörtem, majd az áprilisi versenyen sajnos folyamatosan technikai problémáink voltak, nem úgy ment, ahogyan kellett volna.  A mostani futamot a döntőben megsínylette az autó, mikor Csendes Zsolttal összeütköztünk az egyik kanyar előtt, eltört a kormányösszekötő, és egy kicsit odalett az eleje is. De ez már közel sem volt olyan, mint az első máriapócsi verseny. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_4
 
Azt gondolom; azért ezt még nem kell abbahagyni, hiszen minden kilométer számít, még a rallycrossban is. 
- Igen, és én nagyon szeretek a rallycrossban menni, csak sajnos az év hátralévő részében már nem igazán lesz erre lehetőségem, mert egybeesnek más versenyekkel az időpontok. De tervezzük, hogy jövőre eggyel magasabb kategóriában, a mostaninál erősebb autóval indulok. Olyannal, amit mind a négy kereke hajtja...
 
Hallom a hangodon, hogy somolyogsz és tudom, hogy az összkerekesek a SuperCars kategóriában vannak... Szerintem erről majd még fogunk később beszélni :)
 
Most viszont beszéljünk Fehérvárról!  Egyik nap murván, másik napon aszfalton mentek.
Mostanában egyik versenyen első kerekes, következőn hátsó kerekes autóval megyek, most egy versenyen belül lesz aszfalt és murva… szerintem jó lesz. :) 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_5

Melyik nap kell jobban figyelni az autóra, és mikor kell nagyobb előnyt kiharcolni?
Úgy gondolom, hogy murván sokkal jobban fog kopni az autó, mint az aszfalton. Jó lenne már az első nap előnyt összehozni, és másnap már csak meg kéne őrizni. 
 
Mit vársz hol fogtok végezni?
Nagyon remélem, hogy a kategória elején tudjuk befejezni a futamot. A magyar bajnokságban jól jönnének nekünk a pontok, és ezért mindent meg teszünk majd, de vigyáznunk kell az autóra is, mert következő hétvégén megyünk az Ypres Rally... 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_6
Ez a hír most jelenik meg 2540. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2025.06.27-07.01.

részletes infóink

2025.07.04-07.

részletes infóink

2025.07.06.

részletes infóink

2025.07.12-13.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k