Első kör után
első kör után
2005-04-02
interjúk • diki
h i r d e t é s
Összes oldal:
796630765
Napi oldal:
4463
Jelenleg:
579
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Benik Balázs
Rendben volt minden. Így is terveztük, hogy megyünk egy tempósat, de viszonylag biztonságosat.  Kíváncsiak voltunk, hogy ez hova elég a mezőnybe. Az autón még finomítunk.

Asi
Végigautóztuk egy kis rátartással. Nem igazán találtam magamat. Az autó problémamentes.

Herczig Norbi
Tapogatózunk. Nem merek vele úgy menni, mint ahogy lehetne. Kell még pár gyorsasági versenykilométer a lábamba, hogy el merjem hinni azt, amit meg lehet csinálni ezzel a kocsival. Volt már olyan féktáv vagy kanyar, ami sikerült. Az autó tökéletes, az itiner jó, navigátor rendben van, velem van még egy kis gond.

Spici
Nagyon élvezzük, nagyon jó.
Nagyon sok van még bennünk. Tanulnunk kell, biztonságosan megyünk.
Kell még állítani az autón.

Bútor Robi
Nem az igazi sajnos.
Vannak fékproblémáink és a turbónyomásunk is nagyon kevés és bele is kell rázódni.
Időre van még szükségem és az autót fejlesztgetni kell.

Janika
Érzésre nem volt túl gyors, hiányzik az egy év kihagyás. Folyamatosan próbálunk gyorsulni. Ismerkedek a gumival, az autóval.

SzabóG
Lassú. Kevés volt amit mentem az autóval. Nagyon bizonytalan vagyok. Sokszor nem tudom hányas sebességi fokozatban forduljak. Kellenek még  a kilométerek.

Botka Dávid
Sokat fékezek. Folyamatosan üvölt velem a navigátorom, hogy ne fékezzek.
Végigtapogatóztuk, de a következő körben megpróbálok kevesebbet a középső pedálra lépni.

Botka Krisztián
Jó tempósat autóztunk. Volt sok hiba.
Még nagyon messze van a vége, a biztonságos célbaérkezésre törekszünk.

Turán Frici
Nagyon jól érezzük magunkat az autóban.
Tavalyhoz képest sokat gyorsultunk, már csak 3 és 5 tizedet kapunk Asitól kilométerenként, ami már jó eredmény. Még van bennünk, próbálunk gyorsítani.

Vizin Laci
Kicsit idegennek érzem magam az autóban, de nagyon jó kocsi.
Biztos, hogy többet tud, mint amit mi most kihoztunk belőle.

Turi Tomi
Rendben volt minden. A második gyorson hibáztam az egyik elágazásban. Meghúztam a kéziféket és túlfordultam, otthagytunk pár másodpercet.

Kakuszi Zsolti
Nagyon jó, tetszenek a pályák és az autó is szuper.
Az utolsó gyorson kicsit beugrottunk a rajtba, kaptunk egy kis büntetést, de azon kívül minden rendben.

Keller Péter
Talán taktikusan kezdtünk egy kicsit.
Az első gyorsokon nem volt igazában bizodalmam a gumikhoz, nem melegedtek fel eléggé. A harmadikon már jobbak voltak a fékutak, jól éreztem magamat.
Minden jó, de kicsivel gyorsabban kell mennünk.

Ollé Sasa
Jó volt. Semmi extra. Egyszer majdnem beestünk, ahol tavaly Balázs a Gergővel megjárta. Megy az adok kapok.

Magyar Miki
Spórolósra sikeredett. A tavalyi emlékek nem jók. Az autó jónak tűnik.

Matics Misi
Az első két gyors botrányosan rossz volt. Az ALS bekapcsol és mindjárt háromhengeres lesz az autó. Másfél kilométer után kitisztul.
Az utolsó gyorson ALS nélkül mentünk, így talán jobb.

Tóth Tibor
Rosszul indult. Az első gyors végén leállt az autó, csak két hengerünk ment. Érdekes, hogy a másodikon semmi gond nem volt. A harmadik végén újra előjött a hiba. Gyertyaprobléma volt, már kijavítottuk.

Balázs Öcsi
Görcsösen kezdődött. Kikéstünk az első időellenőrzőről, Szarvaskőn olyan tumultus volt, hogy nem értünk be időre.
Utána rakoncátlankodott az olajnyomásunk, a harmadikra már elég jót jöttünk.
A féktávok még nagyon hosszúak, a következő körben jobban odafigyelek.

Ábrahám Imre
A gyorsaságik jók voltak. Sajnos a motor nagyon gyenge a kategóriatársakhoz képest és ezen most sajnos nincs lehetőségünk módosítani.

Ez a hír most jelenik meg 3175. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k