Első nap végi riportok
első nap végén
2005-08-27
riportok • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797511346
Napi oldal:
124299
Jelenleg:
1290
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Az első nap végén, a szervizben értem el a magyar srácokat:

Kakuszi Zsolt - Kakuszi Csaba - Volkswagen Polo Super1600 (rajtszám:61)
Voltak történések…
Azt már mondtam, hogy az első gyors végén kaptunk egy lassú defektet, a célba már felnin jöttünk ki.
A második kör második gyorsában (ami az ötödik gyors volt), olyan érzésünk volt, mintha újra defektet kaptunk volna, a jobbos kanyarokban nagyon zavaró felnihang jött hátulról. Mint később kiderül, a bal hátsó kerékagycsapágyunk belseje tört ketté. Az utolsó két gyorsot elővatoskodtuk.
Húztunk rajta, de a kerék úgy állt, mintha ki akarna törni. A szervizben kicseréljük.

Más problémátok nem volt?
Ez nem elég? :)
Mellette még leakadt a tolatóbowdenünk, kézit nem mertünk húzni a visszafordítókban, mert féltünk, hogy kitörik a kerék.

A többiek?
Ááá, ezek mennek, mint egy állat.
Sasa is jól megy. Az utolsón meg is előzött minket (tudod, amikor nem tudtuk mi van a kerékkel)

Volt valami izgalom?
Még a legelső gyorson történt egy érdekes szituáció.
Valousek az első gyors második kanyarjában beesett, mi utána rajtoltunk kettővel, de megelőztük. Közvetlenül előttünk Rautenbach rajtolt, neki is gondjai voltak, mellette is elmentünk a gyors egynegyedénél. Valouseket kitolták és valami olyan tempót ment, hogy nem csak Rautenbachot, de minket is utolért, pedig őszintén mondom, nyomtuk amennyire tudtuk. Csúszott, féltünk is, de akkor is… Mikor utolért, egy egyenesben elengedtük, aztán persze nyomtuk mi is… De egy 300 méteres egyenesben 50 métert adott… Csak néztünk.

Az utolsón, mikor Ollé megelőzött, akkor vele is megcsináltuk ugyanezt, de Ő  neki annyival nem jobb az autója, Ő csak 20 métert vert ránk…

Egyéb?
Nem fogyaszt eleget az autónk…
Az első két gyors utáni tankolózóna előtt Sasáék már levegőt szívtak, alig tudtak elérni a tankoláshoz, nekünk ugyanott csak 30 liter fogyott.

Új hengerfej van az autóban, Budapesten szétdőlt a régi. Shell benzinnel kell mennünk, de félek nem sikerül megfelelően beállítani rá a motort.
Végülis mindegy. Megyünk a magunk tempónkat.

A mai napi gyorsokon sok volt a visszafordító, a derékszög, sokat számított a motorerő a kigyorsításokban.
Remélem a szombati pályákon nem lesz ekkora hátrányunk.

Szombaton üdén, fitten tud reggel indulni az autó, ugye?
Remélem. A kerékagycsapágyat kicseréljük, talán hosszabb váltóáttételt is rakunk be.
Majd meglátjuk. Megpróbálunk végigmenni, ha már itt vagyunk.



Ollé Sasa - Kerék Balázs - Suzuki Ignis S1600 (rajtszám:62)
Mi újság, mesélj.
Az első gyors után kicsit el voltam keskenyedve. Majdnem lekukáztuk az autó. A hátsó futómű nem volt jól beállítva, elpattogott. Aztán állítottunk rajta, a nap végére már egész jókat autóztunk.

Persze az elejétől nagyon sokat kapunk. A 25 kilométeresen 1 percet…

Viszont mennek a kilométerek a lábadba, szerintem az nem rossz…
Mindenképp ez a cél, hogy minél többet tudjunk tanulni.


Zsoltiékat majd minden gyorson tudjuk fogni, nem vagyunk a legutolsóak.
Az autó kopik rendesen.

Valami gond van vele?
Használjuk.
Egy dobbantó után kivágtunk két kis fenyőfát, ez meglátszik a jobb oldalán.
A sok kézifékes kanyarokat a kerékagycsapágy sem nagyon élvezi…

Ügyesen!
Egy közepesen erős tempóval szeretnénk végigautózni, megnézzük, hogy ez hova elég…

Pénzes Zsolt - Zachár János - Renault Clio Ragnotti (rajtszám:82)
Kategória második helyén állunk.
A spanyol bajnok megy előttünk, de az ember nem semmi. Nem is próbálunk versenyezni vele. Nem normális a fickó.

Valami izgalom a nap során?
Az első gyorson becsúsztunk az árokba. Volt egy jobbos kanyar teljes sárfelhordással, ott a bal eleje kicsit megsérült az autónak. De aztán ahogy láttam a szervizparkba, nem mi lehettünk ott az egyedüli árokjárók, szinte már megmosolyogtató volt, hogy a környékünkön induló autóknál ugyanaz a sérülés volt látható.

A lökhárítónk törött el, kicsit sérült a kerék.

Hárman maradtunk a kategóriában. A spanyol a 206RC-vel nagyon messze van, mögöttünk az ember szintén le van maradva, úgyhogy megpróbáljuk beosztani magunkat.

Ez a hír most jelenik meg 3196. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k