VÉGSŐ ÖSSZECSAPÁS - 2025.09.06. - Tököl RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Első nap végi riportok
első nap végén
2005-08-27
riportok • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
782663170
Napi oldal:
74847
Jelenleg:
1232
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Az első nap végén, a szervizben értem el a magyar srácokat:

Kakuszi Zsolt - Kakuszi Csaba - Volkswagen Polo Super1600 (rajtszám:61)
Voltak történések…
Azt már mondtam, hogy az első gyors végén kaptunk egy lassú defektet, a célba már felnin jöttünk ki.
A második kör második gyorsában (ami az ötödik gyors volt), olyan érzésünk volt, mintha újra defektet kaptunk volna, a jobbos kanyarokban nagyon zavaró felnihang jött hátulról. Mint később kiderül, a bal hátsó kerékagycsapágyunk belseje tört ketté. Az utolsó két gyorsot elővatoskodtuk.
Húztunk rajta, de a kerék úgy állt, mintha ki akarna törni. A szervizben kicseréljük.

Más problémátok nem volt?
Ez nem elég? :)
Mellette még leakadt a tolatóbowdenünk, kézit nem mertünk húzni a visszafordítókban, mert féltünk, hogy kitörik a kerék.

A többiek?
Ááá, ezek mennek, mint egy állat.
Sasa is jól megy. Az utolsón meg is előzött minket (tudod, amikor nem tudtuk mi van a kerékkel)

Volt valami izgalom?
Még a legelső gyorson történt egy érdekes szituáció.
Valousek az első gyors második kanyarjában beesett, mi utána rajtoltunk kettővel, de megelőztük. Közvetlenül előttünk Rautenbach rajtolt, neki is gondjai voltak, mellette is elmentünk a gyors egynegyedénél. Valouseket kitolták és valami olyan tempót ment, hogy nem csak Rautenbachot, de minket is utolért, pedig őszintén mondom, nyomtuk amennyire tudtuk. Csúszott, féltünk is, de akkor is… Mikor utolért, egy egyenesben elengedtük, aztán persze nyomtuk mi is… De egy 300 méteres egyenesben 50 métert adott… Csak néztünk.

Az utolsón, mikor Ollé megelőzött, akkor vele is megcsináltuk ugyanezt, de Ő  neki annyival nem jobb az autója, Ő csak 20 métert vert ránk…

Egyéb?
Nem fogyaszt eleget az autónk…
Az első két gyors utáni tankolózóna előtt Sasáék már levegőt szívtak, alig tudtak elérni a tankoláshoz, nekünk ugyanott csak 30 liter fogyott.

Új hengerfej van az autóban, Budapesten szétdőlt a régi. Shell benzinnel kell mennünk, de félek nem sikerül megfelelően beállítani rá a motort.
Végülis mindegy. Megyünk a magunk tempónkat.

A mai napi gyorsokon sok volt a visszafordító, a derékszög, sokat számított a motorerő a kigyorsításokban.
Remélem a szombati pályákon nem lesz ekkora hátrányunk.

Szombaton üdén, fitten tud reggel indulni az autó, ugye?
Remélem. A kerékagycsapágyat kicseréljük, talán hosszabb váltóáttételt is rakunk be.
Majd meglátjuk. Megpróbálunk végigmenni, ha már itt vagyunk.



Ollé Sasa - Kerék Balázs - Suzuki Ignis S1600 (rajtszám:62)
Mi újság, mesélj.
Az első gyors után kicsit el voltam keskenyedve. Majdnem lekukáztuk az autó. A hátsó futómű nem volt jól beállítva, elpattogott. Aztán állítottunk rajta, a nap végére már egész jókat autóztunk.

Persze az elejétől nagyon sokat kapunk. A 25 kilométeresen 1 percet…

Viszont mennek a kilométerek a lábadba, szerintem az nem rossz…
Mindenképp ez a cél, hogy minél többet tudjunk tanulni.


Zsoltiékat majd minden gyorson tudjuk fogni, nem vagyunk a legutolsóak.
Az autó kopik rendesen.

Valami gond van vele?
Használjuk.
Egy dobbantó után kivágtunk két kis fenyőfát, ez meglátszik a jobb oldalán.
A sok kézifékes kanyarokat a kerékagycsapágy sem nagyon élvezi…

Ügyesen!
Egy közepesen erős tempóval szeretnénk végigautózni, megnézzük, hogy ez hova elég…

Pénzes Zsolt - Zachár János - Renault Clio Ragnotti (rajtszám:82)
Kategória második helyén állunk.
A spanyol bajnok megy előttünk, de az ember nem semmi. Nem is próbálunk versenyezni vele. Nem normális a fickó.

Valami izgalom a nap során?
Az első gyorson becsúsztunk az árokba. Volt egy jobbos kanyar teljes sárfelhordással, ott a bal eleje kicsit megsérült az autónak. De aztán ahogy láttam a szervizparkba, nem mi lehettünk ott az egyedüli árokjárók, szinte már megmosolyogtató volt, hogy a környékünkön induló autóknál ugyanaz a sérülés volt látható.

A lökhárítónk törött el, kicsit sérült a kerék.

Hárman maradtunk a kategóriában. A spanyol a 206RC-vel nagyon messze van, mögöttünk az ember szintén le van maradva, úgyhogy megpróbáljuk beosztani magunkat.

Ez a hír most jelenik meg 3192. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k