h i r d e t é s
Összes oldal:
770698119
Napi oldal:
124663
Jelenleg:
703
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Az első nap végén, a szervizben értem el a magyar srácokat:
Kakuszi Zsolt - Kakuszi Csaba - Volkswagen Polo Super1600 (rajtszám:61) Voltak történések… Azt már mondtam, hogy az első gyors végén kaptunk egy lassú defektet, a célba már felnin jöttünk ki. A második kör második gyorsában (ami az ötödik gyors volt), olyan érzésünk volt, mintha újra defektet kaptunk volna, a jobbos kanyarokban nagyon zavaró felnihang jött hátulról. Mint később kiderül, a bal hátsó kerékagycsapágyunk belseje tört ketté. Az utolsó két gyorsot elővatoskodtuk. Húztunk rajta, de a kerék úgy állt, mintha ki akarna törni. A szervizben kicseréljük.
Más problémátok nem volt? Ez nem elég? :) Mellette még leakadt a tolatóbowdenünk, kézit nem mertünk húzni a visszafordítókban, mert féltünk, hogy kitörik a kerék.
A többiek? Ááá, ezek mennek, mint egy állat. Sasa is jól megy. Az utolsón meg is előzött minket (tudod, amikor nem tudtuk mi van a kerékkel)
Volt valami izgalom? Még a legelső gyorson történt egy érdekes szituáció. Valousek az első gyors második kanyarjában beesett, mi utána rajtoltunk kettővel, de megelőztük. Közvetlenül előttünk Rautenbach rajtolt, neki is gondjai voltak, mellette is elmentünk a gyors egynegyedénél. Valouseket kitolták és valami olyan tempót ment, hogy nem csak Rautenbachot, de minket is utolért, pedig őszintén mondom, nyomtuk amennyire tudtuk. Csúszott, féltünk is, de akkor is… Mikor utolért, egy egyenesben elengedtük, aztán persze nyomtuk mi is… De egy 300 méteres egyenesben 50 métert adott… Csak néztünk.
Az utolsón, mikor Ollé megelőzött, akkor vele is megcsináltuk ugyanezt, de Ő neki annyival nem jobb az autója, Ő csak 20 métert vert ránk…
Egyéb? Nem fogyaszt eleget az autónk… Az első két gyors utáni tankolózóna előtt Sasáék már levegőt szívtak, alig tudtak elérni a tankoláshoz, nekünk ugyanott csak 30 liter fogyott.
Új hengerfej van az autóban, Budapesten szétdőlt a régi. Shell benzinnel kell mennünk, de félek nem sikerül megfelelően beállítani rá a motort. Végülis mindegy. Megyünk a magunk tempónkat.
A mai napi gyorsokon sok volt a visszafordító, a derékszög, sokat számított a motorerő a kigyorsításokban. Remélem a szombati pályákon nem lesz ekkora hátrányunk.
Szombaton üdén, fitten tud reggel indulni az autó, ugye? Remélem. A kerékagycsapágyat kicseréljük, talán hosszabb váltóáttételt is rakunk be. Majd meglátjuk. Megpróbálunk végigmenni, ha már itt vagyunk.
Ollé Sasa - Kerék Balázs - Suzuki Ignis S1600 (rajtszám:62) Mi újság, mesélj. Az első gyors után kicsit el voltam keskenyedve. Majdnem lekukáztuk az autó. A hátsó futómű nem volt jól beállítva, elpattogott. Aztán állítottunk rajta, a nap végére már egész jókat autóztunk.
Persze az elejétől nagyon sokat kapunk. A 25 kilométeresen 1 percet…
Viszont mennek a kilométerek a lábadba, szerintem az nem rossz… Mindenképp ez a cél, hogy minél többet tudjunk tanulni.
Zsoltiékat majd minden gyorson tudjuk fogni, nem vagyunk a legutolsóak. Az autó kopik rendesen.
Valami gond van vele? Használjuk. Egy dobbantó után kivágtunk két kis fenyőfát, ez meglátszik a jobb oldalán. A sok kézifékes kanyarokat a kerékagycsapágy sem nagyon élvezi…
Ügyesen! Egy közepesen erős tempóval szeretnénk végigautózni, megnézzük, hogy ez hova elég…
Pénzes Zsolt - Zachár János - Renault Clio Ragnotti (rajtszám:82) Kategória második helyén állunk. A spanyol bajnok megy előttünk, de az ember nem semmi. Nem is próbálunk versenyezni vele. Nem normális a fickó.
Valami izgalom a nap során? Az első gyorson becsúsztunk az árokba. Volt egy jobbos kanyar teljes sárfelhordással, ott a bal eleje kicsit megsérült az autónak. De aztán ahogy láttam a szervizparkba, nem mi lehettünk ott az egyedüli árokjárók, szinte már megmosolyogtató volt, hogy a környékünkön induló autóknál ugyanaz a sérülés volt látható.
A lökhárítónk törött el, kicsit sérült a kerék.
Hárman maradtunk a kategóriában. A spanyol a 206RC-vel nagyon messze van, mögöttünk az ember szintén le van maradva, úgyhogy megpróbáljuk beosztani magunkat.
Ez a hír most jelenik meg 3186. alkalommal
|