Érdi Tibi Fabia WRC-vel!
az első teszt után
2008-04-01
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
808272088
Napi oldal:
181753
Jelenleg:
1469
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Érdi Tibi egy rövidre sikerült teszt után érkezett az MNASZ Sajtótájékoztatóra.
Viszont mosolygósan mesélt az új szerzeményről:
Nem alakult jó az idei évkezdetünk…
A régi autónk már foglalt volt, de kaptunk egy nagyon jó ajánlatot a Skoda Fabia WRC-re, így ezzel az autóval tudunk indulni.

Ezt az autót láthattuk már itthon, ugye?
Igen, ezzel ment 2006-ban Turi Tomi. Illetve tavaly Spici ment vele három futamon.
Már most olvastam az interneten olyan dolgokat, mióta kiderült, hogy ezzel az autóval megyünk, hogy mi Turi Tomi alól vettük ki és ezért kell neki Toyotával menni…
Természetesen erről szó sincs, hiszen mi azután mentünk ki, miután neki már megvolt minden. Nem is egy csapattól béreljük. És azt is szeretném leszögezni, hogy nem megyünk Skoda támogatással. A jól bevált PROFIKO csapattól béreljük az autót.

Milyen volt a tesz? Mennyit tudtál menni vele?
Milyen a korábbi autóidhoz képest?
Borzasztó erős az autó. Kicsit talán a Mazdához hasonlítanám. Az Octaviához képest sokkal idegesebb, de úgy gondolom, gyorsabb is.

Sajnos nem tudtam vele sokat menni, mert nem voltam megelégedve a lengéscsillapítókkal, kapunk egy legújabb fejlesztésű szettet bele.
Pénteken szeretnék menni majd az autóval, ott akarjuk beállítani.

Tetszik az autó, de kicsit tartok is tőle, de ez a kis távolságtartás néhány gyorsasági alatt el kell, hogy múljon, mert ha ez nem lesz így, akkor nem is fogunk tudni gyorsan menni vele. Eddig minden, számomra új autóval elsőre sikerült jó mennem. Jó kezdésre számítok most is. A lehetőség adott, nekem kell tudnom kihasználni. Eléggé megerősödött a magyar mezőny, de ezzel nem szeretnék foglalkozni, a maximálisat szeretném kiautózni az autóból és magamból.

Úgy tűnik, a hétvégére várható eső is…
Jól szoktál menni csúszós úton…
Fohászkodtam kicsit az égiekhez, eső után, ha már ilyen jó mezőny gyűlt össze, akkor legalább az időjárás segítsen, mert valóban szeretek vizes úton versenyezni.
Nagyon számítok arra, hogy Cered-Zagyvarónán jól fogunk menni, hiszen sokat mentünk ezen a szakaszon ralitúrában. Erre a szakaszra hegyezzük ki a teljesítményünket.

Többes számban beszélsz, hiszen nem egyedül versenyzel.
Régi-új navigátor ül melletted Horváth Tibor személyében.
Amikor anno szétváltunk, nagyon jó baráti viszonyban maradtunk Tibivel.
Ugyan voltunk kicsit gyakorolni, újra megtalálni az összhangot, de mivel sokat versenyeztünk együtt, ez nagyon gyorsan sikerült.

Kik segítenek abban, hogy ilyen autóval tudjatok menni?
Legnagyobb cég, akit kiemelnék, a VORTEX Kft. Ők egy nagy építőipari cég, ők építették a West-Endet, a Fradi pályánál a buszvégállomást. Teljes mellszélességgel mellettünk állnak, a jövőre építkezünk velük. A régi szponzoraink mellett a Castrol Hungária állt még mellénk.

Most mentek pályabejárásra. Mennyire szereted az egri pályákat?
A hosszú gyors már volt tavaly, a ceredit is ismerem, a többi újszerű nekem. Kell még idő, hogy megismerjem a magyar pályákat. Bízom az időjárásba és bízom magunkba.
A hétfutamos bajnokságban nem lesz minuszolás, abszolút a megbízhatóság az egyik legfontosabb szempont, amit figyelembe kell venni a versenyzésünkkor. A biztonságos célba érkezés a fontos, minél jobb helyezéssel.

Ez a hír most jelenik meg 2707. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k