Érdi Tibi Fabia WRC-vel!
az első teszt után
2008-04-01
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765698538
Napi oldal:
7486
Jelenleg:
1000
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Érdi Tibi egy rövidre sikerült teszt után érkezett az MNASZ Sajtótájékoztatóra.
Viszont mosolygósan mesélt az új szerzeményről:
Nem alakult jó az idei évkezdetünk…
A régi autónk már foglalt volt, de kaptunk egy nagyon jó ajánlatot a Skoda Fabia WRC-re, így ezzel az autóval tudunk indulni.

Ezt az autót láthattuk már itthon, ugye?
Igen, ezzel ment 2006-ban Turi Tomi. Illetve tavaly Spici ment vele három futamon.
Már most olvastam az interneten olyan dolgokat, mióta kiderült, hogy ezzel az autóval megyünk, hogy mi Turi Tomi alól vettük ki és ezért kell neki Toyotával menni…
Természetesen erről szó sincs, hiszen mi azután mentünk ki, miután neki már megvolt minden. Nem is egy csapattól béreljük. És azt is szeretném leszögezni, hogy nem megyünk Skoda támogatással. A jól bevált PROFIKO csapattól béreljük az autót.

Milyen volt a tesz? Mennyit tudtál menni vele?
Milyen a korábbi autóidhoz képest?
Borzasztó erős az autó. Kicsit talán a Mazdához hasonlítanám. Az Octaviához képest sokkal idegesebb, de úgy gondolom, gyorsabb is.

Sajnos nem tudtam vele sokat menni, mert nem voltam megelégedve a lengéscsillapítókkal, kapunk egy legújabb fejlesztésű szettet bele.
Pénteken szeretnék menni majd az autóval, ott akarjuk beállítani.

Tetszik az autó, de kicsit tartok is tőle, de ez a kis távolságtartás néhány gyorsasági alatt el kell, hogy múljon, mert ha ez nem lesz így, akkor nem is fogunk tudni gyorsan menni vele. Eddig minden, számomra új autóval elsőre sikerült jó mennem. Jó kezdésre számítok most is. A lehetőség adott, nekem kell tudnom kihasználni. Eléggé megerősödött a magyar mezőny, de ezzel nem szeretnék foglalkozni, a maximálisat szeretném kiautózni az autóból és magamból.

Úgy tűnik, a hétvégére várható eső is…
Jól szoktál menni csúszós úton…
Fohászkodtam kicsit az égiekhez, eső után, ha már ilyen jó mezőny gyűlt össze, akkor legalább az időjárás segítsen, mert valóban szeretek vizes úton versenyezni.
Nagyon számítok arra, hogy Cered-Zagyvarónán jól fogunk menni, hiszen sokat mentünk ezen a szakaszon ralitúrában. Erre a szakaszra hegyezzük ki a teljesítményünket.

Többes számban beszélsz, hiszen nem egyedül versenyzel.
Régi-új navigátor ül melletted Horváth Tibor személyében.
Amikor anno szétváltunk, nagyon jó baráti viszonyban maradtunk Tibivel.
Ugyan voltunk kicsit gyakorolni, újra megtalálni az összhangot, de mivel sokat versenyeztünk együtt, ez nagyon gyorsan sikerült.

Kik segítenek abban, hogy ilyen autóval tudjatok menni?
Legnagyobb cég, akit kiemelnék, a VORTEX Kft. Ők egy nagy építőipari cég, ők építették a West-Endet, a Fradi pályánál a buszvégállomást. Teljes mellszélességgel mellettünk állnak, a jövőre építkezünk velük. A régi szponzoraink mellett a Castrol Hungária állt még mellénk.

Most mentek pályabejárásra. Mennyire szereted az egri pályákat?
A hosszú gyors már volt tavaly, a ceredit is ismerem, a többi újszerű nekem. Kell még idő, hogy megismerjem a magyar pályákat. Bízom az időjárásba és bízom magunkba.
A hétfutamos bajnokságban nem lesz minuszolás, abszolút a megbízhatóság az egyik legfontosabb szempont, amit figyelembe kell venni a versenyzésünkkor. A biztonságos célba érkezés a fontos, minél jobb helyezéssel.

Ez a hír most jelenik meg 2652. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k