Érdi Tibi megmérettetik
a német futam mellett más is vár rá...
2010-08-12
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
530201459
Napi oldal:
46780
Jelenleg:
891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020

a hatodik futam,
a Budapest Rally után

1.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
471
2. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
436
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
418
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
376
5. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
369
6. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
363
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
267
8. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
258
9. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
256
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a negyedik futam,
Rally Estonia után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
79
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
70
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
66
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
55
5.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
34
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
30
8. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
Rally Liepaja után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
70
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
66
3. Craig Breen
Hyundai i20 R5
40
4.
G. Basso
Volkswagen Polo GTi R5
32
5. G. Munster
Hyundai i20 R5
28
6. Emil Lindholm
Skoda Fabia R5 Evo
27
7. E. Llarena
Citroen C3 R5
26
8. E. Pietarinen
Volkswagen Polo GTi R5
24
9. S. Tempestini
Skoda Fabia R5 Evo
19
teljes táblázat
World Rallycross Championship
4 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
111
2. M.Ekström
Audi S1
94
3. Niclas Grönholm
Hyundai i20
76
4. Timmy Hansen
Peugeot 208
70
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
64
6. Robin Larsson
Audi S1
59
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
57
8. A.Bakkerud
Renault Megane RS
53
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
46
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
71
2. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
56
3.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
47
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
41
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
22
6. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
22
7.
Petr Semerad
Skoda Fabia R5
21
8. Német László
Skoda Fabia R5
19
9.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
17
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
44
4. Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
25
5. Tajmel Tibor
BMW
25
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
25
7. Kocsomba Károly
BMW
21
8.
Berta László
Citroen C2R2
19
9. Szilágyi Patrik
BMW
19
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
29
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
16
3.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
4.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
13
5.. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
6
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

Ifj. Érdi Tibi Táborszki Attilával idei második VB futamára készül. A páros egy Mitsubishi Lancer Evo IX-el vág neki a német versenynek. Az utolsó teszt után készítettünk interjút a pilótával.

erdi_Tibit_megmerik_1

Túl vagy a teszten. Sikerült olyan pályát találnotok, ami hasonlíthat a német szakaszokhoz, vagy inkább az autóval és a gumival ismerkedtél?
Próbáltunk olyan helyet találni, amiben sok a kanyar és padkás is. A Zabar-Domaháza szakaszon teszteltünk, talán több kanyar is volt itt a kelleténél, hamar leírtuk a tesztre vásárolt VB-s gumikat.

Ezek azok a gumik, amikkel majd kint is fogtok menni?
Elvileg igen, bár az olaszok, akiktől rendeltük a gumikat, először bepróbálkoztak egy 2007-ben gyártott garnitúrával. Mivel mi is gumival foglalkozunk, tudjuk jól, hogy a 2007-es gumik ilyenkor már felét érik az újnak, öregebbeket pedig már nem használunk… Természetesen teljes áron próbálták ránk sózni ezeket a régi gumikat, volt egy kis izgalom a teszt előtt, hogy a valóban új gumik megérkezzenek.
Beszéltem Turán Fricivel, kérdeztem a bolgár tapasztalatairól a gumival kapcsolatban. Egyértelműen azt mondta, hogy semmilyen korábbi gumihoz nem lehet hasonlítható.
Fontosnak tartottuk, hogy kipróbáljuk ezeket a gumikat és ezt sikerült a teszten.

thumb_erdi_tibit_megmerik_4


50-80 kilométert teszteltünk és ezalatt a gumikon kívül sikerült beállítanunk az autót is, reményeink szerint ezek a beállítások jók lesznek majd a német pályákra is.

A tesztet összekötöttétek egy sajtótájékoztatóval is.
Igen. Egy új támogató lépett a csapat életébe, ami az én életemet is megváltoztatja kicsit…
Update Norbival arról szól az együttműködésünk, hogy kicsit farag a versenysúlyomon.

Ugyan ezt a hírt meglepetésnek szántuk, de úgy tűnik a korábbi tervekkel ellentétben elindulunk az itthoni évadzáró pécsi versenyen is és reményeink szerint már kisebb súllyal ülök majd az autóba…

Ez azt jelenti, ha jól értem, hogy Norbi azt vállalta, hogy lefogyaszt, Te pedig azt, hogy lefogysz??
Hogy fog ez kinézni a gyakorlatban??
erdi_tibit_megmerik_1A német futam előtt mérlegre állok és reményeim szerint a pécsi futamra már szemmel látható eredménye lesz a Schobert Norbival való együttműködésnek.

thumb_erdi_tibit_megmerik_5Számszerűsíthetjük, hogy mennyivel lennél elégedett?
Sajnos az utóbbi időben kicsit elengedtem magam és jó lenne egy húszast ledobni. Norbi szerint ez nem lehetetlen, biztos benne, hogy sikerülni fog. Nagy segítségemre lesz ebben Apu, hiszen Norbi azt mondta, hogy Őt is kezelésbe veszi. Nem leszek egyedül… :)

erdi_tibit_megmerik_2Úgy tudom új partneretek is van a támogatók között…
Mindent tudsz :)
Egy régi-új partnerünk van, hiszen a Taxi4-el már korábban is együtt dolgoztunk és segítségünkre lesznek a német futamon is.

Kik azok még, akik segítik az idei VB szerepléseiteket?
A két új támogató mellett ugyanazok, akik Svédországban is mellettünk álltak:
Poli Computer PC Kft., MANO Printing Kft., VarioMedic Kft., FER-VILL, SICAM, Castrol.

thumb_erdi_tibit_megmerik_6


Meséld el a jövő heti programotokat!
Vasárnap hajnalban indulunk, estére kint leszünk, kicsit pihenünk.

Hétfőn fakultatív adminisztratív átvétel lesz, amin szeretnénk hamar túlesni, hogy legyen időnk megtalálni a PIRELLI gumis emberét, akitől megkaphatjuk a gumijainkat. A városi pályát szeretnénk majd felírni, ha lehetséges.

10 különböző szakaszt kell kedden és szerdán bejárnunk. Ebből az egyik a rövid városi pálya Trierben, egy a nagyon hosszú, 48 kilométeres Panzerplatte. Van két szakasz, ami természetvédelmi területen található. Egy hónappal ezelőtt, még az itinerek kiadása előtt voltunk kint, megnézni a pályákat. A korábbi itinerek alapján 6 szakaszt felírtunk és ahogy most összevetettük a kiadott anyaggal, méterre pontosan azok a szakaszok, amik korábban voltak. Sajnos a hosszú szakaszt két bejárásból kell teljesítenünk…

Csütörtökön lesz a technikai átvétel és a shakedown. Svédországban kihagytuk a shakedown-t, mert ott a pálya már alkalmatlan volt kocsizásra, mikorra mi mehettünk volna rajta, itt viszont megpróbáljuk kihasználni ezt a lehetőséget is, hiszen a pálya állapota nem fog annyit változni, mint a havas versenyen. Csütörtökön este lesz a rajtceremónia.

Aztán péntek - szombat - vasárnap verseny. 19 gyorsasági szakasz és összesen 420 gyorsasági kilométer vár ránk, amiből talán a második nap lesz a legkeményebb, hiszen 180 kilométert fogunk aznap autózni. Próbálunk óvatosan kezdeni, hogy eljussunk a második napig… 2x van a 48 kilométeres szakasz, ami önmagában már majdnem 100 kilométer. Ha az utóbbi versenyeket nézzük, akkor majdnem négy hazai futamot fogunk autózni.

Sok sikert kívánunk és reméljük, minél több információt megosztotok majd velünk a verseny alatt!

Ez a hír most jelenik meg 6720. alkalommal
Share |
2010.08.18-22.
World Rally Championship 2010
ADAC Rallye Deutschland
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1213 14 15 161718
1920 21 22 232425
2627 28 29303101
02 03 04 05 060708
09 10 11 12 131415
2020.10.23-26.

részletes infóink

2020.10.24-25.

részletes infóink

2020.11.06-08.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k