h i r d e t é s
Összes oldal:
742751228
Napi oldal:
128991
Jelenleg:
1590
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ifj. Érdi Tibi Táborszki Attilával idei második VB futamára készül. A páros egy Mitsubishi Lancer Evo IX-el vág neki a német versenynek. Az utolsó teszt után készítettünk interjút a pilótával.
Túl vagy a teszten. Sikerült olyan pályát találnotok, ami hasonlíthat a német szakaszokhoz, vagy inkább az autóval és a gumival ismerkedtél?
Próbáltunk olyan helyet találni, amiben sok a kanyar és padkás is. A Zabar-Domaháza szakaszon teszteltünk, talán több kanyar is volt itt a kelleténél, hamar leírtuk a tesztre vásárolt VB-s gumikat.
Ezek azok a gumik, amikkel majd kint is fogtok menni?
Elvileg igen, bár az olaszok, akiktől rendeltük a gumikat, először bepróbálkoztak egy 2007-ben gyártott garnitúrával. Mivel mi is gumival foglalkozunk, tudjuk jól, hogy a 2007-es gumik ilyenkor már felét érik az újnak, öregebbeket pedig már nem használunk… Természetesen teljes áron próbálták ránk sózni ezeket a régi gumikat, volt egy kis izgalom a teszt előtt, hogy a valóban új gumik megérkezzenek.
Beszéltem Turán Fricivel, kérdeztem a bolgár tapasztalatairól a gumival kapcsolatban. Egyértelműen azt mondta, hogy semmilyen korábbi gumihoz nem lehet hasonlítható.
Fontosnak tartottuk, hogy kipróbáljuk ezeket a gumikat és ezt sikerült a teszten.
50-80 kilométert teszteltünk és ezalatt a gumikon kívül sikerült beállítanunk az autót is, reményeink szerint ezek a beállítások jók lesznek majd a német pályákra is.
A tesztet összekötöttétek egy sajtótájékoztatóval is.
Igen. Egy új támogató lépett a csapat életébe, ami az én életemet is megváltoztatja kicsit…
Update Norbival arról szól az együttműködésünk, hogy kicsit farag a versenysúlyomon.
Ugyan ezt a hírt meglepetésnek szántuk, de úgy tűnik a korábbi tervekkel ellentétben elindulunk az itthoni évadzáró pécsi versenyen is és reményeink szerint már kisebb súllyal ülök majd az autóba…
Ez azt jelenti, ha jól értem, hogy Norbi azt vállalta, hogy lefogyaszt, Te pedig azt, hogy lefogysz??
Hogy fog ez kinézni a gyakorlatban??
A német futam előtt mérlegre állok és reményeim szerint a pécsi futamra már szemmel látható eredménye lesz a Schobert Norbival való együttműködésnek.
Számszerűsíthetjük, hogy mennyivel lennél elégedett?
Sajnos az utóbbi időben kicsit elengedtem magam és jó lenne egy húszast ledobni. Norbi szerint ez nem lehetetlen, biztos benne, hogy sikerülni fog. Nagy segítségemre lesz ebben Apu, hiszen Norbi azt mondta, hogy Őt is kezelésbe veszi. Nem leszek egyedül… :)
Úgy tudom új partneretek is van a támogatók között…
Mindent tudsz :)
Egy régi-új partnerünk van, hiszen a Taxi4-el már korábban is együtt dolgoztunk és segítségünkre lesznek a német futamon is.
Kik azok még, akik segítik az idei VB szerepléseiteket?
A két új támogató mellett ugyanazok, akik Svédországban is mellettünk álltak:
Poli Computer PC Kft., MANO Printing Kft., VarioMedic Kft., FER-VILL, SICAM, Castrol.
Meséld el a jövő heti programotokat!
Vasárnap hajnalban indulunk, estére kint leszünk, kicsit pihenünk.
Hétfőn fakultatív adminisztratív átvétel lesz, amin szeretnénk hamar túlesni, hogy legyen időnk megtalálni a PIRELLI gumis emberét, akitől megkaphatjuk a gumijainkat. A városi pályát szeretnénk majd felírni, ha lehetséges.
10 különböző szakaszt kell kedden és szerdán bejárnunk. Ebből az egyik a rövid városi pálya Trierben, egy a nagyon hosszú, 48 kilométeres Panzerplatte. Van két szakasz, ami természetvédelmi területen található. Egy hónappal ezelőtt, még az itinerek kiadása előtt voltunk kint, megnézni a pályákat. A korábbi itinerek alapján 6 szakaszt felírtunk és ahogy most összevetettük a kiadott anyaggal, méterre pontosan azok a szakaszok, amik korábban voltak. Sajnos a hosszú szakaszt két bejárásból kell teljesítenünk…
Csütörtökön lesz a technikai átvétel és a shakedown. Svédországban kihagytuk a shakedown-t, mert ott a pálya már alkalmatlan volt kocsizásra, mikorra mi mehettünk volna rajta, itt viszont megpróbáljuk kihasználni ezt a lehetőséget is, hiszen a pálya állapota nem fog annyit változni, mint a havas versenyen. Csütörtökön este lesz a rajtceremónia.
Aztán péntek - szombat - vasárnap verseny. 19 gyorsasági szakasz és összesen 420 gyorsasági kilométer vár ránk, amiből talán a második nap lesz a legkeményebb, hiszen 180 kilométert fogunk aznap autózni. Próbálunk óvatosan kezdeni, hogy eljussunk a második napig… 2x van a 48 kilométeres szakasz, ami önmagában már majdnem 100 kilométer. Ha az utóbbi versenyeket nézzük, akkor majdnem négy hazai futamot fogunk autózni.
Sok sikert kívánunk és reméljük, minél több információt megosztotok majd velünk a verseny alatt!
Ez a hír most jelenik meg 7385. alkalommal
World Rally Championship 2010
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|