Érdi Tibor újra versenyben
Szakágvezető jelölt bemutatkozása
2012-12-05
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
796445272
Napi oldal:
299456
Jelenleg:
919
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

erdi_Tibor_ujra_versenyben_1

A RALLYE LEGYEN MINDENKIÉ!

Kimondhatjuk, hogy szinte soha sem volt ilyen erős – és egyben ilyen gyenge a Magyar Rallye egyszerre. A világ élvonalába tartozó autók és pilóták csatáznak az ORB – ben, másodpercnyi különbséggel. De kevesen vannak, és ez negatívan befolyásolja a nézőszámot, a versenyek eladhatóságát, sőt már létüket is.
Virágkorukat érik az „Amatőr” versenyek, rengeteg nézővel, tehetséges és népszerű pilótákkal, a régi rallye feelinget idéző hangulattal.
Szinte az egész ország területén ismerik a „RALLYE” szót, sokunknak életformája, életének, mindennapjainak meghatározó eleme a Rallysport. Mégis, külön pályán megyünk, külön utakon járunk, és ha nem fogunk össze a szűkülő lehetőségek (gazdasági, pályák, környezetvédelem ) miatt a mamutok sorsára fogunk jutni.
De nem kell ennek így lennie. Ha a mai rallye minden résztvevője hozzá teszi amit tud, újra virágozhat szeretett sportunk. Saját erőből, nem csodára várva, vagy agresszív tiltások-szabályzások bevezetésével.

Ennek a vezérlő elvnek mentén szeretnénk bemutatni egy új irányt, mely a Rallyesport minden résztvevőjének egyedi igényeit figyelembe véve, és valódi érdekképviselete mellett kívánja a hazai autósport társadalmat összefogni és életben tartani, mert csak együtt, közös erőből élhetjük túl a gazdasági és társadalmi válság hatásait.

A Rallye szakág vezetésére egy új Szakágvezető jelöltet és Bizottságot állítottunk össze, melynek jelenlegi tagjai képviselik és ismerik a rallye élet minden szintjét, és egységben, ki – ki a maga „szakterületének” önállósága mellett a közös célt szolgálja.

Szakágvezető jelölt: Érdi Tibor

RSB tagok:

-     ORB képviselő: a versenyzők jelölése alapján
-     R2 képviselő: a versenyzők jelölése alapján
-     Historic képviselő: Barna György
-     RTE képviselő: Buna Zoltán
-     RallySprint képviselő: Fodor Krisztián
-     Biztonsági kérdések – rendőrségi kapcsolatok: Buda Gábor Rendőr Alezredes
-     Rendezők képviselője: Füredi András
-     további tagok később kerülnek felkérésre

A szakágvezetésbe - szavazati jog nélkül - külsős tagokat is be kívánunk vonni, akik a következő szakterületeken tevékenykednek:
-    műszaki kérdések
-    reklám-marketing
-    sajtó kapcsolatok
-    környezetvédelem
-    pályázati lehetőségek

A 2013 – as év tervezhetőségéhez, és a versenyzői – rendezői költségek lefaragásához leg szükségesebb módosításokat kívánjuk bevezetni:
- Az ORB versenyek távjának csökkentése 120/140 km közé.
- Az egyes gyorsasági szakaszokon talajminőségtől és teherbírástól függően maximált áthaladások száma aszfalt esetében irányonként 4, murván 3.
-    A jelenlegi csoportbeosztások megtartása mellett az S és P csoportos autók a mezőny részeként „erősorrendjük” ( az első verseny után elért eredményeik), másnap pedig az adott versenyen elért részeredményük szerint rajtolhatnak. Eredményük bele számít az abszolút értékelésbe is.
-    Külön kiírásra kerül az S1600 kupa, valamint megfelelő nevezői létszám szerint egyéb kupák is ( régi A/7 stb.)

Rallye2:
Az R2 versenyzői az ORB kategóriák után vesznek részt a versenyeken. A versenyek távja 70 km minimumra tervezendő. Kiírásra kerül a Lada kupa mellett a BMW kupa is.

Versenyek:

ORB
A versenyek maximum 2+1 napban kell, hogy bonyolódjanak, pályabejárástól a verseny végéig.

A versenynaptár összeállításánál figyelembe kívánjuk venni a környező országok verseny időpontjait is.
A versenynaptárban a jelenlegi rendezők mellett célunk új rendezők, és tradícionális verseny helyszínek – régiók ( Salgótarján,Miskolc, Komárom-Esztergom Megye) bevonása,
valamint szükség esetén külföldi verseny rendezése viszonossági elv alapján.

A versenyek finanszírozhatósága, nézőszám növelése:
Minden ORB/R2 versenynek szüksége van nagyobb indulói és nézői létszámra, ezért támogatjuk a közös rendezvényeket.
A bajnokságok, sorozatok szervezőivel kötött központi megállapodások alapján biztosítani kívánjuk az RTE/RallySprint versenyek önállóságának megtartása mellett részvételüket bizonyos számú versenyen az ORB/R2 mellett, figyelembe véve a speciális igényeket és prioritás hangsúlyozása helyett a mellérendeltség és összetartozás elvét vallva.
Aktívan részt kívánunk venni a pályázati rendszerben, sport, turisztika és egyéb területeken.

RallySprint
A RallySprint versenyek számának csökkentése céljából az eddig bizonyított, és magas szinten rendezők részére biztosítunk 4+2 verseny rendezési lehetőséget oly módon, hogy 4
 „saját” rendezvény mellett 2 verseny erejéig KÖTELEZŐ közösen rendezni vagy másik Sprint rendezvénnyel vagy ORB vagy RTE rendezvénnyel. Ennek a rendszernek és a versenynaptáraknak az összehangolását a szervezőkkel történő megállapodás alapján központilag kívánjuk megszervezni.
Célunk egyforma szabályozás kidolgozása technikai és biztonsági kérdésekben, valamint ezeknek ellenőrzési mechanizmusának fejlesztése.

Az általunk leírt program célja nem a kirekesztés és a további csatározás, hanem iránymutató kíván lenni további összefogás ösztönzésére.

Érdi Tibor

Ez a hír most jelenik meg 4943. alkalommal
címkék: RSB, Érdi Tibor
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k