h i r d e t é s
Összes oldal:
681103682
Napi oldal:
125277
Jelenleg:
2047
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
A RALLYE LEGYEN MINDENKIÉ!
Kimondhatjuk, hogy szinte soha sem volt ilyen erős – és egyben ilyen gyenge a Magyar Rallye egyszerre. A világ élvonalába tartozó autók és pilóták csatáznak az ORB – ben, másodpercnyi különbséggel. De kevesen vannak, és ez negatívan befolyásolja a nézőszámot, a versenyek eladhatóságát, sőt már létüket is.
Virágkorukat érik az „Amatőr” versenyek, rengeteg nézővel, tehetséges és népszerű pilótákkal, a régi rallye feelinget idéző hangulattal.
Szinte az egész ország területén ismerik a „RALLYE” szót, sokunknak életformája, életének, mindennapjainak meghatározó eleme a Rallysport. Mégis, külön pályán megyünk, külön utakon járunk, és ha nem fogunk össze a szűkülő lehetőségek (gazdasági, pályák, környezetvédelem ) miatt a mamutok sorsára fogunk jutni.
De nem kell ennek így lennie. Ha a mai rallye minden résztvevője hozzá teszi amit tud, újra virágozhat szeretett sportunk. Saját erőből, nem csodára várva, vagy agresszív tiltások-szabályzások bevezetésével.
Ennek a vezérlő elvnek mentén szeretnénk bemutatni egy új irányt, mely a Rallyesport minden résztvevőjének egyedi igényeit figyelembe véve, és valódi érdekképviselete mellett kívánja a hazai autósport társadalmat összefogni és életben tartani, mert csak együtt, közös erőből élhetjük túl a gazdasági és társadalmi válság hatásait.
A Rallye szakág vezetésére egy új Szakágvezető jelöltet és Bizottságot állítottunk össze, melynek jelenlegi tagjai képviselik és ismerik a rallye élet minden szintjét, és egységben, ki – ki a maga „szakterületének” önállósága mellett a közös célt szolgálja.
Szakágvezető jelölt: Érdi Tibor
RSB tagok:
- ORB képviselő: a versenyzők jelölése alapján
- R2 képviselő: a versenyzők jelölése alapján
- Historic képviselő: Barna György
- RTE képviselő: Buna Zoltán
- RallySprint képviselő: Fodor Krisztián
- Biztonsági kérdések – rendőrségi kapcsolatok: Buda Gábor Rendőr Alezredes
- Rendezők képviselője: Füredi András
- további tagok később kerülnek felkérésre
A szakágvezetésbe - szavazati jog nélkül - külsős tagokat is be kívánunk vonni, akik a következő szakterületeken tevékenykednek:
- műszaki kérdések
- reklám-marketing
- sajtó kapcsolatok
- környezetvédelem
- pályázati lehetőségek
A 2013 – as év tervezhetőségéhez, és a versenyzői – rendezői költségek lefaragásához leg szükségesebb módosításokat kívánjuk bevezetni:
- Az ORB versenyek távjának csökkentése 120/140 km közé.
- Az egyes gyorsasági szakaszokon talajminőségtől és teherbírástól függően maximált áthaladások száma aszfalt esetében irányonként 4, murván 3.
- A jelenlegi csoportbeosztások megtartása mellett az S és P csoportos autók a mezőny részeként „erősorrendjük” ( az első verseny után elért eredményeik), másnap pedig az adott versenyen elért részeredményük szerint rajtolhatnak. Eredményük bele számít az abszolút értékelésbe is.
- Külön kiírásra kerül az S1600 kupa, valamint megfelelő nevezői létszám szerint egyéb kupák is ( régi A/7 stb.)
Rallye2:
Az R2 versenyzői az ORB kategóriák után vesznek részt a versenyeken. A versenyek távja 70 km minimumra tervezendő. Kiírásra kerül a Lada kupa mellett a BMW kupa is.
Versenyek:
ORB
A versenyek maximum 2+1 napban kell, hogy bonyolódjanak, pályabejárástól a verseny végéig.
A versenynaptár összeállításánál figyelembe kívánjuk venni a környező országok verseny időpontjait is.
A versenynaptárban a jelenlegi rendezők mellett célunk új rendezők, és tradícionális verseny helyszínek – régiók ( Salgótarján,Miskolc, Komárom-Esztergom Megye) bevonása,
valamint szükség esetén külföldi verseny rendezése viszonossági elv alapján.
A versenyek finanszírozhatósága, nézőszám növelése:
Minden ORB/R2 versenynek szüksége van nagyobb indulói és nézői létszámra, ezért támogatjuk a közös rendezvényeket.
A bajnokságok, sorozatok szervezőivel kötött központi megállapodások alapján biztosítani kívánjuk az RTE/RallySprint versenyek önállóságának megtartása mellett részvételüket bizonyos számú versenyen az ORB/R2 mellett, figyelembe véve a speciális igényeket és prioritás hangsúlyozása helyett a mellérendeltség és összetartozás elvét vallva.
Aktívan részt kívánunk venni a pályázati rendszerben, sport, turisztika és egyéb területeken.
RallySprint
A RallySprint versenyek számának csökkentése céljából az eddig bizonyított, és magas szinten rendezők részére biztosítunk 4+2 verseny rendezési lehetőséget oly módon, hogy 4
„saját” rendezvény mellett 2 verseny erejéig KÖTELEZŐ közösen rendezni vagy másik Sprint rendezvénnyel vagy ORB vagy RTE rendezvénnyel. Ennek a rendszernek és a versenynaptáraknak az összehangolását a szervezőkkel történő megállapodás alapján központilag kívánjuk megszervezni.
Célunk egyforma szabályozás kidolgozása technikai és biztonsági kérdésekben, valamint ezeknek ellenőrzési mechanizmusának fejlesztése.
Az általunk leírt program célja nem a kirekesztés és a további csatározás, hanem iránymutató kíván lenni további összefogás ösztönzésére.
Érdi Tibor
Ez a hír most jelenik meg 4783. alkalommal
|