HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Érdi Tibor újra versenyben
Szakágvezető jelölt bemutatkozása
2012-12-05
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681103682
Napi oldal:
125277
Jelenleg:
2047
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

erdi_Tibor_ujra_versenyben_1

A RALLYE LEGYEN MINDENKIÉ!

Kimondhatjuk, hogy szinte soha sem volt ilyen erős – és egyben ilyen gyenge a Magyar Rallye egyszerre. A világ élvonalába tartozó autók és pilóták csatáznak az ORB – ben, másodpercnyi különbséggel. De kevesen vannak, és ez negatívan befolyásolja a nézőszámot, a versenyek eladhatóságát, sőt már létüket is.
Virágkorukat érik az „Amatőr” versenyek, rengeteg nézővel, tehetséges és népszerű pilótákkal, a régi rallye feelinget idéző hangulattal.
Szinte az egész ország területén ismerik a „RALLYE” szót, sokunknak életformája, életének, mindennapjainak meghatározó eleme a Rallysport. Mégis, külön pályán megyünk, külön utakon járunk, és ha nem fogunk össze a szűkülő lehetőségek (gazdasági, pályák, környezetvédelem ) miatt a mamutok sorsára fogunk jutni.
De nem kell ennek így lennie. Ha a mai rallye minden résztvevője hozzá teszi amit tud, újra virágozhat szeretett sportunk. Saját erőből, nem csodára várva, vagy agresszív tiltások-szabályzások bevezetésével.

Ennek a vezérlő elvnek mentén szeretnénk bemutatni egy új irányt, mely a Rallyesport minden résztvevőjének egyedi igényeit figyelembe véve, és valódi érdekképviselete mellett kívánja a hazai autósport társadalmat összefogni és életben tartani, mert csak együtt, közös erőből élhetjük túl a gazdasági és társadalmi válság hatásait.

A Rallye szakág vezetésére egy új Szakágvezető jelöltet és Bizottságot állítottunk össze, melynek jelenlegi tagjai képviselik és ismerik a rallye élet minden szintjét, és egységben, ki – ki a maga „szakterületének” önállósága mellett a közös célt szolgálja.

Szakágvezető jelölt: Érdi Tibor

RSB tagok:

-     ORB képviselő: a versenyzők jelölése alapján
-     R2 képviselő: a versenyzők jelölése alapján
-     Historic képviselő: Barna György
-     RTE képviselő: Buna Zoltán
-     RallySprint képviselő: Fodor Krisztián
-     Biztonsági kérdések – rendőrségi kapcsolatok: Buda Gábor Rendőr Alezredes
-     Rendezők képviselője: Füredi András
-     további tagok később kerülnek felkérésre

A szakágvezetésbe - szavazati jog nélkül - külsős tagokat is be kívánunk vonni, akik a következő szakterületeken tevékenykednek:
-    műszaki kérdések
-    reklám-marketing
-    sajtó kapcsolatok
-    környezetvédelem
-    pályázati lehetőségek

A 2013 – as év tervezhetőségéhez, és a versenyzői – rendezői költségek lefaragásához leg szükségesebb módosításokat kívánjuk bevezetni:
- Az ORB versenyek távjának csökkentése 120/140 km közé.
- Az egyes gyorsasági szakaszokon talajminőségtől és teherbírástól függően maximált áthaladások száma aszfalt esetében irányonként 4, murván 3.
-    A jelenlegi csoportbeosztások megtartása mellett az S és P csoportos autók a mezőny részeként „erősorrendjük” ( az első verseny után elért eredményeik), másnap pedig az adott versenyen elért részeredményük szerint rajtolhatnak. Eredményük bele számít az abszolút értékelésbe is.
-    Külön kiírásra kerül az S1600 kupa, valamint megfelelő nevezői létszám szerint egyéb kupák is ( régi A/7 stb.)

Rallye2:
Az R2 versenyzői az ORB kategóriák után vesznek részt a versenyeken. A versenyek távja 70 km minimumra tervezendő. Kiírásra kerül a Lada kupa mellett a BMW kupa is.

Versenyek:

ORB
A versenyek maximum 2+1 napban kell, hogy bonyolódjanak, pályabejárástól a verseny végéig.

A versenynaptár összeállításánál figyelembe kívánjuk venni a környező országok verseny időpontjait is.
A versenynaptárban a jelenlegi rendezők mellett célunk új rendezők, és tradícionális verseny helyszínek – régiók ( Salgótarján,Miskolc, Komárom-Esztergom Megye) bevonása,
valamint szükség esetén külföldi verseny rendezése viszonossági elv alapján.

A versenyek finanszírozhatósága, nézőszám növelése:
Minden ORB/R2 versenynek szüksége van nagyobb indulói és nézői létszámra, ezért támogatjuk a közös rendezvényeket.
A bajnokságok, sorozatok szervezőivel kötött központi megállapodások alapján biztosítani kívánjuk az RTE/RallySprint versenyek önállóságának megtartása mellett részvételüket bizonyos számú versenyen az ORB/R2 mellett, figyelembe véve a speciális igényeket és prioritás hangsúlyozása helyett a mellérendeltség és összetartozás elvét vallva.
Aktívan részt kívánunk venni a pályázati rendszerben, sport, turisztika és egyéb területeken.

RallySprint
A RallySprint versenyek számának csökkentése céljából az eddig bizonyított, és magas szinten rendezők részére biztosítunk 4+2 verseny rendezési lehetőséget oly módon, hogy 4
 „saját” rendezvény mellett 2 verseny erejéig KÖTELEZŐ közösen rendezni vagy másik Sprint rendezvénnyel vagy ORB vagy RTE rendezvénnyel. Ennek a rendszernek és a versenynaptáraknak az összehangolását a szervezőkkel történő megállapodás alapján központilag kívánjuk megszervezni.
Célunk egyforma szabályozás kidolgozása technikai és biztonsági kérdésekben, valamint ezeknek ellenőrzési mechanizmusának fejlesztése.

Az általunk leírt program célja nem a kirekesztés és a további csatározás, hanem iránymutató kíván lenni további összefogás ösztönzésére.

Érdi Tibor

Ez a hír most jelenik meg 4783. alkalommal
címkék: RSB, Érdi Tibor
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k