Hoffer Zsoltival a miskolci futam után beszéltünk utoljára. Azóta lement három murvás verseny…
Miskolcon még vezettük a bajnokságot, sőt a kétkerekes kategóriát is, de a Szombathely Rallye-t sajnos ki kellett hagynunk, egy időben rendezték az Opel Legendák nevű eseménnyel, ahol ott kellett lennünk és népszerűsítenünk az Opel márkát.
A Székesfehérvár Rallye volt az első murvás futama az Opel Adam-nak, sajnos nem volt murvás beállításunk hozzá, ami meg is bosszulta magát a második gyorson egy defekttel. Annyira a szakasz elején kaptuk, hogy ki kellett cserélnünk a gyorson a kereket. Nem volt zökkenőmentes, az emelőnk elsüllyedt a puha talajon, így jelentős időhátrányba kerültünk. Természetesen végigautóztuk a versenyt, nyertünk több szakaszt is kategóriában.
Másnap az aszfalton 2WD abszolútban is sikerült többször a legjobb időt autóznunk. A verseny végére feljöttünk a kategória harmadik helyére és a PowerStage-t is sikerült megnyernünk.
Hogy tetszett aztán a kőkemény Veszprém Rallye az autónak és Nektek?
Én szeretem a veszprémi pályákat. Úgy gondolom, hogy sikerült jól felírnunk őket.
Az első szakaszon önmagamhoz képest nagyon alul teljesítettem, de aztán a szombati második szakaszon Bereczki Norbi után sikerült második időt jönnünk, így kategóriában is a második helyen fordultunk. Örültünk neki, minden pont jól jön.
Másnap ugyanitt folytattuk két szakaszon keresztül, aztán az ötödik gyorsaságin a rajt után kétszázötven méterrel eltört a bal első csonkaállványunk. Kifordult a kerék, vége lett a versenyünknek.
Nem jó érzés feladni egy versenyt, főleg nem a második helyről…
Jön két aszfaltos ORB futam a szezon végére, a Kassa Rallye előtt tudtatok egy rövidet tesztelni az AdBlue Rally-n, a Felsőnyárád-Sajókaza szakaszon.
Jól mondod, tényleg egy rövidet tudtunk tesztelni…
Nincs szerencsénk idén a tesztekkel: a veszprémi futam előtti gyakorláson is három kilométer után tört el a féltengelyünk, amiből ott pont nem volt tartalék, így hamar vége szakadt annak is és ennek a mostaninak is. Sajókazán az első gyors végén a célban beértünk, nyilatkoztunk a Rallylive oldalnak. Az autó lefulladt és az újraindításkor kiderült, hogy a kuplung nem oldja a hajtást.
A következő szakaszon úgy tudtam elrajtolni, hogy sebességbe tettem, indítóztam és úgy elindult az autó. Utána már lehetett vele menni kuplung nélkül, de nem erőltettük.
A srácok szétszedték az autót, egy nagyrevízión esett át, természetesen kapott új kuplung szettet is. Reméljük Kassán nem lesz vele gond. Sajnos megint kimaradt így a teszt. Nehéz lesz, de igazából annak is örülünk, hogy tudunk menni.
Milyen emlékeid vannak a korábbi kassai futamokról?
Nagyon jó dolgokra tudok emlékezni. Tavaly a TMC Citroenjével mentünk és sikerült megnyernünk a kategóriát, annak ellenére, hogy nem voltam száz százalékos, a kezem fájt, a verseny végére már minden váltásnál csillagokat láttam.
Nézve a nevezési listát, nagyon erős lett a kategóriánk és mondom ezt úgy, hogy nem csak a szlovák párosokkal, hanem hazai, jókezű pilóták is beneveztek erre a futamra. Komoly meccs lesz. Szeretnénk jól szerepelni, jókat autózni.
a csapat partnerei :
