h i r d e t é s
Összes oldal:
749085897
Napi oldal:
110494
Jelenleg:
1267
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
52. Azores Airlines Rallye 2017
2017.03.30. – Ponta Delgada, Azori-szigetek
Megkezdte a versenyzést az 52. Azores Airlines Rallye-n a Botka Rally Team csapata. Hét elején teszteltek, majd a pályabejárásokat követően szerda este Ponta Delgada központjában megrendezett városi szakasszal indult a show. Az igazi verseny a reggeli kvalifikáció után, a délutáni négy szakasszal kezdődött csütörtökön.
Egész héten esős, csípős időjárás fogadta az Európa Bajnokság mezőnyét a Lisszabontól 1500 kilométerre fekvő portugál szigeten. Még a szerda esti rajtceremónián és az azt követő City Show-n is szakadt az eső. Csütörtök reggel végül napsütésben került sor a kvalifikációs szakaszra, mely a rajtsorrendet hivatott eldönteni.
„Óriási szerencsénk volt, hogy tizenhatodik időt mentünk és nem nekünk kellett takarítanunk. A hatodiktól a tizenhatodik helyig két másodperc különbség volt, nagyon együtt volt a brigád.” – kezdte a beszámolót Botka Dávid. „Az első szakaszon minden rendben volt, egált mentünk a bajnokkal.”
A versenyen szinte minden gyors után megkérdezik a pilótákat a célban, hogy mi történt. A második szakasz után úgy nyilatkozott a pilóta, hogy volt egy kis kalandjuk: „Egy körforgalomból kifelé megpróbáltam kicsit hamarabb gázt adni, mint ahogy azt lehetett volna. Nekicsapódtunk a padkának. Kicsit megijedtem, pár kanyart utána elóvatoskodtam, azt hittem defektet kaptunk, de szerencsére nem lett gond belőle. Így is a kilencedik helyen álltunk. Aztán jött az a gyorsasági, amivel tavaly is meggyűlt a bajom. Valamiért az nem ment. Szűk, keskeny, helyenként mély a talaja. Sokat csúszkáltunk”
A szervizben aztán a mérnök kiderítette, hogy mi a probléma: „Az autó motorikusan szenzációs. Kaptunk rá új programot a Citroenes mérnöktől. Úgy megy, mint a rakéta. Valami a differenciálművekkel nem stimmel. Kaptunk most arra is tanácsot, hogy lehetne jobb a beállításunk, de ezt sajnos majd csak a verseny után tudjuk orvosolni, a szervizidők nem elégségesek ennek a kijavításához. Így kell végigküzdenünk a versenyt. Bízom benne, hogy nem lesz akkora különbség, mint ami ezen a kritikus harmadik szakaszon volt.”
Az első nap négy gyorsaságija után pénteken három különböző, de klasszikusnak mondható pálya található a programban. Mindegyiket kétszer-kétszer kell teljesíteni. Dávid bizakodó, bár nem tökéletesek a beállítások. „Állítottunk az autón, hogy ne csúszkáljon annyit. Nem tudok kellő sebességgel befordulni a kanyarokba, félek, hogy kitör a hátulja. Nem tudok úgy menni, ahogy szeretnék, de megpróbálok gyorsabb lenni!”
Többek között a 3 kilométer átmérőjű kráter peremén is autóznak pénteken a fiúk, ami azon túl, hogy nehéz feladat, de hatalmas élményt is jelent. „A holnapi pályák fognak dönteni. 12 másodpercre van a kilencedik helyezett, sűrűn vagyunk, bármi lehet még. Aminek örülök, hogy nem én takarítom a pályát, ahogy azt tettük például tavaly. Remélem előny lesz, hogy hátrébb rajtolunk.”
Kövesse a verseny történéseit az ERC hivatalos honlapján: https://www.fiaerc.com/ vagy a futam weboldalán: http://www.azoresrallye.com/
Ez a hír most jelenik meg 2563. alkalommal
European Rally Championship 2017
hírek • fotóalbumok • fórumok
|