RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Esés - kelés
Holczer Dani két futam után...
2006-05-15
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783479118
Napi oldal:
137547
Jelenleg:
1024
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Holczer Daninak nem kezdődött valami túl jól ez az éve, még a miskolci futam után faggattam:

Ez idén már a második volt…
Kicsit gonosz vagy... Igen, értem a célzást.
Az elsőt nem nevezném esésnek, sőt még botlásnak sem. Pusztán kitaláltunk valamit, megpróbáltunk valami újat, valamit kicsit másképp csinálni a Rallyesport körüli médiában, elsősorban a televíziós közvetítésekkel kapcsolatosan.
Annak ellenére, hogy nem az eredetileg elképzelt forgatókönyv szerint, de mégis megvalósult a közvetítés sorozat. Én magam mindezt nem kudarcként élem meg, hiszen ez a műsorfolyam és megvalósítása mindezidáig egyedülálló a honi autósport történetében, és azzal, hogy bármilyen formában több Rallye jelenik meg a TV-ben, csak nyerhetünk. Valljuk meg, televízió műsort készíteni, és azt még aznap megjeleníteni a képernyőn, nem könnyű feladat, és nem kis anyagi áldozat vállalással jár. Mind e mellett komoly menedzsmentet is igényel.
Az aznapi televíziós közvetítések nem valósulhattak volna meg egy odaadó csapat munkája, és az Alelnök Úr, Frank Tamás rendkívül komoly erőfeszítései nélkül, hiszen a megvalósítással kapcsolatos mindennemű tisztelet Frank Tamást illeti meg!
Amikor bárki kritizálja a Sport televízión jelentkező műsort, kérem gondoljon arra, hogy ez egy úttörő- és egyúttal a Rallyesport történetében idehaza, tényleg mindeddig egyedülálló dolog, amely rendkívül sok munkát és türelmet igényel. Bízom benne, hogy rövidesen sikerül minden igényt kielégítő műsorokat készíteni.

Mi történt Miskolcon?
(mennyire buta kérdés... ott a videó... de amikor kérdeztem még nem volt...)
Na ott elestünk…,ami azért önmagában nem olyan nagy tragédia, hiszen volt már ilyen a röpke évtizedes pályafutásom során, de ez azért most tényleg nagy zakó volt.
Sokat gondolkodom persze mind a mai napig az okokon, de vélhetőleg a magyarázat teljesen egyszerű: sok volt és kész. Hibáztam. Tudod az N3-as kategóriában annyira közel vannak egymáshoz a teljesítmények, és talán a pilóták képességei is, hogy rendkívül éles a küzdelem.
Ha megnézed két verseny után a ponttáblázatot, láthatod, hogy mennyire komoly a harc.
Itt az tud előnyt szerezni, aki kockáztat. Megpróbáltam…, az eredmény ismert.

Mégis, hogy történt?
(mondom, hogy videó...)
A rajttól kb. 3 km-re van egy ugratós híd, amihez már 5.-ben érkezel és 5. fokozatban is teljesíted, majd rögtön J1, ezt követően gumis B1 és 2x gumis J11, majd 200 B2 hídon… Megpróbáltam 5. fokozatban. Nem annyira sikerült. Az említett szakasz meglehetősen tempós, melyet csak ez a bizonyos B2 szakít meg, utána, az "erdészházas" lassítóig következő 2 km -es szakasz, gyakorlatilag padlógázon mehet. Mivel az ominózus híd után, egy ilyen tempós rész következik, fontos lett volna, hogy minél nagyobb belépő sebességgel kezdjük a lassítóig tartó részt. Hát ennyi. Nagyon hamar megállt az autó, egyes számítások szerint ( és ez nem vicc!) közel 5g volt a lassulás. Navigátoromnak Illyés Rolandnak bevérzett a szeme és eltört a farkcsontja, ami legalább 4 hét gyógyulást és fél év kihagyást jelent. Emlékszem Kovács Józsi járt így 3 éve, néhány kanyarral feljebb. Roland muterja, - Takács Ági (anyuka) -, mindig azt mondogatta: "hogy ha valami baja lesz a fiának, ugyanekkorát kell csinálnom helyette…" Így hát most nagy bajban vagyok!


Te, hogy vagy?
Én is kicsit megütöttem magam, de a rémhírekkel ellentétben szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy jól működik minden szervem! Amit fontosnak tartok elmondani az az, hogy amikor az RSB a Miskolc Rallye-n is közreműködő RESCUE-s csapat mellett tette le a voksát, jól döntött, hiszen első kézből mondhatom, komoly felkészültségű szakemberek gondoskodtak arról, hogy ha már bekövetkezett a baj, azt a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban és legszakszerűbben tudják akár szó szerint orvosolni. Egyszóval köszönet érte, profik voltak! Véleményem szerint rendkívül fontos, hogy egy ilyen, minden eshetőségre felkészült csapat biztosítsa a versenyek gyorsbeavatkozó egységeit. Tehát RESCUE tesztelve, jól vizsgáztak!

És most hogyan tovább?
Szeretnék mielőbb versenyautóba ülni, hiszen tényleg ez az egyetlen, igazi gyógyír a sebekre. Némileg megkarcolt versenyautónk gazdája, bérbeadója, - Pénzes Zsolt -, rendkívül korrekt módon kezeli a kérdést, és talán Szombathelyre sikerül is helyreállítani a károkat, melyek természetesen komoly anyagi áldozatokat kívánnak.
Ez van, de hát emlékezzünk csak nagy öregjeink szavaira: "Sporteszköz, eldobtad, meg kell csinálni!"
Hát megcsináljuk és támadunk, amint lehet!

 

Ez a hír most jelenik meg 6433. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k