KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Esés - kelés
Holczer Dani két futam után...
2006-05-15
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
686325370
Napi oldal:
23021
Jelenleg:
2059
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Holczer Daninak nem kezdődött valami túl jól ez az éve, még a miskolci futam után faggattam:

Ez idén már a második volt…
Kicsit gonosz vagy... Igen, értem a célzást.
Az elsőt nem nevezném esésnek, sőt még botlásnak sem. Pusztán kitaláltunk valamit, megpróbáltunk valami újat, valamit kicsit másképp csinálni a Rallyesport körüli médiában, elsősorban a televíziós közvetítésekkel kapcsolatosan.
Annak ellenére, hogy nem az eredetileg elképzelt forgatókönyv szerint, de mégis megvalósult a közvetítés sorozat. Én magam mindezt nem kudarcként élem meg, hiszen ez a műsorfolyam és megvalósítása mindezidáig egyedülálló a honi autósport történetében, és azzal, hogy bármilyen formában több Rallye jelenik meg a TV-ben, csak nyerhetünk. Valljuk meg, televízió műsort készíteni, és azt még aznap megjeleníteni a képernyőn, nem könnyű feladat, és nem kis anyagi áldozat vállalással jár. Mind e mellett komoly menedzsmentet is igényel.
Az aznapi televíziós közvetítések nem valósulhattak volna meg egy odaadó csapat munkája, és az Alelnök Úr, Frank Tamás rendkívül komoly erőfeszítései nélkül, hiszen a megvalósítással kapcsolatos mindennemű tisztelet Frank Tamást illeti meg!
Amikor bárki kritizálja a Sport televízión jelentkező műsort, kérem gondoljon arra, hogy ez egy úttörő- és egyúttal a Rallyesport történetében idehaza, tényleg mindeddig egyedülálló dolog, amely rendkívül sok munkát és türelmet igényel. Bízom benne, hogy rövidesen sikerül minden igényt kielégítő műsorokat készíteni.

Mi történt Miskolcon?
(mennyire buta kérdés... ott a videó... de amikor kérdeztem még nem volt...)
Na ott elestünk…,ami azért önmagában nem olyan nagy tragédia, hiszen volt már ilyen a röpke évtizedes pályafutásom során, de ez azért most tényleg nagy zakó volt.
Sokat gondolkodom persze mind a mai napig az okokon, de vélhetőleg a magyarázat teljesen egyszerű: sok volt és kész. Hibáztam. Tudod az N3-as kategóriában annyira közel vannak egymáshoz a teljesítmények, és talán a pilóták képességei is, hogy rendkívül éles a küzdelem.
Ha megnézed két verseny után a ponttáblázatot, láthatod, hogy mennyire komoly a harc.
Itt az tud előnyt szerezni, aki kockáztat. Megpróbáltam…, az eredmény ismert.

Mégis, hogy történt?
(mondom, hogy videó...)
A rajttól kb. 3 km-re van egy ugratós híd, amihez már 5.-ben érkezel és 5. fokozatban is teljesíted, majd rögtön J1, ezt követően gumis B1 és 2x gumis J11, majd 200 B2 hídon… Megpróbáltam 5. fokozatban. Nem annyira sikerült. Az említett szakasz meglehetősen tempós, melyet csak ez a bizonyos B2 szakít meg, utána, az "erdészházas" lassítóig következő 2 km -es szakasz, gyakorlatilag padlógázon mehet. Mivel az ominózus híd után, egy ilyen tempós rész következik, fontos lett volna, hogy minél nagyobb belépő sebességgel kezdjük a lassítóig tartó részt. Hát ennyi. Nagyon hamar megállt az autó, egyes számítások szerint ( és ez nem vicc!) közel 5g volt a lassulás. Navigátoromnak Illyés Rolandnak bevérzett a szeme és eltört a farkcsontja, ami legalább 4 hét gyógyulást és fél év kihagyást jelent. Emlékszem Kovács Józsi járt így 3 éve, néhány kanyarral feljebb. Roland muterja, - Takács Ági (anyuka) -, mindig azt mondogatta: "hogy ha valami baja lesz a fiának, ugyanekkorát kell csinálnom helyette…" Így hát most nagy bajban vagyok!


Te, hogy vagy?
Én is kicsit megütöttem magam, de a rémhírekkel ellentétben szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy jól működik minden szervem! Amit fontosnak tartok elmondani az az, hogy amikor az RSB a Miskolc Rallye-n is közreműködő RESCUE-s csapat mellett tette le a voksát, jól döntött, hiszen első kézből mondhatom, komoly felkészültségű szakemberek gondoskodtak arról, hogy ha már bekövetkezett a baj, azt a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban és legszakszerűbben tudják akár szó szerint orvosolni. Egyszóval köszönet érte, profik voltak! Véleményem szerint rendkívül fontos, hogy egy ilyen, minden eshetőségre felkészült csapat biztosítsa a versenyek gyorsbeavatkozó egységeit. Tehát RESCUE tesztelve, jól vizsgáztak!

És most hogyan tovább?
Szeretnék mielőbb versenyautóba ülni, hiszen tényleg ez az egyetlen, igazi gyógyír a sebekre. Némileg megkarcolt versenyautónk gazdája, bérbeadója, - Pénzes Zsolt -, rendkívül korrekt módon kezeli a kérdést, és talán Szombathelyre sikerül is helyreállítani a károkat, melyek természetesen komoly anyagi áldozatokat kívánnak.
Ez van, de hát emlékezzünk csak nagy öregjeink szavaira: "Sporteszköz, eldobtad, meg kell csinálni!"
Hát megcsináljuk és támadunk, amint lehet!

 

Ez a hír most jelenik meg 6363. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k