Esés - kelés
Holczer Dani két futam után...
2006-05-15
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797619822
Napi oldal:
232775
Jelenleg:
877
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Holczer Daninak nem kezdődött valami túl jól ez az éve, még a miskolci futam után faggattam:

Ez idén már a második volt…
Kicsit gonosz vagy... Igen, értem a célzást.
Az elsőt nem nevezném esésnek, sőt még botlásnak sem. Pusztán kitaláltunk valamit, megpróbáltunk valami újat, valamit kicsit másképp csinálni a Rallyesport körüli médiában, elsősorban a televíziós közvetítésekkel kapcsolatosan.
Annak ellenére, hogy nem az eredetileg elképzelt forgatókönyv szerint, de mégis megvalósult a közvetítés sorozat. Én magam mindezt nem kudarcként élem meg, hiszen ez a műsorfolyam és megvalósítása mindezidáig egyedülálló a honi autósport történetében, és azzal, hogy bármilyen formában több Rallye jelenik meg a TV-ben, csak nyerhetünk. Valljuk meg, televízió műsort készíteni, és azt még aznap megjeleníteni a képernyőn, nem könnyű feladat, és nem kis anyagi áldozat vállalással jár. Mind e mellett komoly menedzsmentet is igényel.
Az aznapi televíziós közvetítések nem valósulhattak volna meg egy odaadó csapat munkája, és az Alelnök Úr, Frank Tamás rendkívül komoly erőfeszítései nélkül, hiszen a megvalósítással kapcsolatos mindennemű tisztelet Frank Tamást illeti meg!
Amikor bárki kritizálja a Sport televízión jelentkező műsort, kérem gondoljon arra, hogy ez egy úttörő- és egyúttal a Rallyesport történetében idehaza, tényleg mindeddig egyedülálló dolog, amely rendkívül sok munkát és türelmet igényel. Bízom benne, hogy rövidesen sikerül minden igényt kielégítő műsorokat készíteni.

Mi történt Miskolcon?
(mennyire buta kérdés... ott a videó... de amikor kérdeztem még nem volt...)
Na ott elestünk…,ami azért önmagában nem olyan nagy tragédia, hiszen volt már ilyen a röpke évtizedes pályafutásom során, de ez azért most tényleg nagy zakó volt.
Sokat gondolkodom persze mind a mai napig az okokon, de vélhetőleg a magyarázat teljesen egyszerű: sok volt és kész. Hibáztam. Tudod az N3-as kategóriában annyira közel vannak egymáshoz a teljesítmények, és talán a pilóták képességei is, hogy rendkívül éles a küzdelem.
Ha megnézed két verseny után a ponttáblázatot, láthatod, hogy mennyire komoly a harc.
Itt az tud előnyt szerezni, aki kockáztat. Megpróbáltam…, az eredmény ismert.

Mégis, hogy történt?
(mondom, hogy videó...)
A rajttól kb. 3 km-re van egy ugratós híd, amihez már 5.-ben érkezel és 5. fokozatban is teljesíted, majd rögtön J1, ezt követően gumis B1 és 2x gumis J11, majd 200 B2 hídon… Megpróbáltam 5. fokozatban. Nem annyira sikerült. Az említett szakasz meglehetősen tempós, melyet csak ez a bizonyos B2 szakít meg, utána, az "erdészházas" lassítóig következő 2 km -es szakasz, gyakorlatilag padlógázon mehet. Mivel az ominózus híd után, egy ilyen tempós rész következik, fontos lett volna, hogy minél nagyobb belépő sebességgel kezdjük a lassítóig tartó részt. Hát ennyi. Nagyon hamar megállt az autó, egyes számítások szerint ( és ez nem vicc!) közel 5g volt a lassulás. Navigátoromnak Illyés Rolandnak bevérzett a szeme és eltört a farkcsontja, ami legalább 4 hét gyógyulást és fél év kihagyást jelent. Emlékszem Kovács Józsi járt így 3 éve, néhány kanyarral feljebb. Roland muterja, - Takács Ági (anyuka) -, mindig azt mondogatta: "hogy ha valami baja lesz a fiának, ugyanekkorát kell csinálnom helyette…" Így hát most nagy bajban vagyok!


Te, hogy vagy?
Én is kicsit megütöttem magam, de a rémhírekkel ellentétben szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy jól működik minden szervem! Amit fontosnak tartok elmondani az az, hogy amikor az RSB a Miskolc Rallye-n is közreműködő RESCUE-s csapat mellett tette le a voksát, jól döntött, hiszen első kézből mondhatom, komoly felkészültségű szakemberek gondoskodtak arról, hogy ha már bekövetkezett a baj, azt a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban és legszakszerűbben tudják akár szó szerint orvosolni. Egyszóval köszönet érte, profik voltak! Véleményem szerint rendkívül fontos, hogy egy ilyen, minden eshetőségre felkészült csapat biztosítsa a versenyek gyorsbeavatkozó egységeit. Tehát RESCUE tesztelve, jól vizsgáztak!

És most hogyan tovább?
Szeretnék mielőbb versenyautóba ülni, hiszen tényleg ez az egyetlen, igazi gyógyír a sebekre. Némileg megkarcolt versenyautónk gazdája, bérbeadója, - Pénzes Zsolt -, rendkívül korrekt módon kezeli a kérdést, és talán Szombathelyre sikerül is helyreállítani a károkat, melyek természetesen komoly anyagi áldozatokat kívánnak.
Ez van, de hát emlékezzünk csak nagy öregjeink szavaira: "Sporteszköz, eldobtad, meg kell csinálni!"
Hát megcsináljuk és támadunk, amint lehet!

 

Ez a hír most jelenik meg 6451. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k