Északról délre
A salgótarjáni amatőr kipróbálja magát a déli pályákon.
2016-03-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785640943
Napi oldal:
114508
Jelenleg:
1869
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nem csak a 'nagyokkal' foglalkozunk. Oláh Balázs szimpatikus amatőr versenyző, akinek ugyanúgy biztonságossabbá kellett tennie versenyautóját, mint a MARB sorozatban indulóknak. 

Miért szeret autóversenyezni Oláh Balázs?
Gyerekkori álma ez Oláh Balázsnak. Hamar megfertőződött a rallye nevű vírussal, hiszen a kazári gyors lábánál nőtt fel és jött minden magától:)
 
Mi volt az első 'versenyautó', amivel majdnem világbajnok lettél?
Csakis a Lada jöhetett szóba:) Tehát egy piros kocka Lada, amit a mai napig hajtok, hajtunk. Szívem csücske a típus és a büdzsé is őt engedi meg nekünk, cserébe szépen duruzsol nekem a lelkem :)

eszakrol_delre_1
 
Mióta mentek és milyen bajnokságokban indultatok?
2008-óta próbálkozunk, de sajnos sosem jött össze komplett szezon az amatőr, sprintes bajnokságokban. Igazából tavaly állt volna össze minden, ha a motor nem robban fel Kazár előtt. Amatőr MARB bajnokság a fő cél, gyűjtük a kilométereket. Menni, menni, menni :)

Eddig az északi bajnokságokat preferáltuk, de idén megyünk délre. Belekóstolnánk egy kicsit másba is. Fejlődés szempontjából elengedhetetlen, hogy más pályákon is menjünk és ugye nyílt titok, hogy a Mecsekben nem nagyon van rossz pálya :) A régi vágyunk, hogy ott mehessünk, most megvalósulni látszik.
 
Merre is laktok és honnan vágtok neki a déli domboknak?
Tősgyökeresen salgótarjáni vagyok. A munkám miatt Pest és Vác környékére sodort az élet, tehát végigszántjuk az országot, hogy megláthassuk a pécsi pályákat :)

eszakrol_delre_2
 
Idén sok szigorítást vezettek be a MARB versenyzők és autóik részére. Mennyire érint ez Téged, az autódat?
Sajnos érintett. Alapvetően sosem voltam az ellen, hogy egy kicsit komolyabb szintre emeljék a követelményeket amatőrbe, de mindig is fontosnak tartottam azt, hogy szem előtt tartsák a fokozatosságot és figyelembe vegyék,hogy az amatőr versenyzők 90%-a "konyhapénzből" versenyzik.

Ugye, mint tudjuk, nagy volt az elégedetlenség, de valamelyest kompromisszumokat sikerült találni az MNASZ RSB-vel. Most mindenki el tudja kezdeni a szezont és tudatában van annak, hogy minek kell megfelelnie a későbbiekben. Bár én még adtam volna egy kis időt, de nem én hozom a szabályokat ez is valami, hogy engedményeket tettek ARVSZ fronton.

Itt szeretném is megköszönöm Kállai Tamás cimborámnak az overált, hiszen csak a két szép szememért adta nekem oda a hőn szeretett tűzállóját. Így meg van mindenünk, hogy megfeleljünk a követelményeknek
 
Egy hétvégén két futammal kezdődik a MARB idén. Ti a hazai pályát választjátok, vagy már 'lent' kezdtek Orfűn?
Délen kezdünk. Idén mindenképpen úgy akarjuk alakítani a költségvetést, hogy a déli régióban tudjunk menni. Nagyon vonzanak a mecseki pályák. Úgyhogy ráállunk, álltunk most minden erőnkkel. Fáj a szívem Ceredért, de fogunk mi még ott menni :)

eszakrol_delre_3
 
Azt mondtad, hogy sokan konyhapénzből mennek.
Ti is, vagy vannak partnereitek, akik segítenek?
Egy kicsit kiváltságosnak mondhatjuk magunkat, mert van egy kisebb hátszelünk, ami nagyon nagy dolog a mai világban. Itt szeretném is megköszönni a Fémtiszta Kft-nek az eddigi támogatást, a Tekt Kft-nek, Varrivál Kft-nek, a Maddesign-nak a dekort az autóra, a Lindor lengéscsillapítónak a hibátlan gátlókat és a mindig korrekt hozzáállást, és nem utolsó sorban Varga Lacinak a verítékes munkáját, hogy mindent megtesz azért, hogy egy icipicit komolyabb autóval tudjunk versenyezni és mindig mérhetetlen korrektséget tanúsít felénk.

A legnagyobb köszönet páromnak, Góczán Enikőnek jár, hogy elnézi nekem néha azt is, hogy kint maradok a garázsban, és ha kell segít szögelni a vasat. Szerencsére nagyon szereti ezt az egészet, hiszen ő a kódrájver. Családi vállalkozás valamelyest, szerencsésnek mondhatom magamat:)
 
Akkor Orfűn találkozunk!
Örülök, hogy Te is ott leszel! Széles utat mindenkinek! 
Ez a hír most jelenik meg 3179. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k