Északról délre
A salgótarjáni amatőr kipróbálja magát a déli pályákon.
2016-03-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776259223
Napi oldal:
86260
Jelenleg:
1555
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nem csak a 'nagyokkal' foglalkozunk. Oláh Balázs szimpatikus amatőr versenyző, akinek ugyanúgy biztonságossabbá kellett tennie versenyautóját, mint a MARB sorozatban indulóknak. 

Miért szeret autóversenyezni Oláh Balázs?
Gyerekkori álma ez Oláh Balázsnak. Hamar megfertőződött a rallye nevű vírussal, hiszen a kazári gyors lábánál nőtt fel és jött minden magától:)
 
Mi volt az első 'versenyautó', amivel majdnem világbajnok lettél?
Csakis a Lada jöhetett szóba:) Tehát egy piros kocka Lada, amit a mai napig hajtok, hajtunk. Szívem csücske a típus és a büdzsé is őt engedi meg nekünk, cserébe szépen duruzsol nekem a lelkem :)

eszakrol_delre_1
 
Mióta mentek és milyen bajnokságokban indultatok?
2008-óta próbálkozunk, de sajnos sosem jött össze komplett szezon az amatőr, sprintes bajnokságokban. Igazából tavaly állt volna össze minden, ha a motor nem robban fel Kazár előtt. Amatőr MARB bajnokság a fő cél, gyűjtük a kilométereket. Menni, menni, menni :)

Eddig az északi bajnokságokat preferáltuk, de idén megyünk délre. Belekóstolnánk egy kicsit másba is. Fejlődés szempontjából elengedhetetlen, hogy más pályákon is menjünk és ugye nyílt titok, hogy a Mecsekben nem nagyon van rossz pálya :) A régi vágyunk, hogy ott mehessünk, most megvalósulni látszik.
 
Merre is laktok és honnan vágtok neki a déli domboknak?
Tősgyökeresen salgótarjáni vagyok. A munkám miatt Pest és Vác környékére sodort az élet, tehát végigszántjuk az országot, hogy megláthassuk a pécsi pályákat :)

eszakrol_delre_2
 
Idén sok szigorítást vezettek be a MARB versenyzők és autóik részére. Mennyire érint ez Téged, az autódat?
Sajnos érintett. Alapvetően sosem voltam az ellen, hogy egy kicsit komolyabb szintre emeljék a követelményeket amatőrbe, de mindig is fontosnak tartottam azt, hogy szem előtt tartsák a fokozatosságot és figyelembe vegyék,hogy az amatőr versenyzők 90%-a "konyhapénzből" versenyzik.

Ugye, mint tudjuk, nagy volt az elégedetlenség, de valamelyest kompromisszumokat sikerült találni az MNASZ RSB-vel. Most mindenki el tudja kezdeni a szezont és tudatában van annak, hogy minek kell megfelelnie a későbbiekben. Bár én még adtam volna egy kis időt, de nem én hozom a szabályokat ez is valami, hogy engedményeket tettek ARVSZ fronton.

Itt szeretném is megköszönöm Kállai Tamás cimborámnak az overált, hiszen csak a két szép szememért adta nekem oda a hőn szeretett tűzállóját. Így meg van mindenünk, hogy megfeleljünk a követelményeknek
 
Egy hétvégén két futammal kezdődik a MARB idén. Ti a hazai pályát választjátok, vagy már 'lent' kezdtek Orfűn?
Délen kezdünk. Idén mindenképpen úgy akarjuk alakítani a költségvetést, hogy a déli régióban tudjunk menni. Nagyon vonzanak a mecseki pályák. Úgyhogy ráállunk, álltunk most minden erőnkkel. Fáj a szívem Ceredért, de fogunk mi még ott menni :)

eszakrol_delre_3
 
Azt mondtad, hogy sokan konyhapénzből mennek.
Ti is, vagy vannak partnereitek, akik segítenek?
Egy kicsit kiváltságosnak mondhatjuk magunkat, mert van egy kisebb hátszelünk, ami nagyon nagy dolog a mai világban. Itt szeretném is megköszönni a Fémtiszta Kft-nek az eddigi támogatást, a Tekt Kft-nek, Varrivál Kft-nek, a Maddesign-nak a dekort az autóra, a Lindor lengéscsillapítónak a hibátlan gátlókat és a mindig korrekt hozzáállást, és nem utolsó sorban Varga Lacinak a verítékes munkáját, hogy mindent megtesz azért, hogy egy icipicit komolyabb autóval tudjunk versenyezni és mindig mérhetetlen korrektséget tanúsít felénk.

A legnagyobb köszönet páromnak, Góczán Enikőnek jár, hogy elnézi nekem néha azt is, hogy kint maradok a garázsban, és ha kell segít szögelni a vasat. Szerencsére nagyon szereti ezt az egészet, hiszen ő a kódrájver. Családi vállalkozás valamelyest, szerencsésnek mondhatom magamat:)
 
Akkor Orfűn találkozunk!
Örülök, hogy Te is ott leszel! Széles utat mindenkinek! 
Ez a hír most jelenik meg 3165. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k