Északról délre
A salgótarjáni amatőr kipróbálja magát a déli pályákon.
2016-03-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763346081
Napi oldal:
83538
Jelenleg:
841
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nem csak a 'nagyokkal' foglalkozunk. Oláh Balázs szimpatikus amatőr versenyző, akinek ugyanúgy biztonságossabbá kellett tennie versenyautóját, mint a MARB sorozatban indulóknak. 

Miért szeret autóversenyezni Oláh Balázs?
Gyerekkori álma ez Oláh Balázsnak. Hamar megfertőződött a rallye nevű vírussal, hiszen a kazári gyors lábánál nőtt fel és jött minden magától:)
 
Mi volt az első 'versenyautó', amivel majdnem világbajnok lettél?
Csakis a Lada jöhetett szóba:) Tehát egy piros kocka Lada, amit a mai napig hajtok, hajtunk. Szívem csücske a típus és a büdzsé is őt engedi meg nekünk, cserébe szépen duruzsol nekem a lelkem :)

eszakrol_delre_1
 
Mióta mentek és milyen bajnokságokban indultatok?
2008-óta próbálkozunk, de sajnos sosem jött össze komplett szezon az amatőr, sprintes bajnokságokban. Igazából tavaly állt volna össze minden, ha a motor nem robban fel Kazár előtt. Amatőr MARB bajnokság a fő cél, gyűjtük a kilométereket. Menni, menni, menni :)

Eddig az északi bajnokságokat preferáltuk, de idén megyünk délre. Belekóstolnánk egy kicsit másba is. Fejlődés szempontjából elengedhetetlen, hogy más pályákon is menjünk és ugye nyílt titok, hogy a Mecsekben nem nagyon van rossz pálya :) A régi vágyunk, hogy ott mehessünk, most megvalósulni látszik.
 
Merre is laktok és honnan vágtok neki a déli domboknak?
Tősgyökeresen salgótarjáni vagyok. A munkám miatt Pest és Vác környékére sodort az élet, tehát végigszántjuk az országot, hogy megláthassuk a pécsi pályákat :)

eszakrol_delre_2
 
Idén sok szigorítást vezettek be a MARB versenyzők és autóik részére. Mennyire érint ez Téged, az autódat?
Sajnos érintett. Alapvetően sosem voltam az ellen, hogy egy kicsit komolyabb szintre emeljék a követelményeket amatőrbe, de mindig is fontosnak tartottam azt, hogy szem előtt tartsák a fokozatosságot és figyelembe vegyék,hogy az amatőr versenyzők 90%-a "konyhapénzből" versenyzik.

Ugye, mint tudjuk, nagy volt az elégedetlenség, de valamelyest kompromisszumokat sikerült találni az MNASZ RSB-vel. Most mindenki el tudja kezdeni a szezont és tudatában van annak, hogy minek kell megfelelnie a későbbiekben. Bár én még adtam volna egy kis időt, de nem én hozom a szabályokat ez is valami, hogy engedményeket tettek ARVSZ fronton.

Itt szeretném is megköszönöm Kállai Tamás cimborámnak az overált, hiszen csak a két szép szememért adta nekem oda a hőn szeretett tűzállóját. Így meg van mindenünk, hogy megfeleljünk a követelményeknek
 
Egy hétvégén két futammal kezdődik a MARB idén. Ti a hazai pályát választjátok, vagy már 'lent' kezdtek Orfűn?
Délen kezdünk. Idén mindenképpen úgy akarjuk alakítani a költségvetést, hogy a déli régióban tudjunk menni. Nagyon vonzanak a mecseki pályák. Úgyhogy ráállunk, álltunk most minden erőnkkel. Fáj a szívem Ceredért, de fogunk mi még ott menni :)

eszakrol_delre_3
 
Azt mondtad, hogy sokan konyhapénzből mennek.
Ti is, vagy vannak partnereitek, akik segítenek?
Egy kicsit kiváltságosnak mondhatjuk magunkat, mert van egy kisebb hátszelünk, ami nagyon nagy dolog a mai világban. Itt szeretném is megköszönni a Fémtiszta Kft-nek az eddigi támogatást, a Tekt Kft-nek, Varrivál Kft-nek, a Maddesign-nak a dekort az autóra, a Lindor lengéscsillapítónak a hibátlan gátlókat és a mindig korrekt hozzáállást, és nem utolsó sorban Varga Lacinak a verítékes munkáját, hogy mindent megtesz azért, hogy egy icipicit komolyabb autóval tudjunk versenyezni és mindig mérhetetlen korrektséget tanúsít felénk.

A legnagyobb köszönet páromnak, Góczán Enikőnek jár, hogy elnézi nekem néha azt is, hogy kint maradok a garázsban, és ha kell segít szögelni a vasat. Szerencsére nagyon szereti ezt az egészet, hiszen ő a kódrájver. Családi vállalkozás valamelyest, szerencsésnek mondhatom magamat:)
 
Akkor Orfűn találkozunk!
Örülök, hogy Te is ott leszel! Széles utat mindenkinek! 
Ez a hír most jelenik meg 3138. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k