Extrém körülmények között is dupláztak Mixiék
A Peugeot Kupa miskolci összefoglalója
2019-05-01
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
697502290
Napi oldal:
137447
Jelenleg:
2373
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_1

Egy napba sűrített program, folyamatosan változó időjárási viszonyok és nagyon nehéz gyorsasági szakaszok várták a Rallye1 mezőnyét és benne a Peugeot 208 Rally Cup Hungary indulóit a 25. Miskolc Rallye-n. Csomós Miklóssal és navigátorával, Nagy Attilával nem bírtak a többiek és a páros az öt futamos kupasorozat második állomásán is nyerni tudott, nagy fölénnyel vezetve a Peugeot Kupát.

Az Eger Rallye után már a második versenyét vívta Miskolcon a Peugeot 208 Rally Cup Hungary kilenc benevezett párosa. Csütörtökön egy gokartozással kezdődött a Miskolc Rallye programja, ahol Hangodi Bendegúz, a csapat Benjáminja szerepelt a legjobban. Természetesen ez a verseny nem számított be a futam értékelésébe, ahogyan a péntek délután a miskolci salakpályán immár hagyományosan megrendezett salakpályás prológ sem. A lámpafényes körversenyen rengeteg néző előtt a Márta – Hényel páros volt a leggyorsabb a Peugeot Kupa indulói közül.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_2

Önmagában is nehéz versenynek ígérkezett az idei Miskolc Rally azzal, hogy a teljes versenytávot egy nap alatt kellett teljesítenie az indulóknak. A hajnaltól koraestig tartó száguldást tovább nehezítette az időjárás. Folyamatosan az eget kémlelték a párosok, próbálták a legmegfelelőbb gumitaktikával elhagyni a diósgyőri DVTK Stadion mellett felállított szervizparkot, de a változékony idő nagyon megnehezítette mindenki dolgát.

Négy különböző gyorsasági szakasz szerepelt a programban. Egy rövid, 7 kilométeres Bükkszentkeresztes-i erdei száguldás után két hosszú, nehéz szakaszon, a Garadna – Mályinka és a Sáta Borsodbóta közötti úton kellett taktikusan versenyezni, hiszen mindkét gyorsasági rengeteg veszélyforrást rejtett magában. Míg az első az erdőben a folyamatosan változó tapadásával, addig a második a dobálós, defektveszélyes kanyarjaival okozott gondot nem egy versenyautó legénységének a hétvégén. A „levelezető” Lyukóbánya-Parasznya szakaszon nem lehetett nagy előnyre szert tenni, de veszíteni annál többet. Ezt a kört kellett háromszor teljesítenie az indulóknak.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_3



Az előző versenyen győztes Csomós – Nagy páros az első szakasz győzelmét átengedte Szaueréknek, akik Egerben is nagyon jól szerepeltek. A következő gyorsaságiról defekttel ért le a célba a mohácsi rendőr, Szauer Gergő. Csomós Mixi beletaposott a gázba és átvette a vezetést, amit aztán a futam végéig meg is tartott! . Az előző verseny második helyezettje, a kolozsvári Maior testvérpár a második pozícióból csúszott be az árokba egy olyan helyen, ahol nem voltak nézők és negyed órás küzdelem után tudtak csak visszavergődni az útra, így számukra elúszott a jó helyezés reménye. Az első kör végére már majdnem 40 másodperces előnnyel álltak az élen Csomósék a tavalyi bajnok, Jánosa Ákos és navigátora, Szőke Tamás előtt, akiknek a hatodik szakaszon, a mályinkai gyorson egy elrontott féktáv után a szalagkorlát kiszakította mindkét bal oldali futóművüket. Nem ők voltak az elsők, akik idő előtt befejezték a versenyt, hiszen az előző versenyen rosszullét miatt kiállni kényszerülő László Martin már az első körben kénytelen volt feladni a további harcot. Egy partoldalra csúszás után elszakadt a fékcsövük és ugyan még le tudtak gurulni a szakaszról, de már nem volt értelme fék nélkül nekivágniuk még két szakasznak, hogy eljussanak a következő szervizig.

A nyolcadik gyorsasági szakasztól fogva már szinte semmi nem változott a Peugeot Kupában, pedig a srácok küzdöttek a pályákkal, a gumikkal, a tapadással… Csomósék dupláztak, az előző futamhoz hasonlóan csak a Power Stage győzelmet engedték át Szaueréknek, akik a két defekt ellenére is beértek a második helyre. Riskó Dani, Bíró Péterrel az oldalán nyugodt autózással szerezte meg a harmadik helyet. Hibján Józsefék örülhettek a negyedik pozíciónak, míg az ötödik helyre az előző versenyen kétszer is kieső Hangodi Bendegúz és Kulcsár Dániel érkezett meg. Márta Jánosék a verseny előtt a szervizben gyakorolták a kerékcserét, amit aztán a gyorsasági szakaszon élesben is be kellett mutatniuk. Egy fékprobléma is nehezítette a versenyüket. Maiorék voltak az utolsók, akik célba tudták hozni a versenyautójukat ezen a nehéz versenyen.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_4

Nem csak a pályán, hanem a szervizparkban is keményen kellett mindenkinek küzdenie. Péntek este egy vihar összedöntötte a Peugeot Kupa impozáns sátortáborát és a Tagai Racing Technology munkatársai a csapatokkal karöltve rengeteget dolgoztak, hogy a megszokott körülményeket biztosítsák a párosoknak a versenynapra. A kupasorozat mentorának is volt dolga bőven, Ifj.Tóth János most is hasznos tanácsokkal segítette a versenyzőket.

Ahogy Egerben úgy Miskolcon is a Peugeot 208 Rally Cup Hungary győztes párosa egyben a 2WD Kupában is a legjobbnak bizonyult.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_5

A következő verseny a Székesfehérvár Rallye lesz. Most egy kicsit több idejük, pontosan hat hetük van pihenni a csapatoknak a miskolci fáradalmakat.

Miskolc Rallye 2019 – Peugeot Kupa végeredménye:
1. Csomós Miklós – Nagy Attila, East Motorsport 1:28:09.3
2. Szauer Gergő – Rácz László, Topp-cars Rally 1:29:29.0 (+1:19.7)
3. Riskó Dániel – Bíró Péter, East Motorsport Kft. 1:32:09.6 (+4:00.3)
4. Hibján József – Szollár Csaba, Garlas MS Kft. 1:33:51.3 (+5:42.0)
5. Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dániel, HQ R 1:35:09.6 (+7:00.3)
6. Márta János – Hényel Ágoston, Dynamic Rally 1:37:53.8 (+9:44.5)
7. Norbert Maior (RO) – Francesca Maior (RO), 1:54:26.9 (+26:17.9)
(forrás: rallylive.hu)

Peugeot Kupa állása a második forduló után:
1. Csomós Miklós – Nagy Attila, East Motorsport Kft., 33 pont
2. Szauer Gergő – Rácz László, Topp-cars Rally Team 22 pont
3. Norbert Maior (RO) – Francesca Maior (RO), 12 pont
4. Jánosa Ákos – Szőke Tamás, Garlas MS Kft. 9 pont
5. Riskó Dániel – Bíró Péter, East Motorsport Kft. 8 pont
6. Márta János – Hényel Ágoston, Dynamic Rally Team 8 pont
    Hibján József – Szollár Csaba, Garlas MS Kft. 8 pont
8. Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dániel, HQ Racing 5 pont
A ponttáblázat a szabályoknak megfelelően a versenyben elért helyezés alapján + napi szakaszokon elért helyezések alapján + utolsó gyorsasági szakaszon elért helyezés alapján kerül kiszámításra.
Versenyzői nyilatkozatok:

Csomós Miklós – Nagy Attila, I. helyezés, 15 pont
„Már pénteken elhatároztuk, hogy esős beállításokkal fogunk menni, ha felszárad, akkor is maradnak az esős rugók és ezek a stabilizátorok. Jól döntöttünk, ahogy a gumiválasztásunk is megfelelő volt. Négy vizes gumival kezdtünk, de vittünk magunkkal keményebb keverékű abroncsokat is, ha esetleg felszáradnának a pályák. Az első körben nem kellett, de a második, harmadik körben már cserélgettük a gumikat. 
Nehéz verseny volt! Folyamatosan változtak a körülmények. Volt, amikor a rajt előtt szakadt az eső, ki sem tudtunk szállni az autóból, de mire odagurultunk a rajtba, addigra elállt és majdnem felszáradt. Jó versenyt tudhatunk magunk mögött, hiszen kettőből két futamot megnyertünk. Jól állunk jelen pillanatban!

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_6

Kicsit kitekintünk most, hiszen a következő versenyünk a Krumlov Rallye lesz, ahol szintén van Peugeot Kupa. Már egy kicsit majd a cseh EB futamra, a Barum Rallye-ra is szeretnénk tesztelni, amin majd augusztus közepén fogunk indulni.”

Szauer Gergő – Rácz László, II. helyezés, 13 pont.
„Nagyon jó verseny volt, nagyon jó pályákon. Kaptunk két defektet, de azon kívül szenzációs volt az egész. Nem cseréltük ki, nem lett volna értelme, még többet kaptunk volna. Jól éreztem magam.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_8

Kemény verseny volt, reggeltől este fél nyolcig ment a buli. Volt száraz, volt vizes, volt, amikor szakadt az eső, volt, amikor nem… Többször is olyan gumival kellett mennünk, ami nem oda való volt, de nem baj, ez ilyen. Ha már nem sikerült megnyernünk a versenyt, akkor az utolsó gyorsot megnyomtuk még.
Várjuk a fehérvári versenyt, jó lenne már olyan pályákon menni, ahol mentem korábban. :)”

Riskó Dani – Bíró Péter, III. helyezés, 8 pont.
„Jól kezdődött a napunk, az első két gyorsra megfelelő gumit választottunk, majd a sátai szakaszon leesett az eső, oda már nem volt jó a gumink, itt viszonylag sokat kaptunk. Volt egy kis műszaki problémánk, de a szervizben megoldották a srácok. A következő kör felétől a magunk tempóján autózva tartottuk a harmadik helyezésünket egészen a végéig. Az látszott, hogy nem érjük utol az előttünk lévőket és az előnyünk is elég arra, ha magabiztos, hibamentes autózással megtarthassuk a dobogót.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_9

Nagyon extrém körülmények voltak egész nap. Mivel csak nyolc gumit használtunk, így a végére már csak a maradékokkal tudtunk menni. Nem mindig a legjobb gumi volt fent, de próbáltunk vigyázni és defekt nélkül megoldani a versenyt. Örülünk, hogy nagyobb műszaki probléma nélkül tudtuk befejezni a futamot.”

Hibján József – Szollár Csaba, IV. helyezés, 5 pont
„Alapjában véve egy nagyon nehéz versenyen vagyunk túl, de elégedettek vagyunk!
Nagyon eltaktikáztuk magunkat a futómű beállítások terén és a gumiválasztásban is. Full esőre készültünk, de volt aki a végére már a kemény slickeket is feltette. Nem volt szerencsénk és ez a mi hibánk volt. Volt két defektünk, amiatt az utolsó körre már nem tudtuk azt a gumit feltenni, amit szerettünk volna. Húúú… nagyon kemény volt!

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_10

De maga a verseny borzasztóan jó hangulatú, de nagyon kemény verseny volt. Tudom, hogy ez így most furán hangzik, de tényleg így volt! Csabával nagyon jó hangulatban versenyeztünk, elfáradtunk. Kemény és jó verseny volt! A két hosszú pálya nagyon tetszett és kiemelném a nagyon jó rendezést is. Pörgött, nem kellett várni sehol! Ez igazi jó versenyen vagyunk túl! Elégedett vagyok a negyedik hellyel. A kocsit simogattuk, egy csavar meg nem lazult rajta, nagyon jó kocsi, nagyon szeretjük!”

Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dani, V. helyezés, 4 pont.
„Az volt a feladat, hogy célba érjünk! Nagyon elspóroltam az elején, talán még egy kicsit a legutóbbi esés is bennem volt. A második körben próbáltunk gyorsulni, Sátán több, mint egy percet javítottunk az elsőhöz képest. A PowerStage-n kicsit odaléptem és sikerült egy harmadik helyet mennünk. Extrém nehéz volt a verseny. Hosszú és trükkös pályák vártak ránk. Karcmentesen hoztuk be az autót, csak egy kis incidensünk volt a harmadik sátai szakaszon, ötödik telin egy beszűkülős kanyarban letudtuk a joker körünket…

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_11

Örülök, hogy célba értünk és már egy kicsit jobban látom ezt a rallyt… Hogy hogyan is kellene csinálni, hogyan is kellene felépíteni fejben. Eger után elment a kedvem és talán most már érzem, hogyan fogok majd tudni gyorsaságikat, versenyeket nyerni. Nyilván még rengeteg versenykilométert kell megtennem, de remélem hamarosan meg tudom majd mutatni, hogy mire vagyok képes.”

Márta János – Hényel Ágoston, VI. helyezés, 3 pont.
„Az első körben Bükkszentlászló és Mályinka csalódás volt, a saját teljesítményemet illetően... egyszerűen képtelen voltam úgy nyomni a gázt, ahogy kellett volna. Kemény, trükkös pályák, tempós-széles, és szűk-technikás részek váltják egymást. Nagyon nehéz volt itt először menni, és az időjárás sem könnyítette meg a dolgunkat, de sajnos a hiba bennem volt ezt be kell vallanom. Sáta már az első körben is tetszett, de maradt benne bőven. Parasznya pozitív csalódás volt, de ott is rátartással mentünk.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_12

A többiek sajnos hibáztak, így pillanatokig a harmadik helyen is álltunk, de ezután nekünk is jött a feketeleves. Először egy bal első defekt Sátán a második vasúti átjáróban, amivel ki akartam menni a végéig majd inkább mégis kicseréltük a Tökszög előtt... Sokat szenvedtem a fékkel is, Mályinkán lefelé az utolsó körben beesett a pedál, majdnem csúnya vége lett. Etapon derült ki hogy a jobb első fékcső megsérült és spriccelt a fékolaj minden nyomásra. Ezen a ponton majdnem feladtam, de becsületből átgurultunk az utolsó két szakaszon, finoman fogalmazva nem nagyon élveztük, hiszen csak három keréken működött a fék.
Összegezve: életünk legkeményebb versenyén vagyunk túl, sokszor úgy éreztem magam, mint aki soha nem ült még versenyautóban, tanulságos volt. Hideg fejjel átgondolva, végül is célba értünk, ismét rengeteget tanultunk Ágóval együtt, ezeket az új tapasztalatokat is felhasználva szeretnénk gyorsulni a későbbiekben. Köszönjük a biztatást és a sok segítséget a barátainknak, a csapatnak, versenyzőtársainknak, és persze a NÉZŐKNEK, akik a pályák mellől támogatnak minden körülmények között. Megyünk tovább előre, és nem adjuk fel!”

Norbert Maior – Francesca Maior, VII. helyezés, 2 pont.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_7

„Nem mondanám, hogy életem legjobb versenye volt… Ugye a teszten felrobbant a motorunk és egy bérautóval indultunk a futamon. A harmadik szakaszon a második helyről az árokba estünk, pont ott, ahol nem voltak nézők. Kövekből rámpát építettünk, hogy ki tudjunk jönni az autóval, de ez a manőver negyed órás hátrányba sodort minket. Utána próbáltunk gyorsan menni és igazából nem is volt gond a tempóval, hiszen a legjobb három között szerepeltünk majd minden szakaszon. Örültünk, hogy jó tempóban tudunk autózni, mindaddig, mígnem kaptunk két defektet és a végén még a motorunk is rakoncátlankodott, csak három henger működött. Szerettünk volna a PowerStage-ről pár pontot elcsípni, de az utolsó szakaszon már csak etap programban tudtunk legurulni. Csalódottak vagyunk.”

Jánosa Ákos – Szőke Tamás, kiesett.
„Vízen nem mentem még a Peugeot-val és nem tudtam, hogy hogyan is kellene menni. Berényi Lacitól kaptunk egy vizes beállítást, azt mondta, hogy ez jó lesz. Az első szakasz után Mályinkán már kezdtem ráérezni és a következő gyors is jól sikerült. Jól működött az autó. A kör végén a második helyen találtuk magunkat. Élveztem is mindent. Mályinka a kedvenc pályáim egyike, nagyon tetszett most is. A második körben egy kanyarban nem figyeltem eléggé és nem sikerült azzal a sebességgel elfordulni, ahogy én azt elképzeltem. Elúszott az autó, elkaptunk egy szalagkorlátot és bal oldalról kifordította az első és a hátsó futóművet. Nem örültünk.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_13

Mögöttünk egy percre volt lemaradva a harmadik helyezett páros, ha nem sietek, akkor is be tudtam volna osztani ezt az előny. Jobb lett volna egy dobogós helyezés, mint a nulla pont és a jelentős anyagi kár.
Nincs már sok hátra a bajnokságból, minden elvesztegetett pont megbosszulja magát. Három futam van hátra és most kicsit messzire kerültek a bajnoki esélyeink. Most küzdenünk kell, hogy felérhessünk az év végi dobogóra…”

László Martin – Végh Attila, kiesett.
„Nagyon vártuk a futamot és az esőt is, hogy maguknak és másoknak is bebizonyíthassuk, hogy tudunk itthon is jól versenyezni. A miskolci versenyünk egészen a második gyorsasági szakasz 13. kilométeréig tartott, ahol egy kihordásos részen megúszott az autónk és a partoldal megállított minket. Ott leszakadt a fékcsövünk és egészen a gyors végéig legurultunk fék nélkül. Onnantól már nem volt értelme folytatni, hiszen még két szakasz volt hátra a körből… 

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_14

Szerdán indulunk Opátiába és még egy szlovén futamunk is van a következő hazai megmérettetésig. Én már nagyon várom, hogy itthon is jól sikerüljenek a versenyeink...”
 

 

Ez a hír most jelenik meg 1662. alkalommal
címkék: Peugeot
Share |
2019-04-25
Miskolc • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k