|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Krózser Menyával beszélgettünk a bajnokság felén túl: Nem úgy indult a szezonod, ahogy azt elvártad Magadtól, ugye? Hát nem. Nem így készültünk…
Ez egy összetett sport, ezzel meg kell, hogy barátkozzak.
Az egri szezonnyitón, majd a miskolci futamon is több technikai gonddal küzdöttünk.
Aztán jött a murva, ahol még inkább jobbra számítottunk és alapvetően nem jöttünk ki az első gyorsról sem… Nekimentem egy traktorguminak és eltörött a bölcső…
A legutóbbi, fehérvári futamon az első szakaszt megnyertük, aztán a második gyorsaságin kiestünk.
![]() Ugyanolyan elánnal készülünk, ugyanúgy szeretnénk a sikert, mint korábban.
Mentálisan nagyon rossz, szerintem, hogy letréningezel egy versenyt és az elején elbúcsúzol, a legtöbb pályát nem is tudod versenytempóban teljesíteni…
Persze, ez sosem jó.
Szombathelyen mehettünk volna SuperRallyba, de nem voltam olyan helyzetben, hogy legyen értelme mennünk. Inkább a következő futamra próbáltunk összpontosítani, aztán sikerült lemásolnunk a Székesfehérvár Rallye-n is ezt…
Tudni kell ezeket feldolgozni, hiszen a rally néha ilyen helyzetek elé is állítja az embert.
Megyünk előre, nem hátra nézünk!
Az első gyorsasági belső felvételén látszik: nagyon komolyan mentek a Mitsubishivel.
Elvileg ezek a pályák az R5-ös és S2000-es autóknak jobban fekszenek.
Azért a mi autónk is nagyon nagyon jó! Én még nem ültem ilyen R5-ös, S2000-es autóban, de a mi autónk tényleg jó, ezt azért mutatják az idők is.
A második szakaszon eltört egy jobb hátsó lengőkarunk a hegesztésnél. Hogy most ez gyári hibás volt, vagy a már korábban kapott egy sérülést. Az látszott rajta, hogy korábban elrepedt már belülről és most megkapta a lőteres ugribugrikat és feladta a harcot. Azonnal kiálltunk, nem tudtunk tovább menni. A jobb hátsó kerék elszabadult. Volt nálunk pótalkatrész, pont egy ilyen lengőkar is, volt szerszámunk is, de annyira összefeszült, hogy nem bírtuk lelazítani, nem tudtuk kicserélni.
Most sem SuperRallyztatok, ami érthető, hiszen nagyon sok gyorsaságit hagytatok ki…
Húsz perc fölött kaptunk volna, így nem folytattuk a versenyt. Lehet, hogy ez majd aszfalton hiányozni fog, de majd ha eljön az ideje, akkor rákészülünk az aszfaltos futamokra.
![]() De most még murva van előttünk, az autón szétszedtünk mindent, kicseréltünk mindent, amit lehetett és kellett, száz százalékon szeretnénk menni előre!
Szoktál minden futam előtt tesztelni...
Igen. Ennek az autónak az az előnye, hogy végeredménye majdnem annyit megyünk vele, amennyit akarunk. Nyilván mi szabjuk meg a kilométereket. Próbálunk sok mindent kipróbálni.
A bajnokság tabelláját nézve, nem vagytok bent most az első tízben. Mik a célok?
Nyerni szeretnénk! Gyors autózással jól szerepelni!
Nálunk ez nagyon erős szempont és remélem, hogy Veszprémbe végre már sikerülni fog.
Az, hogy a bajnokságba hova érhetünk fel, ezt nagyon nehéz megjósolni. Remélem a következő versenyek jól fognak sikerülni és akkor tudunk pontokat is gyűjteni.
a csapat partnerei: ![]() ![]() ![]() Ez a hír most jelenik meg 2464. alkalommal
címkék: Krózser Menya, Buchholz János
![]() 2015.05.15-17.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |