Ez egy összetett sport
Menya tudja: menni kell előre! Száz százalékon!!
2015-07-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772670703
Napi oldal:
34426
Jelenleg:
1024
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

ez_egy_osszetett_sport_1

Krózser Menyával beszélgettünk a bajnokság felén túl:

Nem úgy indult a szezonod, ahogy azt elvártad Magadtól, ugye?
Hát nem. Nem így készültünk…
Ez egy összetett sport, ezzel meg kell, hogy barátkozzak.
 
Az egri szezonnyitón, majd a miskolci futamon is több technikai gonddal küzdöttünk.
Aztán jött a murva, ahol még inkább jobbra számítottunk és alapvetően nem jöttünk ki az első gyorsról sem… Nekimentem egy traktorguminak és eltörött a bölcső… 
A legutóbbi, fehérvári futamon az első szakaszt megnyertük, aztán a második gyorsaságin kiestünk.

ez_egy_osszetett_sport_2
 
Ugyanolyan elánnal készülünk, ugyanúgy szeretnénk a sikert, mint korábban.
 
Mentálisan nagyon rossz, szerintem, hogy letréningezel egy versenyt és az elején elbúcsúzol, a legtöbb pályát nem is tudod versenytempóban teljesíteni…
Persze, ez sosem jó.
Szombathelyen mehettünk volna SuperRallyba, de nem voltam olyan helyzetben, hogy legyen értelme mennünk. Inkább a következő futamra próbáltunk összpontosítani, aztán sikerült lemásolnunk a Székesfehérvár Rallye-n is ezt…
Tudni kell ezeket feldolgozni, hiszen a rally néha ilyen helyzetek elé is állítja az embert.
Megyünk előre, nem hátra nézünk!
 
Az első gyorsasági belső felvételén látszik: nagyon komolyan mentek a Mitsubishivel.
Elvileg ezek a pályák az R5-ös és S2000-es autóknak jobban fekszenek.
Azért a mi autónk is nagyon nagyon jó! Én még nem ültem ilyen R5-ös, S2000-es autóban, de a mi autónk tényleg jó, ezt azért mutatják az idők is.

A második szakaszon eltört egy jobb hátsó lengőkarunk a hegesztésnél. Hogy most ez gyári hibás volt, vagy a már korábban kapott egy sérülést. Az látszott rajta, hogy korábban elrepedt már belülről és most megkapta a lőteres ugribugrikat és feladta a harcot. Azonnal kiálltunk, nem tudtunk tovább menni. A jobb hátsó kerék elszabadult. Volt nálunk pótalkatrész, pont egy ilyen lengőkar is, volt szerszámunk is, de annyira összefeszült, hogy nem bírtuk lelazítani, nem tudtuk kicserélni.
 
Most sem SuperRallyztatok, ami érthető, hiszen nagyon sok gyorsaságit hagytatok ki…
Húsz perc fölött kaptunk volna, így nem folytattuk a versenyt. Lehet, hogy ez majd aszfalton hiányozni fog, de majd ha eljön az ideje, akkor rákészülünk az aszfaltos futamokra.

ez_egy_osszetett_sport_3
 
De most még murva van előttünk, az autón szétszedtünk mindent, kicseréltünk mindent, amit lehetett és kellett, száz százalékon szeretnénk menni előre!
 
Szoktál minden futam előtt tesztelni...
Igen. Ennek az autónak az az előnye, hogy végeredménye majdnem annyit megyünk vele, amennyit akarunk. Nyilván mi szabjuk meg a kilométereket. Próbálunk sok mindent kipróbálni.
 
A bajnokság tabelláját nézve, nem vagytok bent most az első tízben. Mik a célok?
Nyerni szeretnénk! Gyors autózással jól szerepelni!
Nálunk ez nagyon erős szempont és remélem, hogy Veszprémbe végre már sikerülni fog.
Az, hogy a bajnokságba hova érhetünk fel, ezt nagyon nehéz megjósolni. Remélem a következő versenyek jól fognak sikerülni és akkor tudunk pontokat is gyűjteni.
 
a csapat partnerei:

nem_fogjuk_magunkat_konnyen_adni_1





nem_fogjuk_magunkat_konnyen_adni_2





nem_fogjuk_magunkat_konnyen_adni_3





a_murva_bajnoksag_elerol_a_waldviertelre_3





nem_fogjuk_magunkat_konnyen_adni_4


menya_elsore_a_leggyorsabb_volt_1
Ez a hír most jelenik meg 2484. alkalommal
Share |
2015-05-16
Szombathely • rally ob
2015.05.15-17.
Országos Rallye Bajnokság 2015
ISEUM Rallye 2015
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k