|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Krózser Menyával beszélgettünk a bajnokság felén túl: Nem úgy indult a szezonod, ahogy azt elvártad Magadtól, ugye? Hát nem. Nem így készültünk…
Ez egy összetett sport, ezzel meg kell, hogy barátkozzak.
Az egri szezonnyitón, majd a miskolci futamon is több technikai gonddal küzdöttünk.
Aztán jött a murva, ahol még inkább jobbra számítottunk és alapvetõen nem jöttünk ki az elsõ gyorsról sem… Nekimentem egy traktorguminak és eltörött a bölcsõ…
A legutóbbi, fehérvári futamon az elsõ szakaszt megnyertük, aztán a második gyorsaságin kiestünk.
Ugyanolyan elánnal készülünk, ugyanúgy szeretnénk a sikert, mint korábban.
Mentálisan nagyon rossz, szerintem, hogy letréningezel egy versenyt és az elején elbúcsúzol, a legtöbb pályát nem is tudod versenytempóban teljesíteni…
Persze, ez sosem jó.
Szombathelyen mehettünk volna SuperRallyba, de nem voltam olyan helyzetben, hogy legyen értelme mennünk. Inkább a következõ futamra próbáltunk összpontosítani, aztán sikerült lemásolnunk a Székesfehérvár Rallye-n is ezt…
Tudni kell ezeket feldolgozni, hiszen a rally néha ilyen helyzetek elé is állítja az embert.
Megyünk elõre, nem hátra nézünk!
Az elsõ gyorsasági belsõ felvételén látszik: nagyon komolyan mentek a Mitsubishivel.
Elvileg ezek a pályák az R5-ös és S2000-es autóknak jobban fekszenek.
Azért a mi autónk is nagyon nagyon jó! Én még nem ültem ilyen R5-ös, S2000-es autóban, de a mi autónk tényleg jó, ezt azért mutatják az idõk is.
A második szakaszon eltört egy jobb hátsó lengõkarunk a hegesztésnél. Hogy most ez gyári hibás volt, vagy a már korábban kapott egy sérülést. Az látszott rajta, hogy korábban elrepedt már belülrõl és most megkapta a lõteres ugribugrikat és feladta a harcot. Azonnal kiálltunk, nem tudtunk tovább menni. A jobb hátsó kerék elszabadult. Volt nálunk pótalkatrész, pont egy ilyen lengõkar is, volt szerszámunk is, de annyira összefeszült, hogy nem bírtuk lelazítani, nem tudtuk kicserélni.
Most sem SuperRallyztatok, ami érthetõ, hiszen nagyon sok gyorsaságit hagytatok ki…
Húsz perc fölött kaptunk volna, így nem folytattuk a versenyt. Lehet, hogy ez majd aszfalton hiányozni fog, de majd ha eljön az ideje, akkor rákészülünk az aszfaltos futamokra.
De most még murva van elõttünk, az autón szétszedtünk mindent, kicseréltünk mindent, amit lehetett és kellett, száz százalékon szeretnénk menni elõre!
Szoktál minden futam elõtt tesztelni...
Igen. Ennek az autónak az az elõnye, hogy végeredménye majdnem annyit megyünk vele, amennyit akarunk. Nyilván mi szabjuk meg a kilométereket. Próbálunk sok mindent kipróbálni.
A bajnokság tabelláját nézve, nem vagytok bent most az elsõ tízben. Mik a célok?
Nyerni szeretnénk! Gyors autózással jól szerepelni!
Nálunk ez nagyon erõs szempont és remélem, hogy Veszprémbe végre már sikerülni fog.
Az, hogy a bajnokságba hova érhetünk fel, ezt nagyon nehéz megjósolni. Remélem a következõ versenyek jól fognak sikerülni és akkor tudunk pontokat is gyûjteni.
a csapat partnerei: Ez a hír most jelenik meg 2408. alkalommal
címkék: Krózser Menya, Buchholz János
2015.05.15-17.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.17-20.
részletes infóink 2024.10.18-20.
részletes infóink 2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |