Ez mindennél jobb!
Botka Dudu idén is a dobogóra szeretne állni
2011-10-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763383419
Napi oldal:
120876
Jelenleg:
941
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

ez_mindennel_jobb_4Botka Dávid, az új navigátorával az oldalán hamarosan a „szomszédoknál” rója a versenykilométereket, hiszen ők is rajthoz állnak a magyarok körében is igen nagy népszerűségnek örvendő Waldviertel Rallye-n. A versenyt megelőzően Duduval beszélgettem, hogy vajon mi várhat rájuk az osztrákoknál.

Miért pont a Waldviertel Rallye-n láthatunk legközelebb?
A korábbi évek tapasztalatai alapján tudjuk, hogy ez egy jó verseny szokott lenni, és ha minden igaz, akkor ez idén sem lesz másként! Tavaly is egész jó eredménnyel szerepeltünk, így most is hasonlóban reménykedünk. Már megkaptuk a rajtszámot is, miszerint az 5-össel fogunk indulni. Nagyon nagy nevek szerepelnek ezen a versenyen, de bízunk benne, hogy helyt tudunk állni!

ez_mindennel_jobb_1

Milyen eredménnyel lennél elégedett?
A pályabejárás most nehezebb lesz, mert idén korlátozva van a lehetőség, nem lehet annyit menni rajta, mint tavaly, de ettől függetlenül megpróbálunk 100 %-osan felkészülni. Idén három alkalommal lehet végigmenni a pályákon, abból kell megírni az itinert, és úgy, hogy az 100 %-os legyen. Meg lehet ezt oldani, csak tényleg nagyon oda kell figyelni az elejétől a végéig. A legtöbb gyorsasági szakasz tavaly is szerepelt a programban, csak akkor éppen ellenkező irányban mentünk rajta, így emiatt ez a „helyismeret” annyit jelent, hogy nagyjából képben leszünk azzal, hogy a pályának mely részén járunk éppen.

Új navigátorod lesz?
Igen, a korábbi navigátorom Szenner Zsolti fél évre külföldre utazott, így most Kismődi Endre ül majd mellettem. Bizonyára ez is egy szokatlan dolog lesz, hiszen vele még sosem versenyeztem együtt. Tapasztalt navigátorról van szó, hiszen a korábbi években Hideg Krisztiánnak navigált, úgyhogy ott is ment már sokat, valamint idén a pécsi futamon egy WRC-ben diktálta az itinert. Bízom benne, hogy jól tudunk majd mi is együttdolgozni és akkor nem lesz probléma!

ez_mindennel_jobb_2

Milyenek a verseny pályái?
Most elég furán van megcsinálva, mert bár a verseny murvásként van meghirdetve, mégis 60-40 arányban lesz a murva és az aszfalt, de ettől függetlenül, minden pályát csak murvagumival lehet teljesíteni. Nagyon sokat fog számítani, hogy ki milyen gumival fog odaállni. Bízom benne, hogy a mi „gumi-stratégiánk” jónak fog bizonyulni!

Mennyire befolyásolja majd az időjárás a „gumi-stratégiátokat”?
Eldönti egyből! :-) Mi úgy tervezzük, hogy olyan gumival megyünk majd, amilyen másnak nem lesz, és ebből lesz az előnyünk. Ha pedig az időjárás közbeszól, akkor borul a tervünk, így mi mindenképp száraz időt remélünk, mert az aszfaltos részeken szeretnénk nagyon gyorsak lenni. De ha eső lesz… akkor meg az lesz! Jó lesz úgy is, ez egy jó verseny lesz!

ez_mindennel_jobb_3

Milyen a mezőny?
Elég erős! Ha a nevezési listát megnézzük, akkor máris ott van az egyes rajtszámmal Prokop - aki a VB-n megy S2000-essel -, utána Harrach, Baumschlager, Gaßner... Nagyon nagy nevek!  Biztos, hogy emiatt nagyon jó lesz, mert ha köztük mi jó eredménnyel tudunk végezni, az egy óriási dolog lesz számunkra!

Bár már kérdeztem, konkrét válasz mégsem érkezett rá: milyen eredményt remélsz?
Tavaly végül az abszolút harmadik helyen végeztünk, hiszen Harrach-ot kizárták előlünk. Én most azt mondom, ha az első háromban benn leszünk, annak nagyon örülünk, és erre azért van is reális esélyünk. A legjobb eredmény pedig természetesen a győzelem lehetne! Nehéz most ezt így előre megmondani, nyilván én is jobban fogom látni az esélyeinket, ha már tudom, hogy hogyan sikerült a pályafelírás.

Milyen ez a Waldviertel Rallye? Jobb ez, mint egy magyar futam?
Sokkal! Ez mindennél jobb! Ahány versenyen voltam az életem során, ez az egyik legjobb, de erről bármelyik magyar versenyző hasonlóan vélekedik!

És miért jobb ez?
Már önmagában a rendezés! Vagy ott vannak a nézői pontok, ahol például egy speaker tájékoztatja/szórakoztatja az embereket a verseny során, bemondja az elhaladó autóban ülő páros nevét… Ráadásul nagyon jó pályákon zajlik a futam, és egy perc csúszás nem volt még sosem. Olyan minőségű murva utak vannak, mintha aszfalton mennénk. Aztán ahogyan a beíróba beérkezik az ember, már az VB-s szintű! Nagyon-nagyon tetszik az egész, nagyon sok mindent fel lehetne még sorolni!

Nem csak Ti, hanem több magyar páros is kinn lesz...
Igen, már össze is beszéltünk, hogy kik jönnek, ki merre lesz... Jó ez ilyenkor, mert kinn a magyarok is össze szoktak tartani!

Ez a hír most jelenik meg 4072. alkalommal
Share |
2011.10.28-29.
külföldi verseny
Rallye Waldviertel 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k