h i r d e t é s
Összes oldal:
753415903
Napi oldal:
69221
Jelenleg:
1039
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
61 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
4. |
Thierry Neuville |
|
29 |
5. |
Ott Tanak |
|
26 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
25 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
21 |
8. |
Martins Sesks |
|
8 |
9. |
Sami Pajari |
|
6 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Dávid, az új navigátorával az oldalán hamarosan a „szomszédoknál” rója a versenykilométereket, hiszen ők is rajthoz állnak a magyarok körében is igen nagy népszerűségnek örvendő Waldviertel Rallye-n. A versenyt megelőzően Duduval beszélgettem, hogy vajon mi várhat rájuk az osztrákoknál.
Miért pont a Waldviertel Rallye-n láthatunk legközelebb?
A korábbi évek tapasztalatai alapján tudjuk, hogy ez egy jó verseny szokott lenni, és ha minden igaz, akkor ez idén sem lesz másként! Tavaly is egész jó eredménnyel szerepeltünk, így most is hasonlóban reménykedünk. Már megkaptuk a rajtszámot is, miszerint az 5-össel fogunk indulni. Nagyon nagy nevek szerepelnek ezen a versenyen, de bízunk benne, hogy helyt tudunk állni!

Milyen eredménnyel lennél elégedett?
A pályabejárás most nehezebb lesz, mert idén korlátozva van a lehetőség, nem lehet annyit menni rajta, mint tavaly, de ettől függetlenül megpróbálunk 100 %-osan felkészülni. Idén három alkalommal lehet végigmenni a pályákon, abból kell megírni az itinert, és úgy, hogy az 100 %-os legyen. Meg lehet ezt oldani, csak tényleg nagyon oda kell figyelni az elejétől a végéig. A legtöbb gyorsasági szakasz tavaly is szerepelt a programban, csak akkor éppen ellenkező irányban mentünk rajta, így emiatt ez a „helyismeret” annyit jelent, hogy nagyjából képben leszünk azzal, hogy a pályának mely részén járunk éppen.
Új navigátorod lesz?
Igen, a korábbi navigátorom Szenner Zsolti fél évre külföldre utazott, így most Kismődi Endre ül majd mellettem. Bizonyára ez is egy szokatlan dolog lesz, hiszen vele még sosem versenyeztem együtt. Tapasztalt navigátorról van szó, hiszen a korábbi években Hideg Krisztiánnak navigált, úgyhogy ott is ment már sokat, valamint idén a pécsi futamon egy WRC-ben diktálta az itinert. Bízom benne, hogy jól tudunk majd mi is együttdolgozni és akkor nem lesz probléma!

Milyenek a verseny pályái?
Most elég furán van megcsinálva, mert bár a verseny murvásként van meghirdetve, mégis 60-40 arányban lesz a murva és az aszfalt, de ettől függetlenül, minden pályát csak murvagumival lehet teljesíteni. Nagyon sokat fog számítani, hogy ki milyen gumival fog odaállni. Bízom benne, hogy a mi „gumi-stratégiánk” jónak fog bizonyulni!
Mennyire befolyásolja majd az időjárás a „gumi-stratégiátokat”?
Eldönti egyből! :-) Mi úgy tervezzük, hogy olyan gumival megyünk majd, amilyen másnak nem lesz, és ebből lesz az előnyünk. Ha pedig az időjárás közbeszól, akkor borul a tervünk, így mi mindenképp száraz időt remélünk, mert az aszfaltos részeken szeretnénk nagyon gyorsak lenni. De ha eső lesz… akkor meg az lesz! Jó lesz úgy is, ez egy jó verseny lesz!

Milyen a mezőny?
Elég erős! Ha a nevezési listát megnézzük, akkor máris ott van az egyes rajtszámmal Prokop - aki a VB-n megy S2000-essel -, utána Harrach, Baumschlager, Gaßner... Nagyon nagy nevek! Biztos, hogy emiatt nagyon jó lesz, mert ha köztük mi jó eredménnyel tudunk végezni, az egy óriási dolog lesz számunkra!
Bár már kérdeztem, konkrét válasz mégsem érkezett rá: milyen eredményt remélsz?
Tavaly végül az abszolút harmadik helyen végeztünk, hiszen Harrach-ot kizárták előlünk. Én most azt mondom, ha az első háromban benn leszünk, annak nagyon örülünk, és erre azért van is reális esélyünk. A legjobb eredmény pedig természetesen a győzelem lehetne! Nehéz most ezt így előre megmondani, nyilván én is jobban fogom látni az esélyeinket, ha már tudom, hogy hogyan sikerült a pályafelírás.
Milyen ez a Waldviertel Rallye? Jobb ez, mint egy magyar futam?
Sokkal! Ez mindennél jobb! Ahány versenyen voltam az életem során, ez az egyik legjobb, de erről bármelyik magyar versenyző hasonlóan vélekedik!
És miért jobb ez?
Már önmagában a rendezés! Vagy ott vannak a nézői pontok, ahol például egy speaker tájékoztatja/szórakoztatja az embereket a verseny során, bemondja az elhaladó autóban ülő páros nevét… Ráadásul nagyon jó pályákon zajlik a futam, és egy perc csúszás nem volt még sosem. Olyan minőségű murva utak vannak, mintha aszfalton mennénk. Aztán ahogyan a beíróba beérkezik az ember, már az VB-s szintű! Nagyon-nagyon tetszik az egész, nagyon sok mindent fel lehetne még sorolni!
Nem csak Ti, hanem több magyar páros is kinn lesz...
Igen, már össze is beszéltünk, hogy kik jönnek, ki merre lesz... Jó ez ilyenkor, mert kinn a magyarok is össze szoktak tartani!
Ez a hír most jelenik meg 4051. alkalommal
külföldi verseny
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|