ŐSZI LADA TALÁLKOZÓ - 2025.10.19. - Mogyoród, Autós Mozi
Ez mindennél jobb!
Botka Dudu idén is a dobogóra szeretne állni
2011-10-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
790713711
Napi oldal:
57051
Jelenleg:
1592
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

ez_mindennel_jobb_4Botka Dávid, az új navigátorával az oldalán hamarosan a „szomszédoknál” rója a versenykilométereket, hiszen ők is rajthoz állnak a magyarok körében is igen nagy népszerűségnek örvendő Waldviertel Rallye-n. A versenyt megelőzően Duduval beszélgettem, hogy vajon mi várhat rájuk az osztrákoknál.

Miért pont a Waldviertel Rallye-n láthatunk legközelebb?
A korábbi évek tapasztalatai alapján tudjuk, hogy ez egy jó verseny szokott lenni, és ha minden igaz, akkor ez idén sem lesz másként! Tavaly is egész jó eredménnyel szerepeltünk, így most is hasonlóban reménykedünk. Már megkaptuk a rajtszámot is, miszerint az 5-össel fogunk indulni. Nagyon nagy nevek szerepelnek ezen a versenyen, de bízunk benne, hogy helyt tudunk állni!

ez_mindennel_jobb_1

Milyen eredménnyel lennél elégedett?
A pályabejárás most nehezebb lesz, mert idén korlátozva van a lehetőség, nem lehet annyit menni rajta, mint tavaly, de ettől függetlenül megpróbálunk 100 %-osan felkészülni. Idén három alkalommal lehet végigmenni a pályákon, abból kell megírni az itinert, és úgy, hogy az 100 %-os legyen. Meg lehet ezt oldani, csak tényleg nagyon oda kell figyelni az elejétől a végéig. A legtöbb gyorsasági szakasz tavaly is szerepelt a programban, csak akkor éppen ellenkező irányban mentünk rajta, így emiatt ez a „helyismeret” annyit jelent, hogy nagyjából képben leszünk azzal, hogy a pályának mely részén járunk éppen.

Új navigátorod lesz?
Igen, a korábbi navigátorom Szenner Zsolti fél évre külföldre utazott, így most Kismődi Endre ül majd mellettem. Bizonyára ez is egy szokatlan dolog lesz, hiszen vele még sosem versenyeztem együtt. Tapasztalt navigátorról van szó, hiszen a korábbi években Hideg Krisztiánnak navigált, úgyhogy ott is ment már sokat, valamint idén a pécsi futamon egy WRC-ben diktálta az itinert. Bízom benne, hogy jól tudunk majd mi is együttdolgozni és akkor nem lesz probléma!

ez_mindennel_jobb_2

Milyenek a verseny pályái?
Most elég furán van megcsinálva, mert bár a verseny murvásként van meghirdetve, mégis 60-40 arányban lesz a murva és az aszfalt, de ettől függetlenül, minden pályát csak murvagumival lehet teljesíteni. Nagyon sokat fog számítani, hogy ki milyen gumival fog odaállni. Bízom benne, hogy a mi „gumi-stratégiánk” jónak fog bizonyulni!

Mennyire befolyásolja majd az időjárás a „gumi-stratégiátokat”?
Eldönti egyből! :-) Mi úgy tervezzük, hogy olyan gumival megyünk majd, amilyen másnak nem lesz, és ebből lesz az előnyünk. Ha pedig az időjárás közbeszól, akkor borul a tervünk, így mi mindenképp száraz időt remélünk, mert az aszfaltos részeken szeretnénk nagyon gyorsak lenni. De ha eső lesz… akkor meg az lesz! Jó lesz úgy is, ez egy jó verseny lesz!

ez_mindennel_jobb_3

Milyen a mezőny?
Elég erős! Ha a nevezési listát megnézzük, akkor máris ott van az egyes rajtszámmal Prokop - aki a VB-n megy S2000-essel -, utána Harrach, Baumschlager, Gaßner... Nagyon nagy nevek!  Biztos, hogy emiatt nagyon jó lesz, mert ha köztük mi jó eredménnyel tudunk végezni, az egy óriási dolog lesz számunkra!

Bár már kérdeztem, konkrét válasz mégsem érkezett rá: milyen eredményt remélsz?
Tavaly végül az abszolút harmadik helyen végeztünk, hiszen Harrach-ot kizárták előlünk. Én most azt mondom, ha az első háromban benn leszünk, annak nagyon örülünk, és erre azért van is reális esélyünk. A legjobb eredmény pedig természetesen a győzelem lehetne! Nehéz most ezt így előre megmondani, nyilván én is jobban fogom látni az esélyeinket, ha már tudom, hogy hogyan sikerült a pályafelírás.

Milyen ez a Waldviertel Rallye? Jobb ez, mint egy magyar futam?
Sokkal! Ez mindennél jobb! Ahány versenyen voltam az életem során, ez az egyik legjobb, de erről bármelyik magyar versenyző hasonlóan vélekedik!

És miért jobb ez?
Már önmagában a rendezés! Vagy ott vannak a nézői pontok, ahol például egy speaker tájékoztatja/szórakoztatja az embereket a verseny során, bemondja az elhaladó autóban ülő páros nevét… Ráadásul nagyon jó pályákon zajlik a futam, és egy perc csúszás nem volt még sosem. Olyan minőségű murva utak vannak, mintha aszfalton mennénk. Aztán ahogyan a beíróba beérkezik az ember, már az VB-s szintű! Nagyon-nagyon tetszik az egész, nagyon sok mindent fel lehetne még sorolni!

Nem csak Ti, hanem több magyar páros is kinn lesz...
Igen, már össze is beszéltünk, hogy kik jönnek, ki merre lesz... Jó ez ilyenkor, mert kinn a magyarok is össze szoktak tartani!

Ez a hír most jelenik meg 4150. alkalommal
Share |
2011.10.28-29.
külföldi verseny
Rallye Waldviertel 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k