LCH Tavaszi LADA találkozó
Ezúttal a célig, na de addig...
Elek Pisti autózása mindenhol sikert aratott
2011-09-16
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684992858
Napi oldal:
93522
Jelenleg:
886
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Meglepő dolog, de Elek István a pályafutása során most először teljesítette a Mecsek Rallye-t a célig! Próbálkozásai már voltak, és bár most is majdnem ottmaradtak az orfűi gyors közepén, a verseny abból a szempontból sikeres volt számukra, hogy elérték a végét! Hogy milyen volt más szempontok alapján, arról Elek Istvánt kérdeztem.

ezuttal_a_celig_na_de_addig_7

Lassan már megszokottá válik, hogy veled a defektekről kell beszélgessek!
Igazából, ha azt nézzük, akkor vágjunk bele a végébe, mert defektünk most csak az utolsó - 24 km-es - gyorsasági végén volt. Nem igazán zavarta már ez a versenyzésünket, de nem úsztuk meg most sem, az igaz! Orfűn is volt kalandunk, de az nem defekt volt, hanem a parkolóban a szűk részben sikerült egy kicsit túlcifráznom a dolgokat és hozzácsaptam a bal hátsó kereket a szegélyhez és eltört a felnink! A gumit igazából utána leszedték róla, annak semmi baja nem lett!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_1

Nagyon látványosra vetted a figurát több helyen is!
Nem mondom, hogy nem mentünk úgy a versenyen, hogy az nem tetszett az embereknek! :-) Elkapott a hév néhol... vagy inkább túl sok helyen!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_4

Ezen a gyorson történt egy másik eset is veletek...
Ott igazából csak annyi történt, hogy akadályoztak minket, ami teljesen egy normális dolog, hiszen baleset történt. Mi ennek megfelelően megálltunk, aztán utána vártuk az időjóváírást, hiszen arról volt szó, hogy ilyen esetben majd átlagidőt kapunk. Mi lekapcsoltuk az ALS-t, feleslegesen nincs értelme koptatni a gumikat és az autót, és kigurultunk a gyorsaságiról. Amikor kiértünk, akkor mondták, hogy nem kapunk semmilyen átlagidőt, ez lesz az időnk! Elég probléma az számunkra, hogy volt egy felni törésünk, nem kell még plusz hozzá ez is. Gondolkoztunk azon is, hogy egyáltalán ezek után folytassuk-e a versenyt, majd utána jött a procedúra, mondtuk, hogy vegyék már figyelembe, hogy mennyit mentünk ott a következő körben, amikor már nem volt problémánk, de ők nem akartak ezzel foglalkozni. Végül 28 másodpercet jóváírták, és nem arról van szó, hogy ezen múlt volna számunkra a verseny, hanem maga a hozzáállás, hogy az milyen volt! Ez egy vicc! Olyan emberek döntenek rólunk, akik életükben nem fogtak még annyi pénzt a kezükben, amit mi egy-egy verseny alatt elköltünk, és fel sem fogják, hogy milyen kárt okoznak ezzel másnak.

ezuttal_a_celig_na_de_addig_3

Milyen volt maga a verseny?
A mecseki pályákért én sosem voltam oda, de ennek ellenére úgy is mondhatnánk, hogy ez volt az első Mecsek Rallye-m! Eddig kétszer indultam, mindkétszer másfél gyorsaságit mentem és most az orfűi parkolóban megint megvolt az esélyem erre a másfél gyorsra. Tovább tudtunk menni és végigcsináltuk a Mecsek Rallye-t. Nekem tetszett, annak ellenére is, hogy a külföldi versenyzők közül is sokan panaszkodtak, hogy milyen gyorsak a pályák. Én imádom, és én nagyon szeretek ilyen nagytempóval száguldozni! A verseny maga olyan szempontból nagyon jó volt, hogy minden pontosan zajlott, nem voltak késések. Ami nagyon bosszantó volt viszont, hogy a verseny rendezője ennyire nem készült fel a tömegre! Nem is tudom, hogy ezt hogyan képzelték! Egy normál futamra több biztonsági embert állítanak a pálya szélére, itt meg se szalagozás, se semmi nem volt! Meglepett ez, nem igazán tudtuk hová tenni!

Érdemes arról kérdezzelek, hogy hol végeztetek?
A versenyen a kategóriánkban az ötödik helyen végeztünk, és abszolútban a kilencediken, hiszen hátrébb csúsztunk egyet, de ennek már sok jelentősége nem volt. A 3. géposztályban, az éves bajnokságot nézve viszont ezzel az eredménnyel lecsúsztunk a dobogóról és csak a negyedikek lettünk. Ha nem csinálom ezt a butaságot, ezzel a felni töréssel... De itt inkább fejezzük is be a "ha"-val kezdődő elméleteket, hiszen sokan mondhatnák ugyanezt, akik így-úgy estek ki. Sok apróbb fordulaton múlott az, hogy nem végeztünk előrébb a bajnokságban.
Ennek jelentősége már nincs, ez az év ilyen volt!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_5

Van már arról elképzelésed, hogy hogyan tovább?
Persze, konkrét elképzeléseink vannak! Látjuk, hogyha nincs semmi probléma, akkor versenyképesek vagyunk. Látszik, hogy a murván egyértelműen nagyon gyorsak vagyunk, de aki engem ismer, az tudja, hogy a murva nekem sosem volt probléma. Aszfalton kell egy kicsit még gyorsulnunk! Ha minden jól megy, akkor idén még elmegyünk a Waldviertel Rallye-ra, a jövő éven meg már most dolgozunk! Lehet, hogy nem csak a hazai bajnokságban fogunk menni, hanem valamelyik szomszédos országéban is, de erről majd később!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_6

 

a csapat támogatói:

 a_veget_meg_megnyomjuk_1

a_veget_meg_megnyomjuk_2

a_veget_meg_megnyomjuk_3



a_veget_meg_megnyomjuk_4



a_veget_meg_megnyomjuk_5



a_veget_meg_megnyomjuk_6



a_veget_meg_megnyomjuk_7




a_veget_meg_megnyomjuk_8




a_veget_meg_megnyomjuk_9




a_veget_meg_megnyomjuk_10

Ez a hír most jelenik meg 4033. alkalommal
Share |
2011.09.09-11.
Intercontinental Rally Challenge 2011
CANON 45. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k