Lovász Paliék gyönyörű Mitsubishije az egyik legnépesebb kategória, a 3-as csoport 5. helyére hozta be a legénységet a szombathelyi ISEUM Rallye-n. Már a veszprémi pályabejárás közben sikerült elérni a pilótát egy kis emlékezésre.
Első nap két szakaszt teljesítettetek… az egyiken háromszor mentetek, a laktanya pedig körgyors volt.
A katlant nem szeretem valamiért, nem barátom. A Farkas erdő nagyon jó gyorsasági, de ott egy picit elgumiztuk magunkat az első körben a zárt gumival. Miután másodikra feltettük a jó gumit, fél percet javultunk magunkhoz képest. Az már aránylag jó idő volt, vállalható. Így kellett volna kezdenünk és akkor egy kicsit jobban álltunk volna a végén…
Másnap azért be-be találtatok…
Igen, mentünk jó időket is, közel voltunk a kategória elejéhez is. Így kellett volna kezdenünk. De ez valamiért nem megy nekünk. Ha egyből az elején tudnánk azt autózni, ami a második napokon meg, akkor tudnánk élvezni is az egészet. És akkor az lenne, amit szeretnénk…
Csepregen és a Katlanban is jöttek jó idők.
Elkezdtem fejben összerakni, hogy mit is kellene csinálni. Sokat beszélgettem másokkal, akik jobb időt mennek és próbálom azt csinálni, amit hallok. És a beállításokkal is utána kell mennünk.
Új gátlóink voltak, még nem lettek átszelepelve. Most már rendben vannak, majdnem egy napot tudtunk tesztelni a múlt héten. Alakulunk. Nekünk kellene az elején jobban ülni a kocsiban…
A mostani Veszprémi Rallye első napja megegyezik a decemberi Mikulás Rallye-val. Milyenek az emlékek?
Mentünk ott. A várpalotai szakaszt szeretem, jó kis gyorsasági. Valamiért a Jutaspuszta és a Kislőtér nem fekszik annyira, de majd most változtatunk rajta.
Úgy tudom, esik most az eső…
Jól tudod, hiszen mondtam :) Igen, ez teljesen keresztülhúzza az eddigi gumis stratégiát, nem tudom még, hogy milyen gumival kell majd mennünk. Majd megpróbáljuk kitalálni.