|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() ![]() Rafael Tamással, Rafival beszélgettünk a szezon előtt: Beszéljünk a korábbi évekről… Voltak különböző, de nagyon erős BMW-k, de mindig megváltál tőlük… Amikorra egy autóval már kezdtem tudni gyorsan menni, azt mindig megvették. Ez jellemzi a pályafutásomat.
Akkor a mostani autód is eladó?
Sajnos még nem megyünk úgy, ahogy lehetne, úgyhogy még biztosan marad :)
Szeretnénk már egyszer-kétszer gyorsan is menni vele.
![]() Ez az autó az az autó, ami dízel 1-es BMW-ként kezdte a pályafutását.
Igen. Azért esett erre a választásunk, mert homológ a karosszéria még sokáig. Amikor megvettük, akkor ez még számított, de most jelenleg a P csoportban már mindennel lehet menni, aminek ki van a négy kereke, hála Istennek.
Igazából csak a karosszériát vettük meg, nem volt alatta futómű és nem volt benne motor.
Mi aláraktunk egy komplett E93 M3 cuccot. Padon 339 lóerős. A gyár és a mi számításunk szerint is többnek kellene lennie, de ennyi.
Mennyivel másabb ezzel az autóval menni, mintha például egy jól ismert, szeretett E36-ban mozogna ez a motor?
Jobb, sokkal jobb a futóműve. Ez egy modern konstrukció. Sokkal jobb autó, mint egy E36-os. Nekem ez a meggyőződésem, habár az idők még nem támasztják ezt alá, de ezt nem a kocsi hibájának rovom fel.
![]() Szerintem már mész vele úgy, ahogy Rafi szokott, ahogy Rafitól elvárjuk…
Maradjunk annyiban, hogy ahol eddig kicsit bátrabban mentünk, ott azonnal leestünk az útról… :)
A murvát tanulnunk kell még…
Azt ugye tudni kell, hogy sokat mentél túrában, ahol csak aszfaltos futamok vannak, nagyon kevés tapasztalat van a murvás felülettel…
Életem legnagyobb hibája volt, hogy nem mentem eddig murván! Nagyon élvezzük!
Azonnal kedvencünk lett a jó minőségű murva és nem a veszprémi ugratók ugranak be, amikor azt mondom, hogy ezt szeretjük.
Az idei terveitek?
Teljes szezont szeretnénk már végre egy teljes szezont menni, és szeretnénk a tavalyi csorbát kiküszöbölni és a kategória élén szeretnénk végezni.
Nagy álmom, hogy elmondhassam, hogy a leggyorsabb kétkerékhajtású autó voltunk a mezőnyben. Részeredmények vannak, de a verseny végi győzelem még hiányzik.
![]() Az autó nagyon fekete… idén több matrica kerül rá?
Fel van levonózva duenhu-val :)
Sajnos az idei év sem a partnerek támadásáról szól. Az autón még nagyon sok hely van…
Szabó Balázzsal megyek, aki kicsit belekóstolt az Evo X világába, de visszajött :) Jó ez így nekünk! És reméljük másnak is! Jó lenne, ha minél több néző lenne kint.
Egerben találkozunk!
Ez a hír most jelenik meg 3311. alkalommal
![]() |