|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Rafael Tamással, Rafival beszélgettünk a szezon előtt: Beszéljünk a korábbi évekről… Voltak különböző, de nagyon erős BMW-k, de mindig megváltál tőlük… Amikorra egy autóval már kezdtem tudni gyorsan menni, azt mindig megvették. Ez jellemzi a pályafutásomat.
Akkor a mostani autód is eladó?
Sajnos még nem megyünk úgy, ahogy lehetne, úgyhogy még biztosan marad :)
Szeretnénk már egyszer-kétszer gyorsan is menni vele.
Ez az autó az az autó, ami dízel 1-es BMW-ként kezdte a pályafutását.
Igen. Azért esett erre a választásunk, mert homológ a karosszéria még sokáig. Amikor megvettük, akkor ez még számított, de most jelenleg a P csoportban már mindennel lehet menni, aminek ki van a négy kereke, hála Istennek.
Igazából csak a karosszériát vettük meg, nem volt alatta futómű és nem volt benne motor.
Mi aláraktunk egy komplett E93 M3 cuccot. Padon 339 lóerős. A gyár és a mi számításunk szerint is többnek kellene lennie, de ennyi.
Mennyivel másabb ezzel az autóval menni, mintha például egy jól ismert, szeretett E36-ban mozogna ez a motor?
Jobb, sokkal jobb a futóműve. Ez egy modern konstrukció. Sokkal jobb autó, mint egy E36-os. Nekem ez a meggyőződésem, habár az idők még nem támasztják ezt alá, de ezt nem a kocsi hibájának rovom fel.
Szerintem már mész vele úgy, ahogy Rafi szokott, ahogy Rafitól elvárjuk…
Maradjunk annyiban, hogy ahol eddig kicsit bátrabban mentünk, ott azonnal leestünk az útról… :)
A murvát tanulnunk kell még…
Azt ugye tudni kell, hogy sokat mentél túrában, ahol csak aszfaltos futamok vannak, nagyon kevés tapasztalat van a murvás felülettel…
Életem legnagyobb hibája volt, hogy nem mentem eddig murván! Nagyon élvezzük!
Azonnal kedvencünk lett a jó minőségű murva és nem a veszprémi ugratók ugranak be, amikor azt mondom, hogy ezt szeretjük.
Az idei terveitek?
Teljes szezont szeretnénk már végre egy teljes szezont menni, és szeretnénk a tavalyi csorbát kiküszöbölni és a kategória élén szeretnénk végezni.
Nagy álmom, hogy elmondhassam, hogy a leggyorsabb kétkerékhajtású autó voltunk a mezőnyben. Részeredmények vannak, de a verseny végi győzelem még hiányzik.
Az autó nagyon fekete… idén több matrica kerül rá?
Fel van levonózva duenhu-val :)
Sajnos az idei év sem a partnerek támadásáról szól. Az autón még nagyon sok hely van…
Szabó Balázzsal megyek, aki kicsit belekóstolt az Evo X világába, de visszajött :) Jó ez így nekünk! És reméljük másnak is! Jó lenne, ha minél több néző lenne kint.
Egerben találkozunk!
Ez a hír most jelenik meg 3146. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |