LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Feszített tempóban
Tesókám, keveset használtad a féket
2014-06-25
interjú és videó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770057076
Napi oldal:
4467
Jelenleg:
1573
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

feszitett_tempoban_1

Egy év kimaradt és most újra futamgyőzelmet ünnepelhetett a ŠKODA Rally Team Hungaria csapata. A versenyről beszélgettünk a navigátorral, Igor Bacigállal:


thumb_feszitett_tempoban_2Találkoztunk a teszten és akkor épp egy vadonatúj gátlót hozott az osztrák mérnök. Mit lehet tudni erről?
Mindenki azt hiszi, hogy nem fejlesztenek, de ez is bizonyítja, hogy ez nem így van. Nem csak a gátlók beállítása és a rugók és segédrugók feszítésével lehet játszani, hanem a gátló lamellázásával is. Walter Illmer a ŠKODA gyári csapatában is dolgozott, mindig kitalál valamit. Készített most egy új gátlót. magas rugóút mellett puha, de egyben stabil is az autó. Mintha párnákon közlekedtünk volna, miközben nagyon jó volt a menni az autóval, az ugratókon is nagyon szépen mozog vele a Fabia.
 
Ezt éreztétek is?
Mindenképpen!
 
De nem hiszem, hogy csak ezen múlott a győzelmetek.
Komoly csatában nyertetek.
Igazából meglepődtem az első kör után. Sokat nézek VB futamok összefoglalóját, ott mindig látszik és panaszkodnak is, hogy milyen elöl menni és takarítani. Azt gondoltam, hogy most is ez van, hiszen a 6.-7. autó után már egyértelműen tisztább a pálya. Legalábbis a világbajnokságon ezt mondják, de ez tényleg így is van. Mi is huszonmásodperccel mentünk a második körben - immár a letisztított pályán - gyorsabban. 
A kollégák hátulról, főleg Menyáék, nagyon ügyesen és gyorsan közlekedtek már az első körben is.
Igazából aszfalton vártam jó eredményt a Mitsubishiktől, a Super2000-es autó előnyein murván jobban előjönnek. 

Tesókám, keveset használtad a féket...
 
Feszített tempóban autóztunk. Reméltük másnap, hogy ha kevéssel is, de az élre tudunk állni a végére. Menyáéknak gondjaik voltak, ezért is lett nagyobb a különbség, de Duduék is nagyon komolyakat autóztak a végére.
A PowerStage-en nagyon keményen mentek ők is, Kazár Mikiék is. Jól felszívták magukat a végére :)
 
Jó a meccs és szerintem ezt nem csak én mondom! Bárkit megkérdezel, mindenki ezt mondja! 
Közel vagyunk egymáshoz. Ugyan most talán csak 3 páros tudott szakaszt nyerni, mégis nagyon közel autóztunk egymáshoz.

feszitett_tempoban_3
 
A verseny is jó volt. 
A különböző talajtípus közötti váltás nem okozhatott és nem is okozott gondot az osztrák csapatnak, ugye?
Legutóbb a spanyol VB futamon voltak, tudják, hogy mi ez. De azt gondolom, az első tíz csapatból ez manapság már senkinek sem okoz gondot. És nem is kell hozzá másfél óra.
 
Mindig nehezebb aszfaltról murvára építeni az autót, úgyhogy azt hiszem ez is jól ki lett találva. A sok aljavédelmet kell felszerelni, sokkal több alkatrész, főleg védelmi dolgok, kerülnek fel az autókra, így szinte csak leszerelni kellett. És persze kicserélni majdnem mindent... :)
 
Nekem nagyon tetszett a SuperSpeciál is! A gyorsaságikon is nagyon sok néző volt kint.
Én nagyon ritkán nézek fel, de ez nekem is feltűnt. Úgyhogy tényleg sokan lehettek.
A szervezésre is tízest adnék, minden ki volt találva. Hat különböző szakasz volt.
Nekem, aki átírja mindig az itinert, ez nehezítés volt, de szívesen tettem, jó volt ezeken a különböző szakaszokon versenyezni. Mindkét nap külön-külön is változatosak voltak a gyorsok.

feszitett_tempoban_4
 
Nemrég került ki a Veszprém Rallye kiírása.
Támadni kell ott is, ugye?
Nem mi nyertük a murvás napot és most teljesen murvás futam vár ránk, tehát nem lehetünk nyugodtak.
 
Másodiknak fogunk megint rajtolni, az első két szakaszon megint mi visszük a söprűt, szerintem sokat be fogunk spajzolni a második napra.
Aki gyors volt az első nap, az a másnapon lesz kicsit hátrányba. Kíváncsi vagyok ki fog, vagy ki mer majd taktikázni és azért kicsit lassabban menni, hogy másnap ne legyen hátrányban. Szerintem ez is érdekessége lesz a veszprémi futamnak.
Mi akármennyire  is fogjuk nyomni már az elejétől, nem fogunk tudni a leggyorsabbak lenni a tiszta pályán, úgyhogy lesz miért harcolnunk másnap is. Szerintem nem ugyanaz lesz a végeredménye a futamnak, mint ahogy az első nap végén állni fog a sorrend.

feszitett_tempoban_5
 
Én különben sem szeretek elől rajtolni.
Szeretem, ha a beíróban már tudok időket nézni, összehasonlítani.
 
Mi is nagyon várjuk a versenyt!
Van még valami, amiről beszéljünk?
Szeretném még elmondani azt, amit Norbi is elmondott a céldobogón:
Nagyon nagy dolognak tartom, tartjuk, hogy egy város melléáll a kedvenc sportunknak és ilyen odaadással támogatja. A szervizpark bent volt a város közepén, a superspeciál miatt lezártak egy főutcát. Rengeteg ember volt a városban is, a pályák mellett is.
A város nagyon okosan támogatta ezt a futamot és biztos vagyok benne, hogy nem csak áldozat volt ez a város részéről, hanem egy megtérülő befektetés is. Nagyon jó dolog, hogy felismerték, ha invesztálnak egy ilyen rendezvénybe, az meg is térülhet, hosszabbtávon is.
Remélem, hogy a városvezetés is elégedett volt, csakúgy, mint ahogy mi versenyzők elégedettek lehetünk.
Mindenhol a világon így van ez és örülök, hogy nálunk is kezd így működni.
 
 feszitett_tempoban_6

 

Ez a hír most jelenik meg 5004. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k