h i r d e t é s
Összes oldal:
785240429
Napi oldal:
131734
Jelenleg:
2205
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1091 |
2. |
Balassa Balázs |
|
1006 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
926 |
4. |
Rási László |
|
824 |
5. |
Csáki Ottó |
|
752 |
6. |
Somogyi Máté |
|
732 |
7. |
Nagy Balázs |
|
712 |
8. |
Varga Zalán |
|
702 |
9. |
Halmai Péter |
|
692 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
4. |
Ott Tanak |
|
180 |
5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
9. |
Sami Pajari |
|
56 |
1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
7. |
Mille Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Kakuszi Csabával beszélgettünk, két apropója is volt a
A harmadik verseny jön, ami a nevetekhez kötődik… Maxx Rally Miskolc, Karpackie Rallye Bükfürdő és most PRINCE Rallye Veszprém...
A kisdobos ahol tud segít?
A PRINCE Beer egy saját márkás termékünk, a saját receptünk alapján gyártatjuk több országban is ezt a sört. Belgiumban fél literes PET palackban készül, Lengyelországban és Németországban dobozos verziója készül a PRINCE sörnek.
2002 óta vagyunk a magyar piacon. Áruljuk Szlovákiában és Lengyelországban is.
Lengyelországban a KARPACKIE sörgyárban készítik, mely sörnek mi vagyunk a magyarországi kizárólagos forgalmazója.
A PRINCE Beer-t Magyarországon a multikban már lehet kapni és a kiskereskedelemben is már több, mint 2000 elárusító helyen beszerezhető
Markó Tibivel már régóta gyümölcsöző a kapcsolatunk, KARPACKIE Rallye-nak neveztük a korábbi szombathelyi és a mostani bükfürdői futamot is. Azt gondoljuk, hogy ez nagyban segítette, hogy a KARPACKIE nevet itthon megismerték. Azt gondoljuk, hogy egy verseny névadójának lenni sokkal többet jelent, sokkal több emberhez eljut, mint az autókon egy-két matrica.

Valószínűleg elég meleg lesz a hétvégén, biztos vagyok benne, hogy jót fog tenni a nézőknek egy két pohár sör…
Valamilyen ajándékkal is kedveskedtek a benevezett csapatoknak, ha jól tudom?
A legutóbbi futamon 4 darabos csomagban kaptak a KARPACKIE sörből a nevezők, csak hogy legyen valami kóstoló és legyen fogalmuk a KARPACKIE íz világáról. Most hasonló kedvességgel szeretnénk szolgálni a csapatoknak. 6 darabos csomagban kapnak majd a belga készítésű sörből. Egyébként ezt az 5%-os ital egy 1750 óta létező családi sörfőzdében készül.
Miután így lehűtöttük a rallyongókat, van egy másik híred is, ami azt gondolom mindenkit lázba hoz majd. Nyílt titok volt, hogy azon dolgoztok, hogy egy S2000-es autóba ülhessetek.
Igen! Úgy tűnik realizálódott az álmunk és másfél év 'pihenés' után, ami természetesen nagyon sok munkával telt, végre valóban itt van az új autónk: egy vadonatúj Ford Fiesta S2000.

Magyarországon nem volt még ilyen autó. Mesélj róla!
Egy szlovák céggel közösen vásároltuk, tőlük béreljük. Mi szervizeljük az autót és a magyar bajnoki futamok mellett szeretnénk néhány külföldi futamon is elindulni.
Az autó 0 kilométeres. Nálunk lesz, mi fogjuk szervizelni, de a csehekkel közös projektben megy, bérbeadó.
Említetted a külföldi versenyeket… Mik vannak tervben?
Volt szó a német VB futamról, de aztán a versenynaptárak ütköznek, az kimarad. Van egy lengyel versenyünk, ahol már korábban is mentünk a Clióval és talán az ősszel kimegyünk a Catalunya-ra, az tetszett nekünk tavaly, mikor kint voltunk nézelődni.
Volt szerencsém versenytempóban látni ilyen versenyautókat. Minden porcikájukban a versenyre teremtődtek.
Amikor elkészült az autó karosszériája és az M-Sportnál a szervizeseinkkel együtt összerakták, akkor utána mehettünk vele egy kört. A teszt csütörtökön délután lesz, szeretnénk vele a lehető legtöbbet menni.
Van egy mérnökünk Angliából, aki a Clio-val történő versenyzésünket is segítette. Ő volt a Renaultnál a főmérnök, de az M-Sportnál mindenki ismerte, Malcolm Wilsonnak csapatfőnöke is volt anno, mikor versenyzett. Nagyon nagy a respectje az angoloknál is. Futómű specialista, biztos vagyok benne, hogy tökéletes beállításokkal fogunk odaállni a rajthoz.
Az autó motorjának karakterisztikája hasonló az S1600-as autókhoz. Mit vársz Magatoktól a bemutatkozó futamotokon?
Jó lenne odakerülni az elejéhez. De mindenképp kivárásra fogunk autózni, próbálunk vele majd spórolni, nem szeretnénk az első versenyen megkarcolni. De azért azt sem akarjuk, hogy kifütyüljenek a nézők…
Ez a hír most jelenik meg 9220. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|