h i r d e t é s
Összes oldal:
684936713
Napi oldal:
37377
Jelenleg:
1392
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Kakuszi Csabával beszélgettünk, két apropója is volt a
A harmadik verseny jön, ami a nevetekhez kötődik… Maxx Rally Miskolc, Karpackie Rallye Bükfürdő és most PRINCE Rallye Veszprém...
A kisdobos ahol tud segít?
A PRINCE Beer egy saját márkás termékünk, a saját receptünk alapján gyártatjuk több országban is ezt a sört. Belgiumban fél literes PET palackban készül, Lengyelországban és Németországban dobozos verziója készül a PRINCE sörnek.
2002 óta vagyunk a magyar piacon. Áruljuk Szlovákiában és Lengyelországban is.
Lengyelországban a KARPACKIE sörgyárban készítik, mely sörnek mi vagyunk a magyarországi kizárólagos forgalmazója.
A PRINCE Beer-t Magyarországon a multikban már lehet kapni és a kiskereskedelemben is már több, mint 2000 elárusító helyen beszerezhető
Markó Tibivel már régóta gyümölcsöző a kapcsolatunk, KARPACKIE Rallye-nak neveztük a korábbi szombathelyi és a mostani bükfürdői futamot is. Azt gondoljuk, hogy ez nagyban segítette, hogy a KARPACKIE nevet itthon megismerték. Azt gondoljuk, hogy egy verseny névadójának lenni sokkal többet jelent, sokkal több emberhez eljut, mint az autókon egy-két matrica.
Valószínűleg elég meleg lesz a hétvégén, biztos vagyok benne, hogy jót fog tenni a nézőknek egy két pohár sör…
Valamilyen ajándékkal is kedveskedtek a benevezett csapatoknak, ha jól tudom?
A legutóbbi futamon 4 darabos csomagban kaptak a KARPACKIE sörből a nevezők, csak hogy legyen valami kóstoló és legyen fogalmuk a KARPACKIE íz világáról. Most hasonló kedvességgel szeretnénk szolgálni a csapatoknak. 6 darabos csomagban kapnak majd a belga készítésű sörből. Egyébként ezt az 5%-os ital egy 1750 óta létező családi sörfőzdében készül.
Miután így lehűtöttük a rallyongókat, van egy másik híred is, ami azt gondolom mindenkit lázba hoz majd. Nyílt titok volt, hogy azon dolgoztok, hogy egy S2000-es autóba ülhessetek.
Igen! Úgy tűnik realizálódott az álmunk és másfél év 'pihenés' után, ami természetesen nagyon sok munkával telt, végre valóban itt van az új autónk: egy vadonatúj Ford Fiesta S2000.
Magyarországon nem volt még ilyen autó. Mesélj róla!
Egy szlovák céggel közösen vásároltuk, tőlük béreljük. Mi szervizeljük az autót és a magyar bajnoki futamok mellett szeretnénk néhány külföldi futamon is elindulni.
Az autó 0 kilométeres. Nálunk lesz, mi fogjuk szervizelni, de a csehekkel közös projektben megy, bérbeadó.
Említetted a külföldi versenyeket… Mik vannak tervben?
Volt szó a német VB futamról, de aztán a versenynaptárak ütköznek, az kimarad. Van egy lengyel versenyünk, ahol már korábban is mentünk a Clióval és talán az ősszel kimegyünk a Catalunya-ra, az tetszett nekünk tavaly, mikor kint voltunk nézelődni.
Volt szerencsém versenytempóban látni ilyen versenyautókat. Minden porcikájukban a versenyre teremtődtek.
Amikor elkészült az autó karosszériája és az M-Sportnál a szervizeseinkkel együtt összerakták, akkor utána mehettünk vele egy kört. A teszt csütörtökön délután lesz, szeretnénk vele a lehető legtöbbet menni.
Van egy mérnökünk Angliából, aki a Clio-val történő versenyzésünket is segítette. Ő volt a Renaultnál a főmérnök, de az M-Sportnál mindenki ismerte, Malcolm Wilsonnak csapatfőnöke is volt anno, mikor versenyzett. Nagyon nagy a respectje az angoloknál is. Futómű specialista, biztos vagyok benne, hogy tökéletes beállításokkal fogunk odaállni a rajthoz.
Az autó motorjának karakterisztikája hasonló az S1600-as autókhoz. Mit vársz Magatoktól a bemutatkozó futamotokon?
Jó lenne odakerülni az elejéhez. De mindenképp kivárásra fogunk autózni, próbálunk vele majd spórolni, nem szeretnénk az első versenyen megkarcolni. De azért azt sem akarjuk, hogy kifütyüljenek a nézők…
Ez a hír most jelenik meg 9062. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|