|
h i r d e t é s
Összes oldal:
794710585
Napi oldal:
43390
Jelenleg:
884
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Kakuszi Csabával beszélgettünk, két apropója is volt a
A harmadik verseny jön, ami a nevetekhez kötődik… Maxx Rally Miskolc, Karpackie Rallye Bükfürdő és most PRINCE Rallye Veszprém...
A kisdobos ahol tud segít?
A PRINCE Beer egy saját márkás termékünk, a saját receptünk alapján gyártatjuk több országban is ezt a sört. Belgiumban fél literes PET palackban készül, Lengyelországban és Németországban dobozos verziója készül a PRINCE sörnek.
2002 óta vagyunk a magyar piacon. Áruljuk Szlovákiában és Lengyelországban is.
Lengyelországban a KARPACKIE sörgyárban készítik, mely sörnek mi vagyunk a magyarországi kizárólagos forgalmazója.
A PRINCE Beer-t Magyarországon a multikban már lehet kapni és a kiskereskedelemben is már több, mint 2000 elárusító helyen beszerezhető
Markó Tibivel már régóta gyümölcsöző a kapcsolatunk, KARPACKIE Rallye-nak neveztük a korábbi szombathelyi és a mostani bükfürdői futamot is. Azt gondoljuk, hogy ez nagyban segítette, hogy a KARPACKIE nevet itthon megismerték. Azt gondoljuk, hogy egy verseny névadójának lenni sokkal többet jelent, sokkal több emberhez eljut, mint az autókon egy-két matrica.

Valószínűleg elég meleg lesz a hétvégén, biztos vagyok benne, hogy jót fog tenni a nézőknek egy két pohár sör…
Valamilyen ajándékkal is kedveskedtek a benevezett csapatoknak, ha jól tudom?
A legutóbbi futamon 4 darabos csomagban kaptak a KARPACKIE sörből a nevezők, csak hogy legyen valami kóstoló és legyen fogalmuk a KARPACKIE íz világáról. Most hasonló kedvességgel szeretnénk szolgálni a csapatoknak. 6 darabos csomagban kapnak majd a belga készítésű sörből. Egyébként ezt az 5%-os ital egy 1750 óta létező családi sörfőzdében készül.
Miután így lehűtöttük a rallyongókat, van egy másik híred is, ami azt gondolom mindenkit lázba hoz majd. Nyílt titok volt, hogy azon dolgoztok, hogy egy S2000-es autóba ülhessetek.
Igen! Úgy tűnik realizálódott az álmunk és másfél év 'pihenés' után, ami természetesen nagyon sok munkával telt, végre valóban itt van az új autónk: egy vadonatúj Ford Fiesta S2000.

Magyarországon nem volt még ilyen autó. Mesélj róla!
Egy szlovák céggel közösen vásároltuk, tőlük béreljük. Mi szervizeljük az autót és a magyar bajnoki futamok mellett szeretnénk néhány külföldi futamon is elindulni.
Az autó 0 kilométeres. Nálunk lesz, mi fogjuk szervizelni, de a csehekkel közös projektben megy, bérbeadó.
Említetted a külföldi versenyeket… Mik vannak tervben?
Volt szó a német VB futamról, de aztán a versenynaptárak ütköznek, az kimarad. Van egy lengyel versenyünk, ahol már korábban is mentünk a Clióval és talán az ősszel kimegyünk a Catalunya-ra, az tetszett nekünk tavaly, mikor kint voltunk nézelődni.
Volt szerencsém versenytempóban látni ilyen versenyautókat. Minden porcikájukban a versenyre teremtődtek.
Amikor elkészült az autó karosszériája és az M-Sportnál a szervizeseinkkel együtt összerakták, akkor utána mehettünk vele egy kört. A teszt csütörtökön délután lesz, szeretnénk vele a lehető legtöbbet menni.
Van egy mérnökünk Angliából, aki a Clio-val történő versenyzésünket is segítette. Ő volt a Renaultnál a főmérnök, de az M-Sportnál mindenki ismerte, Malcolm Wilsonnak csapatfőnöke is volt anno, mikor versenyzett. Nagyon nagy a respectje az angoloknál is. Futómű specialista, biztos vagyok benne, hogy tökéletes beállításokkal fogunk odaállni a rajthoz.
Az autó motorjának karakterisztikája hasonló az S1600-as autókhoz. Mit vársz Magatoktól a bemutatkozó futamotokon?
Jó lenne odakerülni az elejéhez. De mindenképp kivárásra fogunk autózni, próbálunk vele majd spórolni, nem szeretnénk az első versenyen megkarcolni. De azért azt sem akarjuk, hogy kifütyüljenek a nézők…
Ez a hír most jelenik meg 9242. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|