Fischer Dani Isztambulban
IRC futam előtt
2008-04-02
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
808272073
Napi oldal:
181738
Jelenleg:
1465
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Fischer Dani igazoltan lesz távol az Eger Rallye-tól: IRC-zni megy.

- Hová is mentek?
- Törökországba. Ez egy IRC és EB futam lesz, tavaly is voltunk ezen. Igaz, hogy más volt a neve, de tulajdonképpen ugyanez volt.
Épp ezért most talán egyszerűbb dolgunk lesz, mert már végigjártuk a pályákat egyszer, minden nehézséget kitapasztaltunk már.

- Tavaly hogy ment ez a verseny?
- Sajnos akkor egy gömbfej eltört az autón, és csak szuperraliban tudtuk befejezni. Viszont volt egy tizenöt fős Fiesta csapat, amit egy komoly válogatás után alakítottak meg. Azt az autót, amivel én versenyzem, majdnem, hogy a törökök fejlesztették. Nagyon nagy kultúrája van ott ennek, és nagy tapasztalatuk van ebben, és 350 ember közül kiválogatták a legjobbat, akik versenyezhettek ezekkel a kocsikkal, és sikerült közöttük második időket autózni, csak sajnos volt ez a műszaki hibánk, és ezért kényszerültünk feladni a versenyt.

- Most bizonyítani szeretnél, vagy tetszett ennyire ez a verseny?
- Egyáltalán nem a bizonyításról van szó, csak szeretnénk megtudni, hogy ha végig tudok menni, akkor hová tudnék beérni ebben a mezőnyben. Természetesen most már változott ez a tizenöt ember, és nem is tudom, hogy kik lesznek. De a verseny valóban nagyon tetszett, nagyon jól szervezett volt minden, és jók voltak a pályák, ezért mondtam, hogy próbáljuk meg megint.

- Aki még nem volt kint ezen a versenyen, annak tudnád valamelyik itthoni futamhoz hasonlítani az ottani gyorsokat?
- Nem igazán. Ezek elég tempós, széles pályák, viszont nagy kövek vannak rajta. Teljesen más gumit is kell használni, és egy kicsit más technikát is, mégis úgy érzem, sikerült akkor eltalálnom, hogy hogyan kell rajta menni.

- Mesélj egy kicsit az autódról!
- Ez egy 2006-os autó, abban az évben decemberben mentünk először az autóval, az osztrák Wald4tel Rallye-n. Ez egy nullkilométeres autóból épített versenyautó, az M-Sport cuccaiból szinte az első csavartól az utolsóig. Én azt mondom, hogy a legjobb ilyen N/3-as kocsik közé tartozik. A többi ilyen kategóriájú autót nem adataiban veri meg, tehát nem gyorsulásban, vagy súlyban, hanem összetételben. A kanyarodása, az autó terelhetősége hibátlan.

- Idén a törökországi lesz az első versenyed lesz, mik a távolabbi terveid?
- Konkrétat egyelőre nem tudok. Ha minden jól megy, szeretnénk minél több ilyen futamon részt venni, és minél jobb helyezést elérni.

- Ez azt jelenti, hogy csak az IRC-ben indulsz?
- Vagy IRC, vagy EB. Tavaly voltam még egy görög EB futamon is, és szeretnénk idén oda is visszamenni, és amit csak lehet, be szeretnénk iktatni a naptárunkba.

- A magyar bajnokságban nem is indulsz?
- Tavaly mentünk a Mikulás Ralin, és az egy kis hazai lehetőség volt, mert azt mondták, hogy megérdemeljük, úgyhogy azon ott voltunk. Idén sem nagyon tervezzük, nekünk inkább az az érdekeltség, hogy kint próbálkozzunk.

- Nektek, vagy a szponzoroknak?
- Is-is. 

- Mennyire biztos a hétteretek? Persze nem összegre gondolok, de mennyire biztosított a versenyzésetek ebben az évben?
- Egy komplett év az IRC-ben, vagy az EB-n nagyon húzós lenne, és elég nehéz is lenne kivitelezni. Ha hat versenyen indulunk, azt már értékelik, szeretnénk megcélozni ezt a hat versenyt.

Ez a hír most jelenik meg 3205. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k