Fischer Dani Isztambulban
IRC futam előtt
2008-04-02
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765670148
Napi oldal:
119039
Jelenleg:
1297
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Fischer Dani igazoltan lesz távol az Eger Rallye-tól: IRC-zni megy.

- Hová is mentek?
- Törökországba. Ez egy IRC és EB futam lesz, tavaly is voltunk ezen. Igaz, hogy más volt a neve, de tulajdonképpen ugyanez volt.
Épp ezért most talán egyszerűbb dolgunk lesz, mert már végigjártuk a pályákat egyszer, minden nehézséget kitapasztaltunk már.

- Tavaly hogy ment ez a verseny?
- Sajnos akkor egy gömbfej eltört az autón, és csak szuperraliban tudtuk befejezni. Viszont volt egy tizenöt fős Fiesta csapat, amit egy komoly válogatás után alakítottak meg. Azt az autót, amivel én versenyzem, majdnem, hogy a törökök fejlesztették. Nagyon nagy kultúrája van ott ennek, és nagy tapasztalatuk van ebben, és 350 ember közül kiválogatták a legjobbat, akik versenyezhettek ezekkel a kocsikkal, és sikerült közöttük második időket autózni, csak sajnos volt ez a műszaki hibánk, és ezért kényszerültünk feladni a versenyt.

- Most bizonyítani szeretnél, vagy tetszett ennyire ez a verseny?
- Egyáltalán nem a bizonyításról van szó, csak szeretnénk megtudni, hogy ha végig tudok menni, akkor hová tudnék beérni ebben a mezőnyben. Természetesen most már változott ez a tizenöt ember, és nem is tudom, hogy kik lesznek. De a verseny valóban nagyon tetszett, nagyon jól szervezett volt minden, és jók voltak a pályák, ezért mondtam, hogy próbáljuk meg megint.

- Aki még nem volt kint ezen a versenyen, annak tudnád valamelyik itthoni futamhoz hasonlítani az ottani gyorsokat?
- Nem igazán. Ezek elég tempós, széles pályák, viszont nagy kövek vannak rajta. Teljesen más gumit is kell használni, és egy kicsit más technikát is, mégis úgy érzem, sikerült akkor eltalálnom, hogy hogyan kell rajta menni.

- Mesélj egy kicsit az autódról!
- Ez egy 2006-os autó, abban az évben decemberben mentünk először az autóval, az osztrák Wald4tel Rallye-n. Ez egy nullkilométeres autóból épített versenyautó, az M-Sport cuccaiból szinte az első csavartól az utolsóig. Én azt mondom, hogy a legjobb ilyen N/3-as kocsik közé tartozik. A többi ilyen kategóriájú autót nem adataiban veri meg, tehát nem gyorsulásban, vagy súlyban, hanem összetételben. A kanyarodása, az autó terelhetősége hibátlan.

- Idén a törökországi lesz az első versenyed lesz, mik a távolabbi terveid?
- Konkrétat egyelőre nem tudok. Ha minden jól megy, szeretnénk minél több ilyen futamon részt venni, és minél jobb helyezést elérni.

- Ez azt jelenti, hogy csak az IRC-ben indulsz?
- Vagy IRC, vagy EB. Tavaly voltam még egy görög EB futamon is, és szeretnénk idén oda is visszamenni, és amit csak lehet, be szeretnénk iktatni a naptárunkba.

- A magyar bajnokságban nem is indulsz?
- Tavaly mentünk a Mikulás Ralin, és az egy kis hazai lehetőség volt, mert azt mondták, hogy megérdemeljük, úgyhogy azon ott voltunk. Idén sem nagyon tervezzük, nekünk inkább az az érdekeltség, hogy kint próbálkozzunk.

- Nektek, vagy a szponzoroknak?
- Is-is. 

- Mennyire biztos a hétteretek? Persze nem összegre gondolok, de mennyire biztosított a versenyzésetek ebben az évben?
- Egy komplett év az IRC-ben, vagy az EB-n nagyon húzós lenne, és elég nehéz is lenne kivitelezni. Ha hat versenyen indulunk, azt már értékelik, szeretnénk megcélozni ezt a hat versenyt.

Ez a hír most jelenik meg 3135. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k