SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Fischer Dani Isztambulban
IRC futam előtt
2008-04-02
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
774022689
Napi oldal:
73349
Jelenleg:
735
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Fischer Dani igazoltan lesz távol az Eger Rallye-tól: IRC-zni megy.

- Hová is mentek?
- Törökországba. Ez egy IRC és EB futam lesz, tavaly is voltunk ezen. Igaz, hogy más volt a neve, de tulajdonképpen ugyanez volt.
Épp ezért most talán egyszerűbb dolgunk lesz, mert már végigjártuk a pályákat egyszer, minden nehézséget kitapasztaltunk már.

- Tavaly hogy ment ez a verseny?
- Sajnos akkor egy gömbfej eltört az autón, és csak szuperraliban tudtuk befejezni. Viszont volt egy tizenöt fős Fiesta csapat, amit egy komoly válogatás után alakítottak meg. Azt az autót, amivel én versenyzem, majdnem, hogy a törökök fejlesztették. Nagyon nagy kultúrája van ott ennek, és nagy tapasztalatuk van ebben, és 350 ember közül kiválogatták a legjobbat, akik versenyezhettek ezekkel a kocsikkal, és sikerült közöttük második időket autózni, csak sajnos volt ez a műszaki hibánk, és ezért kényszerültünk feladni a versenyt.

- Most bizonyítani szeretnél, vagy tetszett ennyire ez a verseny?
- Egyáltalán nem a bizonyításról van szó, csak szeretnénk megtudni, hogy ha végig tudok menni, akkor hová tudnék beérni ebben a mezőnyben. Természetesen most már változott ez a tizenöt ember, és nem is tudom, hogy kik lesznek. De a verseny valóban nagyon tetszett, nagyon jól szervezett volt minden, és jók voltak a pályák, ezért mondtam, hogy próbáljuk meg megint.

- Aki még nem volt kint ezen a versenyen, annak tudnád valamelyik itthoni futamhoz hasonlítani az ottani gyorsokat?
- Nem igazán. Ezek elég tempós, széles pályák, viszont nagy kövek vannak rajta. Teljesen más gumit is kell használni, és egy kicsit más technikát is, mégis úgy érzem, sikerült akkor eltalálnom, hogy hogyan kell rajta menni.

- Mesélj egy kicsit az autódról!
- Ez egy 2006-os autó, abban az évben decemberben mentünk először az autóval, az osztrák Wald4tel Rallye-n. Ez egy nullkilométeres autóból épített versenyautó, az M-Sport cuccaiból szinte az első csavartól az utolsóig. Én azt mondom, hogy a legjobb ilyen N/3-as kocsik közé tartozik. A többi ilyen kategóriájú autót nem adataiban veri meg, tehát nem gyorsulásban, vagy súlyban, hanem összetételben. A kanyarodása, az autó terelhetősége hibátlan.

- Idén a törökországi lesz az első versenyed lesz, mik a távolabbi terveid?
- Konkrétat egyelőre nem tudok. Ha minden jól megy, szeretnénk minél több ilyen futamon részt venni, és minél jobb helyezést elérni.

- Ez azt jelenti, hogy csak az IRC-ben indulsz?
- Vagy IRC, vagy EB. Tavaly voltam még egy görög EB futamon is, és szeretnénk idén oda is visszamenni, és amit csak lehet, be szeretnénk iktatni a naptárunkba.

- A magyar bajnokságban nem is indulsz?
- Tavaly mentünk a Mikulás Ralin, és az egy kis hazai lehetőség volt, mert azt mondták, hogy megérdemeljük, úgyhogy azon ott voltunk. Idén sem nagyon tervezzük, nekünk inkább az az érdekeltség, hogy kint próbálkozzunk.

- Nektek, vagy a szponzoroknak?
- Is-is. 

- Mennyire biztos a hétteretek? Persze nem összegre gondolok, de mennyire biztosított a versenyzésetek ebben az évben?
- Egy komplett év az IRC-ben, vagy az EB-n nagyon húzós lenne, és elég nehéz is lenne kivitelezni. Ha hat versenyen indulunk, azt már értékelik, szeretnénk megcélozni ezt a hat versenyt.

Ez a hír most jelenik meg 3159. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k