Fischer Dani tehetséges pilóta! Járt anno Fiestával a világbajnokságon, Subaruval az osztrákoknál és az Alpok-Adria sorozatban. Itthon inkább szervizelni látjuk a csapatát. Most egy nagyobb fába vágták a fejszéjüket, de biztosan nem lesz gond, hiszen éles az a fejsze...
Dani, viszonylag ritkán látunk itthon versenyezni és ezért talán kicsit kevesebbet is tudunk Rólad…
Mesélj, hogy telt az elmúlt 3-4 évadod? Merre versenyeztetek, milyen autókkal, milyen bajnokságban?
Az elmúlt pár évben Ausztriában és a környező országokban versenyeztünk, ahol 2016-ban sikerült az Austrian Rally Challenge bajnoki címét megszerezni egy nagyon jó küzdelemben! A tavalyi év végéig természetesen Subaru volt a versenyautó típusa, amiből minden lehetőséget kipróbáltunk már. Sajnos rajtunk kívül álló okok miatt volt műszaki problémánk és váltani kellett, hogy lépést tudjunk tartani jelennel!
Subaru, subaru, subaru… Ez jut eszébe mindenkinek Rólad, a csapatodról… Tavaly meglepő módon egy Peugeot 208 R2 is állt a sátratok alatt a hazai futamokon…
Persze elég rég óta foglakozunk Subaruval a hétköznapokban, de természetesen a szívünk csücske az a Rally és a versenyeken nem csak Subaruk voltak a kezeink között.
A magyar bajnokságban és egyéb versenyeken, mint bérbeadó csapat is biztosítottunk versenyautókat, ahol volt szerencsénk a Peugeot kupában is üzemeltetni egy autót!
Aztán év végén felröppent a hír, hogy egy Skoda Fabia R5 állt a házhoz… Mentetek is vele egy osztrák futamot és a Szilveszter Rallye-n is. Mit lehet tudni az autóról? Mennyire más vele versenyezni, mint a Subarukkal volt?
Igen, most már mondhatom, hogy van egy R5-ös Skoda Fábiánk!!! Korda Erik segítségével egy teljesen felújított autónk van jelen pillanatban!
Tavaly az utolsó osztrák futamon mentünk vele, ahol sajnos egy beton tuskó vetett véget a versenyünknek! Nem esett jól, rajtunk kívül 12 en estünk ebbe a hibába egymás után.
A Szilveszter Rallyn csak gurultunk egyet, de megtanultam,hogy egy ilyen autóval nem lehet használt gumin versenyezni…
Sok mindent kell még a vezetéséről tanulnom! Teljesen más, mint a Subaruk! Sokat kell vele versenyezni!
Nincsenek jelenleg nagy elvárásaim, hiba nélkül szeretnék összeszokni az autóval, és ez biztos bele telik majd 3-4 versenybe…
Az autó a szezonra még keresi a bérlőjét...
Hol szeretnétek legszívesebben „látni”, versenyeztetni?
Az autó bérbeadó teljes háttérrel! Szerintem nem olyan sokan tudják, hogy a mi csapatunknak ilyen lehetősége van, ezek ellenére sok ajánlatot adtam, inkább külföldre, de magyar bajnokságra is folynak egyeztetések a bérbeadásról.
Mi úgy érzem készen állunk rá.
A szervizcsapatod teljes. Milyen autót tudnátok még bevállalni?
Van egy nagyon jó csapatom, meg vannak a felszereléseink, most építettünk egy komolyabb kamiont is. Igazából a kapcsolataim segítségével minden típusra fel tudunk készülni, ha arról van szó! Bármilyen autót tudunk üzemeltetni.
5 év alatt közel 60 rally autó fordult meg a kezeink között, aminek nagy részét mi magunk építettük,és most is Európa szerte versenyeznek! Nem csak Subaru volt közöttük!
Nyitottak vagyunk minden típusra, felkészítésre, komplett üzemeltetésre, verseny szervizre! Szeretünk a Rally közelében lenni!
Mik a terveid a saját versenyzéseddel kapcsolatban? Hol, melyik bajnokságban mennél a legnagyobb kedvvel?
Két lehetőség van a fejemben:
Vagy az Alpok Adria vagy az osztrák bajnokság lenne az ideális, mert ezekben legalább a helyszínek ismerősek, és jobban tudnék a kocsira koncentrálni! Ez hamarosan el fog dőlni, hogy melyiket választjuk…