HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Flottakezelés Latyak módra
Két egyformának kinéző autóval támad Latyak és Nagy Matyi
2016-05-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681095896
Napi oldal:
117491
Jelenleg:
675
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

flottakezeles_latyak_modra_1

Kelő-Gere Lászlót mindenki Latyakként ismeri. Sajnos az első két futamot ki kellett hagynia, de most nagyon boldogan mesélt a új autójáról:

Idén még nem láttunk versenyezni…
Sajnos csak a Miskolc Rallye utáni héten készült el teljesen az új autóm, ezért kellett kihagynom az első két futamot.
 
Ez egy P csoportos autó, ugye? Hol mész vele?
P csoportos, de nem a Challenge-ben, hanem az ORB P14-es kategóriájában fogok vele menni.
Egy új építésű, új fejlesztésű autó. Nagy Matyi barátommal közösen építettük, de inkább csak Ő :)
350 lóerős, 640 Nm-es autó 34-es szűkítővel. A futóműve GL-szemes, most készül hozzá az 5 sebességes szekvencionális kormányváltó. Hétvégén ki tudtuk próbálni egy tótkomlósi rendezvényen. Nagyon nagy élmény vele autózni. Nagyon erős, nagyon kezes. Nagyon komolyat szól. Várom már, hogy mehessek vele…

flottakezeles_latyak_modra_2
 
Szombathelyen mentél korábban?
Még a túrás korszakban mentem itt. Ha jól emlékszel kétszer is. Tetszenek ezek a pályák.
 
Mit vársz magadtól? 
Mindenféleképpen fel szeretnék állni a P14 dobogójára! Még van egy kis problémám a vállammal, ami korábban eltört, de a versenyen összeszorított fogakkal is, de menni fogunk!

------------------------------------------------

Nagy Matyival is beszéltünk, aki a csapat N-es autójával versenyez. Egerben kiestek, Miskolcon a kategória harmadik helyén végeztek.

flottakezeles_latyak_modra_3

Van különbség az autók között, ugye?
Kívülről kevés, az enyémen sárga vékony csak van, Latyakén rózsaszín. De belül teljesen más a két autó. Az enyém N csoportos, az ővé P csoportos.

flottakezeles_latyak_modra_4
Mi történt Miskolcon?
Az első nap óvatosan kezdtünk. Kemény gumival próbálkoztunk, amivel előbb csúszkáltunk, amitől aztán megijedtünk és nem mertünk gyorsabban menni. Talán 5-6-nak fordultunk. Aztán másnap kicsit összeszedtük magunkat és tempósabban közlekedtünk.
 
Feljöttetek a végére a kategória harmadik helyére.
A hosszú gyorsokra koncentráltunk. A Sátát még a túrás korszakból megszerettük, azokon jókat lobogtunk, de a Mályinka sem volt rossz. Igazi rally pályák. Igazából mindegyik szakasz tetszett.

Ahogy mondtam, kicsit meglepett az első napi csúszkálás, de hát a raliverseny megbízhatósági verseny, nem sprint. Bele kell hogy férjen ez is. a végén belehúztunk, a PowerStage-n legjobb kategória időt autóztunk és az abszolútban is egy jó ötödik idő volt.

 

flottakezeles_latyak_modra_5

 

 
Nagyon kemény csaták vannak a kategóriátokban és sok ügyes pilóta.
Igen. Jó így versenyezni. Rongó és Balogh Jancsi nagyon elhúzott
 
Szombathely Rallye?
Ha jó az autó, akkor nagyon jó ott menni. Általában szeretem a murvás pályákat. Nyerni megyünk, de majd meglátjuk. Most először megyek murva gátlóval. Meglátjuk. Nem mentem még sosem új gumival murván, most azzal megyünk… Meglátjuk. Remélem jól fogunk menni.


A csapat partnerei: SOLTEX TRADE Kft, FULL-HÚS Kft, PIRAMIS, SPALETTA, TPI-TRADE, TRUCK PARTS IMPEX KFT, ARTIS, DekoRichter, HÚS-TRANZIT, PENTA-HÚS, GUMI SPED KFT, CSERTŐ TRANSPORT KFT, higieniabolt.hu
 
Ez a hír most jelenik meg 3065. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Versenyautókiállítás
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k