|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Kelő-Gere Lászlót mindenki Latyakként ismeri. Sajnos az első két futamot ki kellett hagynia, de most nagyon boldogan mesélt a új autójáról: Idén még nem láttunk versenyezni… Sajnos csak a Miskolc Rallye utáni héten készült el teljesen az új autóm, ezért kellett kihagynom az első két futamot.
Ez egy P csoportos autó, ugye? Hol mész vele?
P csoportos, de nem a Challenge-ben, hanem az ORB P14-es kategóriájában fogok vele menni.
Egy új építésű, új fejlesztésű autó. Nagy Matyi barátommal közösen építettük, de inkább csak Ő :)
350 lóerős, 640 Nm-es autó 34-es szűkítővel. A futóműve GL-szemes, most készül hozzá az 5 sebességes szekvencionális kormányváltó. Hétvégén ki tudtuk próbálni egy tótkomlósi rendezvényen. Nagyon nagy élmény vele autózni. Nagyon erős, nagyon kezes. Nagyon komolyat szól. Várom már, hogy mehessek vele…
![]() Szombathelyen mentél korábban?
Még a túrás korszakban mentem itt. Ha jól emlékszel kétszer is. Tetszenek ezek a pályák.
Mit vársz magadtól?
Mindenféleképpen fel szeretnék állni a P14 dobogójára! Még van egy kis problémám a vállammal, ami korábban eltört, de a versenyen összeszorított fogakkal is, de menni fogunk!
------------------------------------------------
Nagy Matyival is beszéltünk, aki a csapat N-es autójával versenyez. Egerben kiestek, Miskolcon a kategória harmadik helyén végeztek.
![]() Van különbség az autók között, ugye? Kívülről kevés, az enyémen sárga vékony csak van, Latyakén rózsaszín. De belül teljesen más a két autó. Az enyém N csoportos, az ővé P csoportos.
![]() Mi történt Miskolcon?
Az első nap óvatosan kezdtünk. Kemény gumival próbálkoztunk, amivel előbb csúszkáltunk, amitől aztán megijedtünk és nem mertünk gyorsabban menni. Talán 5-6-nak fordultunk. Aztán másnap kicsit összeszedtük magunkat és tempósabban közlekedtünk.
Feljöttetek a végére a kategória harmadik helyére.
A hosszú gyorsokra koncentráltunk. A Sátát még a túrás korszakból megszerettük, azokon jókat lobogtunk, de a Mályinka sem volt rossz. Igazi rally pályák. Igazából mindegyik szakasz tetszett.
Ahogy mondtam, kicsit meglepett az első napi csúszkálás, de hát a raliverseny megbízhatósági verseny, nem sprint. Bele kell hogy férjen ez is. a végén belehúztunk, a PowerStage-n legjobb kategória időt autóztunk és az abszolútban is egy jó ötödik idő volt.
![]()
Nagyon kemény csaták vannak a kategóriátokban és sok ügyes pilóta.
Igen. Jó így versenyezni. Rongó és Balogh Jancsi nagyon elhúzott
Szombathely Rallye?
Ha jó az autó, akkor nagyon jó ott menni. Általában szeretem a murvás pályákat. Nyerni megyünk, de majd meglátjuk. Most először megyek murva gátlóval. Meglátjuk. Nem mentem még sosem új gumival murván, most azzal megyünk… Meglátjuk. Remélem jól fogunk menni.
A csapat partnerei: SOLTEX TRADE Kft, FULL-HÚS Kft, PIRAMIS, SPALETTA, TPI-TRADE, TRUCK PARTS IMPEX KFT, ARTIS, DekoRichter, HÚS-TRANZIT, PENTA-HÚS, GUMI SPED KFT, CSERTŐ TRANSPORT KFT, higieniabolt.hu Ez a hír most jelenik meg 3244. alkalommal
![]() 2016.04.29-30.
![]() |