Közeleg a bajnokság, a mezőny nagy részénél még sok a bizonytalanság. 2 nap a nevezési zárlatig, Magyar Mikinek egyelőre se autó, se navigátor, mégsem siránkozik. Tervek vannak, időből már kevesebb.

Mi lesz veled az idén?
Egyelőre még nagy a bizonytalanság körülöttem, nem tudom, hogy mi lesz. Kisebb terveim vannak persze, és így két nappal a nevezési zárlat előtt azt mondhatom, hogy valószínűleg leadom a nevezést az Eger Rallye-ra, de ettől függetlenül ez még nem jelenti azt, hogy rajthoz is tudok majd állni. Biztos, hogy kicsit szerényebb versenyzést tudunk csak megvalósítani az idei évben, de mindenképp akarok versenyezni, és amelyik versenyen rajthoz tudok állni, ahol tudok menni, ott tényleg 100 %-os teljesítményt akarok nyújtani, mert az ember azért megy oda, hogy a dobogóra kerüljön, és nem azért, hogy csak autózzon.

Mi a bizonytalanság forrása?
Nem szeretnék én is panaszkodni, úgy mint mindenki más. Nem hiszem, hogy bármivel is más helyzetben lennék most, mint a legtöbben ma a magyar mezőnyből, és ennyi. Két éven keresztül volt egy nagyon jó csapatom, a Suzuki, ami tényleg nagyon jól működött, de az idei évtől a Suzuki kivonult az egész magyar rallyesportból, úgyhogy így a csapatnak is lőttek. Újra kell kezdenem mindent, összerakni a hátteret, csapatot. Mivel nekem is autós-motoros cégem van, így inkább ilyen partnereim vannak/voltak, de pont ez az irány az, akik leginkább megszenvedték ezt a válságosdit és így most elég nehéz. Megpróbálok más területek irányába mozdulni, vannak is kilátások, csak nagyon fogy az idő. Nagyon szeretnék idén is menni, így remélem, hogy azért össze tudom rakni a dolgokat hozzá, ez a cél.
Ezek szerint nem teljes évadot tervezel?
A jelenlegi elképzeléseim szerint két aszfaltos és két murva futamon szeretnék menni, és mindezt a magyar bajnokság keretein belül. Az egyik futam biztos, hogy a Bükfürdő Rallye lenne, a másik pedig a Mecsek Rallye-s IRC futam. Természetesen, ha összejönne minden, és minden újra szép és jó lenne, akkor örömmel vágnék neki a teljes bajnokságnak!
Autó?
Szeretem a japán autókat, így maradnék is emellett. Hondában gondolkodok, és hát az álmom az A7-es autó lenne, de ettől jelenleg messze vagyok, így most inkább egy jó kis N3-as Civic irányába nézelődök, ez talán az idei évben elérhetőbb lesz számomra.
Navigátor?
Nincs! Marcsival tényleg nagyon jóban voltunk, szereztünk két "kis" bajnoki címet is a kategóriánkban, de ő kapott Ollé Sasától egy felkérést, és ő azt el is vállalta, mivel én nem is tudtam semmi biztosat mondani neki. Neki így megvan a biztos, velem meg esetleg járhatott volna úgy, hogy semmivel nem tud menni. A másik hosszú távú és jó navigátorom Patrik volt, aki viszont pont most váltott munkahelyet, és ott az elején elég komoly elfoglaltságai vannak, úgyhogy ő sem tudná vállalni mellettem az idei évi versenyeket. Navigátoron is kell gondolkodnom, és jó lenne persze, ha valaki olyan ülne be mellém, aki az anyagi háttér összeállításában is tudna valamelyest segédkezni. Rengeteg-rengeteg sok tervvel van tele a fejem, csak a megvalósításához nagyon-nagyon fogy az időm.

Nézted azért az egri pályákat?
Az Eger Rallye lenne az említett négy futam közül az egyik, amin nagyon szeretnék indulni, az ottani pályák is nagyon tetszenek, de igazából nekem bármi tetszik, ahol lehet menni. Nem foglalkoztam még sokat ezzel egyébként, azt hiszem, hogy erre inkább akkor kerülne sor, amikor eldőlne végre, hogy tudok menni, akkor onnét kezdve 100 %-osan tudnék azzal is foglalkozni, hogy felkészülés, pályák, az egész verseny megszervezése és persze a versenyzés!