h i r d e t é s
Összes oldal:
711647622
Napi oldal:
47218
Jelenleg:
3362
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
418 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
392 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
374 |
4. |
Tóth Richárd |
|
342 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
339 |
6. |
Gách Bence |
|
336 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
318 |
8. |
Petrovszki Máté |
|
318 |
9. |
Kozsuk Péter |
|
304 |
1. |
Thierry Neuville |
|
145 |
2. |
Ott Tanak |
|
137 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
117 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
101 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
65 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ismét első helyezéssel zárta a bajnokság soron következő futamát a Pálinkás-Bagaméri páros a Hondával, akik ezzel a győzelemmel át is vették az A/7 géposztály bajnoki tabelláján a vezető pozíciót, ill. az A csoportban is felzárkóztak ezzel a második helyre. Pálinkás Zsoltival beszélgettem az eredményekről, a versenyről, és hogy vajon miért fogyatkoznak mellőlük a versenytársak…
Milyen felkészülés előzte meg számotokra a bajnokság negyedik futamát?
Közvetlenül a verseny előtt volt Káldon egy teszt, amin természetesen mi is részt vettünk. Itt mentem legelőször a Hondával murván. A teszt folyamán különféle beállításokat próbálgattunk a kocsin, a futóművön. Bár nagy tapasztalatot nem szereztünk a murván autózásról, azt mondhatom, hogy a beállítások mégis jól sikerültek. Bizonyára nem tökéletesek ezek még, de most egyelőre elégedettek voltunk ezzel. Sikerült összebarátkoznunk a Hondával a murvás talajon is, és így vághattunk neki a futamnak.
Pályabejárás?
Ismertük már a korábbi évekből ezeket a pályákat, így mi most elég volt elővenni a korábbi itinereket, és apróbb módosításokat végrehajtani rajtuk, annak megfelelően, hogyan változtak a pályák az elmúlt években, ill. ahogy mi is gyorsultunk azóta. A pályák egyébként jók, nincs velük semmi probléma, és viszonylag könnyű felírni is ezeket…
Mennyivel nehezítette az esőzés a futamot?
Mivel száraz körülmények között teszteltünk, így nagyon megnehezítette a versenyzést, hiszen nem tudtam, hogy felázott pályán, sárban, csúszós murván hogyan fog viselkedni a Honda. Emiatt az első gyorsasági szakaszon inkább óvatosan mentünk át, hogy megnézzem, hogy hogyan viselkedik a kocsi, de nem volt vele semmi gond, így utána már bátran autóztunk tovább.
![fogynak_az_ellenfelek_3](https://www.duen.hu/userfiles/image/100628_Fogynak_az_ellenfelek/fogynak_az_ellenfelek_3.jpg)
Ha célba értek, nyertek?
Valóban ezt tükrözik az idei évi eredményeink, hiszen ahol nem estünk ki műszaki hiba miatt, ott minden alkalommal elsőként értünk a célba a kategóriánkban. Ez a verseny a lehető legjobban sikerült, hiszen ismét sikerült első helyen beérni. Az első gyorsaságitól kezdve vezettük a kategóriát és ezt végig meg is tartottuk. Bárcsak minden versenyünk így sikerülne!
Milyen volt a verseny?
A szervezés nagyon rendben volt! A szombathelyi pályákat szeretem, most pedig ami még nagyon jó volt, hogy Bükfürdői központtal zajlott a verseny, és így minden egy helyen volt. Az sem okozott gondot, hogy 40-50 km-t kellett etapon autózni. Szerintem egy nagyon jó verseny volt ez. A verseny előtt ugyan felmerült egy probléma, azaz hogy egy pályát nem adtak oda, de Markó Tibi (a verseny főszervezője) ezt is nagyon frappánsan megoldotta, és vendégül látták a versenyzőket egy ebédre. Ilyenre sem volt még példa! Összefoglalva, minden nagyon pozitív volt a verseny során, teljes mértékben elégedettek vagyunk a szervezéssel is, a gyorsokkal is… és a saját teljesítményünkkel is.
![fogynak_az_ellenfelek_4](https://www.duen.hu/userfiles/image/100628_Fogynak_az_ellenfelek/fogynak_az_ellenfelek_4.jpg)
Mit szólsz ahhoz, hogy már lehet előletek menekülnek a versenyzőtársak az A/7-es géposztályból? :-)
Nem tudom, hogy előlünk menekülnek-e :-) Bessenyey Zoli nagyon korrektül azt mondta, hogy oké, hogy vezették a kategóriát, de ez csupán annak volt köszönhető, hogy én kiestem az egyik versenyen. Úgyhogy nem tudom, hogy menekül-e, de azt hiszem, hogy ő is keres egy jobb technikát, és egy igazi versenyautóba ült át, a Citroen C2R2 Max-be, amit meg is értek teljesen. Nem biztos, hogy menekült, ő inkább "előremenekült" egy jobb autóba. Kőváry Barnáról nem sokat tudok, nem tudom, hogy miért ment el a kategóriából, vagy hogy miért nem állt rajthoz most… de valóban igaz, hogy így a negyedik versenyre kicsit visszaesett a kategória létszáma, és fogyatkozik a mezőny. Év elején azt reméltem, hogy népesebb mezőnnyel, nagyobb küzdelem lesz itt A/7-ben. Bízunk benne, hogy azért még idén is alakul úgy ennek a kategóriának a sorsa, hogy lesznek itt még nagy küzdelmek... de ha most nem is, akkor majd jövőre!
Akkor továbbra is leginkább Bútor Robihoz méritek az eredményeiteket?
Ezen a futamon - mint ahogy mondtam is - az első gyorson még csak kóstolgattuk az autót, így itt kaptunk rendesen Robitól. Nagyjából itt kilométerenként 2 másodperceket szedtünk össze hozzá képest, de utána már mi is gyorsultunk, ahogy magabiztosabbá váltam. Ezt követően nagyjából 1 másodperc/kilométeren belül voltunk, amivel igazából elégedett vagyok, mert az rögtön látszik azért, hogy kisebb volt itt a különbség, mint aszfalton. Bár mi először mentünk az autóval murván, de ettől függetlenül is be kell látnunk, hogy Robit egyelőre nem tudom megfogni, pedig nagyon-nagyon szerettem volna. Úgyhogy ez az év marad arra, hogy csak méregetem magam hozzá, hogy minél kevesebbet kapjunk kilométerenként. Jövőre meg majd meglátjuk! :-)
Következő futam?
Veszprém Rallye-ra készülünk. Egyelőre nincs információnk arról, hogy mely pályákon fog zajlani, így majd a pályabejárás alkalmával szembesülünk vele, hogy mi vár ránk. Egy tesztet előtte mindenképp szeretnénk beiktatni, hiszen nagyon kevés még a murvás tapasztalatunk ezzel az autóval, de bízunk benne, hogy a következő verseny is ennyire jól fog sikerülni majd, mint ez a bükfürdői futam, és a műszaki problémák majd ott is elkerülnek minket!
![](kepek/hirek/20100303152738.gif)
![](file:///C:/DOCUME~1/DuEn/LOCALS~1/Temp/moz-screenshot-2.png)
Ez a hír most jelenik meg 3963. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|