Fogynak az ellenfelek
Pálinkás Zsolt - Bagaméri László vezeti az A7 kategóriát
2010-06-28
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
690640823
Napi oldal:
28803
Jelenleg:
2074
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 1.futam,
a Nyerges Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_fogynak_az_ellenfelek_1Ismét első helyezéssel zárta a bajnokság soron következő  futamát a Pálinkás-Bagaméri páros a Hondával, akik ezzel a győzelemmel át is vették az A/7 géposztály bajnoki tabelláján a vezető  pozíciót, ill. az A csoportban is felzárkóztak ezzel a második helyre. Pálinkás Zsoltival beszélgettem az eredményekről, a versenyről, és hogy vajon miért fogyatkoznak mellőlük a versenytársak

Milyen felkészülés előzte meg számotokra a bajnokság negyedik futamát?

thumb_fogynak_az_ellenfelek_2Közvetlenül a verseny előtt volt Káldon egy teszt, amin természetesen mi is részt vettünk. Itt mentem legelőször a Hondával murván. A teszt folyamán különféle beállításokat próbálgattunk a kocsin, a futóművön. Bár nagy tapasztalatot nem szereztünk a murván autózásról, azt mondhatom, hogy a beállítások mégis jól sikerültek. Bizonyára nem tökéletesek ezek még, de most egyelőre elégedettek voltunk ezzel. Sikerült összebarátkoznunk a Hondával a murvás talajon is, és így vághattunk neki a futamnak.

Pályabejárás?
Ismertük már a korábbi évekből ezeket a pályákat, így mi most elég volt elővenni a korábbi itinereket, és apróbb módosításokat végrehajtani rajtuk, annak megfelelően, hogyan változtak a pályák az elmúlt években, ill. ahogy mi is gyorsultunk azóta. A pályák egyébként jók, nincs velük semmi probléma, és viszonylag könnyű felírni is ezeket…

Mennyivel nehezítette az esőzés a futamot?
Mivel száraz körülmények között teszteltünk, így nagyon megnehezítette a versenyzést, hiszen nem tudtam, hogy felázott pályán, sárban, csúszós murván hogyan fog viselkedni a Honda. Emiatt az első gyorsasági szakaszon inkább óvatosan mentünk át, hogy megnézzem, hogy hogyan viselkedik a kocsi, de nem volt vele semmi gond, így utána már bátran autóztunk tovább.

fogynak_az_ellenfelek_3

Ha célba értek, nyertek?
Valóban ezt tükrözik az idei évi eredményeink, hiszen ahol nem estünk ki műszaki hiba miatt, ott minden alkalommal elsőként értünk a célba a kategóriánkban. Ez a verseny a lehető legjobban sikerült, hiszen ismét sikerült első helyen beérni. Az első gyorsaságitól kezdve vezettük a kategóriát és ezt végig meg is tartottuk. Bárcsak minden versenyünk így sikerülne!

Milyen volt a verseny?
A szervezés nagyon rendben volt! A szombathelyi pályákat szeretem, most pedig ami még nagyon jó volt, hogy Bükfürdői központtal zajlott a verseny, és  így minden egy helyen volt. Az sem okozott gondot, hogy 40-50 km-t kellett etapon autózni. Szerintem egy nagyon jó verseny volt ez. A verseny előtt ugyan felmerült egy probléma, azaz hogy egy pályát nem adtak oda, de Markó Tibi (a verseny főszervezője) ezt is nagyon frappánsan megoldotta, és vendégül látták a versenyzőket egy ebédre. Ilyenre sem volt még példa! Összefoglalva, minden nagyon pozitív volt a verseny során, teljes mértékben elégedettek vagyunk a szervezéssel is, a gyorsokkal is… és a saját teljesítményünkkel is.

fogynak_az_ellenfelek_4

Mit szólsz ahhoz, hogy már lehet előletek menekülnek a versenyzőtársak az A/7-es géposztályból? :-)
Nem tudom, hogy előlünk menekülnek-e :-) Bessenyey Zoli nagyon korrektül azt mondta, hogy oké, hogy vezették a kategóriát, de ez csupán annak volt köszönhető, hogy én kiestem az egyik versenyen. Úgyhogy nem tudom, hogy menekül-e, de azt hiszem, hogy ő is keres egy jobb technikát, és egy igazi versenyautóba ült át, a Citroen C2R2 Max-be, amit meg is értek teljesen. Nem biztos, hogy menekült, ő inkább "előremenekült" egy jobb autóba. Kőváry Barnáról nem sokat tudok, nem tudom, hogy miért ment el a kategóriából, vagy hogy miért nem állt rajthoz most… de valóban igaz, hogy így a negyedik versenyre kicsit visszaesett a kategória létszáma, és fogyatkozik a mezőny. Év elején azt reméltem, hogy népesebb mezőnnyel, nagyobb küzdelem lesz itt A/7-ben. Bízunk benne, hogy azért még idén is alakul úgy ennek a kategóriának a sorsa, hogy lesznek itt még nagy küzdelmek... de ha most nem is, akkor majd jövőre!

Akkor továbbra is leginkább Bútor Robihoz méritek az eredményeiteket?
Ezen a futamon - mint ahogy mondtam is - az első gyorson még csak kóstolgattuk az autót, így itt kaptunk rendesen Robitól. Nagyjából itt kilométerenként 2 másodperceket szedtünk össze hozzá képest, de utána már mi is gyorsultunk, ahogy magabiztosabbá váltam. Ezt követően nagyjából 1 másodperc/kilométeren belül voltunk, amivel igazából elégedett vagyok, mert az rögtön látszik azért, hogy kisebb volt itt a különbség, mint aszfalton. Bár mi először mentünk az autóval murván, de ettől függetlenül is be kell látnunk, hogy Robit egyelőre nem tudom megfogni, pedig nagyon-nagyon szerettem volna. Úgyhogy ez az év marad arra, hogy csak méregetem magam hozzá, hogy minél kevesebbet kapjunk kilométerenként. Jövőre meg majd meglátjuk! :-)

Következő  futam?

Veszprém Rallye-ra készülünk. Egyelőre nincs információnk arról, hogy mely pályákon fog zajlani, így majd a pályabejárás alkalmával szembesülünk vele, hogy mi vár ránk. Egy tesztet előtte mindenképp szeretnénk beiktatni, hiszen nagyon kevés még a murvás tapasztalatunk ezzel az autóval, de bízunk benne, hogy a következő verseny is ennyire jól fog sikerülni majd, mint ez a bükfürdői futam, és a műszaki problémák majd ott is elkerülnek minket!

Ez a hír most jelenik meg 3934. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k