Fogynak az ellenfelek
Pálinkás Zsolt - Bagaméri László vezeti az A7 kategóriát
2010-06-28
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
749516481
Napi oldal:
48
Jelenleg:
1132
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_fogynak_az_ellenfelek_1Ismét első helyezéssel zárta a bajnokság soron következő  futamát a Pálinkás-Bagaméri páros a Hondával, akik ezzel a győzelemmel át is vették az A/7 géposztály bajnoki tabelláján a vezető  pozíciót, ill. az A csoportban is felzárkóztak ezzel a második helyre. Pálinkás Zsoltival beszélgettem az eredményekről, a versenyről, és hogy vajon miért fogyatkoznak mellőlük a versenytársak

Milyen felkészülés előzte meg számotokra a bajnokság negyedik futamát?

thumb_fogynak_az_ellenfelek_2Közvetlenül a verseny előtt volt Káldon egy teszt, amin természetesen mi is részt vettünk. Itt mentem legelőször a Hondával murván. A teszt folyamán különféle beállításokat próbálgattunk a kocsin, a futóművön. Bár nagy tapasztalatot nem szereztünk a murván autózásról, azt mondhatom, hogy a beállítások mégis jól sikerültek. Bizonyára nem tökéletesek ezek még, de most egyelőre elégedettek voltunk ezzel. Sikerült összebarátkoznunk a Hondával a murvás talajon is, és így vághattunk neki a futamnak.

Pályabejárás?
Ismertük már a korábbi évekből ezeket a pályákat, így mi most elég volt elővenni a korábbi itinereket, és apróbb módosításokat végrehajtani rajtuk, annak megfelelően, hogyan változtak a pályák az elmúlt években, ill. ahogy mi is gyorsultunk azóta. A pályák egyébként jók, nincs velük semmi probléma, és viszonylag könnyű felírni is ezeket…

Mennyivel nehezítette az esőzés a futamot?
Mivel száraz körülmények között teszteltünk, így nagyon megnehezítette a versenyzést, hiszen nem tudtam, hogy felázott pályán, sárban, csúszós murván hogyan fog viselkedni a Honda. Emiatt az első gyorsasági szakaszon inkább óvatosan mentünk át, hogy megnézzem, hogy hogyan viselkedik a kocsi, de nem volt vele semmi gond, így utána már bátran autóztunk tovább.

fogynak_az_ellenfelek_3

Ha célba értek, nyertek?
Valóban ezt tükrözik az idei évi eredményeink, hiszen ahol nem estünk ki műszaki hiba miatt, ott minden alkalommal elsőként értünk a célba a kategóriánkban. Ez a verseny a lehető legjobban sikerült, hiszen ismét sikerült első helyen beérni. Az első gyorsaságitól kezdve vezettük a kategóriát és ezt végig meg is tartottuk. Bárcsak minden versenyünk így sikerülne!

Milyen volt a verseny?
A szervezés nagyon rendben volt! A szombathelyi pályákat szeretem, most pedig ami még nagyon jó volt, hogy Bükfürdői központtal zajlott a verseny, és  így minden egy helyen volt. Az sem okozott gondot, hogy 40-50 km-t kellett etapon autózni. Szerintem egy nagyon jó verseny volt ez. A verseny előtt ugyan felmerült egy probléma, azaz hogy egy pályát nem adtak oda, de Markó Tibi (a verseny főszervezője) ezt is nagyon frappánsan megoldotta, és vendégül látták a versenyzőket egy ebédre. Ilyenre sem volt még példa! Összefoglalva, minden nagyon pozitív volt a verseny során, teljes mértékben elégedettek vagyunk a szervezéssel is, a gyorsokkal is… és a saját teljesítményünkkel is.

fogynak_az_ellenfelek_4

Mit szólsz ahhoz, hogy már lehet előletek menekülnek a versenyzőtársak az A/7-es géposztályból? :-)
Nem tudom, hogy előlünk menekülnek-e :-) Bessenyey Zoli nagyon korrektül azt mondta, hogy oké, hogy vezették a kategóriát, de ez csupán annak volt köszönhető, hogy én kiestem az egyik versenyen. Úgyhogy nem tudom, hogy menekül-e, de azt hiszem, hogy ő is keres egy jobb technikát, és egy igazi versenyautóba ült át, a Citroen C2R2 Max-be, amit meg is értek teljesen. Nem biztos, hogy menekült, ő inkább "előremenekült" egy jobb autóba. Kőváry Barnáról nem sokat tudok, nem tudom, hogy miért ment el a kategóriából, vagy hogy miért nem állt rajthoz most… de valóban igaz, hogy így a negyedik versenyre kicsit visszaesett a kategória létszáma, és fogyatkozik a mezőny. Év elején azt reméltem, hogy népesebb mezőnnyel, nagyobb küzdelem lesz itt A/7-ben. Bízunk benne, hogy azért még idén is alakul úgy ennek a kategóriának a sorsa, hogy lesznek itt még nagy küzdelmek... de ha most nem is, akkor majd jövőre!

Akkor továbbra is leginkább Bútor Robihoz méritek az eredményeiteket?
Ezen a futamon - mint ahogy mondtam is - az első gyorson még csak kóstolgattuk az autót, így itt kaptunk rendesen Robitól. Nagyjából itt kilométerenként 2 másodperceket szedtünk össze hozzá képest, de utána már mi is gyorsultunk, ahogy magabiztosabbá váltam. Ezt követően nagyjából 1 másodperc/kilométeren belül voltunk, amivel igazából elégedett vagyok, mert az rögtön látszik azért, hogy kisebb volt itt a különbség, mint aszfalton. Bár mi először mentünk az autóval murván, de ettől függetlenül is be kell látnunk, hogy Robit egyelőre nem tudom megfogni, pedig nagyon-nagyon szerettem volna. Úgyhogy ez az év marad arra, hogy csak méregetem magam hozzá, hogy minél kevesebbet kapjunk kilométerenként. Jövőre meg majd meglátjuk! :-)

Következő  futam?

Veszprém Rallye-ra készülünk. Egyelőre nincs információnk arról, hogy mely pályákon fog zajlani, így majd a pályabejárás alkalmával szembesülünk vele, hogy mi vár ránk. Egy tesztet előtte mindenképp szeretnénk beiktatni, hiszen nagyon kevés még a murvás tapasztalatunk ezzel az autóval, de bízunk benne, hogy a következő verseny is ennyire jól fog sikerülni majd, mint ez a bükfürdői futam, és a műszaki problémák majd ott is elkerülnek minket!

Ez a hír most jelenik meg 4046. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23242526
272829 30 310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
2025.01.24-28.

részletes infóink

2025.01.23-26.

részletes infóink

2025.01.31-02.01.

részletes infóink

2025.02.08.

részletes infóink

2025.02.09.

részletes infóink

2025.02.15-16.

részletes infóink

2025.02.22.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k