Fogynak az ellenfelek
Pálinkás Zsolt - Bagaméri László vezeti az A7 kategóriát
2010-06-28
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
555794982
Napi oldal:
85692
Jelenleg:
1389
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
122
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
114
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
105
4.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
80
6. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
52
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
42
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat

thumb_fogynak_az_ellenfelek_1Ismét első helyezéssel zárta a bajnokság soron következő  futamát a Pálinkás-Bagaméri páros a Hondával, akik ezzel a győzelemmel át is vették az A/7 géposztály bajnoki tabelláján a vezető  pozíciót, ill. az A csoportban is felzárkóztak ezzel a második helyre. Pálinkás Zsoltival beszélgettem az eredményekről, a versenyről, és hogy vajon miért fogyatkoznak mellőlük a versenytársak

Milyen felkészülés előzte meg számotokra a bajnokság negyedik futamát?

thumb_fogynak_az_ellenfelek_2Közvetlenül a verseny előtt volt Káldon egy teszt, amin természetesen mi is részt vettünk. Itt mentem legelőször a Hondával murván. A teszt folyamán különféle beállításokat próbálgattunk a kocsin, a futóművön. Bár nagy tapasztalatot nem szereztünk a murván autózásról, azt mondhatom, hogy a beállítások mégis jól sikerültek. Bizonyára nem tökéletesek ezek még, de most egyelőre elégedettek voltunk ezzel. Sikerült összebarátkoznunk a Hondával a murvás talajon is, és így vághattunk neki a futamnak.

Pályabejárás?
Ismertük már a korábbi évekből ezeket a pályákat, így mi most elég volt elővenni a korábbi itinereket, és apróbb módosításokat végrehajtani rajtuk, annak megfelelően, hogyan változtak a pályák az elmúlt években, ill. ahogy mi is gyorsultunk azóta. A pályák egyébként jók, nincs velük semmi probléma, és viszonylag könnyű felírni is ezeket…

Mennyivel nehezítette az esőzés a futamot?
Mivel száraz körülmények között teszteltünk, így nagyon megnehezítette a versenyzést, hiszen nem tudtam, hogy felázott pályán, sárban, csúszós murván hogyan fog viselkedni a Honda. Emiatt az első gyorsasági szakaszon inkább óvatosan mentünk át, hogy megnézzem, hogy hogyan viselkedik a kocsi, de nem volt vele semmi gond, így utána már bátran autóztunk tovább.

fogynak_az_ellenfelek_3

Ha célba értek, nyertek?
Valóban ezt tükrözik az idei évi eredményeink, hiszen ahol nem estünk ki műszaki hiba miatt, ott minden alkalommal elsőként értünk a célba a kategóriánkban. Ez a verseny a lehető legjobban sikerült, hiszen ismét sikerült első helyen beérni. Az első gyorsaságitól kezdve vezettük a kategóriát és ezt végig meg is tartottuk. Bárcsak minden versenyünk így sikerülne!

Milyen volt a verseny?
A szervezés nagyon rendben volt! A szombathelyi pályákat szeretem, most pedig ami még nagyon jó volt, hogy Bükfürdői központtal zajlott a verseny, és  így minden egy helyen volt. Az sem okozott gondot, hogy 40-50 km-t kellett etapon autózni. Szerintem egy nagyon jó verseny volt ez. A verseny előtt ugyan felmerült egy probléma, azaz hogy egy pályát nem adtak oda, de Markó Tibi (a verseny főszervezője) ezt is nagyon frappánsan megoldotta, és vendégül látták a versenyzőket egy ebédre. Ilyenre sem volt még példa! Összefoglalva, minden nagyon pozitív volt a verseny során, teljes mértékben elégedettek vagyunk a szervezéssel is, a gyorsokkal is… és a saját teljesítményünkkel is.

fogynak_az_ellenfelek_4

Mit szólsz ahhoz, hogy már lehet előletek menekülnek a versenyzőtársak az A/7-es géposztályból? :-)
Nem tudom, hogy előlünk menekülnek-e :-) Bessenyey Zoli nagyon korrektül azt mondta, hogy oké, hogy vezették a kategóriát, de ez csupán annak volt köszönhető, hogy én kiestem az egyik versenyen. Úgyhogy nem tudom, hogy menekül-e, de azt hiszem, hogy ő is keres egy jobb technikát, és egy igazi versenyautóba ült át, a Citroen C2R2 Max-be, amit meg is értek teljesen. Nem biztos, hogy menekült, ő inkább "előremenekült" egy jobb autóba. Kőváry Barnáról nem sokat tudok, nem tudom, hogy miért ment el a kategóriából, vagy hogy miért nem állt rajthoz most… de valóban igaz, hogy így a negyedik versenyre kicsit visszaesett a kategória létszáma, és fogyatkozik a mezőny. Év elején azt reméltem, hogy népesebb mezőnnyel, nagyobb küzdelem lesz itt A/7-ben. Bízunk benne, hogy azért még idén is alakul úgy ennek a kategóriának a sorsa, hogy lesznek itt még nagy küzdelmek... de ha most nem is, akkor majd jövőre!

Akkor továbbra is leginkább Bútor Robihoz méritek az eredményeiteket?
Ezen a futamon - mint ahogy mondtam is - az első gyorson még csak kóstolgattuk az autót, így itt kaptunk rendesen Robitól. Nagyjából itt kilométerenként 2 másodperceket szedtünk össze hozzá képest, de utána már mi is gyorsultunk, ahogy magabiztosabbá váltam. Ezt követően nagyjából 1 másodperc/kilométeren belül voltunk, amivel igazából elégedett vagyok, mert az rögtön látszik azért, hogy kisebb volt itt a különbség, mint aszfalton. Bár mi először mentünk az autóval murván, de ettől függetlenül is be kell látnunk, hogy Robit egyelőre nem tudom megfogni, pedig nagyon-nagyon szerettem volna. Úgyhogy ez az év marad arra, hogy csak méregetem magam hozzá, hogy minél kevesebbet kapjunk kilométerenként. Jövőre meg majd meglátjuk! :-)

Következő  futam?

Veszprém Rallye-ra készülünk. Egyelőre nincs információnk arról, hogy mely pályákon fog zajlani, így majd a pályabejárás alkalmával szembesülünk vele, hogy mi vár ránk. Egy tesztet előtte mindenképp szeretnénk beiktatni, hiszen nagyon kevés még a murvás tapasztalatunk ezzel az autóval, de bízunk benne, hogy a következő verseny is ennyire jól fog sikerülni majd, mint ez a bükfürdői futam, és a műszaki problémák majd ott is elkerülnek minket!

Ez a hír most jelenik meg 3544. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2930 31 01 020304
0506 07 08 091011
1213 14 15 16 1718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 0102
2021.04.09-12.

részletes infóink


2021.04.10-11.

részletes infóink


2021.04.10-11.

részletes infóink


2021.04.10.

részletes infóink


2021.04.17-18.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k