h i r d e t é s
Összes oldal:
749516481
Napi oldal:
48
Jelenleg:
1132
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ismét első helyezéssel zárta a bajnokság soron következő futamát a Pálinkás-Bagaméri páros a Hondával, akik ezzel a győzelemmel át is vették az A/7 géposztály bajnoki tabelláján a vezető pozíciót, ill. az A csoportban is felzárkóztak ezzel a második helyre. Pálinkás Zsoltival beszélgettem az eredményekről, a versenyről, és hogy vajon miért fogyatkoznak mellőlük a versenytársak…
Milyen felkészülés előzte meg számotokra a bajnokság negyedik futamát?
Közvetlenül a verseny előtt volt Káldon egy teszt, amin természetesen mi is részt vettünk. Itt mentem legelőször a Hondával murván. A teszt folyamán különféle beállításokat próbálgattunk a kocsin, a futóművön. Bár nagy tapasztalatot nem szereztünk a murván autózásról, azt mondhatom, hogy a beállítások mégis jól sikerültek. Bizonyára nem tökéletesek ezek még, de most egyelőre elégedettek voltunk ezzel. Sikerült összebarátkoznunk a Hondával a murvás talajon is, és így vághattunk neki a futamnak.
Pályabejárás?
Ismertük már a korábbi évekből ezeket a pályákat, így mi most elég volt elővenni a korábbi itinereket, és apróbb módosításokat végrehajtani rajtuk, annak megfelelően, hogyan változtak a pályák az elmúlt években, ill. ahogy mi is gyorsultunk azóta. A pályák egyébként jók, nincs velük semmi probléma, és viszonylag könnyű felírni is ezeket…
Mennyivel nehezítette az esőzés a futamot?
Mivel száraz körülmények között teszteltünk, így nagyon megnehezítette a versenyzést, hiszen nem tudtam, hogy felázott pályán, sárban, csúszós murván hogyan fog viselkedni a Honda. Emiatt az első gyorsasági szakaszon inkább óvatosan mentünk át, hogy megnézzem, hogy hogyan viselkedik a kocsi, de nem volt vele semmi gond, így utána már bátran autóztunk tovább.
Ha célba értek, nyertek?
Valóban ezt tükrözik az idei évi eredményeink, hiszen ahol nem estünk ki műszaki hiba miatt, ott minden alkalommal elsőként értünk a célba a kategóriánkban. Ez a verseny a lehető legjobban sikerült, hiszen ismét sikerült első helyen beérni. Az első gyorsaságitól kezdve vezettük a kategóriát és ezt végig meg is tartottuk. Bárcsak minden versenyünk így sikerülne!
Milyen volt a verseny?
A szervezés nagyon rendben volt! A szombathelyi pályákat szeretem, most pedig ami még nagyon jó volt, hogy Bükfürdői központtal zajlott a verseny, és így minden egy helyen volt. Az sem okozott gondot, hogy 40-50 km-t kellett etapon autózni. Szerintem egy nagyon jó verseny volt ez. A verseny előtt ugyan felmerült egy probléma, azaz hogy egy pályát nem adtak oda, de Markó Tibi (a verseny főszervezője) ezt is nagyon frappánsan megoldotta, és vendégül látták a versenyzőket egy ebédre. Ilyenre sem volt még példa! Összefoglalva, minden nagyon pozitív volt a verseny során, teljes mértékben elégedettek vagyunk a szervezéssel is, a gyorsokkal is… és a saját teljesítményünkkel is.
Mit szólsz ahhoz, hogy már lehet előletek menekülnek a versenyzőtársak az A/7-es géposztályból? :-)
Nem tudom, hogy előlünk menekülnek-e :-) Bessenyey Zoli nagyon korrektül azt mondta, hogy oké, hogy vezették a kategóriát, de ez csupán annak volt köszönhető, hogy én kiestem az egyik versenyen. Úgyhogy nem tudom, hogy menekül-e, de azt hiszem, hogy ő is keres egy jobb technikát, és egy igazi versenyautóba ült át, a Citroen C2R2 Max-be, amit meg is értek teljesen. Nem biztos, hogy menekült, ő inkább "előremenekült" egy jobb autóba. Kőváry Barnáról nem sokat tudok, nem tudom, hogy miért ment el a kategóriából, vagy hogy miért nem állt rajthoz most… de valóban igaz, hogy így a negyedik versenyre kicsit visszaesett a kategória létszáma, és fogyatkozik a mezőny. Év elején azt reméltem, hogy népesebb mezőnnyel, nagyobb küzdelem lesz itt A/7-ben. Bízunk benne, hogy azért még idén is alakul úgy ennek a kategóriának a sorsa, hogy lesznek itt még nagy küzdelmek... de ha most nem is, akkor majd jövőre!
Akkor továbbra is leginkább Bútor Robihoz méritek az eredményeiteket?
Ezen a futamon - mint ahogy mondtam is - az első gyorson még csak kóstolgattuk az autót, így itt kaptunk rendesen Robitól. Nagyjából itt kilométerenként 2 másodperceket szedtünk össze hozzá képest, de utána már mi is gyorsultunk, ahogy magabiztosabbá váltam. Ezt követően nagyjából 1 másodperc/kilométeren belül voltunk, amivel igazából elégedett vagyok, mert az rögtön látszik azért, hogy kisebb volt itt a különbség, mint aszfalton. Bár mi először mentünk az autóval murván, de ettől függetlenül is be kell látnunk, hogy Robit egyelőre nem tudom megfogni, pedig nagyon-nagyon szerettem volna. Úgyhogy ez az év marad arra, hogy csak méregetem magam hozzá, hogy minél kevesebbet kapjunk kilométerenként. Jövőre meg majd meglátjuk! :-)
Következő futam?
Veszprém Rallye-ra készülünk. Egyelőre nincs információnk arról, hogy mely pályákon fog zajlani, így majd a pályabejárás alkalmával szembesülünk vele, hogy mi vár ránk. Egy tesztet előtte mindenképp szeretnénk beiktatni, hiszen nagyon kevés még a murvás tapasztalatunk ezzel az autóval, de bízunk benne, hogy a következő verseny is ennyire jól fog sikerülni majd, mint ez a bükfürdői futam, és a műszaki problémák majd ott is elkerülnek minket!
Ez a hír most jelenik meg 4046. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|