h i r d e t é s
Összes oldal:
770263701
Napi oldal:
42381
Jelenleg:
764
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
25th Rally Rzeszow
2016.08.04. – Lengyelország, Rzeszow
A székesfehérvári teszt tökéletesen sikerült a Botka Rally Team párosának. Az eredményt befolyásolta egy korán megszerzett defekt és a rövid váltó miatti alacsony végsebesség, de így is elégedetten indult a lengyelországi Rzeszow Rally-ra a csapat, hiszen a beállításokban nagyot léptek előre.
Sikerült a párosnak tesztelni, egy kicsit többet foglalkozni a beállításokkal, ami meghozta az eredményt. „A fehérvári futamot megelőző teszten módosítottunk az autó diffijének és futóművének a beállításait. A versenyen örömmel tapasztaltuk, hogy jól sikerültek ezek a módosítások. Sajnos az is kiderült, hogy az autó 168km/h végsebessége eddig az EB futamokon nem okozott problémát, de a magyar versenyekre nagyon kevés. A nagyon magas átlagsebességű pályák, amik Székesfehérváron voltak, a sokszor leszabályzáson való autózás miatt sajnos sokat veszítettünk, de az érezhető volt, hogy az autó futóműve sokat változott, előnyére. Sokkal jóindulatúbb, kezelhetőbb lett a DS3, eltűntek azok az alattomos kitörései, amik korábban jellemezték.” - mondta elégedetten a pilóta
Nem sokat tudott pihenni a páros, hiszen a hazai verseny után két napra már a lengyel Rzeszow Rally pályabejárásán folytatták az EB szereplést. A szerda esti gépátvétel után csütörtök reggel a shakedown és az időmérő szakasz szerepelt a programban, hogy az azt követő rajtceremóniával hivatalosan is elkezdődhessen a lengyel ERC futam.
„A kvalifikáció rajtjában sajnos túl későn kapcsolt be a rajtprogram, így bent maradt egy kevés, de így is a nyolcadik helyre voltunk jók. Ez a rajtszám-választásnál azt jelentette, hogy az első, vagy a nyolcadiktól felfelé helyek jutottak nekünk. Az első helyet választottam, így holnap mi vezetjük fel a mezőnyt.” – beszélt Dávid a döntéséről.
Már csütörtökön elkezdődött maga a verseny is, hiszen a Rzeszow városában este megrendezett SuperSpeciálon elért idő beleszámít az értékelésbe. A hatodik időt autózták Dávidék. „Az éjszakai gyorson is kiválóan működött az autó, a futóműve nagyon jó. Főként a hátsó diffin érzem a változást. Benne van az új kit a kocsiban, amitől sokan tartottak, de nekünk tökéletesen bejött, minden jól működik. A hosszú váltó csak a verseny után érkezik meg, a Barumon már azzal fogunk tudni menni.”
Pénteken kétszer kell teljesíteni három szakaszt, amin összesen 108 kilométert autóznak a versenyzők. „A tavalyi évben bevezették Lengyelországban, hogy sokkal jobban védik a pályákat, lezárják a töveket. Ennek megfelelően a kanyarokban nem gumikat kell kikerülnünk, hanem útjelző bójákat. Ez pont olyan lesz, mint Fehérváron a gumizás volt. A pályák tiszták maradnak a második körre is. Hasonlóak a gyorsaságik az otthoniakhoz. A helyi versenyzők biztosan itt is jól fognak menni, mint mindenhol, de mindent megteszünk, hogy minél előrébb végezzünk!”
Ez a hír most jelenik meg 2079. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fotóalbumok • fórumok
|