h i r d e t é s
Összes oldal:
774090184
Napi oldal:
11098
Jelenleg:
951
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Négy, be nem fejezett verseny után Turán Frici még mindig bízakodva áll a következő bajnoki előtt. Amikor kiesett, rendre valamelyik dobogós helyről kellett kiállnia, az egyetlen befejezett versenyen az ezüstérem jutott neki. Frici jó versenyző és az Octavia WRC is nagyon jó autó. Reméli, hogy ezt Pécsen megmutathatja.
Beszéljünk egy picit a legutóbbi versenyről...
Veszprémben nagyon sajnálatos hiba történt az autóval. Ahogy régen mondta volna egy versenyzőtársam: egy márkás hiba (vagy inkább most egy eurós). A benzintankban lévő szivacs egyik fele leszakadt, bután beszorult és folyamatosan erőlködtek a benzinpumpák és abban a dög melegben egyszerűen feladták a harcot. Túlmelegedett mind a két AC és megállt az üzemanyag-ellátásunk. Megálltunk, vártuk, hogy majd valaki behúzzon a szervizbe. Aztán mikor szegény Sasának leégett az autója, akkor egy versenybíró felajánlotta, hogy kihúz minket is, rátettem a gyújtást és újra volt benzinnyomás, mert visszahűltek a pumpák addigra… Akkor azt hiszem nagyon mérges voltam… Ha megáll, akkor álljon meg rendesen… Most új tank került az autóba és a teszten tökéletesen működött.
A mostani tesztnek talán ez is volt a célja?
Igen, az, hogy menjünk az autóval. Akár egy versenytávot is, hiszen vadonatúj benne a motor, a turbó, minden. Nézzük, hogyan viselkedik ezen a mai erőpróbán, ami nem volt kevés. 80-90 kilométert mentünk versenytempóban és egy pisszenése nem volt az autónak.
Nagyon örültem, hogy esett egy kicsit az eső a teszt elején, semmilyen vizes beállításunk nem volt a kocsihoz és semmilyen vizes tapasztalatom nem volt még WRC-vel vizes aszfalton. Nagyon jóindulatú, megtaláltuk azok a beállításokat amik jók lehetnek és remélem fel tudom venni a harcot szárazon és vízen is a többiekkel.
Mennyire szereted ezeket a pécsi pályákat?
Mint láthattad is, a teszt helyszínének a régi hegyipályát választottuk, Szentkút és a Remete réti elág között. Borzasztóan szeretem ezt a szakaszt, hiszen 2001 óta, még a régi sárga-kék BMW-vel sikerült pályacsúcsot autóznom itt a hegyiversenyen. Sikerült megszereznünk a közúttól a pályát, Jelen István segítségével. Nagyon jól sikerült a teszt, megnyugtatott a pécsi hétvége előtt…
Mit remélsz a jubileumi versenytől? Célba érnénk… A bajnokságban túl nagy keresnivalónk sajnos már nincsen, de azért szeretnénk kicsit összekavarni a többiek számolgatását. Valahol az elejében szeretnénk végezni és problémamentes versenyt szeretnénk futni.
A jó eredmény mellett cél, hogy a nézőket, a szurkolóinkat kiszolgáljuk. Azt is kipróbáltuk, hogy mit kell ahhoz az autón állítani, hogy csak keresztbe lehessen menni vele, ez a beállítás is megvan, ez is megy. Szeretnénk látványosan autózni! :)
Ez a hír most jelenik meg 5038. alkalommal
|