|
h i r d e t é s
Összes oldal:
797655197
Napi oldal:
268150
Jelenleg:
718
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Négy, be nem fejezett verseny után Turán Frici még mindig bízakodva áll a következő bajnoki előtt. Amikor kiesett, rendre valamelyik dobogós helyről kellett kiállnia, az egyetlen befejezett versenyen az ezüstérem jutott neki. Frici jó versenyző és az Octavia WRC is nagyon jó autó. Reméli, hogy ezt Pécsen megmutathatja.
Beszéljünk egy picit a legutóbbi versenyről...
Veszprémben nagyon sajnálatos hiba történt az autóval. Ahogy régen mondta volna egy versenyzőtársam: egy márkás hiba (vagy inkább most egy eurós). A benzintankban lévő szivacs egyik fele leszakadt, bután beszorult és folyamatosan erőlködtek a benzinpumpák és abban a dög melegben egyszerűen feladták a harcot. Túlmelegedett mind a két AC és megállt az üzemanyag-ellátásunk. Megálltunk, vártuk, hogy majd valaki behúzzon a szervizbe. Aztán mikor szegény Sasának leégett az autója, akkor egy versenybíró felajánlotta, hogy kihúz minket is, rátettem a gyújtást és újra volt benzinnyomás, mert visszahűltek a pumpák addigra… Akkor azt hiszem nagyon mérges voltam… Ha megáll, akkor álljon meg rendesen… Most új tank került az autóba és a teszten tökéletesen működött.
A mostani tesztnek talán ez is volt a célja?
Igen, az, hogy menjünk az autóval. Akár egy versenytávot is, hiszen vadonatúj benne a motor, a turbó, minden. Nézzük, hogyan viselkedik ezen a mai erőpróbán, ami nem volt kevés. 80-90 kilométert mentünk versenytempóban és egy pisszenése nem volt az autónak.
Nagyon örültem, hogy esett egy kicsit az eső a teszt elején, semmilyen vizes beállításunk nem volt a kocsihoz és semmilyen vizes tapasztalatom nem volt még WRC-vel vizes aszfalton. Nagyon jóindulatú, megtaláltuk azok a beállításokat amik jók lehetnek és remélem fel tudom venni a harcot szárazon és vízen is a többiekkel.
Mennyire szereted ezeket a pécsi pályákat?
Mint láthattad is, a teszt helyszínének a régi hegyipályát választottuk, Szentkút és a Remete réti elág között. Borzasztóan szeretem ezt a szakaszt, hiszen 2001 óta, még a régi sárga-kék BMW-vel sikerült pályacsúcsot autóznom itt a hegyiversenyen. Sikerült megszereznünk a közúttól a pályát, Jelen István segítségével. Nagyon jól sikerült a teszt, megnyugtatott a pécsi hétvége előtt…
Mit remélsz a jubileumi versenytől? Célba érnénk… A bajnokságban túl nagy keresnivalónk sajnos már nincsen, de azért szeretnénk kicsit összekavarni a többiek számolgatását. Valahol az elejében szeretnénk végezni és problémamentes versenyt szeretnénk futni.
A jó eredmény mellett cél, hogy a nézőket, a szurkolóinkat kiszolgáljuk. Azt is kipróbáltuk, hogy mit kell ahhoz az autón állítani, hogy csak keresztbe lehessen menni vele, ez a beállítás is megvan, ez is megy. Szeretnénk látványosan autózni! :)
Ez a hír most jelenik meg 5047. alkalommal
|