|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A mostani nevezési listán is ott a neve az Octavia WRCvel és egy angol navigátorral alkotva csapatot. Már régen tréningeznie kellene, de sajnos az első kicsengésre felvette a telefont, így sejthető volt, hogy Fülöp Rajmund nem indul a Török VB-n. Rajmi, mondd, miért nem szurkolhatunk Neked a hétvégén? Az első variáció ott kezdődött, amikor előzetes ígéretek ellenére sem engedték a navigátoromat, hogy induljon velem. Andrew Grindrod a Prodrive egyik mérnöke, Ő lett volna a navigátor. Amikor megtudták, hogy WRC-vel indul, akkor a Prodrive-nál egyszerűen megtiltották neki. Tavaly N-csoportos autóról volt szó, kaptunk rá engedélyt, akkor a spanyol futamon szerettünk volna indulni. Itt volt az első negatív jel az indulás ellen. Akivel neveztem, az nem indulhatott. Tavaly pont öt darab ilyen intő jel volt, hogy nem szabadott volna indulni Törökországban, mind az ötöt félretettem és mentem. Akkor megfogadtam, hogy már kettőnél sem kellett volna nekivágni. Most sem volt még elég az első jel, mert beneveztem a Ramont azonnal, de mikor Straubinger Józsi azt mondta, hogy az autó nem fog tudni elkészülni, akkor úgy döntöttem, hogy nem vágok neki ennek a versenynek. Mi volt a gond, hisz gyönyörűen muzsikált az autó az OB futamon. Két hónappal ezelőtt azt gondoltuk, hogy ez fog tudni működni, de aztán ahogy az autót megismertük, kiderült, hogy 24 óra alatt nem lehet egy ilyen autót felkészíteni, és én ezt elfogadtam. Így, hogy az autó az enyém is és Norbié is, nem akarom magam még egyszer kitenni annak, hogy valahova úgy állok oda, hogy van egy gyenge láncszem. Ennek így nem lenne értelme. Van tizenhat verseny, választunk egy másikat és kész. És melyiket?
Igazából nincs kényszerhelyzet, nem hajt senki. Ez a hír most jelenik meg 4031. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |