h i r d e t é s
Összes oldal:
757771840
Napi oldal:
11705
Jelenleg:
994
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
61 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
4. |
Thierry Neuville |
|
29 |
5. |
Ott Tanak |
|
26 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
25 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
21 |
8. |
Martins Sesks |
|
8 |
9. |
Sami Pajari |
|
6 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|

PRINCE Groupama Garancia Bükfürdő Rallye
hivatalos honlap
nevezési listák
térképek
Azok a bükfürdői szép napok,
csak arra gondolok.
A rali, s a vezetés véget sosem ér.
A murvás út oly nehéz,
de győzni kell és kész!
A Rali-túra Bajnokság elérkezett a harmadik állomásához, amely a Prince – Groupama Bükfürdő Rallye keretei között fog zajlani június 4-5ei hétvégén. A már jól bevált szombathelyi utakat ismét az ORB és a Rallye2 mezőny a túrásokkal is megosztja. Nem elhanyagolható tényező az sem, hogy a 2010-es évben az RTE Bajnokság résztvevői - az akkor még újdonságnak számító futamot - értékelték az év versenyének.
Erről beszélgettem Markó Tiborral – a szervező bizottság vezetőjével:
„Először is szeretnék köszönetet mondani, azoknak a túrás versenyzőknek, akik a tavalyi esztendőben ilyen kimagaslóan értékelték ezt a futamot. Természetesen nagyon örülök annak is, hogy jól érezték magukat itt újra a murván még így 7-8 év elteltével is. Az idei évben is az a terv, hogy egy olyan versenyt szervezzünk meg az összes résztvevőnek - köztük az RTE-seknek is - ahonnan mindenki mosolyogva és elégedetten térhet majd haza.”
A tavalyi útvonal terven történt idén módosítás? És ami a legérdekesebb a versenyzők számára – mi a helyzet a lassítók számával?
„A bevált recepten nem nagyon változtattunk. Tehát az idei esztendőben is hasonló kihívás vár az RTE versenyzőire, mint tavaly. Három különböző helyszínen, összesen 7 gyorsasági szakasz vár majd teljesítésre a versenyzőkre 62 km-nyi össztávval.
A lassítók?! Az előző esztendőben Mészáros Iván – az RTE elnöke – nagyon jó tanárként, hosszas viták, beszélgetések árán, de belement egy olyan variációba, ahol lényegesen kevesebb lassítóval tagolt pályán versenyezhettek a túrások. Iván a tavalyi megállapodást továbbra is érvényesnek tekinti. Így összesen csak egy darab lassítóval lesz több, mint az első osztálynak.”
Ahogy láttam a versenykiírást, sok újdonságra lehet idén is számítani…
„Az idei évben próbáltunk még nagyobb hangsúlyt fektetni arra, hogy könnyítsük a versenyzők dolgait és az itt tartózkodásukat minél kellemesebbé és élvezetesebbé tegyük számukra. S ez nem csak a verseny programjának és környezetének kialakításakor volt szempont, hanem azon kívül is. Fontos tényező volt az, hogy a pályán kívül is versenyzőnek érezhessék magukat. Ezért is tettünk plusz intézkedéseket, amivel egyrészt a pénztárcájukat kíméljük, másrészt pedig egyszerűbbé és kellemesebbé tesszük számukra a versenyzés körüli „herce-hurcákat”.”
Tesztelési lehetőségre mikor kerül sor?
„Egyik szemem sír, a másik viszont nevet. Tesztelésre természetesen lesz lehetőség, de csak a csütörtöki napon. Az RTE mezőny nagy része szerintem csak pénteken fog megérkezni a helyszínre. Így lesznek olyanok, akik ezzel a lehetőséggel majd nem tudnak élni. De aki lejön hamarabb azt 10 és 17 óra között Kádon nagy szeretettel várunk.
Illetve szeretném még itt felhívni a figyelmét a versenyzőknek, hogy a pályabejárás rendhagyó lesz, ugyanis a Szombathelyi Rallye Katlan gyorsasági szakasz a szombati napon kizárólag 7-11-ig lesz bejárható. Mivel ezután érkezik ide versenyezni az ORB és a Rally2 is. Tehát az időben való érkezés fontos lesz szombaton, ezt könnyítve pedig fél 7-től már az Itiner átvétel elkezdődik.”
A nevezések számáról lehet már valamit tudni?
„Sajnos erre most még nem tudok válaszolni. Nagyon remélem, hogy a tavalyi létszám most is meg lesz. Úgy gondolom, hogy még sokak számára mindig új a murva és akadnak olyan versenyzők, akiknél nem áll rendelkezésére a megfelelő anyagi eszköz a murvás futóműhöz és gumikhoz. De bizakodom, hogy aki itt lesz, az nagyon jól fogja magát érezni. S hosszútávon a nevezések száma emelkedő tendenciát fog majd mutatni. Nagyon sokat elárult a számomra az, amikor szándékosan a második gyors, azaz Horvátzsidány stopjában megálltam és megnéztem az RTE mezőnynek az első 30 autóját. Kíváncsi voltam a versenyzői arcokra. S ott én csak mosolygó, vigyorgó és örömködő embereket láttam a raliautókban. Jó lenne idén is ezt látni és ennek fényében rendezni a versenyt. Így mi mást is mondhatnék végezetül, hogy ne gondolkozzon ezen a versenyen senki sem, hanem nevezzen. De ha nekem nem hisznek, akkor hívják fel vagy kérdezzék meg azokat, akik tavaly is részt vettek. Ez a bükfürdői- szombathelyi terület adottságait tekintve olyan jellegű murva, ami kevésbé veszi igénybe az autókat és az alkatrészeket. Igazi Finnország feelingje van, hiszen a kemény alján kis csapágygolyók nehezítik, s teszik csúszóssá az utakat. Ahogy a versenyzők szokták mondani – Ez az igazi rally!”
Még egy nagyon fontos dologról is szó esett a Tiborral való beszélgetésünk során, amit most itt írásba is foglalok. Minden kedves rali sport szerelmest és nézőt tisztelettel kérnénk, hogy az idei évben próbáljuk meg jobban védeni a természetet és az erdőket. Együtt figyeljünk oda, hogy ne szemeteljünk, ne rongáljunk és ne tapossuk le növényeket. Sajnos ezzel kapcsolatosan egyre több támadás éri a versenyt. A Zöld hatóságokkal folytatott megbeszélések és azok eredményei egyre szűkebb mozgásteret tesznek lehetővé a szervezők számára. És gondoljunk bele, hogy ezek nélkül a pályák nélkül nehezen tud működni ez a sport. Amennyiben nem sikerül pozitív változást elérni ebben, akkor valószínűleg le kell mondanunk egy-két közkedvelt pálya használatáról. A szervezők ezért is tesznek meg mindenféle óvintézkedést a természet védelme érdekében és ehhez kérik az együttműködésüket az ide látogatóknak. Ne feledjük, hogy mi csak vendégek vagyunk az erdőben és a természetben. ÓVD A TERMÉSZETET, VÉDD A RALIT!
Juhász Veronika
RTE
versenykiírás - RTE
( nevezési határidő : 2011. május 27. péntek )
rendezői közlemény a Rallye2-ben nevezett
és vasárnap is rajtolni akaró versenyzők részére
Ez a hír most jelenik meg 5240. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|