Fussunk neki 2005 - Kazár Miki
Kazár Miki
2005-03-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
763471677
Napi oldal:
82527
Jelenleg:
873
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Kazár Miki
Egy üde színfoltja a magyar rallynak. Precíz navigátor és egyben tréfamester.
Élményszámba megy minden belső felvétel, ahol az Ő hangját hallani...

Miki!
Csak nem sikerült kimaradni a rallyból… Mi lesz idén?
Ebben az évben Spitzmüller Csabával állok rajthoz a magyar bajnokságban egy Toyota Corolla WRC-ben. Ezzel az autóval kezdünk, ha elég lesz, akkor marad ez, ha nem, akkor Peugeot 206 WRC.

A Grifone csapat tudta kielégíteni a számításainkat.
Más csapatok, akiket megkerestünk, sem hozzáállásban, sem motivációban nem találtuk elég komolynak.

Karcsival sokat beszélgettünk a jövőnkről, már tervezzük a 2006-os évet.
Abban állapodtunk meg, hogy egy-két külföldi versenyen el fogunk együtt indulni.
A horvát bajnokságban az általam favorizált nagyon jó barátom fog helyettesíteni Karcsi mellett. Egyéb külföldi futamokon, ami nekem az időmbe belefér, ott továbbra is együtt fogunk versenyezni, például májusban indulunk egy versenyen.
A barátságunk, a viszonyunk tökéletes, de ahogy mondta Ő is, többet szeretne a munkájával, a családjával foglalkozni.

És Spicivel Ti egy régi új párost alkottok…
Karcsi előtt vele mentem, most visszaültem hozzá.
Az olaszországi teszt tökéletesre sikerült, hamar bebizonyosodott, hogy egy nyelvet beszélünk továbbra is…

Ez kérdés volt?
Végülis nem… :)
Mivel mentünk egy évet együtt, ismertem az itinerét, feldiktálta a pályát és én visszamondtam.
De most igazából ezen a teszten neki nem az volt az érdekes amit hallott, hanem amit érzett a WRC-ben…

És szerinted milyen az autó?
Ennek a Corolla WRCnek a hangja egyáltalán nem hasonlít a cseh Corollák hangjára…
3 bar a turbónyomás… Én még soha nem láttam ilyen Toyotát! Ultra ahogy megy! Úgy megy, ahogy egy ilyen autónak igazából mennie kell…

Az látszik az autón, hogy tökéletesen fel van újítva, maximálisan fel van készítve. A csapat képviseli a Toyota Team Europe-ot most. Mindenen látszik, hogy új, hogy van rá költve.

A STEP2 adja a cateringet is a VB csapatoknak. Ahogy most megérkeztünk a tesztre, ott volt egy komplett catering kamion és azt kérdezgették, hogy mit eszünk, mit iszunk, maximális VB kiszolgálásban volt részünk.

Mentetek a Peugeot-al is?
Nem. Azt mondták, hogy ne keverjük össze most a belső érzést a Corollával.
Ha nem jön össze vele az első két verseny, akkor kezdjük a Peugeot programot.

A teszten a Tabatton úr, a csapat vezetője foglalkozott velünk.
Olyan tanácsokkal látott el, amik segítették a teszten a beállításokat.
Egy olyan pályán teszteltünk, ahol a Skoda, a Peugeot, a Citroen szokott tesztelni.
Három kilométer felfelé, három vissza. Teljesen lezárva. Auriol beállításaival mentünk, azzal indultunk. Onnantól ment el Spici a saját iránya felé, hogy hogy jobb neki a hajtás, a futómű.

Sikerült Nektek is újra összeszoknotok?
Spici azt mondta, hogy tökéletes az összhang. Versenytempóban mentünk, sisakban, maximális odafigyeléssel. Végig tudtam mondani :) nem lesz gond! Lefelé már röhögtünk is, ahogy szokásos... :D
Folyamatosan egyre jobban ment a kocsival, a végén már volt látvány is rendesen, színezte és normálisan ment.

Gondolom már ott mondtad az okosságaidat is...
Az az igazság, hogy én már azért nem röhögtetem a sofőrjeimet, mert nem akarom kizökkenteni a koncentrálásukból, pedig folyamatosan tudnám mondani a hülyeséget.
Én nem stresszelek a gyorsok előtt, nyugodt vagyok…

Olvastad, amit Takács Attila nyilatkozott Rólad?
Igen, persze, olvastam.
Nagyon meglepődtem, hogy így gondolja. Borzasztóan jól esett ahogy nyilatkozott. Érdek nélkül mondhatta amit mondott, emiatt még jobban estek a szavai. (link a cikkhez...)

Az emberek elismerését csak úgy tudod kiérdemelni, ha ezt a sportot szívvel és kitartással csinálod. Én már 13 éve teszem ilyen-olyan sikerekkel.

Írd oda kérlek a partnereink nevét is, akik nélkül nem tudnánk versenyezni.
Szemerey Transport, Mammut Bevásárló Központ, Euro-Norp Harcon, Mega Kft., Gulyás Nagykereskedelem, Steelvent.

Ez a hír most jelenik meg 4328. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k