Fussunk neki 2005 - Kazár Miki
Kazár Miki
2005-03-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
796702580
Napi oldal:
76278
Jelenleg:
799
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Kazár Miki
Egy üde színfoltja a magyar rallynak. Precíz navigátor és egyben tréfamester.
Élményszámba megy minden belső felvétel, ahol az Ő hangját hallani...

Miki!
Csak nem sikerült kimaradni a rallyból… Mi lesz idén?
Ebben az évben Spitzmüller Csabával állok rajthoz a magyar bajnokságban egy Toyota Corolla WRC-ben. Ezzel az autóval kezdünk, ha elég lesz, akkor marad ez, ha nem, akkor Peugeot 206 WRC.

A Grifone csapat tudta kielégíteni a számításainkat.
Más csapatok, akiket megkerestünk, sem hozzáállásban, sem motivációban nem találtuk elég komolynak.

Karcsival sokat beszélgettünk a jövőnkről, már tervezzük a 2006-os évet.
Abban állapodtunk meg, hogy egy-két külföldi versenyen el fogunk együtt indulni.
A horvát bajnokságban az általam favorizált nagyon jó barátom fog helyettesíteni Karcsi mellett. Egyéb külföldi futamokon, ami nekem az időmbe belefér, ott továbbra is együtt fogunk versenyezni, például májusban indulunk egy versenyen.
A barátságunk, a viszonyunk tökéletes, de ahogy mondta Ő is, többet szeretne a munkájával, a családjával foglalkozni.

És Spicivel Ti egy régi új párost alkottok…
Karcsi előtt vele mentem, most visszaültem hozzá.
Az olaszországi teszt tökéletesre sikerült, hamar bebizonyosodott, hogy egy nyelvet beszélünk továbbra is…

Ez kérdés volt?
Végülis nem… :)
Mivel mentünk egy évet együtt, ismertem az itinerét, feldiktálta a pályát és én visszamondtam.
De most igazából ezen a teszten neki nem az volt az érdekes amit hallott, hanem amit érzett a WRC-ben…

És szerinted milyen az autó?
Ennek a Corolla WRCnek a hangja egyáltalán nem hasonlít a cseh Corollák hangjára…
3 bar a turbónyomás… Én még soha nem láttam ilyen Toyotát! Ultra ahogy megy! Úgy megy, ahogy egy ilyen autónak igazából mennie kell…

Az látszik az autón, hogy tökéletesen fel van újítva, maximálisan fel van készítve. A csapat képviseli a Toyota Team Europe-ot most. Mindenen látszik, hogy új, hogy van rá költve.

A STEP2 adja a cateringet is a VB csapatoknak. Ahogy most megérkeztünk a tesztre, ott volt egy komplett catering kamion és azt kérdezgették, hogy mit eszünk, mit iszunk, maximális VB kiszolgálásban volt részünk.

Mentetek a Peugeot-al is?
Nem. Azt mondták, hogy ne keverjük össze most a belső érzést a Corollával.
Ha nem jön össze vele az első két verseny, akkor kezdjük a Peugeot programot.

A teszten a Tabatton úr, a csapat vezetője foglalkozott velünk.
Olyan tanácsokkal látott el, amik segítették a teszten a beállításokat.
Egy olyan pályán teszteltünk, ahol a Skoda, a Peugeot, a Citroen szokott tesztelni.
Három kilométer felfelé, három vissza. Teljesen lezárva. Auriol beállításaival mentünk, azzal indultunk. Onnantól ment el Spici a saját iránya felé, hogy hogy jobb neki a hajtás, a futómű.

Sikerült Nektek is újra összeszoknotok?
Spici azt mondta, hogy tökéletes az összhang. Versenytempóban mentünk, sisakban, maximális odafigyeléssel. Végig tudtam mondani :) nem lesz gond! Lefelé már röhögtünk is, ahogy szokásos... :D
Folyamatosan egyre jobban ment a kocsival, a végén már volt látvány is rendesen, színezte és normálisan ment.

Gondolom már ott mondtad az okosságaidat is...
Az az igazság, hogy én már azért nem röhögtetem a sofőrjeimet, mert nem akarom kizökkenteni a koncentrálásukból, pedig folyamatosan tudnám mondani a hülyeséget.
Én nem stresszelek a gyorsok előtt, nyugodt vagyok…

Olvastad, amit Takács Attila nyilatkozott Rólad?
Igen, persze, olvastam.
Nagyon meglepődtem, hogy így gondolja. Borzasztóan jól esett ahogy nyilatkozott. Érdek nélkül mondhatta amit mondott, emiatt még jobban estek a szavai. (link a cikkhez...)

Az emberek elismerését csak úgy tudod kiérdemelni, ha ezt a sportot szívvel és kitartással csinálod. Én már 13 éve teszem ilyen-olyan sikerekkel.

Írd oda kérlek a partnereink nevét is, akik nélkül nem tudnánk versenyezni.
Szemerey Transport, Mammut Bevásárló Központ, Euro-Norp Harcon, Mega Kft., Gulyás Nagykereskedelem, Steelvent.

Ez a hír most jelenik meg 4358. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k