|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
2002-ben Ákos vezetett, akkor megnyertük a bajnokságot. Így 2003-ban már elõttem volt a kormány. Ugyan gyakorló évnek szántuk, de titkon reméltem, hogy talán hamarabb bele fogok rázódni. Már akkor is sok technikai hibával küzdöttünk.
Szombathelyen az elsõ gyorson sikerült felborulnunk. De erre azt mondom, hogy aki nyerni akar, aki gyorsan megy, annak ez benne van a pakliban. És lassan menve nem lehet nyerni. Szóval továbbra is szomorú vagyok a 2004-es év miatt, mert ettõl több van bennünk, ezt tudom… Nézzünk elõre az idei évre!
Reméljük, hogy a bosszantó hibák (tõcsavar eltört, gyújtás megállt), ezek nem fordulnak majd elõ… Az autót már kell, hogy ismerjétek, nem? Továbbra is bizakodó vagyok, bár elhangzott ez már az én számból, hogy abbahagyom én ezt a sportot… Reméltem év közben is, hogy ezt inkább az elkeseredettség mondatta Veled… Maradnak a támogatóitok? Sok sikert hozzá! Ez a hír most jelenik meg 2452. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |