
Szabó Gergõ
Közönségkedvenc. Szerették mikor a sárga Golfot nyúzta, látványosan terelte az Octaviát és a Focussal is voltak maradandó kanyarok...
Egy sorsdöntõ szponzortárgyalás után beszélgettünk:Kérdezz!
Az már biztos, hogy a Sumava Rallyen nem indulsz a nevezés ellenére, hiszen akkor most nem tudnánk beszélgetni, kint tréningeznél…
Nézzünk kicsit távolabbra!
Mivel megy idén Szabó Gergõ a magyar bajnokságban?

Sajnos amirõl korábban beszéltünk az beigazolódott, nem versenyzünk WRC-vel, viszont N csoportban vesszük fel a kesztyût!
Tényleg??
Igen! Tényleg!
Meglepõdtél, ugye? Nem nagyon jellemzõ, hogy valaki visszaül WRC-bõl egy N-es autóba.
Imádom a kis drága Fordot, de a rallyt jobban szeretem!
Kimaradt az életembõl ez az N-es menés és ezért talán különösen izgat a dolog.
Ugyanúgy készülünk, abszolút nem vesszük komolytalanra a dolgot.
Mentem már F2-essel, mentem WRC-vel, N csoportban utoljára 10 évvel ezelõtt mentem egy Cosworth-al, ami azért nem hasonlítható össze a mostani top autókkal. Izgat a dolog.
Dumálhatsz róla sokat, de gondolom azért ennek anyagi okai vannak, hogy nem a Focust rúgjátok be a versenyekre…
Igen, természetesen csakis.
Nem állt össze az a költségvetés amit szerettünk volna.
Úgy érzem, hogy egy N-es autóval profi módon végig tudjuk csinálni a szezont.
Profi csapatot csinálunk, két egyforma autó a terv…
Tudjuk, hogy milyen autókról van szó?
Persze! Két Mitsubishi.
Ezek újak, bérautók, Ti építitek?
Nincs még meg. Lehet, hogy béreljük, lehet, hogy megvesszük õket.
Vannak tárgyalások a WRC bérbeadására, az anyagi bázisunkat erre tudjuk építeni, valamint a támogatók segítségére.
Nagyon remélem, hogy a többi támogató kitart mellettem…
Kik maradtak?
A Castrol biztosan. Bízom benne, hogy a Bomba! is és a még a Nokia.
Ki fog navigálni?
Természetesen Kerék Balázs!
Bazsi ugyan megcsillogtatta vezetõi tudását a Mikulás Rallye-n, ahol Õry Tamással mentek egyet a Subaru Legacyval, de azt mondta, inkább idén is maradna a jobb oldalon... :)
Tehát van egy kiadó WRC-tek? Milyen állapotban van a Focus?
Rajtrakészen!
Pont emiatt is fájt a szívem, hiszen soha nem álltunk így év elején, hogy van egy bajnokesélyes autónk. Autónk van, viszont versenyezni nem maradt pénzünk.
Emiatt bánt egy kicsit a dolog.
Jó lett volna a WRC-vel egy évet gondmentesen végigcsinálni, de most ugyanannyira izgat ez az N-es történet. Még nem is ültem ilyenben, még a J1-ben sem.
Akkor van motivációd, ugye?
Hát hogyne lenne! Persze!
Meg szeretnénk nyerni az N-es bajnokságot!
Mi pedig szeretnénk Szabó Gergõt szépen autózva látni az idényben!
Más egy kicsit, biztos hozzá kell szokni, de majd megpróbálunk gyorsak lenni!
Van arra remény, hogy a Focust lássuk itthon?
Igen, úgy gondolom, hogy igen. Van rá érdeklõdõ.
Ha sikerül megállapodnunk, akkor azért még én is szeretnék menni vele…
Reméltem, hogy ilyet is hallok Tõled!
:) Egy Deutschland Rallye-ra szeretnék vele elmenni.
Egy komplett N-es szezon van tervben és a német futam elõtt még menni szeretnék a WRC-vel valamelyik cseh futamon, hogy egy kicsit visszaszokjak. És utána VB :
Azért ez mindenképp jobban hangzik, mint amirõl még múlt héten szólt a fáma…
Igen, persze!
Gondolkodtunk sokat, és bennem volt, hogy valamit kellene csinálni.
Nem az a legfontosabb, hogy WRC-vel menjek, hanem a rallye-t szeretem.
Meghalnék, ha nem lenne lehetõség, hogy versenyezzünk, így nem sokat kellett gondolkozni.
Ha erre vannak lehetõségek, akkor miért ne mennénk ezzel?
Ugyanúgy készülök, mintha WRC-vel mennék, ugyanúgy készülök a szezonra!
A kondim olyan, mint még soha, úgyhogy keményen készülünk!
Sok sikert kívánok!
Ahogy a naptárra nézek, már az egri futam elõtt nem nagyon lesz idõtök versenyezni…
Hát igen, a tesztverseny kimarad, mert még az autó sincsen meg. Eddig a WRC projekten dolgoztunk, most hogy így alakult, el kell kezdeni autót keresni, de szerencsére van eladó bõven. Építgetni nem nagyon van idõnk, energiánk, úgyhogy majdnem biztos, hogy egy kész autót fogunk venni, vagy egy VI-ost, vagy egy VII-est.